Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 428
    • 429
    • 430
    • 431
    • 432
    • 481
    • 482
    • 430 / 482
    Περί αυτοκίνησης
    108
    9635
    77376
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Λες η BMW να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για την Ελλάδα; Αλλά σήμερα έχουν 1500άρηδες ντίζελ και βενζίνης. Εμείς με τα δίλιτρα και τα τρίλιτρα ξέραμε από την αρχή που μπλέκαμε. Αλλά είναι άλλη φάση η ατμόσφαιρα και τα κυβικά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        Γι αυτό δε πούλαγε τίποτα στην Ελλάδα μετα το 2009.αλλη εταιρία στην Ελλαδα
        Την κουβέντα την κάνουμε για την Ελλάδα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aikibill last edited by

          Δεν νομίζω οτι bmw δεν είχε καλές πωλησεις στην Ελλάδα δεδομένης της οικονομικής κατάστασης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Με την σέσουλα πούλαγαν οι 316 και 116.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aikibill last edited by

              Για να είμαστε ακριβείς τα τελευταία χρόνια η bmw εχει περισσότερες πωλησεις απο την audi (και στην ελλαδα).
              Φυσικά λιγότερες απο την vw αλλα δεν νομίζω οτι υπάρχει σύγκριση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coyote last edited by

                σε δίλιτρα?
                οταν εβγαλε τα τουρμπο ναι.... αλλά τα άλλα πήγανε άπατα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aikibill last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                  Με την σέσουλα πούλαγαν οι 316 και 116.

                  που δεν ηταν τουρμπατες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyote last edited by

                    Μιλάμε για τα αυτοκίνητα που είχα τέλη κυκλοφορίας. Αυτά που δεν είχαν δε μας νοίαζουν
                    Για να καταλάβουμε λίγο περισσότερο το σκεπτικό μου
                    Ολες οι αντιπροσωπείες εγκαταλείπουν τον πελάτη φορολογικά μόλις αγοράσει. Ολος ο αγώνας τους είναι για φτηνό κατά την πρώτη πώληση. Για να πάρουν το Α στόχο τους δεν αναφέρουν πουθενά το κόστος χρήσης.
                    Γιατί σου λεει ... αντί να πουλάω το 2000 κυβικά με 1000 ευρώ κέρδος ας πουλάω 3 μικρά με 300 ευρω. (θα βγάλω και πολλα πλά από το σερβις)

                    Ετσι πάντα έχουμε μέτα απόσυρσης και μείωση τέλους ταξινόμισης... Οταν βαζουν το φόρο πολυτελούς διαβίωσης είναι ήδη αργά με την έννοια ότι είσαι ήδη πελάτης (μέσα στον κουβά) και τώαρ πλήρωνε.

                    Δε τους νοιάζει τι θα γίνει. Αν είχαμε και οι ιδιώτες leasing καλό τότε δε θα μας ένοιαζε κι εμάς
                    Με το φόρο πολυτελείας οι ιδιώτες βρέθηκαν με ένα αμάξι ακριβό.
                    Οι εταιρίες μέσα σε 1,5 έτη κατά μέσο όρο τα διώξανε. (3 έτη leasing κατά μέσο όρο 1,5 για κάθε αμάξι να σε πιάσει το κράτος με διλιτρο)
                    Ετσι όλες οι εταιρίες πήραν VOLVO MErcedes και audi. με μικρά τέλη και χωρίς φόρο
                    Ο ιδιώτης όμως ή το σκότωσε για λίγα λεφτά ή το παντρέυτηκε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      geiasou last edited by

                      Εγω θελω να ρωτησω κατι αλλο ρε παιδια μπας και εχω καταλαβει εγω κατι λαθος. Λενε οτι πλεον τα τελη ταξινομησης, ο φορος πολυτελειας και τα τεκμηρια θα καθοριζονται απο την εμπορικη αξια του αυτοκινητου προ φορων και οχι απο τα κυβικα. Πολυ ωραια. Αυτο σημαινει οτι θα βαλουν ενα οριο στην καθαρη αξια που το πουλαει στον τελικο καταναλωτη η αντιπροσωπεια πριν υπολογιστουν οι φοροι, και οποιο αυτοκινητο το ξεπερνα θα τρωει στο κεφαλι τη φορολογια ανεξαρτωτως αν ειναι 1.200 η 1.800 η 2.500 κυβικα. Πολυ ωραια κι εδω. Ας πουμε οτι βαζουν αυτο το οριο στις 20.000 ευρω οπως ακουγεται. Αυτο σημαινει οτι ενα Nissan Qashqai ας πουμε με κινητηρα 1.6 ντηζελ και πλουσιο εξοπλισμο (Techna) που στοιχιζει περιπου 29.500 χιλιαδες και που ξεπερνα τις 20.000 καθαρη εμπορικη αξια (γιατι προφανως οι φοροι ειναι λιγοτεροι απο 9.500 ευρω), θα πληρωνει στο εξης 600 ευρω το χρονο φορο πολυτελειας;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aikibill last edited by

                        Πολύ πιθανον

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyote last edited by

                          γι αυτό παγώσαν οι πωλήσεις.
                          γιατί δε ξέρει ο αγοραστής τι θα γίνει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            aikibill last edited by

                            Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε οτι μιλάμε για μέσο όρο εργοστασιακής τιμής στις πέντε ακριβότερες ευρωπαϊκές χώρες. Ο μ.ο αυτός ειναι μεγαλύτερος απο την εργοστασιακή τιμη στην ελλαδα που οι ετερειες ρίχνουν τις τιμές για να κάνουν καμία πωληση ( bmw+Mercedes τις παράρίχνουν για να κλέβουν το ελληνικό κράτος)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jackdaniels last edited by

                              Και το πάνε κι ένα-δύο χρόνια αναδρομικά άμα λάχει και κατακλέβουν τον κοσμάκι για μια ακόμα φορά! Όσοι πήραν qq και λοιπά οικονομικά οχήματα...θα το πληρώσουν!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                geiasou last edited by

                                Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                                Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε οτι μιλάμε για μέσο όρο εργοστασιακής τιμής στις πέντε ακριβότερες ευρωπαϊκές χώρες. Ο μ.ο αυτός ειναι μεγαλύτερος απο την εργοστασιακή τιμη στην ελλαδα που οι ετερειες ρίχνουν τις τιμές για να κάνουν καμία πωληση ( bmw+Mercedes τις παράρίχνουν για να κλέβουν το ελληνικό κράτος)

                                Δε μιλαμε για εργοστασιακη τιμη αλλα για εμπορικη τιμη δηλαδη για λιανικη τιμη πωλησεως. Η εργοστασιακη τιμη ενος αυτοκινητου ειναι μια οπου και αν πωλειται και δειχνει ποσο στοιχιζει ενα αυτοκινητο μολις βγει απο το εργοστασιο. Απλως οι κατα τοπους αντιπροσωπειες εχουν διαφορετικες λιανικες τιμες αναλογα με τα μεταφορικα που απαιτειται για να φτασει το αυτοκινητο στη χωρα τους, αναλογα με το τι ποσοστο κερδους θελουν να εχουν, αναλογα με το φορολογικο καθεστως σε καθε κρατος κλπ. Το να βαζεις ομως οριο φορου πολυτελειας τις 20.000 ευρω ειναι τραγικο πρωτον γιατι παιρνει η μπαλα παρα πολυ κοσμο που ειχε σχεδιασει αλλιως τα οικονομικα του και δευτερον γιατι στρεφεις ολους τους υποψηφιους αγοραστες στη supermini κατηγορια η στη μικρομεσαια αλλα γυμνα δηλ. στις βασικες εκδοσεις αφου πλεον και ενα Golf η ενα Auris με πλουσιο εξοπλισμο ειναι επικινδυνο να πιαστει στη φακα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aikibill last edited by

                                  Η τιμη του αυτοκινητου στο τελωνείο πριν μπει οποιοσδήποτε φόρος λέγεται εργοστασιακή και δεν ειναι ίδια σε όλες τις χώρες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lleonidas moderator last edited by

                                    Ο χρήστης geiasou έγραψε:

                                    Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε οτι μιλάμε για μέσο όρο εργοστασιακής τιμής στις πέντε ακριβότερες ευρωπαϊκές χώρες. Ο μ.ο αυτός ειναι μεγαλύτερος απο την εργοστασιακή τιμη στην ελλαδα που οι ετερειες ρίχνουν τις τιμές για να κάνουν καμία πωληση ( bmw+Mercedes τις παράρίχνουν για να κλέβουν το ελληνικό κράτος)

                                    Δε μιλαμε για εργοστασιακη τιμη αλλα για εμπορικη τιμη δηλαδη για λιανικη τιμη πωλησεως. Η εργοστασιακη τιμη ενος αυτοκινητου ειναι μια οπου και αν πωλειται και δειχνει ποσο στοιχιζει ενα αυτοκινητο μολις βγει απο το εργοστασιο. Απλως οι κατα τοπους αντιπροσωπειες εχουν διαφορετικες λιανικες τιμες αναλογα με τα μεταφορικα που απαιτειται για να φτασει το αυτοκινητο στη χωρα τους, αναλογα με το τι ποσοστο κερδους θελουν να εχουν, αναλογα με το φορολογικο καθεστως σε καθε κρατος κλπ. Το να βαζεις ομως οριο φορου πολυτελειας τις 20.000 ευρω ειναι τραγικο πρωτον γιατι παιρνει η μπαλα παρα πολυ κοσμο που ειχε σχεδιασει αλλιως τα οικονομικα του και δευτερον γιατι στρεφεις ολους τους υποψηφιους αγοραστες στη supermini κατηγορια η στη μικρομεσαια αλλα γυμνα δηλ. στις βασικες εκδοσεις αφου πλεον και ενα Golf η ενα Auris με πλουσιο εξοπλισμο ειναι επικινδυνο να πιαστει στη φακα...

                                    Πιο τραγικό δε γίνεται
                                    Ας υποθέσουμε ότι όσα φανταζόμαστε και οι νυν και οι μελλοντικοί κάτοχοι είναι απλά καταστροφολογικά σενάρια και ότι οι ιθύνοντες θα βρουν μια δίκαιη formula για να φορολογήσουν διότι αν η κατάθεση πινακίδων για τα >1929cc ήταν μεγάλη,η κατάθεση πινακίδων για αυτοκίνητα >1500-1600cc που κοστίζουν πάνω από 20.000 δε θα έχει κανένα προηγούμενο και σαφώς θα έχει τεράστιο πολιτικό κόστος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      Ενω τα αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες αυξάνονται....

                                      Κλέφτες από άγνοια. Κλασικοί αριστεροί, Πλήρωσε με να ζήσω εγω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Και οσοι αγορασαν 2λιτρο πριν το 2010 δεν περιμεναν οτι εγινε αλλα τους πηρε η μπαλα...Με αυτη την λογικη εφοσον και εγω ειμαι ενας απο αυτους (και δεν με λυπηθηκε ποτε κανεις, ισα ισα μου λενε 2λιτρο δεν ηθελες?) δεν θεωρω κακο να χωσουν και αλλο κοσμο.

                                        Οσο για τις ξενες πινακιδες ειναι πολυ ευκολο να αρχισουν να ριχνουν καμπανες...Εικονικες εταιρειες πχ εντοπιζονται στο πι και φι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lleonidas moderator last edited by

                                          Όσα απασχολούν εμάς εδώ,τα ίδια πάνω κάτω απασχολούν και τον τύπο,πράγμα λογικό όσο συνεχίζεται αυτή η αβεβαιότητα.Εδώ ένα σημερινό σχετικό άρθρο http://www.caranddriver.gr/article.asp? ... id=7424917
                                          Φοβάμαι πάντως ότι είτε θα τους πάρει αρκετό χρόνο να πάρουν τις νομοθετικές αποφάσεις που περιμένουμε ώστε να αλλάξει το καθεστώς της φορολογίας στον κλάδο του αυτοκινήτου είτε θα βιαστούν να κλείσουν το θέμα για να αποφευχθεί περαιτέρω πάγωμα της αγοράς και θα κάνουν καμιά χοντρή μ@λ@κία για να τρέχουμε όλοι μαζί...2λιτροι,1500άρηδες,βενζινοκίνητοι και πετρελαιοκίνητοι...μακάρι να προκύψει κάτι προς τη σωστή/δίκαιη κατεύθυνση και μακάρι να γίνει σύντομα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            edmond last edited by

                                            Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:

                                            Οσο για τις ξενες πινακιδες ειναι πολυ ευκολο να αρχισουν να ριχνουν καμπανες...Εικονικες εταιρειες πχ εντοπιζονται στο πι και φι.

                                            πριν κανα χρονο ισως και παραπάνω θυμαμαι που ελεγαν πως θα αρχίσουν να ψάχνουν τις 'εταιρίες' από βουλγαρια, όπου το μονο περιουσιακό στοιχειο θα ηταν μονο ένα αυτοκίνητο
                                            και πως θα είχαν...επιπτώσεις ή καμπάνες όπως το λες.
                                            ok sure...
                                            αν και όπως το σκέφτομαι, δεν μπορω να καταλάβω γιατι να απαγορεύεται -και καλα- να εχω μονο ένα αμάξι στην...εταιρια μου!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 428
                                            • 429
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 432
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 430 / 482
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr