Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ο Ανήρ οφείλει να έχει (αμαρτωλό) παρελθόν...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ο Ανήρ οφείλει να έχει (αμαρτωλό) παρελθόν...
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    16
    33
    146
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • nasos
      nasos last edited by

      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
      Δε θα συμφωνήσω ότι η τετρακίνηση υπερέχει σε αίσθηση της πίσω κίνησης. Ίσα ίσα μάλιστα. Ένα καλό πισωκίνητο μπορεί να προσφέρει μοναδικές συγκινήσεις. Σε χρόνους βέβαια έχεις δίκιο

      Δεν νομίζω να αμφιβάλλει για τις συγκινήσεις που προκαλεί ένα καλό πισωκίνητο. Είναι άλλου είδους όμως. Ελα όμως που για να συγκινηθείς χρειάζεσαι τουλάχιστον ένα 350Ζ ή ένα S2000. Ακριβά κάπως για τις τσέπες του μέσου οδηγού...

      Εμένα πάντως το Leon δεν έχει πάψει να με συγκινεί ούτε μέρα, εδώ και ένα χρόνο που είμαι ο ευτυχής ιδιοκτήτης του. Εστω και με Haldex, έστω και με 204 άλογα, έστω και 1500 κιλά.

      Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        Νασο, απορω πως δεν το εχεις πειραξει ακομη!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • nasos
          nasos last edited by

          Ο χρήστης spiros έγραψε:
          Νασο, απορω πως δεν το εχεις πειραξει ακομη!

          Πολύ άσχημο το 'quantity' for money για το δικό μου μοτέρ όσον αφορά τη βελτίωση. Αυτό που ίσως να σκεφτώ στο μέλλον, είναι ένα κομπρεσέρ με 5-6 χιλιάρικα για 300 άλογα. Είναι πολλά τα λεφτά όμως, και δεν προβλέπω στο άμεσο μέλλον να μου περισσέψουν τόσα.

          Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            strifter last edited by

            Σωστά, Νάσο. Καλυτερότερα από το Cupra R εννοούσα.
            Κόρακας κοράκου μάτι ΔΕ βγάζει...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sado last edited by

              Γιατί έφυγες απο την Σουηδία;;;;;;
              Το μεγαλύτερο λάθος σου κατά την γνώμη μου...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pg220 last edited by

                Και ένα MX5 ή MR2 προσφέρουν τεράστιες συγκινήσεις και με λιγότερα χρήματα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Τεράστιες, ακόμα και αν δεν είναι πύραυλοι στην ευθεία. Έχουν πολλά άλλα καλά που δε τα βρίσκεις πουθενά. Πάντως, μετά από 2 Impreza, εγώ δεν πρόκειται να ικανοποιόμουν από ένα Leon με τέτοιο βάρος, τετρακίνηση στο περίπου και κάτι λίγο πάνω από 200 άλογα. Τίποτα λιγότερο από EVO δε θα αρκούσε...

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    dimsabas (Σάββας να υποθέσω? εάν ναι συνονόματοι) άλλο όμως Σουηδία κ άλλο Ελλάδα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      strifter last edited by

                      Βρε φίλοι, PG220 & dimsabas, ανεξάρτητα με την πίσω ή μπροστά κίνηση, τι δουλειά έχει ένα roadster μ'ένα sedan υψηλών επιδόσεων; Πάντως, θα μου επιτρέψετε να επιμείνω: Η εξελιγμένη τετρακούνα (π.χ. ενός VIII) συμπεριφέρεται στο γλυστερό σαν πισωκούνα, χωρίς να κάνει τόσο εύκολα τετ-α-κε. Ας το δοκιμάσει κάποιος και ξανασυζητάμε την άποψη αυτή.
                      Όσο για το δικό μου, συμφωνώ... Δεν είναι τόσο εξελιγμένη είναι η τετρακούνα του (όπως των Φτερούγων, ε...) και συγκαταλέγεται στα... βαρίδια. Στην οδήγηση όμως, συμπεριφέρεται σαν πολύ ελαφρότερο και βιδώνει το μουσούδι του μέσα στη στρόφα... Είναι αυτ/τάκι, που ο περισσότερος κόσμος το έχει στην παραξήγα... Όπως κι εγώ αρχικά...
                      Φίλε Sado, det tror jag inte alls!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • nasos
                        nasos last edited by

                        Ο χρήστης PG220 έγραψε:
                        Και ένα MX5 ή MR2 προσφέρουν τεράστιες συγκινήσεις και με λιγότερα χρήματα...

                        Σίγουρα, αλλά καλό θα είναι να ξεκινάει η ιπποδύναμη με τον αριθμό 2 μπροστά (τουλάχιστον). Να μπορείς να το λιώνεις και σε καμιά ευθεία, εκτός από πλατείες και στροφές.

                        Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Εντάξει, το ΜΧ5 είναι ψιλοαργό για τα δεδομένα των αυτοκινήτων που αναφέρουμε. Αλλά το MR2 δεν υστερεί σε γκάζι από τα Leon, με εξαίρεση το Cupra R, το οποίο αν θυμάμαι καλά τις δοκιμές, είναι το μόνο που πέφτει κάτω από τα 8' στο 0-100, όπως κάνει το Toyota. Βλέπετε, ζυγίζει λιγότερο από τόνο. Όσο για τα ΜΧ, τα μόνο 146 άλογα είναι ο λόγος που μια βόλτα στο MX5 Club θα σας φέρει μπροστά σε πληθώρα τουρμπάτων και κομπρεσοράτων ΜΧ. Του προέδρου είναι 265 αλόγατα, αν θυμάμαι καλά, με βάρος λίγο πάνω από τα 1100 κιλά.

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • scotch
                            scotch last edited by

                            Ο χρήστης Strifter έγραψε:
                            Φίλε Sado, det tror jag inte alls!!

                            Σιγά σιγά θα το πιστέψεις

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              athos last edited by

                              Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                              Αλλά το MR2 δεν υστερεί σε γκάζι από τα Leon, με εξαίρεση το Cupra R, το οποίο αν θυμάμαι καλά τις δοκιμές, είναι το μόνο που πέφτει κάτω από τα 8' στο 0-100,

                              Φίλε υπάρχει και το 4τρακινιτο μαμά που πέφτει κάτω από τα 8 και κάνει 0-100: 7.8

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Ο χρήστης Athos έγραψε:

                                Αλλά το MR2 δεν υστερεί σε γκάζι από τα Leon, με εξαίρεση το Cupra R, το οποίο αν θυμάμαι καλά τις δοκιμές, είναι το μόνο που πέφτει κάτω από τα 8' στο 0-100,

                                Φίλε υπάρχει και το 4τρακινιτο μαμά που πέφτει κάτω από τα 8 και κάνει 0-100: 7.8

                                Ίσως έχεις δίκιο. Εγώ βασίστηκα στη δοκιμή του DRIVE που είχε μετρηθεί στα 8.4, ενώ το MR2 στα 7.9. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το Toyota δεν υστερεί σε γκάζι, με εξαίρεση βέβαια τις ρεπρίζ από χαμηλές στροφές, λόγω τουρμπίνας το Leon.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 2 / 2
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr