-
-
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
21 Quadra, για το Δημήτρη λες;Αν ναι, κι εμένα μου είχε στραβώσει στο Μέγαρο τους J's Racing. Ξανάβαλα όμως, τέτοιους. Anyway.
Ο Δημήτρης, αν λέμε τον ίδιο, το χρησιμοποιεί ως trackday car κατά βάση, οπότε χρειάζεται πιο ακραίες λύσεις, όπως και να 'χει.
Όχι δεν εννοούσα τον Δημήτρη, αλλά ο Δημήτρης είχε προβλήματα την εποχή που είχε διαιρούμενους αλλά με τις μαμά μαντεμένιες δαγκάνες όπου όταν του μέτρησα μπροστά του τις θερμπκρασίες από τους δίσκους και τις δαγκάνες, αυτές είχαν μεγαλύτερη θερμοκρασία από τους δίσκους με σαφώς μικρότερο θερμοκρασιακό βαθμό καθόδου τους, τότε τον είχα προτρέψει να τοποθετήσει πολυπίστονες αλουμινίου και όντως προχώρηξσε στην σωστή λύση.
Για του Αντώνη λέω το κομπρεσοράτο με του 415 ΗΡ που του έσπασε δισκόπλακα στο Nurburgring.
-
-
Δεν ηξερα πως στο Ελλαδα ειχαμε και μινι Nurburgring
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Δεν ηξερα πως στο Ελλαδα ειχαμε και μινι NurburgringΤώρα το έμαθες !
Πολλά αυτοκίνητα έχουνε πάει και στο μεγάλο, το αληθινό Ring και ένα από αυτά είναι αυτό που αναφέρω οπότε μη γελιέσαι και μην ειρωνεύεσαι αν δεν γνωρίζεις.
-
Εξαιρετική η οδήγηση του Κώστα του Ζάννου (Nabu) στο Ρινγκ.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Δεν ηξερα πως στο Ελλαδα ειχαμε και μινι Nurburgring
Τώρα το έμαθες !
Πολλά αυτοκίνητα έχουνε πάει και στο μεγάλο, το αληθινό Ring και ένα από αυτά είναι αυτό που αναφέρω οπότε μη γελιέσαι και μην ειρωνεύεσαι αν δεν γνωρίζεις.
Δεν 'ειρωνευομαι' ακριβως αλλα εφοσον εχω επισκεφτει το Nurburgring μια φορα στην ζωη μου πριν 4 χρονια δεν νομιζω πως υπαρχει συγκριση με τις πιστες που εχουμε στην Ελλαδα, ποσο μαλλον μια πιστα cart αυτο ειναι ολο.
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Δεν ηξερα πως στο Ελλαδα ειχαμε και μινι Nurburgring
Τώρα το έμαθες !
Πολλά αυτοκίνητα έχουνε πάει και στο μεγάλο, το αληθινό Ring και ένα από αυτά είναι αυτό που αναφέρω οπότε μη γελιέσαι και μην ειρωνεύεσαι αν δεν γνωρίζεις.
Δεν 'ειρωνευομαι' ακριβως αλλα εφοσον εχω επισκεφτει το Nurburgring μια φορα στην ζωη μου πριν 4 χρονια δεν νομιζω πως υπαρχει συγκριση με τις πιστες που εχουμε στην Ελλαδα, ποσο μαλλον μια πιστα cart αυτο ειναι ολο.
Μα δεν έκανα σύγκριση του Ring με Ελληνικές πίστες, θα ήταν ανοησία αν το έκανα, η αναφορά μου ήταν από την αρχή για το Ring το original, αλλά μιας και μιλάμε για φρένα και τα Μέγαρα αρκετά έως πολλά προβλήματα τους δημιουργούν.
-
Πανο με εντυπωσιαζει που αναφερουν για τα φρενα στο νεο type r που το δοκιμασαν στην πιστα της Σλοβακιας. Λενε οτι δεν εδειξαν ποτε κανενα σημαδι κοπωσης(ειναι μεγάλη πιστα εκει) , και φυσικα θα εχουν και υψηλη αποδοση οντας κρυα. Δεν ξερω αν στο Ring δοκιμαστηκαν με αλλα τακακια, παντως στη Σλοβακια το αμαξι ηταν δημοσιογραφικο.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Πανο με εντυπωσιαζει που αναφερουν για τα φρενα στο νεο type r που το δοκιμασαν στην πιστα της Σλοβακιας. Λενε οτι δεν εδειξαν ποτε κανενα σημαδι κοπωσης(ειναι μεγάλη πιστα εκει) , και φυσικα θα εχουν και υψηλη αποδοση οντας κρυα. Δεν ξερω αν στο Ring δοκιμαστηκαν με αλλα τακακια, παντως στη Σλοβακια το αμαξι ηταν δημοσιογραφικο.To νέο Type R δεν γνωρίζω τι δίσκους / τακάκια φοράει, αλλά το S2000 με 240 ΗΡ και δίσκο παχους 25mm είναι λάθος συνδυασμός και έχει αποδειχθεί άπειρες φορές ότι το αμάξι χρειάζεται και μεγαλύτερα σε διάμετρο αλλά και τουλάχιστον 5mm παχύτερο δίσκο όπως και τακάκι οπωσδήποτε ημιμεταλλικό με υψηλό συντελεστή τριβής, δεν τα βγάζω από το κεφάλι μου αυτά αλλά από τις ζημιές που έδειξαν στα φρένα πολλά αμάξια που οδηγήθηκαν σύμφωνα με το σασί και το μοτέρ τους.
-
Το FK2, το καινούργιο Σίβικ Τάπερ δηλαδή, φοράει 4πίστονα Μπρέμπο 350άρια μπροστά και δαγκάνες ΑΤΕ πίσω.
Αυτά είναι τα στοιχεία που γνωρίζω.
-
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
Το FK2, το καινούργιο Σίβικ Τάπερ δηλαδή, φοράει 4πίστονα Μπρέμπο 350άρια μπροστά και δαγκάνες ΑΤΕ πίσω.Αυτά είναι τα στοιχεία που γνωρίζω.
Φρενάρες δηλαδή, αφού θέλεουν το ρεκόρ στο ring πρέπει να έχει και τα κατάλληλα φρένα, το θέμα είναι θα τα έχει και στο παραγωγής ?
-
Τα παραπάνω στοιχεία που έγραψα, έχουν ανακοινωθεί για το αυτοκίνητο παραγωγής κι έχουν επιβεβαιωθεί ήδη στα πρώτα τεστ.
Τώρα, τι τροποποιήσεις έχει το κάθε αυτοκίνητο της κάθε εταιρίας που επιχειρεί στο Ρινγκ, σε σχέση με τα αντίστοιχα του εμπορίου, αυτό είναι κάτι που δε θα μάθουμε ποτέ, πέραν των φημών που κυκλοφορούν κάθε φορά και των λεπτομερειών που φαίνονται στα σχετικά βίντεο.
-
Ναι, και το παραγωγής αυτά φοράει.
Απορία: Γιατί έχει ο Ιάπωνας όνομα Βαλκυρίας της γερμανικής μυθολογίας;
-
Σκανδιναβική μυθολογία (επεκταμένη σε Αγγλία-Γερμανία).
Γυναίκα είναι, μη μου την κάνεις τραβέλι τώρα.
-
Στον θρύλο των Νιμπελούνγκεν δεν είναι οι Βαλκυρίες; Απλά περίμενα κάτι πιο Ιαπωνικό για μια γρήγορη Γιαπωνέζα (μη σου χαλάσω το χατήρι )...
-
Είναι και κει αλλά όχι μόνο.
Επιλέγουν στις μάχες ποιοι από τους σφαγμένους έπεσαν αρκετά ηρωικά, ώστε να πάνε στη Βαλχάλα, να τρωγο-πίνουν με τον Όντιν.
Η γενναιότερη απ' όλες, η Μπρύνχιλντ, ήτανε γκόμενά του κιόλας.
Η ιαπωνική κουλτούρα είναι κάργα πατριαρχική και δεν παίζει γυναίκα με δυναμικά χαρακτηριστικά στη μυθολογία-ιστορία τους, που να τη γνωρίζω.
-
Υπαρχουν αρκετες 'Ιερειες' στην Ιαπωνικη μυθολογια καθως και 'μαγισσες' και γενικα 'μαγικα' πλασματα θηλυκου γενους.....Αν και τολμω να πω πως ειναι ιδιαιτερα 'κολλημενοι' με την Ελληνικη Μυθολογια στην Ιαπωνια.
-
ΜΕ αυτα και με εκεινα βρεθηκα στο youtube να ψαχνω Manowar.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Χερα τι εκανες με το ροχι?Πηρα αλλο πριν 2 μηνες αν εννοεις αυτο...ανταλλαγη με το mx5
Βαλκυρία Μπρύνχιλντ...