Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 355
    • 356
    • 357
    • 358
    • 359
    • 489
    • 490
    • 357 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9783
    221591
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panosft last edited by

      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

      Σκοπευω να αλλαξω κατι κολλαρα του δοχειου(υδραυλικου τιμονιου) που δακρυζουν και θελω να αλλαξω τα υγρα. Ο κατασκευαστης προτεινει υγρα υδραυλικου τιμονιου τυπου PSF-3. Τι τυπος ειναι αυτος, ειναι κατι ειδικο? Ειναι λαδι αυτοματου κιβωτιου?

      Γειά σας και καλώς ήρθα! Ρε παιδιά, εγώ που ρώτησα το μάστορα για το υγρό τιμονιού που θέλει λίγο συμπλήρωμα, γιατί μου είπε να βάλω 10αράκι λάδι;;;

      Γιατί είναι βλάκας και έχει μείνει στη 10ετία του ΄60. Με το ίδιο κόστος παίρνεις το κατάλληλο λάδι για τιμόνια / αυτ.σσζμάν είναι ίδιο, που περιέχει ειδικά πρόσθετα για υδραυλικές αντλίες το κοινό 10άρι μοιάζει μόνο στο ιξώδες, ούτε καν στο χρώμα.

      Κάτι τέτοιο δλδ Quadra;
      http://www.autotec.gr/total-fluide-g3-atf-diii-1l.html
      Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σαν συμπλήρωμα ή πρέπει να βγάλεις το 10άρακι ή αυτό που έχει μέσα το υδραυλικό (δεν ξέρω η fiat τι βάζει) και να βάλεις μόνον το παραπάνω;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasil last edited by

        Ο χρήστης panosft έγραψε:

        Κάτι τέτοιο δλδ Quadra;
        http://www.autotec.gr/total-fluide-g3-atf-diii-1l.html
        Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σαν συμπλήρωμα ή πρέπει να βγάλεις το 10άρακι ή αυτό που έχει μέσα το υδραυλικό (δεν ξέρω η fiat τι βάζει) και να βάλεις μόνον το παραπάνω;

        Αυτό βάζω εγώ στο δικό μου το punto.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          21-quadra last edited by

          Ο χρήστης panosft έγραψε:

          Σκοπευω να αλλαξω κατι κολλαρα του δοχειου(υδραυλικου τιμονιου) που δακρυζουν και θελω να αλλαξω τα υγρα. Ο κατασκευαστης προτεινει υγρα υδραυλικου τιμονιου τυπου PSF-3. Τι τυπος ειναι αυτος, ειναι κατι ειδικο? Ειναι λαδι αυτοματου κιβωτιου?

          Γειά σας και καλώς ήρθα! Ρε παιδιά, εγώ που ρώτησα το μάστορα για το υγρό τιμονιού που θέλει λίγο συμπλήρωμα, γιατί μου είπε να βάλω 10αράκι λάδι;;;

          Γιατί είναι βλάκας και έχει μείνει στη 10ετία του ΄60. Με το ίδιο κόστος παίρνεις το κατάλληλο λάδι για τιμόνια / αυτ.σσζμάν είναι ίδιο, που περιέχει ειδικά πρόσθετα για υδραυλικές αντλίες το κοινό 10άρι μοιάζει μόνο στο ιξώδες, ούτε καν στο χρώμα.

          Κάτι τέτοιο δλδ Quadra;
          http://www.autotec.gr/total-fluide-g3-atf-diii-1l.html
          Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σαν συμπλήρωμα ή πρέπει να βγάλεις το 10άρακι ή αυτό που έχει μέσα το υδραυλικό (δεν ξέρω η fiat τι βάζει) και να βάλεις μόνον το παραπάνω;

          Ακριβώς, λάδι ATF.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gab last edited by

            Μάλιστα! Ευχαριστώ! Πάντως το ATF δε θα πήγαινε στο μυαλό μου γιατί νόμιζα ότι ήταν αποκλειστικά για αυτόματα κιβώτια. Αυτό που λένε τα αρχικά του δηλαδή!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              trident1971 last edited by

              Ο χρήστης gab έγραψε:
              Μάλιστα! Ευχαριστώ! Πάντως το ATF δε θα πήγαινε στο μυαλό μου γιατί νόμιζα ότι ήταν αποκλειστικά για αυτόματα κιβώτια. Αυτό που λένε τα αρχικά του δηλαδή!

              Λογικα στο manual το γραφει οτι θελει ATF.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panosft last edited by

                Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                Σκοπευω να αλλαξω κατι κολλαρα του δοχειου(υδραυλικου τιμονιου) που δακρυζουν και θελω να αλλαξω τα υγρα. Ο κατασκευαστης προτεινει υγρα υδραυλικου τιμονιου τυπου PSF-3. Τι τυπος ειναι αυτος, ειναι κατι ειδικο? Ειναι λαδι αυτοματου κιβωτιου?

                Γειά σας και καλώς ήρθα! Ρε παιδιά, εγώ που ρώτησα το μάστορα για το υγρό τιμονιού που θέλει λίγο συμπλήρωμα, γιατί μου είπε να βάλω 10αράκι λάδι;;;

                Γιατί είναι βλάκας και έχει μείνει στη 10ετία του ΄60. Με το ίδιο κόστος παίρνεις το κατάλληλο λάδι για τιμόνια / αυτ.σσζμάν είναι ίδιο, που περιέχει ειδικά πρόσθετα για υδραυλικές αντλίες το κοινό 10άρι μοιάζει μόνο στο ιξώδες, ούτε καν στο χρώμα.

                Κάτι τέτοιο δλδ Quadra;
                http://www.autotec.gr/total-fluide-g3-atf-diii-1l.html
                Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σαν συμπλήρωμα ή πρέπει να βγάλεις το 10άρακι ή αυτό που έχει μέσα το υδραυλικό (δεν ξέρω η fiat τι βάζει) και να βάλεις μόνον το παραπάνω;

                Ακριβώς, λάδι ATF.

                Να είσαι καλά για τη βοήθεια 21 Quadra!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros-foivos last edited by

                  ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ !!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
                    :offtopicviii: ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ !!

                    Καλη επιτυχία

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Θελω να πω τον καημο μου και να ρωτησω αν ειμαι ο πιο γκαντεμης ανθρωπος στη γη.Ακουγοταν προ ενος μηνος ενα θορυβος μπροστα απο το μηχανοστασιο....σαν ηλεκτροκινητηρας που δουλευει ωραια ακουγοταν....μου αρεσε κιολας ο ηχος!!!!
                      Τεσπα με τα πολλα αποδεικνυεται οτι ειναι ρουλεμαν δυναμο τα οποια ειχαν αλλαχθει πριν 4-50.000 χιλιομετρα.....Σου κακοφαινεται στην αρχη γιατι τα μανατα εβγαλαν 350.000χιλιομετρα αλλα λες δεν πειραζει ας ξαναπληρωσω....
                      Το ιστορικο ομως ειναι ΜΕΓΑΛΟ:
                      Ο μανατος εβγαλε 350.000 χιλιομετρα και βγηκε απο το αυτοκινητο γτ ενας βλακας δεν μπορουσε να τον ανοιξει για να αλλαξει καρβουνακια(αγορασα λογω αναγκης ημιτασιον=200 ευρω)
                      Ο ιμιτασιον βγαζει καποια χιλιομετρα και ανοιγεται λογω θεματος με τον αξονα του.
                      Μετα απο αυτο ο εργοστασιακος και ο ημιτασιον δινουν ενα υβριδιο(δεν ξερω κτ για τις αλχημειες).Ε το υβριδιο μετα απο λιγο καιρο βγαζει αυτοματο.
                      Τον αλλαζουμε....
                      Τωρα χρειαστηκε ρουλεμαν που αναφερω στην αρχη(το θεωρω αδικαιολογητο με 50κ να βγαλει ρουλεμαν αλλα νταξει οκ)
                      και 10 μερες μετα τα φτηνει ο αυτοματος???ΔΗΛΑΔΗ καθε φορα που γινεται εργασια στο δυναμο θα καιγεται ο αυτοματο??
                      Αααααααα σφυριζει κιολας ξαναααα
                      Γκαντεμης ή ο μηχανικος ευθυνεται?Με την εξαγωγη του δυναμο μπορεις να χαλασεις τον αυτοματο?!
                      +Γινεται να μην πατησουν σωστα τα ρουλεμαν???!!!(η δικαιολογια του μηχανικου)....εγω τι φταιω αν δεν πατησαν σωστα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        adensa last edited by

                        μηπως τέντωσε πολύ το ιμάντα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          w202-amg last edited by

                          Ο χρήστης adensa έγραψε:
                          μηπως τέντωσε πολύ το ιμάντα;

                          Οχι λογικα αφου ο τεντωτηρας ειναι αυτορυθμιζομενος απο οτι ξερω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            ggab last edited by

                            Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                            Θελω να πω τον καημο μου και να ρωτησω αν ειμαι ο πιο γκαντεμης ανθρωπος στη γη.Ακουγοταν προ ενος μηνος ενα θορυβος μπροστα απο το μηχανοστασιο....σαν ηλεκτροκινητηρας που δουλευει ωραια ακουγοταν....μου αρεσε κιολας ο ηχος!!!!
                            Τεσπα με τα πολλα αποδεικνυεται οτι ειναι ρουλεμαν δυναμο τα οποια ειχαν αλλαχθει πριν 4-50.000 χιλιομετρα.....Σου κακοφαινεται στην αρχη γιατι τα μανατα εβγαλαν 350.000χιλιομετρα αλλα λες δεν πειραζει ας ξαναπληρωσω....
                            Το ιστορικο ομως ειναι ΜΕΓΑΛΟ:
                            Ο μανατος εβγαλε 350.000 χιλιομετρα και βγηκε απο το αυτοκινητο γτ ενας βλακας δεν μπορουσε να τον ανοιξει για να αλλαξει καρβουνακια(αγορασα λογω αναγκης ημιτασιον=200 ευρω)
                            Ο ιμιτασιον βγαζει καποια χιλιομετρα και ανοιγεται λογω θεματος με τον αξονα του.
                            Μετα απο αυτο ο εργοστασιακος και ο ημιτασιον δινουν ενα υβριδιο(δεν ξερω κτ για τις αλχημειες).Ε το υβριδιο μετα απο λιγο καιρο βγαζει αυτοματο.
                            Τον αλλαζουμε....
                            Τωρα χρειαστηκε ρουλεμαν που αναφερω στην αρχη(το θεωρω αδικαιολογητο με 50κ να βγαλει ρουλεμαν αλλα νταξει οκ)
                            και 10 μερες μετα τα φτηνει ο αυτοματος???ΔΗΛΑΔΗ καθε φορα που γινεται εργασια στο δυναμο θα καιγεται ο αυτοματο??
                            Αααααααα σφυριζει κιολας ξαναααα
                            Γκαντεμης ή ο μηχανικος ευθυνεται?Με την εξαγωγη του δυναμο μπορεις να χαλασεις τον αυτοματο?!
                            +Γινεται να μην πατησουν σωστα τα ρουλεμαν???!!!(η δικαιολογια του μηχανικου)....εγω τι φταιω αν δεν πατησαν σωστα?

                            λίγο ο μηχανικός....λίγο το ιμιτασιόν,ήρθε και έδεσε !

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tribal81 last edited by

                              Άσχετο: Ήξερα το 'μαμίσιο' τώρα έμαθα και το 'μανάτο'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                Ο χρήστης TRiBaL81 έγραψε:
                                Άσχετο: Ήξερα το 'μαμίσιο' τώρα έμαθα και το 'μανάτο'

                                μαμίσιο-μανίσιο-μανάτο......

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  adensa last edited by

                                  μαμά μανουλα μητερα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    **Και εδώ τελειώνει και το Off Topic ... **

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      w202-amg last edited by

                                      Μια σημαντικη ερωτηση!!!
                                      Εχω τον προβληματικο δυναμο στα χερια μου και βγαζοντας το πλαστικο καπακι στο πισω μερος του για να δω τον τυπο του αυτοματου(ποσα αμπερ κτλ.)βλεπω 1 απο τις 6 κολησεις καλωδιων χαλκου που εχει σπασμενη αλλα εκανε επαφη.Παιζει να εχει σχεση με το θεμα μου?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        happy last edited by

                                        Πολύ πιθανό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                                          Μια σημαντικη ερωτηση!!!
                                          Εχω τον προβληματικο δυναμο στα χερια μου και βγαζοντας το πλαστικο καπακι στο πισω μερος του για να δω τον τυπο του αυτοματου(ποσα αμπερ κτλ.)βλεπω 1 απο τις 6 κολησεις καλωδιων χαλκου που εχει σπασμενη αλλα εκανε επαφη.Παιζει να εχει σχεση με το θεμα μου?

                                          Σίγουρα, το altenator σου είναι τριφασική γεννήτρια με 6 ανορθώτριες, με τον καιρό οι κολλήσεις τους ή σπάνε ή γίνονται ψυχρές, χρειάζεται ένα κολλητήρι 80-120 watt και ξανακόλλημα αφού πρώτα τις ξεκολλήσουμε και με ένα πολύμετρο τις ελέγξουμε μήπως είναι κάποια καμμένη ( σπάνιο ) ή τις ξανακολλάμε και δοκιμάζουμε ( στον πάγκο δεν μπορεί ο ερασιτέχνης να κάνει δοκιμή αν λειτουργεί σωστά το δυναμό, οπότε το βάζουμε στη θέση του με όλα τα καλώδια του σωστά και δοκιμάζουμε ) προσοχή στο μικρό φυσάκι να κάνει καλά επαφή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            w202-amg last edited by

                                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                            Μια σημαντικη ερωτηση!!!
                                            Εχω τον προβληματικο δυναμο στα χερια μου και βγαζοντας το πλαστικο καπακι στο πισω μερος του για να δω τον τυπο του αυτοματου(ποσα αμπερ κτλ.)βλεπω 1 απο τις 6 κολησεις καλωδιων χαλκου που εχει σπασμενη αλλα εκανε επαφη.Παιζει να εχει σχεση με το θεμα μου?

                                            Σίγουρα, το altenator σου είναι τριφασική γεννήτρια με 6 ανορθώτριες, με τον καιρό οι κολλήσεις τους ή σπάνε ή γίνονται ψυχρές, χρειάζεται ένα κολλητήρι 80-120 watt και ξανακόλλημα αφού πρώτα τις ξεκολλήσουμε και με ένα πολύμετρο τις ελέγξουμε μήπως είναι κάποια καμμένη ( σπάνιο ) ή τις ξανακολλάμε και δοκιμάζουμε ( στον πάγκο δεν μπορεί ο ερασιτέχνης να κάνει δοκιμή αν λειτουργεί σωστά το δυναμό, οπότε το βάζουμε στη θέση του με όλα τα καλώδια του σωστά και δοκιμάζουμε ) προσοχή στο μικρό φυσάκι να κάνει καλά επαφή.

                                            Ευχαριστω πολυ για την απαντηση.Το δυναμο το εχω παει σε ηλεκτρολογο να το κολλησει διοτι ενω εχω κολλητηρι ειναι λιγα watt και ποτε δεν μπορεσα να κολλησω με αυτο!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 357
                                            • 358
                                            • 359
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 357 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr