-
Καλησπέρα
@Στέφανος:
Αν βάλω κάτω από 7000 μίλια ετησίως αλλά καταλήξω να κάνω περισσότερα δεν πειράζει; Το commute από και προς τη δουλειά θα ναι περί τα 20 μίλια άρα 40 την ημέρα πήγαινε έλα άρα πάνω από 10000 το χρόνο θα κάνω σίγουρα.
Δεύτερον, ήδη έβαζα στις δοκιμές και τη γυναίκα μου που έτσι κι αλλιώς θα πρέπει να το χρησιμοποιεί και όποτε έβαζα δεύτερο άτομο πήγαινε παραπάνω η ασφάλεια.
Εννοείται ποτέ μετατροπές και για παρκάρισμα έβαζα σε locked garage. Θα δοκιμάσω κάτι άλλο, θεωρούσα ότι αυτό είναι το ασφαλέστερο.
Τέλος το σημαντικότερο: ξέρεις αν καταγράφεται κάπου η πινακίδα όταν μπαίνω στη Αγγλία; Αν εγώ έρθω με το φέρυ από Διέπη στο Newhaven που είναι εδώ δίπλα θα γίνει κάπου αυτόματα καταγραφή της εισόδου του αυτοκινήτου στην Αγγλία ώστε σε τυχαίο έλεγχο να μπορεί να διασταυρωθεί το πότε μπήκα πρώτη φορά; Αυτό είναι τώρα το σημαντικότερο. Μήπως απλά με το εισητήριο εισόδου είμαι καλυμμένος; Εν τέλει δε θα το κρατήσω το ελληνικό αμάξι πάνω από 1 χρόνο, δε θέλω να πιέσω την τύχη μου, αλλά το πρώτο εξάμηνο δεν νομίζω να έχω αρκετά χρήματα στην άκρη για να αγοράσω αμάξι με 800 λίρες ασφάλεια ντούκου πέραν της αξίας του αυτοκινήτου.
Και τελικά ρε παιδιά πότε δηλαδή θα πέσει η ασφάλεια αν είναι 'καλά τα 800 με 1000 για πρώτο χρόνο'; Δοκίμασα να βάλω ότι είμαι γέννημα θρέμμα βρετανός με 11 χρόνια δίπλωμα και πάλι δεν έπεφτε κάτω από 500! Δεν ξέρω τι να κάνω πλέον -
Τον πρώτο χρόνο πλήρωσα περίπου 850 αν θυμάμαι καλά, 3rd parties only! Να σου πω, δεν πιστεύω να επιλέγεις Comprehensive και να σου πιάνουν τον κώλο?
Το δεύτερο έκανα Comprehensive με 650. Θυμάμαι ότι ο προιστάμενος μου, οδηγώντας περίπου 15 χρόνια στην Αγγλία έδινε κάτι του τύπου 220 λίρες για Comprehensive , πολύ φθηνότερα από Ελλάδα!Δοκίμασες να μην βάλεις Commute και να βάλεις μόνο Social use? Δεν σου κάνει διαφορά? Υποτίθεται ότι ένας που πέρνει το αμάξι αραια και που είναι χαμηλότερου ρίσκου.
Για το όριο των μιλίων δεν νομίζω να σου κάνει τεράστια διαφορά αλλά παίξε και δες το. Δεν νομίζω να είναι νομικά δεσμευτικό να μην ξεπεράσεις τα μιλια, αλλά δεν είμαι και σίγουρος.Επίσης σκέψου και το άλλο: και να φέρεις το Ελληνικό φέτος (με Ελληνική ασφάλιση) θα έχεις να αντιμετωπίσεις το ίδιο θέμα του χρόνου. Αυτό που πρέπει να δεις είναι αν μπορείς να δικαιολογήσεις τα χρόνια οδήγησης στην Ελλάδα, εγώ δεν μπορούσα γιατί το αυτοκίνητο - συνεπώς και η ασφάλιση - δεν ήταν στο όνομα μου.
Τέλος δες και για ποσα χρόνια μπορείς να χρησιμοποιείς το ΕU δίπλωμα σου, νομίζω ότι οι σκατοΑγγλοι έχουν βάλει περιορισμό και σε αυτό.
Αν έχεις οδηγήσει σε Ελληνική πόλη, το να οδηγείς στην Αγγλία είναι περίπου σαν παιδική χαρά. Εγώ ζορίστηκα όταν επέστρεψα.
-
Το παράδοξο είναι ότι αν βάλω 3rd party only δεν βγάζει πολλές ασφαλιστικές και ξεκινάει η φθηνότερη από 2000+ λίρες Αν βάλω comprehensive βρίσκω με 700-800 με απαλλαγή 500 λίρες.
Δοκιμάζω όλες τις μεταβλητές με το ίδιο αυτοκίνητο για να έχω σημείο αναφοράς, ένα Peugeot 406 Coupe του 99 3λιτρο http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201507125127475?engine-size-cars=3l_to_3-9l&transmission=manual&fuel-type=petrol&sort=pricedesc&page=1&channel=cars&postcode=bn214ud&radius=1500&price-to=1000&search-target=usedcars&price-from=500&onesearchad=used%2Cnearlynew%2Cnew&logcode=p
(μ'άρεσε η ιδέα του Σωτήρη, είναι σχεδόν καλτ κάτι τέτοια άκυρα εξακύλινδρα κουπέ των 00's )
Επίσης η ασφάλεια δεν αλλάζει ακόμα και με BMW Ε46 330! Απλά έχουν πάνω από 150.000 μίλια και τις φοβάμαι γιατί ό,τι σπάσει εκεί θα ναι ακριβό
Εν κατακλείδι, είμαι σε δίλημμα γιατί: αν φέρω το δικό μου θα κοστίσει συνολικά κάτω από 1300 λίρες με τα αεροπορικά και το ταξίδι να το φέρω ΑΛΛΑ στο εξάμηνο και μετά ρισκάρω τη νομιμότητα, άγνωστο όμως το ποσοστό του ρίσκου. Αν αγοράσω ένα μεταχειρισμένο, θα πρέπει να πεινάσουμε τον πρώτο ίσως και δεύτερο μήνα κυριολεκτικά εξαντλώντας κάθε οικονομία στην άκρη για να αγοράσω ένα χρέπι που θα κοστίζει η ασφάλειά του περισσότερο από το ίδιο το αυτοκίνητο και δεν ξέρω τι άλλες ζημιές θα βγάλει στην πορεία
Άντε πάρε απόφαση τώραΥ.Γ. Το δίπλωμά μου ισχύει ως τα 70 μου έτη, σήμερα το κοιτούσα. Οπότε και αφού στα quotes των ασφαλιστικών δεν είδα διαφορά δε θα ασχοληθώ να βγάλω βρετανικό ποτέ.
-
Γιατι δεν πουλας το κορσα?
-
Εγώ το σκοτώνω και 7000€ με 70000 κμ. Υπάρχει κανείς να τα δώσει αυτή τη στιγμή και μάλιστα μετρητοίς;
-
Το εψαξες? Ουτε μαντρας?
Καταλαβαινω οτι δεν σου παει να σκοτωσεις,αλλα μαλλον ειναι το καλυτερο μακροπροθεσμα. -
-
Μην βάζεις για quote πράγματα που δεν ισχύουν. Είχα βάλει μια φορά με τα δικά μου στοιχεία ότι είχα φάει κλήση για να δω πώς θα άλλαζε η ασφάλεια σε κόστος (και για να δείξω και σε ένα φίλο μου μήπως τον συνέφερε να αλλάξει τη δικιά του). Μου ήρθε e-mail νομίζω σε 2-3 μέρες από την ασφαλιστική μου ότι μου αύξησε τα ασφάλιστρα γιατί τους απέκρυψα ότι είχα κλήση (κι ότι χρωστάω 200 λίρες). Φυσικά έγινα turbo, τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι θα πρέπει να τους στείλω φωτοτυπία το driving license για να το ακυρώσουν.
-
Στην Ελλάδα πόσο πληρώνεις ασφάλεια? Εγώ για μεικτή εθνικής έδινα 320 ευρώ το εξάμηνο ήτοι 640 ευρώ το χρόνο για το Punto που είναι 1.4. Στην Αγγλία που πήρα 3rd party έδωσα 700 λίρες για 10 μήνες. ΟΚ, με τη λίρα στο 1.4 είναι μεγάλη η διαφορά, αλλά όταν ήμουν που είχε 1.2 δεν ήταν και τόσο μεγάλη. Αν μπορείς να βρεις με κάτω από 1000 λίρες ασφάλεια, η τιμή είναι καλή.
-
Οι περισσότερες ασφαλιστικές δεν καλύπτουν συνεχή παραμονή του αυτοκινήτου στο εξωτερικό. Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που είχα κρατήσει τη μεικτή Εθνική, με κάλυπτε (με δήλωσή τους) για όσο διάστημα κι αν είχα το αμάξι μου εκτός συνόρων. Συνήθως σε καλύπτουν για 1-2 μήνες. Δεν έχει σχέση με την ισχύ της πράσινης κάρτας, έχει σχέση με το πόσο καιρό το αμάξι είναι συνεχόμενα εκτός συνόρων. Δύσκολο να το ελέγξεις στην Ελλάδα βέβαια.
-
Αυτό που σου είπε ο αστροναύτης ισχύει. Ειδικά αν δεν οδηγείς ώρες αιχμής, το να το βάλεις SDP only (χωρίς Commute) είναι πανεύκολο και θα δεις μια μικρή διαφορά. Επίσης εγώ είχα βάλει maximum 5000 μίλια το χρόνο. Αλλά η δουλειά μου ήταν 3 μίλια από το σπίτι οπότε δεν είχα θέμα.
-
-
Σήμερα έχω καλύτερη διάθεση. Έβαλα για πλάκα το Corsa στο configurator για τις ασφάλειες. Επειδή δεν έχει Opel, έβαλα Vauxhall VXR ΑΛΛΑ με το τιμόνι ΑΡΙΣΤΕΡΑ (έχει επιλογή για το πού είναι το τιμόνι). Περίμενα να δω τα αίσχη. Ε λοιπόν, δεν τους καταλαβαίνω πώς τα βγάζουν. Μου έβγαλε φθηνότερη ασφάλεια από χρέπια Clio 1200 των 300 λιρών 15 χρονών, περίπου 600 με 700 λίρες το χρόνο ανάλογα με το αν τους φέρω no claims bonus από την Ελλάδα ή όχι Ίσως γιατί έχω 12 χρόνια δίπλωμα ή γιατί οδηγώ το αυτοκίνητο πολλά χρόνια και καλά το ξέρω; Who knows... Αύριο θα ξεκινήσω τηλέφωνα στις ασφαλιστικές και δε θα μείνω στο gocompare προφανώς για να το εξακριβώσω.
Αν ισχύει η τιμή που είδα κλίνω πλέον προς το να το φέρω και μέσα στο πρώτο εξάμηνο να το ταξινομήσω και να το ασφαλίσω εδώ. Ακόμα και 1500 λίρες να μου βγει ασφάλεια και έξοδα ταξινόμησης πάλι κερδισμένος είμαι κατά πολύ κιόλας. Και δε θα ζοριστώ τους πρώτους 2 μήνες που θα το έχω με ελληνικά νούμερα και σταδιακά θα έχω χρήματα για να το ταξινομήσω/ασφαλίσω εδώ. Άντε να δούμε τι θα μου πουν αύριο στα τηλέφωνα
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους συμμετείχαν στο θέμα αυτό μέχρι τώρα με πολύτιμες πληροφορίες, όσοι έχετε βγει έξω γνωρίζετε καλά πόσο σημαντικό είναι να έχεις συμπατριώτες σου να σε πληροφορούν για θέματα από τη δική τους σκοπιά. -
Τυγχανει να εισαι και σε μια χωρα όπου πολλά πράγματα τα βλέπουν από εντελώς διαφορετική σκοπιά, η νοοτροπία τους είναι διαφορετική και ακόμη και το δίκαιο τους είναι διαφορετικό απο το δικό μας.
Σιγά σιγά θα προσαρμοστείς στα καλά και στα στραβά τους, θα βρεις τον τρόπο σου και να ξέρεις πάντα (ελπίζω να μην ακούγεται εθνικοπατριωτικό) ότι ο Έλληνας σκέφτεται out of the box και μπορεί να βρει λύσεις που ο μέσος Άγγλος δεν θα διανοηθεί.
-
Μάκινεν μπορείς επίσης να πληρώνεις την ασφάλεια με το μήνα, αν δε θες να τα δώσεις ντούκου. Βγαίνει πιο ακριβά έτσι βέβαια, οπότε φαντάζομαι ήδη το έχει απορρίψει αυτό. Επίσης στην περίπτωση που αγοράσεις εδώ αμάξι, μην ξεχάσεις και τα τέλη κυκλοφορίας. Αν και αυτά μπορείς να τα δίνεις με το μήνα..
Καλό είναι που σιγά σιγά ξεκαθαρίζεις τις επιλογές σου, ελπίζω σύντομα να ξεμπερδέψεις με αυτά τα διαδικαστικά και να απολαύσεις τη νέα σου δουλειά.
Συγχαρητήρια και καλή σταδιοδρομία!
-
Ωραίο topic guys. Με πήγατε πισω αρκετά χρόνια (BSc το 1999 στο Colchester!)
Καλή αρχή με τη δουλειά Makinen!
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
:vava: Έχω από το πρωί που κάνω συνεχώς quotes. Δοκίμασα τα πάντα. Έβαλα παλιά μικρά μεγάλα καινούρια φθηνά αυτοκίνητα. Έβαλα μέχρι κι ότι ζω εδώ από γεννησιμιού μου και ότι έχω UK licence 11 χρόνια και no claims bonus 7 χρόνια. Ακόμα κι έτσι που είναι ψέματα κι απλά ήθελα να δω μέχρι ποιο σημείο φτάνει η αλητεία τους εδώ, για ένα ενός έτους Fiesta 1000 κυβικά μου βγάζει πάνω από 400 λίρες το χρόνο. Άρα το ότι είμαι ξένος κλπ δεν παίζει μεγάλο ρόλο. Αυξάνει μεν τα ασφάλιστρα αλλά κατά 20-25% σε αντίστοιχα αυτοκίνητα.
Το αποφάσισα. Δεν παλεύεται η αλητεία αυτή. Αν δε με θέλει μια φορά το σύστημα εδώ εγώ δεν το θέλω 10. Πληρώνω άλλωστε φόρους και στην Ελλάδα και θα πληρώνω προφανώς κι εδώ με το που ξεκινήσω να δουλεύω (δεν ξέρω αν γίνεται διαφορετικά). Οπότε ας τους κάνω να μετράνε τουλάχιστο: θα φέρω το αυτοκίνητο εδώ με ελληνικά νούμερα και ελληνική ασφάλεια με κάλυψη στο εξωτερικό κι ας πάνε να κουρεύονται. Αν και όταν εφαρμόσουν έλεγχο του ποιος μπαίνει και πότε από τα σύνορα τότε βλέπω. Αλλιώς κάθε εξάμηνο αυθημερόν στο φέρυ Γαλλία και πίσω και να πάνε να κουρεύονται. Τα πήρα κρανίο τώρα. Αν και όταν ανέβω πάνω από 50000 GBP ετήσιο μισθό μεικτά τότε το συζητάμε να ασφαλίσω αυτοκίνητο εδώ πέρα. Άει σιχτίρΕγω φιλε δεν μπορω να καταλαβω γιατι το συζητάς καν. Εχεις ένα ωραιο αμαξακι στην Ελλαδα θα κανεις και ένα ωραιο ταξιδακι και θα το αφησεις να καθεται για να παρεις ένα αγγλικο σαπιοχρεπι και να πληρωνεις τις τρελλες ασφαλειες; Τρελλαθηκες;
Κατεβα Ελλαδα, φερτο επανω και εχεις ένα 6 μηνο να το ψαξεις τι θα κανεις. Ταμπλω δεν χρειαζεσαι, βαζουν στικερς για τα μιλια. Μονο φωτα θα χρειαστείς και να αλλαζουν το πισω φως ομίχλης. Αν του περασεις αγγλικες πινακίδες θα σου παει 1000-1500 αναλογα ποσο πληρωσεις τα φωτα αλλα είναι ποιο απλο να το κανεις ετσι αφου το εχεις το αμαξι. Αφου βολευτεις τα πρωτα 2 χρονια βλέπεις αργοτερα τι θα κανεις μελλοντικα.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Αρχικά να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους σας για τις ευχές. Πάντα λάτρευα τα αυτοκίνητα μεγαλωμένος με τα κείμενα του ΚΚ και το να είμαι μέρος του R&D μεγάλης βιομηχανίας δε μπορούσε παρά να είναι όνειρο θερινής νυκτός. Το ότι το κατάφερα δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμη, δε νομίζω ότι υπάρχει μεγαλύτερη ευτυχία για κάποιον petrolhead από το να δημιουργεί ο ίδιος (έστω ένα μικρό μέρος) καινούριων αυτοκινήτων - chassis controls engineer συγκεκριμένα Σας ευχαριστώ και πάλι.
Στα διαδικαστικά τώρα, μόλις έκλεισα το τηλέφωνο με την Elephant insurance και την Admiral. Και οι δύο μου δώσανε ακόμα χαμηλότερες τιμές από ότι έβλεπα στο internet παρότι το αυτοκίνητο είναι european left hand drive import και θα το οδηγώ για να πηγαίνω στη δουλειά.
Κι εδώ νομίζω βγαίνει το top tip: το να έχεις το ίδιο αυτοκίνητο πολλά χρόνια μετράει τόσο θετικά στις τιμές των ασφαλειών που αντιπαρέρχεται του ρίσκου του left hand drive. Εν τέλει μου δώσανε 571 λίρες το χρόνο full comprehensive αν τους φέρω τα 7 χρόνια no claims bonus που τα δέχονται από Ελλάδα ή αν δεν καταφέρω να τα πάρω από την ασφαλιστική μου στην Ελλάδα θα πάει στις 638 λίρες, 67 λίρες ακριβότερα δηλαδή και πάλι απολύτως αποδεκτό ποσό. Απλά θα προσπαθήσω να το πάρω ώστε να ξεκινήσω να μαζεύω no claims από τα 7 που θα πέσει ακόμα περισσότερο προφανώς αργότερα από το να ξεκινήσω από το 0.
Εννοείται πως δεν το σκέφτομαι καν πλέον, κλείνω αυτή τη στιγμή εισητήρια ONE WAY για 13 ή 14 αυγούστου και ετοιμάζω road trip -
Αν το αυτοκινητο ειναι στο ονομα του πατερα σου μπορεις να το κρατησεις απεριοριστα αλλα θα εχεις προβλημα ισως με την Ελλ ασφαλεια...
-
Όχι από καινούργιο ήταν πάντα στο όνομά μου. Δεν με πειράζει όμως να το ταξινομήσω εδώ, το κόστος παλεύεται.
-
Ναι μην το σκεφτεσαι. Συγκεντρωσου στην δουλεια γιατι το να βρεις αμαξι θα ηταν μεγαλη ταλαιπωρια. Εφερε φιλος πριν εναν χρονο ενα απο Ελλαδα, μια χαρα του εβαλε αγγλικες πινακιδες. 1400 λιρες ομως αλλα το αμαξι ηταν ποιο φθηνο απο αγγλια.
-
Ηταν διλιτρο EOS, το εβρισκε ποιο φθηνα στην Ελλαδα.
-
Καλησπέρα σε όλους,
ανανεώνω το thread με νέα μιας και χθες έφτασα Αγγλία με το αυτοκίνητο μετά από μια κυριολεκτικά εξουθενωτική και καθόλου διασκεδαστική διαδρομή μέσα από την Ευρώπη...
Εξηγούμαι: το Superfast που ήταν να φύγει 8 το βράδυ από Ηγουμενίτσα ακυρώθηκε και μας το είπαν όταν πήγαμε να κάνουμε check in και μας βάλανε στο επόμενο της ΑΝΕΚ στις 11 το βράδυ. Αυτό σήμαινε τρομερή καθυστέρηση στο επόμενο σκέλος του ταξιδιού όπου είχα προγραμματίσει να είμαστε στη Lyon το απόγευμα! Εν τέλει η ΑΝΕΚ έφυγε με έξτρα 2 ώρες καθυστέρηση και ξεκινήσαμε 1 παρά! Αυτό σήμαινε ότι αντί να βγούμε Ανκόνα στις 11 το πρωί βγήκαμε στις 4 το απόγευμα...
Σκοτωμένοι να καλύψουμε τα χιλιόμετρα μέχρι τη Lyon και πεθαμένοι από το ταξίδι (δεν είχε διαθέσιμες καμπίνες και πεθάναμε στα αεροπορικά καθίσματα) φτάσαμε στη Lyon 2 τα ξημερώματα όπου και κοιμηθήκαμε στο ξενοδοχείο που είχα κλείσει με το ζόρι 5 ώρες ώστε να προλάβουμε το πλοίο από Dieppe στις 6 το επόμενο απόγευμα.
Γενικώς χωρίς προβλήματα η διάσχιση της Γαλλίας από τις autoroute εκτός από μια φλασιά που έφαγα από κάμερα πριν τη Lyon μέσα στα ξημερώματα με όριο 90 κι εγώ 110. Άντε να δούμε τι θα γίνει μ'αυτό.
Και φτάνω στο ζουμί. Στο φέρυ επιβιβαζόμαστε από Dieppe για Newhaven. Όλα καλά περνάμε έλεγχο διαβατηρίων στα Γαλλικά σύνορα χωρίς θέματα.
Κατεβαίνοντας στο Newhaven, μέσα σε μια στρατιά βρετανικά και γαλλικά αυτοκίνητα το OPC με τα ελληνικά νούμερα βγάζει μάτι. Με σταματάνε και με αρχίζουν στις ερωτήσεις πού μένω αν είμαι κάτοικος κλπ. Τα πίσω καθίσματα γεμάτα πράγματα που φέραμε όπως ρούχα κλπ για να έχουμε το χειμώνα. Μέσα στον πανικό μου λέω ψέματα ότι είμαστε τουρίστες και θα ψάξουμε ξενοδοχείο. Το πρόβλημα είναι ότι αν έλεγα ότι είμαι κάτοικος θα με κατέβαζαν από το αυτοκινητο αφού έπρεπε να το οδηγεί κάποιος τουρίστας αλλιώς μόνιμοι κάτοικοι δεν έχουν δικαίωμα ούτε μέτρο να κάνουν με ξένα νούμερα. Δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται να διέσχισα όλη την Ευρώπη χωρίς να καταλάβω και να έφτασα Αγγλία για να νιώσω λαθρομετανάστης.
Τέλος πάντων αν και δε φάνηκε να πείστηκε η τύπισσα στο border control μας άφησε και περάσαμε. Από εκείνη τη στιγμή δε μπορώ να το βγάλω από το μυαλό μου: νιώθω σα να έχω θέσει σε λειτουργία κάποιο μηχανισμό που δεν ξέρω πώς λειτουργεί και δεν ξέρω τις συνέπειες. Υπάρχει περίπτωση να μας σημείωσαν χθες και να κάνουν εκ των υστέρων background checks για να δουν αν όντως είμαστε κάτοικοι; Δε θα μας σταματούσαν εκεί αν υπήρχε θέμα;
Ξέρω ότι με τα ελληνικά νούμερα θα χω θέμα αν με σταματήσουν, αφού πρέπει να αποδείξω όχι ότι δεν έχει καιρό το αμάξι στη χώρα (αυτό είναι εύκολο αφού μόλις μπήκε και έχω εισητήρια κλπ) αλλά ότι εγώ δεν είμαι μόνιμος κάτοικος (που δεν παίζει αφού ξεκινάω δουλειά το Σεπτέμβρη και έχω αιτηθεί και national insurance number). Τι κάνατε όσοι οδηγούσατε αυτοκίνητο με ελληνικά νούμερα εδώ; Γιατί τέτοια τρομοκρατία τώρα; Έχει κάποιος συμβουλή από πρόσφατες εμπειρίες;
Ξεκίνησα ήδη να ψάχνω πώς να αλλάξω τις πινακίδες σε αγγλικές και αν το κόστος δεν είναι εξωφρενικό να πρέπει να αλλάξω ολόκληρα φωτιστικά σώματα κλπ θα το κάνω άμεσα. Το θέμα είναι ότι με κάνανε να νιώσω λαθρομετανάστης στη χώρα που ήρθα να ζήσω και το συναίσθημα αυτό δεν φεύγει με τίποτα από χθες. Τρέμω ακόμα καθώς το σκέφτομαι. -
Update: τελικά τσάμπα το άγχος, τα ψέματα στα σύνορα και ο φόβος. Νιώθω εντελώς βλάκας Επιτρέπεται να έχεις τις δικές σου πινακίδες για όση διάρκεια είσαι φοιτητής (κι εγώ είμαι επίσημα μέχρι τις 31/10).
Το θέμα είναι ότι στο gov.uk λέει πως αν είσαι φοιτητής εκτός Ευρώπης ισχύει αυτό και δεν λέει για εντός - σα να αφήνει να εννοηθεί ότι δεν ισχύει για εντός Ευρώπης που όμως δεν βγάζει νόημα. Αντίθετα στο europa.eu είναι ξεκάθαρο ότι έχω το δικαίωμα να έχω το αυτοκίνητο κανονικά ελληνικό για όσο διάστημα είμαι φοιτητής... Εννοείται πως συνεχίζω τη διαδικασία των βρετανικών πινακίδων αλλά χωρίς άγχος πια
Τέλος πάντων πρώτη μέρα που βγήκα βόλτα έξω χωρίς να φοβάμαι να με σταματήσουν και επιτέλους το χάρηκα ότι έχω το αμάξι μου εδώ
Και μια φωτο που έβγαλα να γιορτάσω το τέλος του άγχους
-
Ωραίος. Το θέμα οδήγηση αριστερά - τιμόνι αριστερά σου δημιουργεί περίεργη αίσθηση ή μπα;
Μεταφορά αυτοκινήτου από Ελλάδα στην Αγγλία με νταλίκα