-
+1000 για την αξιοπιστία των toyota βενζίνης, +prius, Αλλά ΟΧΙ των diesel, ειδικά των μικρών 1.4d με φίλτρο σωματιδίων.
ακόμα και σε αυτό το φόρουμ φίλος, έχει θέμα με το φίλτρο και κάνει βασικά ταξίδια αθήνα-θεσσαλονίκη ....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
@iceman+1000 για την αξιοπιστία των toyota βενζίνης, +prius, Αλλά ΟΧΙ των diesel, ειδικά των μικρών 1.4d με φίλτρο σωματιδίων.
ακόμα και σε αυτό το φόρουμ φίλος, έχει θέμα με το φίλτρο και κάνει βασικά ταξίδια αθήνα-θεσσαλονίκη ....Δεν έχω λογω να διαφωνήσω αλλά πέρα από την τεχνολογία του κινητήρα παίζει ρόλο και ο τρόπος οδήγησης (άλλο πάω Αθήνα - Θεσσαλονίκη καρφωμένος στις 2000 στροφές και άλλο το 'ζορίζω') όπως και το καύσιμο και η νοθεία αυτού!
Στην τελική με την εδώ αντιπροσωπεία της ΤΟΥΟΤΑ που είναι άμεσα θυγατρική της ευρωπαϊκής άκρη θα βρεθεί σίγουρα!Πάντως καλό θα είναι να κοιτάμε overall ένα αμάξι γιατί μπορεί σε ένα τομέα να υπερέχει κάποιο και αντίστοιχα σε άλλο να υστερεί αλλά το θέμα είναι τι αισθηση σου δίνει στο σύνολο.
Εγώ ας πούμε αγόρασα το qq λόγω εμφάνισης (υποκειμενικό) και λόγω όσων άκουγα για τον οικονομικό και δοκιμασμένο κινητήρα.
Βασιζόμενος σε αυτά παράβλεψα άλλα πράγματα που τα βρήκα μπροστά μου και με χάλασαν. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
@iceman+1000 για την αξιοπιστία των toyota βενζίνης, +prius, Αλλά ΟΧΙ των diesel, ειδικά των μικρών 1.4d με φίλτρο σωματιδίων.
ακόμα και σε αυτό το φόρουμ φίλος, έχει θέμα με το φίλτρο και κάνει βασικά ταξίδια αθήνα-θεσσαλονίκη ....Δεν έχω λογω να διαφωνήσω αλλά πέρα από την τεχνολογία του κινητήρα παίζει ρόλο και ο τρόπος οδήγησης (άλλο πάω Αθήνα - Θεσσαλονίκη καρφωμένος στις 2000 στροφές και άλλο το 'ζορίζω') όπως και το καύσιμο και η νοθεία αυτού!
Στην τελική με την εδώ αντιπροσωπεία της ΤΟΥΟΤΑ που είναι άμεσα θυγατρική της ευρωπαϊκής άκρη θα βρεθεί σίγουρα!Πάντως καλό θα είναι να κοιτάμε overall ένα αμάξι γιατί μπορεί σε ένα τομέα να υπερέχει κάποιο και αντίστοιχα σε άλλο να υστερεί αλλά το θέμα είναι τι αισθηση σου δίνει στο σύνολο.
Εγώ ας πούμε αγόρασα το qq λόγω εμφάνισης (υποκειμενικό) και λόγω όσων άκουγα για τον οικονομικό και δοκιμασμένο κινητήρα.
Βασιζόμενος σε αυτά παράβλεψα άλλα πράγματα που τα βρήκα μπροστά μου και με χάλασαν. -
θα μου επιτρέψεις να μην συμφωνήσω ....
-diesel αγοράζω ακριβώς, για να κάνω οικονομία, για να πηγαίνω ταξίδι με 6η και 2000σαλ, διαφορετικά θα έπαιρνα gti βενζίνης να γουστάρω κιόλας.
-νοθεία υπάρχει, όπως και κλέψιμο λτ. Αλλά για τα μοτέρ dci δεν έχει ακουστεί τπτ.
-άκρη μπορεί να βρεθεί, αρχικά τουλάχιστον, αφού μπορεί να έχω χάσει μέρες από την ζωή μου και αφού μου έχουν αλλάξει τον μισό κινητήρα (έχουν αναφερθεί παραδείγματα σε φόρα). Ευχαριστώ δεν θα πάρω.Από τον κινητήρα του QQ δεν έχεις μείνει ικανοποιημένος ?
Προσωπικά δεν αγόρασα miniSUV, τους έδωσα ευκαιρία και έκανα Τestdrive ενα Cactus 1.6hdi, γιατί παίρνουν μεγάλες κλίσεις και οι διαδρομές που κάνω έχουν πολλές στροφές.
μετά από 15.000χλμ με το clio, αν με ρώταγες αν είμαι ικανοποιημένος θα έλεγα ναι ... αλλά εκ τον υστέρων, μάλλον θα έβαζα πιο βαθειά το χέρι στην τσέπη για κάποιο μικρομεσαίο, προσφέροντας πράγματα που 'ΔΕΝ' κανένα supermini.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
-diesel αγοράζω ακριβώς, για να κάνω οικονομία, για να πηγαίνω ταξίδι με 6η και 2000σαλ, διαφορετικά θα έπαιρνα gti βενζίνης να γουστάρω κιόλας.
Σωστό αλλά δεν βλάπτει να πας και 10-15 λεπτά με μία τουλάχιστον σχέση παρακάτω.... Λόγω ρεπρίζ έχει και την πλάκα του.
Κατά τα λοιπα συμφωνώ! Αλλωστε αν ξανάπερνα τώρα τέτοιας κατηγορίας όχημα (μιας και προορίζεται κυρίως για κίνηση στον αστικό ιστό και με όσα μάθαμε όλοι εκ των υστέρων για τα diesel θα το είχα πάρει σε hybrid - να πω την αλήθεια το σκέφτηκα να το δωσω και να κινηθώ τώρα αλλά να ξαναπάρω καινούργιο για κυρια χρήση από τη γυναίκα με την καμία.... πρώτα θα λιώσει αυτό και μετά θα δούμε για αλλαγή!!!)Από τον κινητήρα του QQ δεν έχεις μείνει ικανοποιημένος ?
Κινεί επαρκώς το αμάξωμα, όχι όσο σβέλτα ο 1,4 το yaris, αλλά ΟΚ άλλα αμάξια!
Οικονομικός είναι (ίσως και οικονομικότερος του yaris) και μέχρι σήμερα δεν έχει τέλη [εδώ και στα lοoks με πιάσανε 'κορόιδο¨ οι γαλλο ιάπωνες)
Ο θόρυβος του χαμηλά είναι πιο ενοχλητικός από του yaris
Στο χώρο του κινητήρα θέλαν διάφορα σφίξιμο (παπάδες, φιλτροκούτια) και έχασα χρόνο στα συνεργεια γιατι έκαναν θόρυβο..... [το πότε θα ξεσφύξουν με τόσους κραδασμούς που έχει ο κινητήρας diesel δεν ξέρω)
Εχει το χαρακτηριστικό των γαλλικών κιβωτίων όπου κινείται έντονα ο λεβιές στο γκαζι, φαινόμενο που εξ οσων έχω διαβάσει δεν ειναι προβλημα αλλά εμένα με εκνευρίζει και μου χαλάει την οδηγική εμπειρία.
Κατά τα λοιπά, χωρίς να με τρελαίνει, ο κινητήρας είναι μάλλον το λιγότερο προβληματικό κομμάτι του νέου QQ. -
Ο χρήστης stellar έγραψε:
Σε όλες, αλλά ειδικά στην 1.5.
νομίζω ότι το φιέστα, έχει πιο σπορ στήσιμο και πιο ακριβές σύστημα διεύθυνσης.
Ισχύει. Το Φιεστάκι είναι το πιο σπορ σουπερμίνι, ελλείψει στην Ελλάδα του Mazda 2.
χμμμ, αυτό το mazda σε ποια έκδοση ήταν 'ζμπορ'..;; Δεν αποκόμισα καμία τέτοια αίσθηση, ούτε καν καλά λόγια για το τιμόνι δεν έχω να πω..
Σαν κατοχος ενος Mazda 2, επιβεβαιωνω τον REALZEUS. Μαζι με το fiesta, οταν βγηκε δεν υπηρχε supermini, με ποιο sport στησιμο. Απο την αναρτηση, μεχρι το συστημα διευθυνσης. Δεν το συζητω για το νευρο στο γκαζι.
Χμμ, φαντάζομαι ότι δεν έχει τύχει να οδηγήσετε clio 3 tce με 16άρες (τωρα που το σκεφτομαι ίσως ουτε καν βασικο clio3)..
Το mazda2 που οδήσγησα, βέβαια όχι το 1,5, δε με ενέπνευσε καθόλου, ειδικά το τιμόνι αν και διαβάζει καλά το δρόμο, δεν ήταν όσο άμεσο περίμενα και για κάποιο λόγο έδειχνε το βάρος του στο δρόμο, αν και είναι ελαφρύ..
Το 1,5 φαντάζομαι θα έχει και άλλο στήσιμο και θα είναι κάπως καλύτερο.Το fiesta τωρα, έχω οδηγήσει το 1,6 sport του focusman, και ήταν φοβερό σε πάτημα, αλλά και πάλι το τιμόνι του από αμεσότητα δεν ήταν κάτι φοβερό. Θα το έλεγα εφάμιλλο με το clio 3, αν δεν υπήρχε το clio 1,6 GT που αν και δεν έχω οδηγήσει ήταν ο άμεσος αντίπαλός του τότε.. Το clio GT φαντάζομαι ότι δεν μπορεί να συγκριθεί καν με το fiesta..
Γενικά ο ¨ειδικός τύπος¨ και πολλοί οποαδοί εδώ μέσα μας είχαν ζαλίσει τα παπάκια με αυτά τα 2 αμάξια, τα οποία όντως είναι φοβερά, ειδικά όταν τα συνέκρινες με την υπόλοιπη κατηγορία.. Σε σχέση με το clio 3 ακόμα και το απλό με τις 16αρες όμως όχι, ήταν αισθητά πίσω σε ρυθμισιμότητα και συμπεριφορά. Μόνο το drive είχε γράψει γιαυτό την αλήθεια σε ένα άρθρο του 2010 που τα είχε βάλει στα Μέγαρα και σε ένα που τα είχε πάει στη λίμνη Δοξα αν θυμάμαι καλά.. Ειδικά από το mazda απογοητεύτηκα έχοντας διαβάσει τάσα και καλά διθυραμβικά σχόλια και σκεπτόμενος ότι το clio είναι 1250kg ενώ το mazda αρκετα λιγότερα.. Όσα γράφω πιστεύω ότι είναι 99% αντικειμενικά αν και δεν έχω οδηγήσει mazda2 1,5 και clio GT που ανέφερα, αλλά φαντάζομαι λόγω απλής αναλογικής κάπως έτσι είναι τα πράγματα..
-
@rafi: Ο ειδικος τυπος οπως εχουμε δει πολλες φορες μπορει να προμοταρει καποια αυτοκινητα και να θαβει καποια αλλα.
Αν ομως οι χρηστες εχουν καποια αποψη και την καταθετουν, αυτο σημαινει οτι σου πρηζουν τα 'παπακια' οπως εγραψες;
Μπραβο που εχεις διαφορετικη αποψη.. Αυτο δεν σημαινει οτι ολοι οι αλλοι εχουν λαθος, αλλα ουτε φυσικα οτι κι εσυ εχεις δικιο.Eπιπλεον εγω μιλησα για βασικες εκδοσεις, χωρις να κανω cherry pick τι ζαντες εχει, αν ειναι gt και τα λοιπα.
ΟΙ συγκρισεις γινονται με ομοια πραγματα, οχι με οτι εξυπηρετει το επιχειρημα μας.
Συγκρινουμε mazda 2 1.3 με fiesta 1.3, με clio 1.2, με yaris 1.3 για παραδειγμα, ή clio gt με fiesta rs, και mazda 2 mps.
Noμιζω οτι ετσι γινεται μια πιο εποικοδομητικη συζητηση. -
Προφανώς και έχεις και δίκαιο, απλά η φράση 'το πιο σπορ' η τα ¨δυο μοναδικά σπορ supermini¨ κτλ κάθονται κάπως και γιαυτό έγραψα τα παραπάνω, ίσως από κάποια αγανάκτηση.. Πάντως όλα τους ήταν υπέροχα αυτοκίνητα.. και τέλος το offtopic από εμένα.
Για καποιο λογο δε με αφηνει να δημοσιευσω κατω απο την παραθεση ουτε να επεξεργαστω για να διορθωσω, οποτε 3ο ποστ..
-
Ο χρήστης stellar έγραψε:
@rafi: Ο ειδικος τυπος οπως εχουμε δει πολλες φορες μπορει να προμοταρει καποια αυτοκινητα και να θαβει καποια αλλα.
Αν ομως οι χρηστες εχουν καποια αποψη και την καταθετουν, αυτο σημαινει οτι σου πρηζουν τα 'παπακια' οπως εγραψες;
Μπραβο που εχεις διαφορετικη αποψη.. Αυτο δεν σημαινει οτι ολοι οι αλλοι εχουν λαθος, αλλα ουτε φυσικα οτι κι εσυ εχεις δικιο.Eπιπλεον εγω μιλησα για βασικες εκδοσεις, χωρις να κανω cherry pick τι ζαντες εχει, αν ειναι gt και τα λοιπα.
ΟΙ συγκρισεις γινονται με ομοια πραγματα, οχι με οτι εξυπηρετει το επιχειρημα μας.
Συγκρινουμε mazda 2 1.3 με fiesta 1.3, με clio 1.2, με yaris 1.3 για παραδειγμα, ή clio gt με fiesta rs, και mazda 2 mps.
Noμιζω οτι ετσι γινεται μια πιο εποικοδομητικη συζητηση.Mazda 2 mps;;;;;;;;;;εσυ θα το φτιαξεις;;;;η mazda παντως δεεεεν.....
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Mazda 2 mps;;;;;;;;;;εσυ θα το φτιαξεις;;;;η mazda παντως δεεεεν.....
Φοβερο σχολιο.Προωθησε πολυ την κουβεντα που κανουμε.
Σχημα λογου ηταν για να βαλω και την mazda στο παιχνιδι επειδη παραθετα τις απλες και τις 'gti' εκδοσεις.
Mps δεν βγηκε για αυτη την γενια, αλλα μαλλον θα βγει στην 4η γενια.
Ενταξει,σε καλυψα με την διορθωση; -
Όποιος μιλάει για την αξιοπιστία σε μάρκα ή σε χώρα ζει απλά σε μια άλλη εποχή τότε που το μάρκετινγκ έκανε ότι ήθελε. Προβλήματα βγάζουν όλα τα αυτοκίνητα. Έτσι απλά.
Οδήγησε και τα 2 και αποφάσισε.
-
η αξιοπιστία δεν είναι μάρκετινγκ και όλα τα αυτοκίνητα δεν έχουν το ίδιο πλήθος ,ούτε % προβλημάτων.....
το μάρκετινγκ εμπλέκεται όταν υπάρχουν θέματα και αυτό παρουσιάζει ακριβώς το αντίθετο........μέτρ του είδους η VW! -
GGAB Μη τα λες αυτά έτσι τόσο απλά. Μπορεί να ξυπνήσεις κανένα... Ξέρεις ποσοι και πόσοι αγόρασαν το ένα ή το άλλο αυτοκίνητο με βάση τα απόλυτα κριτήρια της μάρκας, της αξιοπιστίας, της οδικής συμπεριφοράς αλλά και του πρεστίζ( βεβαίως βεβαίως); Από τέτοιους αντικειμενικούς έχει γεμίσει ο τόπος. Μετά κλαίγονται για την μαύρη τους την τύχη.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
GGAB Μη τα λες αυτά έτσι τόσο απλά. Μπορεί να ξυπνήσεις κανένα... Ξέρεις ποσοι και πόσοι αγόρασαν το ένα ή το άλλο αυτοκίνητο με βάση τα απόλυτα κριτήρια της μάρκας, της αξιοπιστίας, της οδικής συμπεριφοράς αλλά και του πρεστίζ( βεβαίως βεβαίως); Από τέτοιους αντικειμενικούς έχει γεμίσει ο τόπος. Μετά κλαίγονται για την μαύρη τους την τύχη.Συνηθως οι 'καμμενοι' θελουν να πιστευουν οτι ολα ειναι πανω κατω ιδια και οτι ολα χαλανε.......
Μεγαλη κουβεντα που την εχουμε κανει απειρες φορες.......διχως καταληξη! -
Δυστυχώς για μας τους καταναλωτές, μόνο ο γιαπωνέζος είναι τέρας αξιοπιστίας.
Και επειδή χάνουμε στην Ελλάδα τη μία μάρκα λόγω Σαρακάκη και τη ΜΑΖDA λόγω του άλλου γνωστού θέματος, έχουμε μείνει με TOYOTA και NISSAN.
Και εδω υπάρχει εναλλαγή στις εταιρίες.
Το κορυφαίο μικρό yaris και το κορυφαίο μικρομεσαίο pulsar.
Τα υπόλοιπα έπονται... -
Η χαζομάρα σε νέο επίπεδο!!!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
GGAB Μη τα λες αυτά έτσι τόσο απλά. Μπορεί να ξυπνήσεις κανένα... Ξέρεις ποσοι και πόσοι αγόρασαν το ένα ή το άλλο αυτοκίνητο με βάση τα απόλυτα κριτήρια της μάρκας, της αξιοπιστίας, της οδικής συμπεριφοράς αλλά και του πρεστίζ( βεβαίως βεβαίως); Από τέτοιους αντικειμενικούς έχει γεμίσει ο τόπος. Μετά κλαίγονται για την μαύρη τους την τύχη.
Συνηθως οι 'καμμενοι' θελουν να πιστευουν οτι ολα ειναι πανω κατω ιδια και οτι ολα χαλανε.......
Μεγαλη κουβεντα που την εχουμε κανει απειρες φορες.......διχως καταληξη!+1
-
Εγω θα προτινω yaris hybrid μονο και μονο που ειναι υβριδικο τα λεει ολα
-
τι λέει δηλαδή ? ....
-
Μαλλον εκεί που περπατάει στον δρόμο λέει 'είμαι υβριδικό'! [emoji38]
From my SMO72HD via Tapatalk
Αγορά Yaris ή Clio?