Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 419
    • 420
    • 421
    • 422
    • 423
    • 472
    • 473
    • 421 / 473
    Περί αυτοκίνησης
    19
    9449
    53754
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tpapo last edited by

      Εγώ δεν πληρώνω τίποτα ,τοκανα καθιστικό με ηχοσύστημα και digital tv

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lleonidas moderator last edited by

        Ενδιαφέρουσες πληροφορίες από τη συνέντευξη του προέδρου του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, Γιώργου Βασιλάκη στη ραδιοφωνική εκπομπή Men & speed των Τρακουσέλη-Πουρναράκη στον Παραπολιτικά FM.
        Αναφέρει φυσικά ότι η διαβούλευση συνεχίζεται και ότι δεν υπάρχει κάτι 100% οριστικό αλλά τονίζει εμφατικά δύο φορές ότι δε θα υπάρξει αλλαγή στα τέλη κυκλοφορίας.Επίσης...''φαντάζομαι πως θα υπάρξει ένα μικρό όφελος σε αυτοκίνητα μικρά, μεσαία και μικρομεσαία, μεγαλύτερων κυβικών''.

        http://www.newsauto.gr/apokalipsi-ti-ip ... 0&at_tot=1

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tpapo last edited by

          Αυτό έλειπε ν'αλλάξουν τα τέλη ! Ποιος θα το έκανε o Γιάννης ; Πάρτε κυβικά να έχετε... ,όσο για τους εισαγωγείς στο ίδιο μήκος κύματος και αυτοι ,το μονο που τους νοιαζει είναι οι πωλησεις νέων ιχ ,σχετικα με τον υπολογισμό του τέλους ταξινόμησης με βάση την λιανικη τιμή μην τυχόν και αυξηθεί πολύ που θα αυξηθεί βεβαίως...,ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ ΤΑ ΤΕΛΗ και ειδικά για ιχ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coyote last edited by

            Μηδέν καινούργια στο μέλλον Μόνο έτσι θα καταλάβει ο Βασιλάκης

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tpapo last edited by

              Αν μπορούσαμε 'εμείς' ως καταναλωτές να συμφωνήσουμε και να πάμε να τα παρκαρουμε στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ, αλλά βλέπεις είμαστε λαός ανάδελφος ...

              Υ.Γ είπαμε 'εμείς' είμαστε αυτοί που πληρώνουμε χιλιάρικα ετησίως και ματωνουμε ,αλλά δεν πρεπει να είμαστε ουτε πολλοί ουτε με καταναλωτική συνείδηση...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iceman7 last edited by

                Το ορθό με τα τέλη αν μείνουν στο ίδιο ύψος θα ηταν να επιτρέπει επιτέλους η πληρωμή ανα μήνα. Τουλάχιστον στις διακοπές να χρησιμοποιούνται....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyote last edited by

                  Ο χρήστης tpapo έγραψε:
                  Αν μπορούσαμε 'εμείς' ως καταναλωτές να συμφωνήσουμε και να πάμε να τα παρκαρουμε στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ, αλλά βλέπεις είμαστε λαός ανάδελφος ...

                  Υ.Γ είπαμε 'εμείς' είμαστε αυτοί που πληρώνουμε χιλιάρικα ετησίως και ματωνουμε ,αλλά δεν πρεπει να είμαστε ουτε πολλοί ουτε με καταναλωτική συνείδηση...

                  Να πάμε να παρκάρουμε επειδή μας κλέβουν 1000 ευρω
                  και να πληρώσουμε 500 ευρω σε κλήσεις

                  να μας νας μας τα κάψουν.
                  Δε πάω να το αφήσω στη Στουργάρη... ασφαλισμένο το έχω

                  5 έτη τώρα γίνεται το ίδιο πράγμα. Δεν έχει κοινωνικό αντίκτυπο. Δε νοιάζει κανέναν. Μόνο αυτο προστασία παίζει. Χασούρα και πούλημα. Δε μας υποστηρίζει κανείς.
                  Εδω δε πληρώνει ο κόσμος κοινόχρηστα και δε βάζουνε πετρέλαιο σε πολυκατοικίες θα νοιαστούν για το γείτονα που έχει 2000 κυβικά....

                  απλά το κράτος αποφάσισε να μας κλέψεις
                  είναι σαν την έκτακτη που λεει στις επιχειρήσεις με κέρδη...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tpapo last edited by

                    Συντροφε κογιοτε καταλαβες τι εννοω ,αν το ετος 2010 που ενσωματωθηκε η εκτακτη εισφορα των 150ε στα 440ε που πληρωναμε + την τρεχουσα αυξηση% (Υπ.Οικ ο μεγαλος Μπενυ ) είχε δημιουργηθει το καταλληλο κλιμα δεν θα ειχαμε φθασει εδω ,τα αλλα τα εχουμε ματαπει χιλιες φορες ,τωρα πλεον ειναι αργά ...και οχι μονο γι'αυτό όπως ευστοχα λες ,για όλη τη ζωή μας ,δυστυχώς

                    Υ.Γ Παντως ετσι για να λεμε μεταξυ μας και μόνον μια και δεν νοημα πλέον ,υπαρχει πολύς κοσμος σε ευαισθητες κοινωνικές ομάδες (τριτεκνοι,πολυτεκνοι) που αγορασαμε ιχ μεγαλο το 06-07 και που εχουν παραδωσει πινακιδες εδω και 2-3 χρόνια σαν και του λογου μου ,εχουμε κανει παραστασεις διαμαρυριας παντου ,αλλά τα αποτελεσματα γνωστα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      είναι ασήμαντο
                      δε βλέπεις ότι τώρα μιλάνε για αξία 20.000 ευρω. Δηλαδή να μην έχεις καθόλου αμάξι.
                      Απλά θα σου τα παίρνουνε.
                      Ολα γίνανε γιατί ο κλάδος των αυτοκινήτων είναι παλιοί απατεώνες με μηδέν πολιτική κίνηση.
                      Η BMW είναι με γελοία διοίκηση .... και τη φάγανε η WV kai h audi

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης coyote έγραψε:
                        Η BMW είναι με γελοία διοίκηση .... και τη φάγανε η WV kai h audi

                        Η BMW είναι η Νο1 σε πωλήσεις premium κατασκευαστής παγκοσμίως. Επίσης τα αυτοκίνητά της είναι καλύτερα από τα αντίστοιχα Audi. Άρα κάτι σωστό κάνει η διοίκηση της...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyote last edited by

                          Απο τα μέτρα κέρδισαν 1,4τ και 1,8τ
                          Τυχαίο;
                          Μιλάω γι; Ελλάδα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Λες η BMW να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για την Ελλάδα; Αλλά σήμερα έχουν 1500άρηδες ντίζελ και βενζίνης. Εμείς με τα δίλιτρα και τα τρίλιτρα ξέραμε από την αρχή που μπλέκαμε. Αλλά είναι άλλη φάση η ατμόσφαιρα και τα κυβικά!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyote last edited by

                              Γι αυτό δε πούλαγε τίποτα στην Ελλάδα μετα το 2009.αλλη εταιρία στην Ελλαδα
                              Την κουβέντα την κάνουμε για την Ελλάδα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aikibill last edited by

                                Δεν νομίζω οτι bmw δεν είχε καλές πωλησεις στην Ελλάδα δεδομένης της οικονομικής κατάστασης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Με την σέσουλα πούλαγαν οι 316 και 116.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aikibill last edited by

                                    Για να είμαστε ακριβείς τα τελευταία χρόνια η bmw εχει περισσότερες πωλησεις απο την audi (και στην ελλαδα).
                                    Φυσικά λιγότερες απο την vw αλλα δεν νομίζω οτι υπάρχει σύγκριση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      σε δίλιτρα?
                                      οταν εβγαλε τα τουρμπο ναι.... αλλά τα άλλα πήγανε άπατα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aikibill last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                        Με την σέσουλα πούλαγαν οι 316 και 116.

                                        που δεν ηταν τουρμπατες

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          Μιλάμε για τα αυτοκίνητα που είχα τέλη κυκλοφορίας. Αυτά που δεν είχαν δε μας νοίαζουν
                                          Για να καταλάβουμε λίγο περισσότερο το σκεπτικό μου
                                          Ολες οι αντιπροσωπείες εγκαταλείπουν τον πελάτη φορολογικά μόλις αγοράσει. Ολος ο αγώνας τους είναι για φτηνό κατά την πρώτη πώληση. Για να πάρουν το Α στόχο τους δεν αναφέρουν πουθενά το κόστος χρήσης.
                                          Γιατί σου λεει ... αντί να πουλάω το 2000 κυβικά με 1000 ευρώ κέρδος ας πουλάω 3 μικρά με 300 ευρω. (θα βγάλω και πολλα πλά από το σερβις)

                                          Ετσι πάντα έχουμε μέτα απόσυρσης και μείωση τέλους ταξινόμισης... Οταν βαζουν το φόρο πολυτελούς διαβίωσης είναι ήδη αργά με την έννοια ότι είσαι ήδη πελάτης (μέσα στον κουβά) και τώαρ πλήρωνε.

                                          Δε τους νοιάζει τι θα γίνει. Αν είχαμε και οι ιδιώτες leasing καλό τότε δε θα μας ένοιαζε κι εμάς
                                          Με το φόρο πολυτελείας οι ιδιώτες βρέθηκαν με ένα αμάξι ακριβό.
                                          Οι εταιρίες μέσα σε 1,5 έτη κατά μέσο όρο τα διώξανε. (3 έτη leasing κατά μέσο όρο 1,5 για κάθε αμάξι να σε πιάσει το κράτος με διλιτρο)
                                          Ετσι όλες οι εταιρίες πήραν VOLVO MErcedes και audi. με μικρά τέλη και χωρίς φόρο
                                          Ο ιδιώτης όμως ή το σκότωσε για λίγα λεφτά ή το παντρέυτηκε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            geiasou last edited by

                                            Εγω θελω να ρωτησω κατι αλλο ρε παιδια μπας και εχω καταλαβει εγω κατι λαθος. Λενε οτι πλεον τα τελη ταξινομησης, ο φορος πολυτελειας και τα τεκμηρια θα καθοριζονται απο την εμπορικη αξια του αυτοκινητου προ φορων και οχι απο τα κυβικα. Πολυ ωραια. Αυτο σημαινει οτι θα βαλουν ενα οριο στην καθαρη αξια που το πουλαει στον τελικο καταναλωτη η αντιπροσωπεια πριν υπολογιστουν οι φοροι, και οποιο αυτοκινητο το ξεπερνα θα τρωει στο κεφαλι τη φορολογια ανεξαρτωτως αν ειναι 1.200 η 1.800 η 2.500 κυβικα. Πολυ ωραια κι εδω. Ας πουμε οτι βαζουν αυτο το οριο στις 20.000 ευρω οπως ακουγεται. Αυτο σημαινει οτι ενα Nissan Qashqai ας πουμε με κινητηρα 1.6 ντηζελ και πλουσιο εξοπλισμο (Techna) που στοιχιζει περιπου 29.500 χιλιαδες και που ξεπερνα τις 20.000 καθαρη εμπορικη αξια (γιατι προφανως οι φοροι ειναι λιγοτεροι απο 9.500 ευρω), θα πληρωνει στο εξης 600 ευρω το χρονο φορο πολυτελειας;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 419
                                            • 420
                                            • 421
                                            • 422
                                            • 423
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 421 / 473
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr