-
Λες η BMW να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για την Ελλάδα; Αλλά σήμερα έχουν 1500άρηδες ντίζελ και βενζίνης. Εμείς με τα δίλιτρα και τα τρίλιτρα ξέραμε από την αρχή που μπλέκαμε. Αλλά είναι άλλη φάση η ατμόσφαιρα και τα κυβικά!
-
Γι αυτό δε πούλαγε τίποτα στην Ελλάδα μετα το 2009.αλλη εταιρία στην Ελλαδα
Την κουβέντα την κάνουμε για την Ελλάδα -
Δεν νομίζω οτι bmw δεν είχε καλές πωλησεις στην Ελλάδα δεδομένης της οικονομικής κατάστασης.
-
Με την σέσουλα πούλαγαν οι 316 και 116.
-
Για να είμαστε ακριβείς τα τελευταία χρόνια η bmw εχει περισσότερες πωλησεις απο την audi (και στην ελλαδα).
Φυσικά λιγότερες απο την vw αλλα δεν νομίζω οτι υπάρχει σύγκριση. -
σε δίλιτρα?
οταν εβγαλε τα τουρμπο ναι.... αλλά τα άλλα πήγανε άπατα -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Με την σέσουλα πούλαγαν οι 316 και 116.που δεν ηταν τουρμπατες
-
Μιλάμε για τα αυτοκίνητα που είχα τέλη κυκλοφορίας. Αυτά που δεν είχαν δε μας νοίαζουν
Για να καταλάβουμε λίγο περισσότερο το σκεπτικό μου
Ολες οι αντιπροσωπείες εγκαταλείπουν τον πελάτη φορολογικά μόλις αγοράσει. Ολος ο αγώνας τους είναι για φτηνό κατά την πρώτη πώληση. Για να πάρουν το Α στόχο τους δεν αναφέρουν πουθενά το κόστος χρήσης.
Γιατί σου λεει ... αντί να πουλάω το 2000 κυβικά με 1000 ευρώ κέρδος ας πουλάω 3 μικρά με 300 ευρω. (θα βγάλω και πολλα πλά από το σερβις)Ετσι πάντα έχουμε μέτα απόσυρσης και μείωση τέλους ταξινόμισης... Οταν βαζουν το φόρο πολυτελούς διαβίωσης είναι ήδη αργά με την έννοια ότι είσαι ήδη πελάτης (μέσα στον κουβά) και τώαρ πλήρωνε.
Δε τους νοιάζει τι θα γίνει. Αν είχαμε και οι ιδιώτες leasing καλό τότε δε θα μας ένοιαζε κι εμάς
Με το φόρο πολυτελείας οι ιδιώτες βρέθηκαν με ένα αμάξι ακριβό.
Οι εταιρίες μέσα σε 1,5 έτη κατά μέσο όρο τα διώξανε. (3 έτη leasing κατά μέσο όρο 1,5 για κάθε αμάξι να σε πιάσει το κράτος με διλιτρο)
Ετσι όλες οι εταιρίες πήραν VOLVO MErcedes και audi. με μικρά τέλη και χωρίς φόρο
Ο ιδιώτης όμως ή το σκότωσε για λίγα λεφτά ή το παντρέυτηκε -
Εγω θελω να ρωτησω κατι αλλο ρε παιδια μπας και εχω καταλαβει εγω κατι λαθος. Λενε οτι πλεον τα τελη ταξινομησης, ο φορος πολυτελειας και τα τεκμηρια θα καθοριζονται απο την εμπορικη αξια του αυτοκινητου προ φορων και οχι απο τα κυβικα. Πολυ ωραια. Αυτο σημαινει οτι θα βαλουν ενα οριο στην καθαρη αξια που το πουλαει στον τελικο καταναλωτη η αντιπροσωπεια πριν υπολογιστουν οι φοροι, και οποιο αυτοκινητο το ξεπερνα θα τρωει στο κεφαλι τη φορολογια ανεξαρτωτως αν ειναι 1.200 η 1.800 η 2.500 κυβικα. Πολυ ωραια κι εδω. Ας πουμε οτι βαζουν αυτο το οριο στις 20.000 ευρω οπως ακουγεται. Αυτο σημαινει οτι ενα Nissan Qashqai ας πουμε με κινητηρα 1.6 ντηζελ και πλουσιο εξοπλισμο (Techna) που στοιχιζει περιπου 29.500 χιλιαδες και που ξεπερνα τις 20.000 καθαρη εμπορικη αξια (γιατι προφανως οι φοροι ειναι λιγοτεροι απο 9.500 ευρω), θα πληρωνει στο εξης 600 ευρω το χρονο φορο πολυτελειας;
-
Πολύ πιθανον
-
γι αυτό παγώσαν οι πωλήσεις.
γιατί δε ξέρει ο αγοραστής τι θα γίνει -
Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε οτι μιλάμε για μέσο όρο εργοστασιακής τιμής στις πέντε ακριβότερες ευρωπαϊκές χώρες. Ο μ.ο αυτός ειναι μεγαλύτερος απο την εργοστασιακή τιμη στην ελλαδα που οι ετερειες ρίχνουν τις τιμές για να κάνουν καμία πωληση ( bmw+Mercedes τις παράρίχνουν για να κλέβουν το ελληνικό κράτος)
-
Και το πάνε κι ένα-δύο χρόνια αναδρομικά άμα λάχει και κατακλέβουν τον κοσμάκι για μια ακόμα φορά! Όσοι πήραν qq και λοιπά οικονομικά οχήματα...θα το πληρώσουν!
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε οτι μιλάμε για μέσο όρο εργοστασιακής τιμής στις πέντε ακριβότερες ευρωπαϊκές χώρες. Ο μ.ο αυτός ειναι μεγαλύτερος απο την εργοστασιακή τιμη στην ελλαδα που οι ετερειες ρίχνουν τις τιμές για να κάνουν καμία πωληση ( bmw+Mercedes τις παράρίχνουν για να κλέβουν το ελληνικό κράτος)Δε μιλαμε για εργοστασιακη τιμη αλλα για εμπορικη τιμη δηλαδη για λιανικη τιμη πωλησεως. Η εργοστασιακη τιμη ενος αυτοκινητου ειναι μια οπου και αν πωλειται και δειχνει ποσο στοιχιζει ενα αυτοκινητο μολις βγει απο το εργοστασιο. Απλως οι κατα τοπους αντιπροσωπειες εχουν διαφορετικες λιανικες τιμες αναλογα με τα μεταφορικα που απαιτειται για να φτασει το αυτοκινητο στη χωρα τους, αναλογα με το τι ποσοστο κερδους θελουν να εχουν, αναλογα με το φορολογικο καθεστως σε καθε κρατος κλπ. Το να βαζεις ομως οριο φορου πολυτελειας τις 20.000 ευρω ειναι τραγικο πρωτον γιατι παιρνει η μπαλα παρα πολυ κοσμο που ειχε σχεδιασει αλλιως τα οικονομικα του και δευτερον γιατι στρεφεις ολους τους υποψηφιους αγοραστες στη supermini κατηγορια η στη μικρομεσαια αλλα γυμνα δηλ. στις βασικες εκδοσεις αφου πλεον και ενα Golf η ενα Auris με πλουσιο εξοπλισμο ειναι επικινδυνο να πιαστει στη φακα...
-
Η τιμη του αυτοκινητου στο τελωνείο πριν μπει οποιοσδήποτε φόρος λέγεται εργοστασιακή και δεν ειναι ίδια σε όλες τις χώρες.
-
Ο χρήστης geiasou έγραψε:
Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε οτι μιλάμε για μέσο όρο εργοστασιακής τιμής στις πέντε ακριβότερες ευρωπαϊκές χώρες. Ο μ.ο αυτός ειναι μεγαλύτερος απο την εργοστασιακή τιμη στην ελλαδα που οι ετερειες ρίχνουν τις τιμές για να κάνουν καμία πωληση ( bmw+Mercedes τις παράρίχνουν για να κλέβουν το ελληνικό κράτος)
Δε μιλαμε για εργοστασιακη τιμη αλλα για εμπορικη τιμη δηλαδη για λιανικη τιμη πωλησεως. Η εργοστασιακη τιμη ενος αυτοκινητου ειναι μια οπου και αν πωλειται και δειχνει ποσο στοιχιζει ενα αυτοκινητο μολις βγει απο το εργοστασιο. Απλως οι κατα τοπους αντιπροσωπειες εχουν διαφορετικες λιανικες τιμες αναλογα με τα μεταφορικα που απαιτειται για να φτασει το αυτοκινητο στη χωρα τους, αναλογα με το τι ποσοστο κερδους θελουν να εχουν, αναλογα με το φορολογικο καθεστως σε καθε κρατος κλπ. Το να βαζεις ομως οριο φορου πολυτελειας τις 20.000 ευρω ειναι τραγικο πρωτον γιατι παιρνει η μπαλα παρα πολυ κοσμο που ειχε σχεδιασει αλλιως τα οικονομικα του και δευτερον γιατι στρεφεις ολους τους υποψηφιους αγοραστες στη supermini κατηγορια η στη μικρομεσαια αλλα γυμνα δηλ. στις βασικες εκδοσεις αφου πλεον και ενα Golf η ενα Auris με πλουσιο εξοπλισμο ειναι επικινδυνο να πιαστει στη φακα...
Πιο τραγικό δε γίνεται
Ας υποθέσουμε ότι όσα φανταζόμαστε και οι νυν και οι μελλοντικοί κάτοχοι είναι απλά καταστροφολογικά σενάρια και ότι οι ιθύνοντες θα βρουν μια δίκαιη formula για να φορολογήσουν διότι αν η κατάθεση πινακίδων για τα >1929cc ήταν μεγάλη,η κατάθεση πινακίδων για αυτοκίνητα >1500-1600cc που κοστίζουν πάνω από 20.000 δε θα έχει κανένα προηγούμενο και σαφώς θα έχει τεράστιο πολιτικό κόστος. -
Ενω τα αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες αυξάνονται....
Κλέφτες από άγνοια. Κλασικοί αριστεροί, Πλήρωσε με να ζήσω εγω
-
Και οσοι αγορασαν 2λιτρο πριν το 2010 δεν περιμεναν οτι εγινε αλλα τους πηρε η μπαλα...Με αυτη την λογικη εφοσον και εγω ειμαι ενας απο αυτους (και δεν με λυπηθηκε ποτε κανεις, ισα ισα μου λενε 2λιτρο δεν ηθελες?) δεν θεωρω κακο να χωσουν και αλλο κοσμο.
Οσο για τις ξενες πινακιδες ειναι πολυ ευκολο να αρχισουν να ριχνουν καμπανες...Εικονικες εταιρειες πχ εντοπιζονται στο πι και φι.
-
Όσα απασχολούν εμάς εδώ,τα ίδια πάνω κάτω απασχολούν και τον τύπο,πράγμα λογικό όσο συνεχίζεται αυτή η αβεβαιότητα.Εδώ ένα σημερινό σχετικό άρθρο http://www.caranddriver.gr/article.asp? ... id=7424917
Φοβάμαι πάντως ότι είτε θα τους πάρει αρκετό χρόνο να πάρουν τις νομοθετικές αποφάσεις που περιμένουμε ώστε να αλλάξει το καθεστώς της φορολογίας στον κλάδο του αυτοκινήτου είτε θα βιαστούν να κλείσουν το θέμα για να αποφευχθεί περαιτέρω πάγωμα της αγοράς και θα κάνουν καμιά χοντρή μ@λ@κία για να τρέχουμε όλοι μαζί...2λιτροι,1500άρηδες,βενζινοκίνητοι και πετρελαιοκίνητοι...μακάρι να προκύψει κάτι προς τη σωστή/δίκαιη κατεύθυνση και μακάρι να γίνει σύντομα -
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Οσο για τις ξενες πινακιδες ειναι πολυ ευκολο να αρχισουν να ριχνουν καμπανες...Εικονικες εταιρειες πχ εντοπιζονται στο πι και φι.
πριν κανα χρονο ισως και παραπάνω θυμαμαι που ελεγαν πως θα αρχίσουν να ψάχνουν τις 'εταιρίες' από βουλγαρια, όπου το μονο περιουσιακό στοιχειο θα ηταν μονο ένα αυτοκίνητο
και πως θα είχαν...επιπτώσεις ή καμπάνες όπως το λες.
ok sure...
αν και όπως το σκέφτομαι, δεν μπορω να καταλάβω γιατι να απαγορεύεται -και καλα- να εχω μονο ένα αμάξι στην...εταιρια μου!!
Τέλη κυκλοφορίας