Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη οικογεινειακού crossover-suv
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Επιλογη οικογεινειακού crossover-suv
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 16 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    318
    1212
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tirnabos26 last edited by

      Ο χρήστης kkatsaplias έγραψε:
      Καταρχήν η ειρωνία σου σημαίνει αδυναμία έκφρασης! Δεύτερον δεν σου επέβαλα να το πιστέψεις! Είναι απλά τα πράγματα υπάρχουν οι φωτογραφίες οποτε είναι πολύ εύκολο να αποδειχτεί! Τρίτον έχει 375 λίτρα!

      εαν εχει 375 ενταξει τοτε...ανετα κανεις μεχρι και μετακομιση .....εγω νομιζα πως ολα αυτα τα εβαλες σε 350 λιτρα ....
      yeti με συρομενο-αφαιρουμενο πισω καθισμα η duster με 475 λεμε ...... αλλιως με 375 παρε golf leon 307 c4 και ενα σωρο αλλα αυτοκινητα μικρομεσαια χωρις να σκασεις ενα καρο λεφτα και να μπορεις να βρεις και κανενα παρκινγκ στην πολη αφου ειναι και για μεσα στην πολη!!!!! και επειδη η επανλψη μητερα μαθησεως το θεμα που συζηταμε (εν συντομια) ειναι οτι καποιος αλλαζει αυτοκινητο μικρο περιπου 250 λιτρα αποσκευες για ενα μεγαλυτερο τυπου suv-crosover επειδη ηρθε και δευτερο παιδι....(με 375 λιτρα τα πρωτα δυο χρονια τα θες μονο για το βρεφος ).......τα περισσοτερα απ αυτα)......οποτε οταν η ειρωνια σημαίνει αδυναμία έκφρασης φαντασου τι μπορει να σημαινει η αδυναμια κατανοησης θεματος [/quote]
      Μάλλον ο εγωισμός σου δεν σε αφήνει να καταλαβεις! Δεν με πειράζει όμως γιατί εξηγησα ότι το αυτοκίηντο δεν το πήρα μονο για το βρέφος (να τονίσω ότι έχω δύο παιδιά) πριν είχα 110 λιτρα βλέπε jimny οπότε η διαφόρα ειναι μεγάλη και επείδη δεν κατάλαβες καλά τα έσκασα τα λεφτά για να μπορώ να κάνω πράγματα που μου αρέσουν και τα οποία μπορώ να τα κάνω μόνο με ένα suv! και επειδή με την suzuki έχω σχέση εξάρτησης κατέληξα στο vitara! το duster δεν το ξέρω οπότε ήμουν επιφυλακτικός και για yeti απλά δεν μου άρεσε!

      Αυτό μας έφαγε έχει γεμίσει η Ελλάδα ειδήμονες του πληκτολογίου!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tka last edited by

        Κι εγώ για να σας επαναφέρω όπως ο cac να κάνω μια ερώτηση πάνω στο θέμα. Όσον αφορά το ASX με τον 1.6 κινητήρα υπάρχει κάποιος να μας δώσει μια άποψη;

        Βλέπω στο site ότι έχει το προ fl μοντέλο με αρκετά καλή έκπτωση (17790 το invite και 19+ το intense panorama)... Η διαφορά με το καινούριο μοντέλο είναι κάτι παραπάνω από 2.5 χιλιάρικα. Υπάρχει κάποιος που να το έχει αγοράσει να μας πει κατά πόσο είναι ικανοποιητικός ο κινητήρας της βενζίνης και αν αξίζει να κοιτάξουμε το παλιότερο, ώστε να γλυτώσουμε κάποια χρήματα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          plutare last edited by

          Ρε παίδες τι έγινε και ξαφνικά σταματήσατε όλοι να γράφετε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cac last edited by

            Για να επανέλθουμε! καταλήγω στο qq με μια οικονομική υπερβαση από τον αρχικό προϋπολογισμό. Διαβάζοντας στο φορουμ μπήκα σε σκέψεις για να περιμένω το kadjar η τουλάχιστον την τιμολόγηση του. Το ερώτηματα μου παραμένουν: Αξίζει να γίνει η παραγγελία άμεσα ή καλύτερα να περιμένεις τις εξελίξεις. Οι νέοι φόροι μετρήσουν από τη στιγμή του εκτελωνισμού ή της αγορας? Μήπως τελικά αν γινει η αγορα πριν τα μέτρα γλιτώνεις επιπλέον φόρους και ίσως κατάργηση απόσυρσης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              axel12p last edited by

              Αν πας σε QQ, τότε όσο περιμένεις τόσο πιο πιθανό είναι να μη βρεις εκτελωνισμένο, πράγμα που σημαίνει +380€ από τις τρέχουσες τιμές.

              Για μέτρα, φόρους, αποσύρσεις κλπ, το μόνο σίγουρο είναι ότι ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τι ξημερώνει αύριο και τι θα ισχύσει. Ειδικά όπως είναι οι συνθήκες σήμερα, όλα είναι θέμα τύχης και ρίσκου.

              Για το Kadjar, προσωπικά θα το περίμενα μόνο μου άρεσε περισσότερο ή ήθελα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Κατά τα άλλα, μιας και ο αντιπρόσωπος είναι ο ίδιος, δε πιστεύω σε καμιά περίπτωση να είναι φτηνότερο του QQ. Για ποιο λόγο να έκανε κάτι τέτοιο; Μεγαλύτερο και νεότερο μοντέλο, λογικά θα είναι και ένα κλικ ακριβότερο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cac last edited by

                +380 ευρώ από που προκύπτει?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  axel12p last edited by

                  Τα ετοιμοπαράδοτα (όσα έχουν μείνει δηλαδή) είναι Euro 5b+ και διαθέσιμα μέσα σε 8-10 εργάσιμες ημέρες. Αυτά τα οποία δεν είναι ετοιμοπαράδοτα θα είναι Euro 6, μπορεί να περιμένεις μέχρι 3 μήνες για παράδοση και θα κοστίζουν 380 ακριβότερα από τις τρέχουσες τιμές. Από όσο γνωρίζω, ο Θεοχαράκης έχει ήδη στείλει τους νέους τιμοκαταλόγους στις αντιπροσωπείες.

                  Έχει αναφερθεί και νωρίτερα, όπως και στο θέμα του Qashqai.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cac last edited by

                    δεν το είχα δει. Οπως κια να έχει ίσως αξίζει ο euro 6 για λιγότερη φορολογική επιβάρυνση στο μέλλον

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stellar last edited by

                      Φιλε cac ολα σχετικα ειναι. Και σιγουρα κανεις δεν μπορει να προβλεψει πως και γιατι θα φορολογουνται τα οχηματα.
                      Για παραδειγμα οι εκπομπες CO2 για euro 5 και 6, ειναι ιδιες. Υπαρχουν αλλαγες στα αλλα καταλοιπα της καυσης του diesel.
                      Aπο την αλλη, δεν μπορω να καταλαβω πως ο ιδιος κινητηρας (1.5dci) γινεται απο euro 5b σε 6.
                      Αραγε μπορει ο τωρινος με software update να γινει euro 6;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        iceman7 last edited by

                        Πιθανότερο με κάποια παγίδα ακομα για κατακράτηση των οξειδίων του αζώτου που ειναι αρκετά χαμηλότερα στο euro 6. Εχω ομως ένα φόβο οτι μπορεί να επηρεάζει τις επιδόσεις κάτι τέτοιο.
                        Σε κάθε περίπτωση cac αφού σε έπεισε τελικα το qq βιασου γιατί μίλαγα προχθές με τον πωλητή μου και μου είπε οτι δεν υπάρχει μέγαλη επιλογή και απο αναμονές ακομα ειναι λιγο αβέβαια τα πραγματα.
                        Μάλιστα μου είπε οτι εκ του λόγου αυτου ειναι καλή περίοδος να δωςω το δικό μου και προθυμοποιήθηκε να βοηθήσει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cac last edited by

                          Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                          Πιθανότερο με κάποια παγίδα ακομα για κατακράτηση των οξειδίων του αζώτου που ειναι αρκετά χαμηλότερα στο euro 6. Εχω ομως ένα φόβο οτι μπορεί να επηρεάζει τις επιδόσεις κάτι τέτοιο.
                          Σε κάθε περίπτωση cac αφού σε έπεισε τελικα το qq βιασου γιατί μίλαγα προχθές με τον πωλητή μου και μου είπε οτι δεν υπάρχει μέγαλη επιλογή και απο αναμονές ακομα ειναι λιγο αβέβαια τα πραγματα.
                          Μάλιστα μου είπε οτι εκ του λόγου αυτου ειναι καλή περίοδος να δωςω το δικό μου και προθυμοποιήθηκε να βοηθήσει.

                          Οταν λες δεν υπάρχει μεγάλη επιλογή και από αναμονές αβέβαια?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iceman7 last edited by

                            Λίγα αυτοκίνητα και χρώματα σε στοκ. Αλλιώς παραγγελία με αναμονή τουλάχιστον τρίμηνο και +380 ευρώ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              axel12p last edited by

                              Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες, η αναμονή μπορεί να είναι πολύ μικρότερη. Νομίζω η επόμενη παρτίδα (Euro 6 πλέον) φτάνει τέλος του μήνα, οπότε όποιος παραγγείλει τώρα θα το έχει σε καμιά 10αριά ημέρες (για ετοιμοπαράδοτα) ή αλλιώς θα χρειαστεί να περιμένει 20 ημέρες επιπλέον.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                the_emperor last edited by

                                Πάντως, με μόνη εξαίρεση όποιον πραγματικά χρειάζεται αμάξι 'εδώ και τώρα', νομίζω ότι στην παρούσα φάση το καλύτερο που έχει να κάνει κάποιος είναι να περιμένει τις εξελίξεις στη φορολογία αυτοκινήτων (και όχι μόνο...), γιατί μπορεί να αγοράζεις αυτή τη στιγμή 1600άρι και λόγω π.χ. αξίας οχήματος να φορολογείσαι σε λίγους μήνες για 2λιτρο...
                                Απλά μια σκέψη - συμβουλή...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iceman7 last edited by

                                  Ο χρήστης axel12p έγραψε:
                                  Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες, η αναμονή μπορεί να είναι πολύ μικρότερη. Νομίζω η επόμενη παρτίδα (Euro 6 πλέον) φτάνει τέλος του μήνα, οπότε όποιος παραγγείλει τώρα θα το έχει σε καμιά 10αριά ημέρες (για ετοιμοπαράδοτα) ή αλλιώς θα χρειαστεί να περιμένει 20 ημέρες επιπλέον.

                                  Αν του το δώσουν γραπτώς, ΟΚ, αλλιώς προσοχή!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lleonidas moderator last edited by

                                    Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                                    Πάντως, με μόνη εξαίρεση όποιον πραγματικά χρειάζεται αμάξι 'εδώ και τώρα', νομίζω ότι στην παρούσα φάση το καλύτερο που έχει να κάνει κάποιος είναι να περιμένει τις εξελίξεις στη φορολογία αυτοκινήτων (και όχι μόνο...), γιατί μπορεί να αγοράζεις αυτή τη στιγμή 1600άρι και λόγω π.χ. αξίας οχήματος να φορολογείσαι σε λίγους μήνες για 2λιτρο...
                                    Απλά μια σκέψη - συμβουλή...

                                    Έτσι είναι.Αναλογιζόμενοι το όχι απίθανο σενάριο να φορολογείται μέσα στους επόμενους μήνες με παρόμοια ποσά ένα δίλιτρο των 30.000€ με ένα 1600 των 25.000€,νομίζω πως αξίζει τον κόπο μία στάση αναμονής έστω και αν αυτή είναι παααρα πολύ σπαστική για όσους περιμένουμε να ψωνίσουμε.
                                    Ξαναμίλησα πριν από λίγα λεπτά με Νissan Θεοχαράκη...μου είπε ότι για κάποιον που θα παραγγείλει σήμερα qq 1.6 acenta con 4x2 euro 6, η αναμονή είναι στον ενάμιση μήνα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cac last edited by

                                      Αν υποθέσουμε ότι θα είναι ίδια η φορολογία το θεμα ειναι να μπορεις να πας από τα 25.000 στα 30.000...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lleonidas moderator last edited by

                                        Aν και προσωπικά θα μου κάνει εντύπωση να φορολογείται το ίδιο ή σχεδόν το ίδιο ένα αμάξι 1600 με ένα αμάξι 2000cc με παρόμοια αξία(ίσως επειδή έχει ''ποτίσει'' μέσα μας τόσα χρόνια αυτή η ανοησία!),αν τελικά ισχύσει κάτι τέτοιο,σίγουρα θα παίξουν ρόλο για κάποιους αγοραστές διαφορές στο κόστος κτήσης κοντά στα 5 χιλιάρικα.Άλλωστε αυτή η διαφορά μπορεί να είναι ακόμα μεγαλύτερη(πχ για ένα Χ1 συγκρινόμενο με ένα qq 1.6) μπορεί όμως να είναι και μικρότερη(πχ για ένα tiguan συγκρινόμενο με το qq 1.6).To ζήτημα είναι να ζυγίσει κανείς τις προτεραιότητές του,τι παίρνει και τι χάνει,για πόσον καιρό σκοπεύει να κρατήσει και για ποια χρήση προορίζει το αμάξι,πόσες ακόμα φορές στη ζωή του είναι πιθανό να ξαναπάρει ''καλό'' καινούριο όχημα κ.ο.κ.
                                        Εγώ ας πούμε σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι ένα δίλιτρο πετρελαιοκίνητο αμάξι με 150+ ίππους είναι αμάξι για μια ζωή που τα κάνει όλα από καλά έως τέλεια

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Η μέση λύση είναι κάτι στα 1600 ή 1800 με μικρότερη ή παραπλήσια ιπποδύναμη των 150 ίππων. Δεν είναι πλέον λίγα τα αυτοκίνητα που πληρούν αυτές τις προδιαγραφές σε πετρέλαιο ή βενζίνη. Κοιτώντας προς τα πίσω νομίζω διαχρονικά οι κάτοχοι οχημάτων σε αυτά τα κυβικά, μια χαρά ευχαριστημένοι ήταν με τις επιλογές τους.

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 12
                                          • 13
                                          • 14
                                          • 15
                                          • 16
                                          • 16 / 16
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr