-
Μην μπερδεύουμε την ποιότητα στα υλικά και τη συναρμογή με την αξιοπιστία. Αυτοκίνητα του τύπου Accent είχαν υλικά να κλαις αλλά προσπαθείς να τα χαλάσεις και αυτά αντιστεκονται. Τα Golf από 4 και μετά ήταν το ψωμάκι του ηλεκτρολόγου.
Δεν είχα ποτέ μου Γαλλικό αυτοκίνητο, αλλά δεν έχω υπόψη μου κανένα κάτοχο Renault που να μην υπέφερε... Για μένα αυτό είναι αρκετό ώστε να μην ασχοληθώ. Συμμερίζομαι όλους αυτούς που θα πουν ότι ο κινητήρας κάνει παππάδες, αλλά για μενα περισσότερο μετράει πότε θα πάω στο συνεργείο.
Προσωπική άποψη και πάλι: λόγω της επαγγελματικής ενασχόλησης μου με Γαλλικές κατασκευές υψηλής τεχνολογίας, θεωρώ ότι έχουν ένα μοναδικό τρόπο να δημιουργούν πολύπλοκες λύσεις. Το αποτέλεσμα είναι πάντα πολύπλοκα προβλήματα!
-
Για το astra κανά δύο post γράφτηκαν
-
Ούτε ψείρες να είχε....
Για μένα δεν ειναι κακό αλλα για ψυχολογικός λόγους αυτοκίνητο που σε ενα χρόνο αλλάζει δεν θα το αγόραζα. -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ούτε ψείρες να είχε....
Για μένα δεν ειναι κακό αλλα για ψυχολογικός λόγους αυτοκίνητο που σε ενα χρόνο αλλάζει δεν θα το αγόραζα.Κακό δεν είναι. Αλλά όταν υπάρχει το pulsar τι να λέμε τώρα. Έτη φωτός μπροστά ο Γιαπωνέζος!
-
Ο χρήστης houdis έγραψε:
Ούτε ψείρες να είχε....
Για μένα δεν ειναι κακό αλλα για ψυχολογικός λόγους αυτοκίνητο που σε ενα χρόνο αλλάζει δεν θα το αγόραζα.Κακό δεν είναι. Αλλά όταν υπάρχει το pulsar τι να λέμε τώρα. Έτη φωτός μπροστά ο Γιαπωνέζος!
Απο τα δυο pulsar θα έπερνα αλλα σιγά το αυτοκίνητο.
Όπως είχα αναφέρει και παραπάνω για μένα υπάρχουν ανώτερα αυτοκινητα στην κατηγορια -
Τα ακριβά που αναφέρεις (Civic, Golf, κλπ) βγαίνουν 3 χιλιάρικα πάνω από το Pulsar, λίγο δεν το λες. Από τα άλλα, έχω οδηγήσει το Focus πετρέλαιο και μου φάνηκε πολύ χάλια ο κινητήρας του, ενώ και λόγω βάρους το αυτοκίνητο δεν έχει καμιά σχέση με το βενζινοκίνητο στον δρόμο. Επίσης, σε θέματα χώρων το Focus δεν είναι το δυνατό του σημείο, σε αντίθεση με το Pulsar.
ΥΓ. Το Auris ήταν το μόνο αυτοκίνητο από το οποίο φύγαμε τόσο γρήγορα από την αντιπροσωπεία. Αυτοκίνητο με τέτοιο ταμπλό δεν θα αγόραζα ούτε πριν από 30 χρόνια.
-
3 χιλιαρικα καλώς ξοδεμενα.
Όσο αφορά το focus κανείς δεν είπε ότι υπερέχει σε χώρους, όσο αφορά τον κινητήρα που σου φάνηκε χάλια ήταν ο 1.6 η ο 1.5 και αν ο δεύτερος η έκδοση με 95 η 120 ίππους;
Το auris όμως ειναι πραγματικός Ιάπωνας με ότι αυτό συνεπάγεται. Το pulsar ειναι μπασταρδακι. -
Καλά κατά την γνώμη μου και Porsche να πάρει ο άλλος ευρώ καλά ξοδεμένα είναι, το θέμα είναι κατά πόσο ο άλλος μπορεί να διαθέσει αυτό το ποσό. Γιατί αν ανεβαίνουμε κάθε φορά 3000 σταματημό δεν έχει αυτό.
Το focus που οδήγησα ήταν το 1.5TDCi με τα 120. Παρά πολύ θορυβώδες κατά την επιτάχυνση και αρκετά πιο βαρύ σαν αίσθηση από το βενζινοκίνητο με τα 125.
Το Auris δε μπα να είναι πραγματικό Ιάπωνας ή ότι άλλο θέλει, αυτοκίνητο με τέτοιο ταμπλό (κάθετο λες και κάθεσαι πίσω από κανένα τοιχάκι ) δεν πρόκειται να αγόραζα.
-
Δεν νομίζω ότι τα 3 χιλιαρικα ειναι τρομερή υπέρβαση όταν μιλάμε για αγορά 18 χιλιαρικα. Τα 40 χιλιαρικα παραπάνω για πορσε ειναι.
Σχετικά με το ταμπλό του auris δεν μου φαίνεται περισσότερο μάπα απο αυτό του pulsar αλλα γούστα ειναι αυτά.
Το diesel pulsar το έχεις οδηγήσει και εχει τόση διαφορα με το focus? -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Το Auris δε μπα να είναι πραγματικό Ιάπωνας ή ότι άλλο θέλει, αυτοκίνητο με τέτοιο ταμπλό (κάθετο λες και κάθεσαι πίσω από κανένα τοιχάκι ) δεν πρόκειται να αγόραζα.
Συμφωνώ και επαυξάνω για αυτό αλλά και για όλα τα σημερινά Τογιότα.
Νομίζω ότι κάπου κάθονται οι ιθύνοντες της εταιρίας και γελάνε με την αγουστιά των πελατών τους. Ίσως βάζουν και στοιχήματα του στιλ ¨το επόμενο θα το κάνουμε ακόμα πιο άσχημο για να δούμε αν και πάλι θα το αγοράζουν σε αριθμούς ρεκορ¨. -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Νομίζω ότι κάπου κάθονται οι ιθύνοντες της εταιρίας και γελάνε με την αγουστιά των πελατών τους. Ίσως βάζουν και στοιχήματα του στιλ ¨το επόμενο θα το κάνουμε ακόμα πιο άσχημο για να δούμε αν και πάλι θα το αγοράζουν σε αριθμούς ρεκορ¨.Και νόμιζα πως είμαι ο μόνος που πίστευα κάτι τέτοιο. Ιδίως τα νεα Aygo και Yaris ...
ΥΓ. Επειδή αναφέρθηκε η καταγωγή του Pulsar, το συγκεκριμένο είναι ισπανικής κατασκευής. Συναρμολογείται στο εργοστάσιο της Nissan στην Βαρκελώνη μαζί με τα επαγγελματικά Evalia, Primastar/Trafic κλπ.
Στάλθηκε από το SMO72HD μου
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Το diesel pulsar το έχεις οδηγήσει και εχει τόση διαφορα με το focus?
Το diesel το pulsar άλλη αίσθηση. Το οδηγάς και το γουστάρεις.
Τί να λέμε τώρα. Δε νομίζω οτι τίθεται θέμα σύγκρισης.
Άνετη επικράτηση του Γιαπωνέζου. Και μην αρχίσουμε να μιλάμε για αξιοπιστία...
Το focus καλύτερο του Astra, αλλά σκάλες πιο κάτω από το pulsar. -
Καλα τόσο χάλια ο ντιζελ της οπελ;
Οι ερωτήσεις ειναι γιατι δεν εχω οδηγήσει ποτέ ντιζελ. -
Ο χρήστης houdis έγραψε:
Το diesel pulsar το έχεις οδηγήσει και εχει τόση διαφορα με το focus?
Το diesel το pulsar άλλη αίσθηση. Το οδηγάς και το γουστάρεις.
Τί να λέμε τώρα. Δε νομίζω οτι τίθεται θέμα σύγκρισης.
Άνετη επικράτηση του Γιαπωνέζου. Και μην αρχίσουμε να μιλάμε για αξιοπιστία...
Το focus καλύτερο του Astra, αλλά σκάλες πιο κάτω από το pulsar.Ειδικα το να κανεις οπως κανουν τα Ταξι, αλλη αισθηρη ρε παιδι μου
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
3 χιλιαρικα καλώς ξοδεμενα.
Όσο αφορά το focus κανείς δεν είπε ότι υπερέχει σε χώρους, όσο αφορά τον κινητήρα που σου φάνηκε χάλια ήταν ο 1.6 η ο 1.5 και αν ο δεύτερος η έκδοση με 95 η 120 ίππους;
Το auris όμως ειναι πραγματικός Ιάπωνας με ότι αυτό συνεπάγεται. Το pulsar ειναι μπασταρδακι.Μπορείς να μου εξηγήσεις πώς κοστολογείς τα παραπάνω χρήματα του Golf (που είχε αναφερθεί στο προηγούμενο σχόλιο)?
Για το φίλο που ξεκίνησε το νήμα: το Leon το έχεις εξετάσει? Βγαίνει περίπου αν δεν απατώμαι στα ίδια χρήματα, με πολύ καλά υλικά και καλό επιπεδο εξοπλισμού.
-
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
3 χιλιαρικα καλώς ξοδεμενα.
Όσο αφορά το focus κανείς δεν είπε ότι υπερέχει σε χώρους, όσο αφορά τον κινητήρα που σου φάνηκε χάλια ήταν ο 1.6 η ο 1.5 και αν ο δεύτερος η έκδοση με 95 η 120 ίππους;
Το auris όμως ειναι πραγματικός Ιάπωνας με ότι αυτό συνεπάγεται. Το pulsar ειναι μπασταρδακι.Μπορείς να μου εξηγήσεις πώς κοστολογείς τα παραπάνω χρήματα του Golf (που είχε αναφερθεί στο προηγούμενο σχόλιο)?
αν η ερώτηση ήταν για εμένα δεν την καταλαβαίνω.
-
Στα πολύ μεγάλα συν του pulsar είναι το μεταξόνιο που προφανώς δίνει άλλη άνεση στους εσωτερικούς χώρους. Βέβαια καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες και προσαρμόζει αναλόγως τις επιλογές του, αλλά κατά την άποψη μου το pulsar υπερέχει του astra και του focus
-
Υπερέχει στους χώρους.
-
Το Pulsar υπερέχει και του Qashqai σε χώρους. Με 2.7 μετρα μεταξόνια πως να μην υπερέχει;
Το Pulsar diesel δεν το έχω οδηγήσει, έχω οδηγήσει όμως το QQ με τον ίδιο κινητήρα και με εντυπωσίασε για τα κυβικά του. Τραβούσε πάρα πολύ καλά και ήταν πολύ αθόρυβος. Αν είχε αυτόν τον κινητήρα το Focus κατά πάσα πιθανότητα θα το είχαμε ήδη αγοράσει. Δεν πιστεύω ότι είναι τυχαίο το ότι η Mercedes τον έχει επιλέξει για τα μοντέλα της.
-
Πάντως κατα την γνώμη μου όσο αφορά τους χώρους σε όλα τα χατσμπακ χωράνε δυο μπροστά, δυο πίσω (αν θες να βάζεις τρεις πάρε άλλη κατηγορία αυτοκινητου) άρα ο μοναδικός χώρος που εχει αξία να συγκρίνεις ειναι αυτός των αποσκευών.
Αγορά Νέου Αυτοκινήτου: Pulsar VS Astra