-
Θα ήθελα τις εντυπώσεις όσων το έχουν. Ποιότητα κατασκευής. Οικονομία. Τυχόν βλάβες. Το σκέφτομαι για οικονομία, μιας και περνάω απο βενζινάδικο με φυσικό αέριο. Αξίζει σε σχέση με ενα diesel ίδιας τιμής, αν και αυτο ειναι 1000άρι (πχ swift diesel κλπ 1300αρια diesel)
-
Θα ήθελα τις εντυπώσεις όσων το έχουν. Ποιότητα κατασκευής. Οικονομία. Τυχόν βλάβες. Το σκέφτομαι για οικονομία, μιας και περνάω απο βενζινάδικο με φυσικό αέριο. Αξίζει σε σχέση με ενα diesel ίδιας τιμής, αν και αυτο ειναι 1000άρι (πχ swift diesel κλπ 1300αρια diesel)
-
Θα ήθελα τις εντυπώσεις όσων το έχουν. Ποιότητα κατασκευής. Οικονομία. Τυχόν βλάβες. Το σκέφτομαι για οικονομία, μιας και περνάω απο βενζινάδικο με φυσικό αέριο. Αξίζει σε σχέση με ενα diesel ίδιας τιμής, αν και αυτο ειναι 1000άρι (πχ swift diesel κλπ 1300αρια diesel)
-
Ο χρήστης ermis1975 έγραψε:
Θα ήθελα τις εντυπώσεις όσων το έχουν. Ποιότητα κατασκευής. Οικονομία. Τυχόν βλάβες. Το σκέφτομαι για οικονομία, μιας και περνάω απο βενζινάδικο με φυσικό αέριο. Αξίζει σε σχέση με ενα diesel ίδιας τιμής, αν και αυτο ειναι 1000άρι (πχ swift diesel κλπ 1300αρια diesel)Προς το παρόν μου φαίνεται πολύ ρίσκο η αγορά αυτοκινήτου με φυσικό αέριο. Τα πρατήρια είναι ελάχιστα και θα είσαι πολύ εξαρτημένος από αυτά. Μόνο αν το θες γιια 2ο αυτοκινητο αποκλειστικά εντός πολης.
-
Υπαρχουν μονο 3 πρατηρια cng στην Αθηνα!!
Υπαρχει και η επιδοτηση βεβαια -
Από άποψη οικονομίας είναι με διαφορά η καλύτερη λύση. Αρκεί βέβαια να σε βολεύει κάποιο από τα υπάρχοντα πρατήρια. Θέμα αυτονομίας πάντως δεν τίθεται καθώς εν ανάγκη το δουλεύεις με βενζίνη! Προσωπικά θα το έπαιρνα αν η οικονομία ήταν το κυριότερο κριτήριο. Υπάρχουν και άλλοι κατασκευαστές πάντως που προσφέρουν αυτή την λύση.
-
Κάνω 90-100χλμ ημερησίως και κάθε μέρα περνάω έξω απο το πρατήριο στη Φιλαδέλφεια, γι αυτό μου έχουν μπεί ιδέες.
Επίσης κάποια στιγμή πρατήρια θα ανοίξουν και στην Ελλάδα. Απο τιμή το φυσικό αέριο θα κρατήσει σε χαμηλά επίπεδα? -
Ο χρήστης ermis1975 έγραψε:
Απο τιμή το φυσικό αέριο θα κρατήσει σε χαμηλά επίπεδα?Κάνεις αυτή την ερώτηση στην Ελλάδα; Εδώ δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει αύριο...
Εδώ όλα ρίσκο είναι, να πέσει πιο χαμηλά πάντως δύσκολο το βλέπω.
-
Όπως και να έχει θα παραμείνει πολύ φτηνότερο από όλα τα άλλα καύσιμα. Είναι επίσης και το πιο οικολογικό. Από τη στιγμή που περνάς κάθε μέρα έξω από το πρατήριο, νομίζω ότι είναι ιδανικό για σένα.
-
Το χρησιμοποιώ εδώ και 2 μήνες (3000 km), χωρίς ιδιαίτερη προσοχή κάνω 250-280km με 10 ευρώ (πρόσφατη τιμή 0,934 kg).
Επειδή υπάρχει στην οικογένεια και Toyota Yaris diesel 2014 (μέση κατανάλωση 5,3 lt/100km), η διαφορά στην τσέπη είναι αισθητή.
Σε απόδοση είναι λίγο πιο 'κούφιο' από το βενζινοκίνητο, αλλά με τέτοια οικονομία ξεπερνάς με χαμόγελο τη διαφορά.
Σε ταξίδι κέντρο Αθήνας - Ναύπλιο και επιστροφή έφτασα τα 350 με ένα γέμισμα +/- 10 ευρώ!, με χαλαρή οδήγηση χωρίς οικονομία (π.χ ανοιχτό A/C).
-
σε ημιαυτοματο βγαινει; γιατι στους καταλόγους δειχνει ότι υπάρχει μονο στη βενζίνη!
-
το eco up! βγαίνει μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο 5σχέσεων
-
δεν ειναι απαραδεκτο που δεν βρισκεις αυτοματο μικρο με φυσικο αεριο; Δηλαδη γιατι παρωχημένη τεχνολογια στο αεριο;
-
Δεν είναι θέμα παρωχημένης τεχνολογίας. Είναι θέμα κόστους. Όποιος θέλει το φτηνότερο δυνατόν κόστος θα πάρει το χειροκίνητο. Το αυτόματο ανεβάζει και το κόστος μετακίνησης (μεγαλύτερη κατανάλωση) και αυτό της αγοράς και κατασκευής.
-
μα αυτο λεω, οτι δεν το εχει ουτε ως εξτρα!!!
-
Σε αυτόματο υπάρχει το DSG που νομίζω βγαίνει σε Golf και Octavia. Απλά εκεί ανεβαίνεις κλάση. Παίρνεις κάτι μεγαλύτερο και οικογενειακό, με τιμή όχι τόσο απαγορευτική. Ομως ανεβαίνει λιγο και η κατανάλωση. Απότι μου είπανε, δε βγαίνει αυτόματο γιατί θα ανέβαινε η κατανάλωση (δε το πολυπιστεύω), ίσως δε γίνεται επειδή ειναι πολυ λίγα τα άλογα και θα σέρνεται περισσότερο. Κάποιο άλλο μικρό πάντως με φυσικό αέριο δε βλέπω να κυκλοφορεί πολυ.
-
Ο χρήστης ermis1975 έγραψε:
Σε αυτόματο υπάρχει το DSG που νομίζω βγαίνει σε Golf και Octavia. Απλά εκεί ανεβαίνεις κλάση. Παίρνεις κάτι μεγαλύτερο και οικογενειακό, με τιμή όχι τόσο απαγορευτική. Ομως ανεβαίνει λιγο και η κατανάλωση. Απότι μου είπανε, δε βγαίνει αυτόματο γιατί θα ανέβαινε η κατανάλωση (δε το πολυπιστεύω), ίσως δε γίνεται επειδή ειναι πολυ λίγα τα άλογα και θα σέρνεται περισσότερο. Κάποιο άλλο μικρό πάντως με φυσικό αέριο δε βλέπω να κυκλοφορεί πολυ.Σωστος, δεν βαζεις αυτοματο σε αυτοκινητο με μικρη υποδυναμη.
Για CNG υπαρχει το fiat panda απ'οσο γνωρίζω και και μετα golf TGI ( ειναι ομως αλλη κλαση και πολλα τα λεφτα) -
το panda βγαινει σε αυτοματο; Ή και αυτο όχι;
-
Απότι ξέρω, όχι δε βγαίνει. Επίσης δεν εχω δει να κυκλοφορούν panda CNG ή είναι ακριβότερα απο το UP ή δεν εχουν διακριτικά για να τα ξεχωρίσεις στο δρόμο. Ολο eco UP βλέπω και μάλιστα αρκετα. Golf πχ δεν εχω δει. Είναι και ο ρόλος του αυτοκινήτου που μετράει. Σε αυτή τη περίπτωση παίρνεις το φθηνότερο γιατί το θές για οικονομία. Μετά στα μεγαλύτερα, που χρησιμοποιείς και περισσότερο σε ταξίδια, το diesel είναι προτιμότερο.
VW eco up