-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
...αλλα φανταστείτε τι έχει να γίνει μολις αυτα τα αμάξια αρχίσουν να παλαιώνουν οπότε οι ιδιοκτήτες τους ειδικά στην Ελλάδα δεν θα τους κάνουν και τα προβλεπόμενα σέρβις. Ποιος αλλάζει καταλύτη στα βενζινοκίνητα; Κανείς. Φανταστείτε τι έχει να γίνει με τα diesel σε λίγα χρόνια που θα έχουν κατεστραμμένα DPF φίλτρα. Ποιος θα τα αλλάζει όταν κοστίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ; Θα πεθάνουμε στη μαυρίλα.
+1
Θα περνάνε ΚΤΕΟ αν δεν αλλαχθεί το DPF; Αν δεν περνάει τότε θα αναγκαστούν να το αλλάξουν ή να πάνε σε ειδικό συνεργείο καθαρισμού DPF που ανάλογα με το πόσο βρώμικο είναι σε χρεώνουν από 150 μέχρι 350 ευρώ.
Η θα δινουν ενα 50ε στο ΚΤΕΟ και θα τους περνανε στην Ζουλα...Οπως κανουν και τωρα δλδ...
-
ναι αλλά θα αρχίσουν να πιάνουν λίγο λίγο και τοτε παπαλα.....
ολα ειναι θέμα όρεξης για ελεγχους -
Ρε παιδια αυτοι ειναι χειροτεροι απο τους προηγουμενους. Τα μισα να ισχυσουν απο αυτα που ακουγονται, μιλαμε για γδαρσιμο ανευ προηγουμενου. Ολο τον καιρο μας ελεγαν οτι θα φορολογησουν τον πλουτο. Ποιος ειναι λοιπον ο πλουτος; Τα καινουργια Golf ή τα καινουργια Passat; Γιατι εδω ακουγεται για φορο πολυτελειας απο τις 20.000 η τις 30.000 ευρω εμπορικη τιμη. Αμα ισχυσει κατι τετοιο θα πεσουν και τα τσιμεντα. Θα πρεπει να χτισουν εφοριες για να χωρεσουν οι κατατεθειμενες πινακιδες. Ηδη εχει αρχισει ο κοσμος και βριζει. Διαβαστε σχολια κατω απο το αρθρο.
http://www.protothema.gr/economy/articl ... la-ta-ih-/ -
Η πραγματικότητα ειναι ότι αν μειώνονταν τα τέλη κυκλοφοριας το κράτος θα κέρδιζε έσοδα γιατι θα μειωνοταν και το εξωφρενικά υψηλό νούμερο αυτοκινήτων σε ακινησία που δεν πληρώνει καθόλου τέλη οπως και τα έσοδα ΦΠΑ απο την ασφάλιση τους,τα καύσιμα τους και ΚΤΕΟ που θα έπρεπε να περάσουν.
Κάτι τέτοιο βέβαια δεν πρόκειται να γίνει ακόμη και αν το θέλησει η κυβέρνηση,θα θεωρηθεί μονομερής ενέργεια απο τους εταίρους. -
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Κατ'αρχάς δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καθόλου τέλη κυκλοφορίας αλλά αφού υπάρχουν, το νέο νομοσχέδιο είναι πολύ σωστό εκτός από το νέο χαράτσι (περιβαλλοντολογικό) που θα προβλέπεται για τα παλαιά αυτοκίνητα μιας και αυτά τα κατέχουν άνθρωποι φτωχοί κατά βάσει που δεν μπορούν να αγοράσουν νέο αμάξι. Και δεν μπορεί να απαλλάσσονται εντελώς κάποιοι και άλλοι όχι. Σήμερα υπάρχουν αμάξια των 80.000 ευρώ που εκπέμπουν λιγότερο από 100 CO2 και δεν πληρώνουν τέλη. Αυτό είναι απαράδεκτο. ΤΟ σωστό είναι αυτό που προωθεί το υπουργείο. Τέλη ανάλογα με την αξία του αυτοκινήτου που θα αναγράφεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο και όχι σύμφωνα με τα κυβικά. Φυσικά όλα γίνονται κυρίως για το χρήμα που χρειάζεται το κράτος. Οι περισσότεροι στράφηκαν σε αμάξια με κάτω από 100CO2 για να μη πληρώνουν τέλη και αυτά ήταν κυρίως diesel και μάλιστα ακριβά. To κράτος είδε πως έτσι χάνει έσοδα οπότε τώρα θα τους βάλει να πληρώσουν τέλη και θα αυξήσει και την τιμή του diesel καυσίμου και αυτό θα έπρεπε να το περιμένουν όλοι αφού στην Ελλάδα είμαστε. Και εάν συνεχίσουν τα diesel να πουλανε περισσότερο, θα δείτε που θα γίνει όπως στην Ευρώπη όπου το καύσιμο diesel είναι ακριβότερο από την βενζίνη. Και μπορεί το diesel στα νεα αμαξια να μολύνει λιγότερο από τη βενζίνη αλλα φανταστείτε τι έχει να γίνει μολις αυτα τα αμάξια αρχίσουν να παλαιώνουν οπότε οι ιδιοκτήτες τους ειδικά στην Ελλάδα δεν θα τους κάνουν και τα προβλεπόμενα σέρβις. Ποιος αλλάζει καταλύτη στα βενζινοκίνητα; Κανείς. Φανταστείτε τι έχει να γίνει με τα diesel σε λίγα χρόνια που θα έχουν κατεστραμμένα DPF φίλτρα. Ποιος θα τα αλλάζει όταν κοστίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ; Θα πεθάνουμε στη μαυρίλα.
Ξερω ανθρωπο που πηρε κοντα 500.000ε εφαπαξ απο την ΔΕΗ που δουλευε, εχει 8 ακινητα και μια συνταξη γυρω στα 1800ε τον μηνα και εχει ενα Toyota Corolla του 98 αν θυμαμαι καλα. O απεναντι μου εχει αμαξι 140.000ε στο παρκινγκ χωρις πινακιδες και κυκλοφορει ενα παλιο Citroen του 96 (αυτος απλα δεν θελει να δωσει λεφτα σε σημα). Αυτο που θελω να πω ειναι πως πολλοι ΕΧΟΥΝ απλα επειδη ειτε λογο ηλικιας ειτε λογο ελειψης ενδιαφεροντος δεν αγοραζουν κατι νεο.
Δλδ εσυ διαφωνεις οτι ο μεσος πολιτης με 1400αρια 15-20 χρονων ειναι σε κακη οικονομικη κατασταση..
ποιος ο λογος να κανεις αναφορα με μια εξαιρεση..? ο μονος λογος που βρισκω ειναι να υπερασπιστεις το μετρο...
Αν θελαμε βεβαια κατι πραγματικα δικαιο, θα ταν η πληρης διαφανεια στα ΚΤΕΟ,καλιμπραρισμενα μηχανηματα, ματσουκι στην εξατμιση καθε χρονο για οτιδηποτε ανω της 15ετιας με πινακιδες και πληρωμη αναλογως οτι γραψει...Απο εκει και περα μεχρι να δω την τελικη προταση βαριεμαι και να γραψω.. με καθε κυβερνηση ,τετοια εποχη ισως και πιο βαθεια στο καλοκαιρι, κυκλοφορει καποιο σεναριο το οποιο ουδεμια σχεση εχει με την τελικη αποφαση...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
...
με καθε κυβερνηση ,τετοια εποχη ισως και πιο βαθεια στο καλοκαιρι, κυκλοφορει καποιο σεναριο το οποιο ουδεμια σχεση εχει με την τελικη αποφαση...ΑΥΤΟ!
ολα τ'αλλα ειναι για να περναμε την ωρα μας -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δλδ εσυ διαφωνεις οτι ο μεσος πολιτης με 1400αρια 15-20 χρονων ειναι σε κακη οικονομικη κατασταση..
ποιος ο λογος να κανεις αναφορα με μια εξαιρεση..? ο μονος λογος που βρισκω ειναι να υπερασπιστεις το μετρο...
Αν θελαμε βεβαια κατι πραγματικα δικαιο, θα ταν η πληρης διαφανεια στα ΚΤΕΟ,καλιμπραρισμενα μηχανηματα, ματσουκι στην εξατμιση καθε χρονο για οτιδηποτε ανω της 15ετιας με πινακιδες και πληρωμη αναλογως οτι γραψει...Απο εκει και περα μεχρι να δω την τελικη προταση βαριεμαι και να γραψω.. με καθε κυβερνηση ,τετοια εποχη ισως και πιο βαθεια στο καλοκαιρι, κυκλοφορει καποιο σεναριο το οποιο ουδεμια σχεση εχει με την τελικη αποφαση...
Εγω απλα λεω πως επειδη καποιοι ανθρωποι συνηθως ανω των 50 εχουν αυτοκινητα 20ετιας+ δεν σημαινει πως ΔΕΝ εχουν λεφτα να παρουν κατι καινουργιο.
-
Για να διοικήσουν πρέπει να πάνε στην Επαρχία
Τι σχέση έχει η κούρσα στο Συκούριο που την χρησιμοποιεί κάποιος για να πάει στη Θάλασσα.
Σιγά μη πρέπει να πάρει καταλυτικό. Και η 2002 η μπέμπα μια χαρά είναι
Αντε που πρέπει να πάρουμε καινούργιο για να μη ρυπαίνουμε
Να πληρώσει 10 φορές παραπάνω αυτός που έχει naked bike και είναι υπουργός και δεν έχει 4 παιδιά να βοηθήσει το Ελληνικό κράτος
Εγω θα πληρώσω το μισθό του που έχω παιδιά στην ΕΛΛΑΔΑ. Αυτός δε θα πληρώσει τίποτα. -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Για να διοικήσουν πρέπει να πάνε στην Επαρχία
Τι σχέση έχει η κούρσα στο Συκούριο που την χρησιμοποιεί κάποιος για να πάει στη Θάλασσα.
Σιγά μη πρέπει να πάρει καταλυτικό. Και η 2002 η μπέμπα μια χαρά είναι
Αντε που πρέπει να πάρουμε καινούργιο για να μη ρυπαίνουμε
Να πληρώσει 10 φορές παραπάνω αυτός που έχει naked bike και είναι υπουργός και δεν έχει 4 παιδιά να βοηθήσει το Ελληνικό κράτος
Εγω θα πληρώσω το μισθό του που έχω παιδιά στην ΕΛΛΑΔΑ. Αυτός δε θα πληρώσει τίποτα.Με την ιδια λογικη γιαυτο σε ολα τα χωρια ο κοσμος εχει αυτοκινητα 30ετιας....Φασουλι το φασουλι γεμιζει το σακουλι, λες το περιβαλλον να μην επιρεαζεται απο ΟΛΑ αυτα τα παλια αυτοκινητα ?
-
Ενα καινούργιο αυτοκίνητο καίει παραπάνω μέσα στην Αθήνα παρά ενα αρχαίο σε ενα χωριό, αφού δεν εχει σταματά ξεκινά.
Μην κοροϊδευόμαστε το περιβαλλοντικό τέλος για παλιά αυτοκινητα ειναι πρώτα για να εχει το κράτος έσοδα. Όχι ότι είμαι εντελώς εναντίων. -
Μύθος, ενα αμάξι ανά δέκα στρέμματα που κανει 2000 χλμ το χρόνο είναι στο χωριό
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ενα καινούργιο αυτοκίνητο καίει παραπάνω μέσα στην Αθήνα παρά ενα αρχαίο σε ενα χωριό, αφού δεν εχει σταματά ξεκινά.
Μην κοροϊδευόμαστε το περιβαλλοντικό τέλος για παλιά αυτοκινητα ειναι πρώτα για να εχει το κράτος έσοδα. Όχι ότι είμαι εντελώς εναντίων.Να σε βαλω πισω απο ενα αμαξι 20ετιας που βγαζει ΜΑΥΡΙΛΑ απο πισω και να δω ποση ωρα θα σου χρειαστει για να μου πεις πως ειναι μονο θεμα χρηματων. Ασε το περιβαλλον, ΕΓΩ γιατι να τρωω καρκινο στην μαπα ?
-
Ένα καλοσυντηρημένο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο 20ετίας δεν βγάζει μαυρίλα από πίσω. Μιλάμε για καταλυτικά αυτοκίνητα, όχι Trabant 50ετίας.
-
Η Λεξη Κλειδι ειναι ΚΑΛΟΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟ......Και ξερουμε ολοι εδω μεσα πως στο Ελλαντα ελαχιστοι εχουν καλοσυντηρημενα αυτοκινητα 20ετιας.
-
και τι σημαίνει ότι πρέπει να δώσουν το audi a4 που έχουν γιανα παρουν i20?
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Η Λεξη Κλειδι ειναι ΚΑΛΟΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟ......Και ξερουμε ολοι εδω μεσα πως στο Ελλαντα ελαχιστοι εχουν καλοσυντηρημενα αυτοκινητα 20ετιας.Μήπως λοιπόν θα ήταν προτιμότερο να βρούμε κάποιο τρόπο να τον αναγκάσουμε να το έχει καλοσυντηρημένο, αντί να τους βάλουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι(καλοσυντηρημένους και μη);
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Ενα καινούργιο αυτοκίνητο καίει παραπάνω μέσα στην Αθήνα παρά ενα αρχαίο σε ενα χωριό, αφού δεν εχει σταματά ξεκινά.
Μην κοροϊδευόμαστε το περιβαλλοντικό τέλος για παλιά αυτοκινητα ειναι πρώτα για να εχει το κράτος έσοδα. Όχι ότι είμαι εντελώς εναντίων.Να σε βαλω πισω απο ενα αμαξι 20ετιας που βγαζει ΜΑΥΡΙΛΑ απο πισω και να δω ποση ωρα θα σου χρειαστει για να μου πεις πως ειναι μονο θεμα χρηματων. Ασε το περιβαλλον, ΕΓΩ γιατι να τρωω καρκινο στην μαπα ?
Αν το ΚΤΕΟ δεν κανει την δουλειά του ειναι αλλού παπά ευαγγέλιο, ενα αυτοκίνητο 20-30 χρόνων που δεν ειναι χαλασμένο δεν βγάζει ντουμάνι οπως και ενα αυτοκίνητο λιγότερο των δέκα χρόνων αν ειναι χαλασμένο μπορεί να βγάζει ντουμάνι.
-
Ο χρήστης piii έγραψε:
Η Λεξη Κλειδι ειναι ΚΑΛΟΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟ......Και ξερουμε ολοι εδω μεσα πως στο Ελλαντα ελαχιστοι εχουν καλοσυντηρημενα αυτοκινητα 20ετιας.
Μήπως λοιπόν θα ήταν προτιμότερο να βρούμε κάποιο τρόπο να τον αναγκάσουμε να το έχει καλοσυντηρημένο, αντί να τους βάλουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι(καλοσυντηρημένους και μη);
Για αυτο το λογο δεν υποτίθεται πως η κάρτα καυσαερίων ειναι υποχρεωτική;
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
και τι σημαίνει ότι πρέπει να δώσουν το audi a4 που έχουν γιανα παρουν i20?Αν δεν ειναι καλοσυντηρημενο να το δωσουν και ας μην παρουν ουτε παπι, το τι θα κανουν ειναι δικο τους θεμα, απλα το εν λογο αυτοκινητο Δεν πρεπει να κυκλοφορει (και με ενα 'προστιμο' των 50-100ε τον χρονο ΦΤΗΝΑ την γλυτωνουν).
Η Λεξη Κλειδι ειναι ΚΑΛΟΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟ......Και ξερουμε ολοι εδω μεσα πως στο Ελλαντα ελαχιστοι εχουν καλοσυντηρημενα αυτοκινητα 20ετιας.
Μήπως λοιπόν θα ήταν προτιμότερο να βρούμε κάποιο τρόπο να τον αναγκάσουμε να το έχει καλοσυντηρημένο, αντί να τους βάλουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι(καλοσυντηρημένους και μη);
Στο Ελλαντα παντα καποιος κουτοπονηρος θα βρισκει την εξοδο απο κατι τετοιο. Οπως λεει και ο φιλος πιο κατω ενω η καρτα καυσαεριων ειναι υποχρεωτικη ακομα και εκει εχουν βρει λυση.
-
δεν έχουν βρει λύση. Απατεώνες είναι.
Τέτοια λύση έχουμε σε όλα τα επίπεδα, δεν έχει σχέση με το αυτοκίνητο
Αμα κλέβεις τη ζυγαριά είσαι απατεώνας, δεν έχει σχέση με την αγορά του αυτοκινήτου.Θέλω να πω ότι αν σε σταματήσουν και το μετρήσουν φαίνεται ότι είσαι απατεώνας
Τέλη κυκλοφορίας