-
Το σκορτσάρισμα από δίσκο πλατό θα μπορείς να το αντιληφθείς σχετικά εύκολα σε δύο περιπτώσεις. Οταν εκκινείς σε ανηφόρα και όταν αλλάζεις ταχύτητα πχ από 4η σε 5η, 3η σε 4η. Εχω πάθει και έχω μάθει.
-
Είναι ποιο έντονο από 1η σε 2α παρά από 2α σε 3η κοκ.
Δεν φαίνεται τόσο έντονα στις αλλαγές όσο στο απλό άφημα του γκαζιού όπου και πάλι ισχύει πως με 2α είναι ποιό έντονο από ότι με 3η.
-
Io non so
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Είναι ποιο έντονο από 1η σε 2α παρά από 2α σε 3η κοκ.Δεν φαίνεται τόσο έντονα στις αλλαγές όσο στο απλό άφημα του γκαζιού όπου και πάλι ισχύει πως με 2α είναι ποιό έντονο από ότι με 3η.
δεν πας να καθαρίσεις καμιά πεταλούδα;;;
-
Ο χρήστης neptune35 έγραψε:
Kαλησπέρα στην παρέα της Fiat! Με ενδιαφέρει να βρω Punto 1,2 16V MK2-MK2b, θα ήθελα να μάθω τις διαφορές στις σχέσεις μεταξύ 5αρι σασμάν με το Sporting 6αρι σασμάν, δηλαδή εάν η χρησιμότητα μιας ταχύτητας επιπλέον είναι μόνο για ταξίδι και οι άλλες σχέσεις ίδιες. Επίσης, επειδή βλέπω αρκετά χιλιόμετρα να έχουν τα μεταχειρισμένα, περίπου μέσο όρο πόσο η ζωή αυτού του μοτέρ πριν γενικής επισκευής?Πιο κοντές σχέσεις είχε το sporting για περισσότερο νεύρο και ήταν και σκληρότερο στην ανάρτηση. Από εμπειρία με fiat θα σου πρότεινα το Panda σε αυτά τα κυβικά. Για Punto της εποχής που κοιτάς καλύτερα να το ξεχάσεις.
-
Ο χρήστης neptune35 έγραψε:
Kαλησπέρα στην παρέα της Fiat! Με ενδιαφέρει να βρω Punto 1,2 16V MK2-MK2b, θα ήθελα να μάθω τις διαφορές στις σχέσεις μεταξύ 5αρι σασμάν με το Sporting 6αρι σασμάν, δηλαδή εάν η χρησιμότητα μιας ταχύτητας επιπλέον είναι μόνο για ταξίδι και οι άλλες σχέσεις ίδιες. Επίσης, επειδή βλέπω αρκετά χιλιόμετρα να έχουν τα μεταχειρισμένα, περίπου μέσο όρο πόσο η ζωή αυτού του μοτέρ πριν γενικής επισκευής?θα σου ελεγα να κοιταζες το 1.4 μκ2β σπορτινγκ πολυ καλος εξοπλισμος+esp-antispin-hill holder .οσο για τις διαφορες καιει σιγουρα παραπανω το 6αρι αλλα εχει καλυτερες επιδοσεις το αμαξι.στο ταξιδι ειναι απολαυση η εκτη και κανει οικονομια και κρατα τη μηχανη με λιγοτερο θορυβο.επισης εχει πολυ καλες ρεπριζ με το εξαρι ειδικα η δευτερα και η τριτη.ειναι αναλογως τι χρηση-συντηρηση εχει κανει ο καθενας.εμενα πχ εχει 170.000χλμ το μκ2β σπορτiνγκ και ουτε καει λαδια και ακουγετε πολυ καλα η μηχανη και ουτε εχει χασει σε αποδοση.
θελει ψαξιμο γιατι τα περισσοτερα τα βλεπω παραμελημενα στο δρομο.πριν λιγο καιρο ετυχε να περναει ενα διπλα μου και εφριξα ετσι που το ακουσα.χτυπαγε κατι δυνατα ή απο τον κινητηρα ή απο το κιβωτιο.
και το panda 100hp μπορεις να βρεις ομως ειναι πιο μικρο και εχει περισσοτερο γκαζι+ εχει 4 πορτες.απο την αλλη το πουντο ειναι ποιο ανετο με περισσοτερο εξοπλισμο.
-
τι λέει το punto diesel 85hp το έχει κανείς ??
-
Καλησπέρα σε όλους,
Γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρω το manual για Fiat Doblo 1.6 multijet diesel 2011 μοντέλο (με 7 καθίσματα).
Έχω φάει το Ιντερνετ και μόνο για παλιά βρίσκω.Ευχαριστώ
-
Έκαψα 2 λίτρα λάδι σε 9 μήνες χρήσης με 5.500 χλμ. !!! Γιατί;;:
Fiat Grande Punto sporting 1,4 95hp (starjet) του 2009 με 50.000 χλμ. Λάδια selenia 10w-40.
Θα γίνει αλλαγή τέλος βδομάδας. Είναι καλή ιδέα να συμπληρώσω 1 λίτρο 5w-40 που έχω περίσσευμα;;: -
Αν δεν τα χάνει, τα καίει... ΑΝ είσαι κάτω από το Min, συμπλήρωσε λίγο. Έτσι κι αλλιώς θα τα αλλάξεις σύντομα.
-
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
Έκαψα 2 λίτρα λάδι σε 9 μήνες χρήσης με 5.500 χλμ. !!! Γιατί;;:
Fiat Grande Punto sporting 1,4 95hp (starjet) του 2009 με 50.000 χλμ. Λάδια selenia 10w-40.
Θα γίνει αλλαγή τέλος βδομάδας. Είναι καλή ιδέα να συμπληρώσω 1 λίτρο 5w-40 που έχω περίσσευμα;;:Με βάση τον κανόνα, ή ο μικρός αριθμός (στην περίπτωση σου το 10) να γίνει μικρότερος (δηλ 5 που είναι αυτά που έχεις), ή ο μεγάλος, (δηλ. το 40) να γίνει μεγαλύτερος... Δεν έχεις πρόβλημα. Ειδικά αφού σύντομα θα πας και για αλλαγή λαδιών.
-
Σας ευχαριστώ πολύ, πάντως δεν έχανε από πουθενά το αμάξι, το έψαξε εξονυχιστικά ο μηχανικός άρα τα έκαψε δυστυχώς.
Τι να κάνουμε χαλάλι του αφού στα 6 χρόνια δεν έχει βγάλει κάτι άλλο.
-
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
Έκαψα 2 λίτρα λάδι σε 9 μήνες χρήσης με 5.500 χλμ. !!! Γιατί;;:
Fiat Grande Punto sporting 1,4 95hp (starjet) του 2009 με 50.000 χλμ. Λάδια selenia 10w-40.
Θα γίνει αλλαγή τέλος βδομάδας. Είναι καλή ιδέα να συμπληρώσω 1 λίτρο 5w-40 που έχω περίσσευμα;;:Τα λάδια ήταν φρέσκα πριν 9 μήνες;
Ποιος είναι ο τρόπος οδήγησής σου;
Αν είναι να αλλάξεις σε 1 βδομάδα δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα να συμπληρώσεις εκτός αν δεν έχεις τι άλλο να κάνεις το περίσσευμά σου. -
Τα λαδια ήταν ολόφρεσκα και σφραγισμένα. Τα αγόρασα ο ίδιος και αλλαχτηκαν μπροστά μου.
Ο λόγος που θα προσθέσω το περίσσευμα είναι ότι από αυρίο θα χω μακρινές αποστάσεις για δουλειά.
Η αλλαγή θα γίνει όταν έρθουν τα αμορτισέρ που πρέπει να αλλάξω.
Τρόπος οδήγησης φυσιολογικός μεν χώρις χαζομάρες απλα η χρήση ήταν 90% εντός πόλης με διαδρομές μικρές και ανηφορικες και γενικά οδήγηση σε υψηλές στροφές και μεγάλη κατανάλωση βενζίνης... -
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
Έκαψα 2 λίτρα λάδι σε 9 μήνες χρήσης με 5.500 χλμ. !!! Γιατί;;:
Fiat Grande Punto sporting 1,4 95hp (starjet) του 2009 με 50.000 χλμ. Λάδια selenia 10w-40.
Θα γίνει αλλαγή τέλος βδομάδας. Είναι καλή ιδέα να συμπληρώσω 1 λίτρο 5w-40 που έχω περίσσευμα;;:είναι ΦΙΑΤ....
Δοκίμασε κάτι άλλο απο τα selenia,τα έχουν σκατέψει πολύ..... -
Οι ατμοσφαιρικοί Fire έκαιγαν λάδι. Οι T-Jet πάλι όχι.
-
χωρίς να ξέρω πολλά από λάδια είπα να αλλάξω από selenia σε castrol μπας και βελτιωθεί η κατάσταση....
πάντως το ότι είναι φίατ δεν είναι δικαιολογία, που να είχε 150.000 χλμ!!!
και ψήνομαι για άλφα ρομέο...
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Καλή Ανάσταση σε όλους...!!!
Έχω ένα Grande Punto 1.3 diesel με 132.000 χλμ. τώρα τελευταία και ειδικά απόψε το βράδυ στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύοντας με 100-120 χλμ/ώρα παρατήρησα ότι όταν στρίβω σε δεξιά καμπή με αυτές τις ταχύτητες τότε νοιώθω στο τιμόνι και στο αυτοκίνητο ένα μικρό τρέμουλο από τον εμπρός αριστερό τροχό.
Επίσης παρατήρησα ότι το κάνει μόνο όταν επιταχύνεις όχι όταν αφήνω το γκάζι η όταν το αφήνω να ρολάρει με νεκρά...
Τι μπορεί να είναι???
Ημιαξόνιο???Για ψάξε το λάστιχο μην έχει πάθει ζημιά.
Τελικά ήταν το εμπρός δεξί ελαστικό κάπως στραβό (καινούργιο Michelin ) και άλλαξα και την πίσω βάση κινητήρα και όλα καλά...
-
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
χωρίς να ξέρω πολλά από λάδια είπα να αλλάξω από selenia σε castrol μπας και βελτιωθεί η κατάσταση....πάντως το ότι είναι φίατ δεν είναι δικαιολογία, που να είχε 150.000 χλμ!!!
και ψήνομαι για άλφα ρομέο...
Εγώ στο multijet μου πάντως με 135000χλμ. βάζω** Total quartz 9000 5w40** με αλλαγή κάθε 15000χλμ....όσα βάζω τόσα βγάζω κάθε φορά δεν λείπει τίποτα....
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Έκαψα 2 λίτρα λάδι σε 9 μήνες χρήσης με 5.500 χλμ. !!! Γιατί;;:
Fiat Grande Punto sporting 1,4 95hp (starjet) του 2009 με 50.000 χλμ. Λάδια selenia 10w-40.
Θα γίνει αλλαγή τέλος βδομάδας. Είναι καλή ιδέα να συμπληρώσω 1 λίτρο 5w-40 που έχω περίσσευμα;;:Με βάση τον κανόνα, ή ο μικρός αριθμός (στην περίπτωση σου το 10) να γίνει μικρότερος (δηλ 5 που είναι αυτά που έχεις), ή ο μεγάλος, (δηλ. το 40) να γίνει μεγαλύτερος... Δεν έχεις πρόβλημα. Ειδικά αφού σύντομα θα πας και για αλλαγή λαδιών.
Πιο χοντρά ποια είναι; τα 5-40 ή ta 10-50;
FIAT FORUM