-
Καλησπέρα παιδιά. Εχω ένα TOYOTA IQ 1000CC αυτόματο, αγορασμένο από Ιταλία, μοντέλο 2010 και με 85,000 χλμ. Σταδιακά τα τελευταία 2-3 χρόνια (τώρα είναι στα χειρότερα του), το αυτοκίνητο παρουσιάζει το εξής: δε τραβάει καθόλου στην αρχή, σαν να είναι μπουκωμένο. Μετά από 100 μέτρα επανέρχεται κα αφού πρώτα καταφέρει να αυξήσει ταχύτητα. Αφου το πρωι δυσκολευομαι να το βγάλω από την ράμπα του γκαράζ μου. Μου παίρνει τουλάχιστον 20 λεπτά για να βγάλει την ανηφόρα. Δεν έχει να κάνει με το άν η μηχανή είναι κρύα ή όχι. Το εμφανίζει υπο οποιεσδήποτε συνθήκες. Το πήγα στη Toyota στο Πόλις και μου είπαν πως υπάρχει εργοστασιακη οδηγία για προβληματικό καταλύτη. Το δικό μου φυσικα΄είναι εκτός εγγυησης και μου ζήτησαν 1500 ευρώ για αλλαγή μικρου/μεγάλου καταλύτη, εξατμιση, αισθητηρα λαμδα και καποια παρελκωμενα. Φυσικά δεν τα έδωσα και πήγα εκτος αντιπροσωπείας και έβαλα καταλύτη και όλα τα υπόλοιπα (εκτος απο αισθητηρα λαμδα), όχι φυσικα μαμίσιο, με 500 ευρώ. Δεν υπήρξε δυστυχώς καμία βελτίωση. Το πήγα και στον Παπαδαμαντίου και μου άλλαξε λάδια σασμαν και μπουζί. Και πάλι δεν υπήρξε καμία βελτίωση. Σας παρακαλώ πείτε μου την γνώμη σας, εμπειρία ή πρόταση. Δεν ξέρω τι να κάνω. Καποιοι μου είπαν ότι ο καταλύτης έπρεπε να αντικατασταθεί με μαμίσιο και αυτό είναι το θέμα. Καταλαβανετε ότι έχω συγκεκριμένη οροφη για το πόσα μπορώ να ξοδέψω κυρίως όταν το αυτοκινητο κάνει γύρω στα 6500-7000 στη καλύτερη περίπτωση. Ευχαριστώ προκαταβολικα΄!
-
Καλησπέρα παιδιά. Εχω ένα TOYOTA IQ 1000CC αυτόματο, αγορασμένο από Ιταλία, μοντέλο 2010 και με 85,000 χλμ. Σταδιακά τα τελευταία 2-3 χρόνια (τώρα είναι στα χειρότερα του), το αυτοκίνητο παρουσιάζει το εξής: δε τραβάει καθόλου στην αρχή, σαν να είναι μπουκωμένο. Μετά από 100 μέτρα επανέρχεται κα αφού πρώτα καταφέρει να αυξήσει ταχύτητα. Αφου το πρωι δυσκολευομαι να το βγάλω από την ράμπα του γκαράζ μου. Μου παίρνει τουλάχιστον 20 λεπτά για να βγάλει την ανηφόρα. Δεν έχει να κάνει με το άν η μηχανή είναι κρύα ή όχι. Το εμφανίζει υπο οποιεσδήποτε συνθήκες. Το πήγα στη Toyota στο Πόλις και μου είπαν πως υπάρχει εργοστασιακη οδηγία για προβληματικό καταλύτη. Το δικό μου φυσικα΄είναι εκτός εγγυησης και μου ζήτησαν 1500 ευρώ για αλλαγή μικρου/μεγάλου καταλύτη, εξατμιση, αισθητηρα λαμδα και καποια παρελκωμενα. Φυσικά δεν τα έδωσα και πήγα εκτος αντιπροσωπείας και έβαλα καταλύτη και όλα τα υπόλοιπα (εκτος απο αισθητηρα λαμδα), όχι φυσικα μαμίσιο, με 500 ευρώ. Δεν υπήρξε δυστυχώς καμία βελτίωση. Το πήγα και στον Παπαδαμαντίου και μου άλλαξε λάδια σασμαν και μπουζί. Και πάλι δεν υπήρξε καμία βελτίωση. Σας παρακαλώ πείτε μου την γνώμη σας, εμπειρία ή πρόταση. Δεν ξέρω τι να κάνω. Καποιοι μου είπαν ότι ο καταλύτης έπρεπε να αντικατασταθεί με μαμίσιο και αυτό είναι το θέμα. Καταλαβανετε ότι έχω συγκεκριμένη οροφη για το πόσα μπορώ να ξοδέψω κυρίως όταν το αυτοκινητο κάνει γύρω στα 6500-7000 στη καλύτερη περίπτωση. Ευχαριστώ προκαταβολικα΄!
-
Καλησπέρα παιδιά. Εχω ένα TOYOTA IQ 1000CC αυτόματο, αγορασμένο από Ιταλία, μοντέλο 2010 και με 85,000 χλμ. Σταδιακά τα τελευταία 2-3 χρόνια (τώρα είναι στα χειρότερα του), το αυτοκίνητο παρουσιάζει το εξής: δε τραβάει καθόλου στην αρχή, σαν να είναι μπουκωμένο. Μετά από 100 μέτρα επανέρχεται κα αφού πρώτα καταφέρει να αυξήσει ταχύτητα. Αφου το πρωι δυσκολευομαι να το βγάλω από την ράμπα του γκαράζ μου. Μου παίρνει τουλάχιστον 20 λεπτά για να βγάλει την ανηφόρα. Δεν έχει να κάνει με το άν η μηχανή είναι κρύα ή όχι. Το εμφανίζει υπο οποιεσδήποτε συνθήκες. Το πήγα στη Toyota στο Πόλις και μου είπαν πως υπάρχει εργοστασιακη οδηγία για προβληματικό καταλύτη. Το δικό μου φυσικα΄είναι εκτός εγγυησης και μου ζήτησαν 1500 ευρώ για αλλαγή μικρου/μεγάλου καταλύτη, εξατμιση, αισθητηρα λαμδα και καποια παρελκωμενα. Φυσικά δεν τα έδωσα και πήγα εκτος αντιπροσωπείας και έβαλα καταλύτη και όλα τα υπόλοιπα (εκτος απο αισθητηρα λαμδα), όχι φυσικα μαμίσιο, με 500 ευρώ. Δεν υπήρξε δυστυχώς καμία βελτίωση. Το πήγα και στον Παπαδαμαντίου και μου άλλαξε λάδια σασμαν και μπουζί. Και πάλι δεν υπήρξε καμία βελτίωση. Σας παρακαλώ πείτε μου την γνώμη σας, εμπειρία ή πρόταση. Δεν ξέρω τι να κάνω. Καποιοι μου είπαν ότι ο καταλύτης έπρεπε να αντικατασταθεί με μαμίσιο και αυτό είναι το θέμα. Καταλαβανετε ότι έχω συγκεκριμένη οροφη για το πόσα μπορώ να ξοδέψω κυρίως όταν το αυτοκινητο κάνει γύρω στα 6500-7000 στη καλύτερη περίπτωση. Ευχαριστώ προκαταβολικα΄!
-
Bαλβίδα EGR βουλωμένη ?
ΕCU update ?
-
Ο χρήστης dimarvan έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά. Εχω ένα TOYOTA IQ 1000CC αυτόματο, αγορασμένο από Ιταλία, μοντέλο 2010 και με 85,000 χλμ. Σταδιακά τα τελευταία 2-3 χρόνια (τώρα είναι στα χειρότερα του), το αυτοκίνητο παρουσιάζει το εξής: δε τραβάει καθόλου στην αρχή, σαν να είναι μπουκωμένο. Μετά από 100 μέτρα επανέρχεται κα αφού πρώτα καταφέρει να αυξήσει ταχύτητα. Αφου το πρωι δυσκολευομαι να το βγάλω από την ράμπα του γκαράζ μου. Μου παίρνει τουλάχιστον 20 λεπτά για να βγάλει την ανηφόρα. Δεν έχει να κάνει με το άν η μηχανή είναι κρύα ή όχι. Το εμφανίζει υπο οποιεσδήποτε συνθήκες. Το πήγα στη Toyota στο Πόλις και μου είπαν πως υπάρχει εργοστασιακη οδηγία για προβληματικό καταλύτη. Το δικό μου φυσικα΄είναι εκτός εγγυησης και μου ζήτησαν 1500 ευρώ για αλλαγή μικρου/μεγάλου καταλύτη, εξατμιση, αισθητηρα λαμδα και καποια παρελκωμενα. Φυσικά δεν τα έδωσα και πήγα εκτος αντιπροσωπείας και έβαλα καταλύτη και όλα τα υπόλοιπα (εκτος απο αισθητηρα λαμδα), όχι φυσικα μαμίσιο, με 500 ευρώ. Δεν υπήρξε δυστυχώς καμία βελτίωση. Το πήγα και στον Παπαδαμαντίου και μου άλλαξε λάδια σασμαν και μπουζί. Και πάλι δεν υπήρξε καμία βελτίωση. Σας παρακαλώ πείτε μου την γνώμη σας, εμπειρία ή πρόταση. Δεν ξέρω τι να κάνω. Καποιοι μου είπαν ότι ο καταλύτης έπρεπε να αντικατασταθεί με μαμίσιο και αυτό είναι το θέμα. Καταλαβανετε ότι έχω συγκεκριμένη οροφη για το πόσα μπορώ να ξοδέψω κυρίως όταν το αυτοκινητο κάνει γύρω στα 6500-7000 στη καλύτερη περίπτωση. Ευχαριστώ προκαταβολικα΄!Είχα ακούσει ξανά για τέτοια προβλήματα σε IQ. Εκεί είχα μάθει ότι υπάρχει τεχνική οδηγία από Toyota σχετική με την EGR(μονάδα ανακύκλωσης καυσαερίων). Στην έλεξγαν εκεί που το πήγες; Αν όχι, δοκίμασε να προσανατολίσεις την 'έρευνα' και προς τα εκεί.
-
καταλυτης ή βουλωμενη εξατμηση σιγουρα δεν ειναι αφου μετα απο αρκετη ωρα που δουλευει στρωνει, egr μπορει να ειναι, οπως και αισθητηρας θερμοκρασιας και αρκετες ακομα αιτιες.
-
λαμπάκι ανάβει;
-
Αν σου ρετάρει στο ρελαντί (δε δουλεύει στρωτά δηλαδή), δοκίμασε και κανένα καθαρισμό μπεκ.
-
Αν εχει βγει οδηγια - καμπανια ανακλησης δεν εχει σχεση αν εισαι εκτος εγγυησης. Πες τους μη λενε παπαριες. Δες κ στο toyotaclubhellas.gr που εχει τοπικ με ανακλησεις
-
Ο χρήστης dexter13 έγραψε:
Αν εχει βγει οδηγια - καμπανια ανακλησης δεν εχει σχεση αν εισαι εκτος εγγυησης. Πες τους μη λενε παπαριες. Δες κ στο toyotaclubhellas.gr που εχει τοπικ με ανακλησειςΑν είναι ανάκληση πράγματι, δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός. Εγώ πάντως για απλή τεχνική οδηγία άκουσα, στην οποία αναφέρονταν παρόμοια συμπτώματα.
-
Το EGR είναι. Γνωστό πρόβλημα στα αυτόματα iQ. Συνέβη και σε συμφορουμίτη, ίσως το πρώτο περιστατικό στην Ελλάδα.
-
Κατ'αρχήν ευχαριστώ όλους σας για τη βοήθεια. Λαμπάκι δεν ανάβει. Πήρα τηλέφωνο τη TOYOTA και μου είπαν ότι δεν κάνουν update τον εγκέφαλο, εκτός αν υπάρχει εργοστασιακή εντολή. Για τον EGR λένε επίσης ότι μπορούν να τον καθαρίσουν αλλά θεωρούν ότι θα είναι τσάμπα έξοδο. Φαντάζομαι ότι θέλουν να μου βάλουν τον καταλύτη τον δικό τους. Ειλικρινά δε ξέρω τι πρεπει να κάνω. Σκέφτομαι να σας ακουσω και να επιμείνω να καθαρίσω τον EGR. Χρειάζεται να το κάνω στην TOYOTA? Ξερετε κανέναν καλό TOYOTA να το αναλαμβάνει?
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
καταλυτης ή βουλωμενη εξατμηση σιγουρα δεν ειναι αφου μετα απο αρκετη ωρα που δουλευει στρωνει, egr μπορει να ειναι, οπως και αισθητηρας θερμοκρασιας και αρκετες ακομα αιτιες.Φίλε μου, ούτως ή άλλως άλλαξα καταλύτη (όχι στη Toyota και όχι μαμίσιο φυσικά) όπως σου είπα και δεν έγινε κάτι. Οπότε αρχίζω και πιστεύω ότι δεν είναι εκεί το θέμα. Πιθανολογώ τώρα ότι μπορεί να είναι EGR. Η Τoyota δεν τον αλλάζει αλλά απλά τον καθαρίζει.
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
λαμπάκι ανάβει;Οχι φίλε μου δεν ανάβει λαμπάκι αλλά ούτε και ο εγκέφαλος δειχνει κάτι
-
Ο χρήστης dimarvan έγραψε:
Το πήγα στη Toyota στο Πόλις και μου είπαν πως υπάρχει** εργοστασιακη οδηγία για προβληματικό καταλύτη**. Το δικό μου φυσικα΄είναι εκτός εγγυησης και μου ζήτησαν 1500 ευρώ για αλλαγή μικρου/μεγάλου καταλύτη, εξατμιση, αισθητηρα λαμδα και καποια παρελκωμενα.Μία χαζή ερώτηση: Αν η αντιπροσωπεία αναγνωρίζει ότι ο καταλύτης είναι ελλατωματικός δεν θα έπρεπε να τον αλλάξει με δικά της έξοδα?
Στη VW γνωρίζω ότι αρκετοί με βλάβες στην καδένα/dsg/κτλ καλύφθηκαν **εκτός **εγγύησης (βέβαια χρειάζονταν κάποια πίεση με τηλέφωνα/email/κτλ μερικές φορές) διότι ήταν γνωστό ότι συγκεκριμένες παρτίδες ήταν ελλατωματικές.
-
Η ερώτησή σου δεν είναι χαζή. Η Toyota δεν δεχόταν να αλλάξει τον καταλύτη μετά το πέρας τριετίας. Εγω βλακωδώς τους άκουσα και δεν έκανα όλα αυτά που σωστά προτείνεις. Πλέον έχοντας αλλάξει τον καταλύτη μόνος μου, εκτος Toyota, είμαι σίγουρος ότι η επισημη αντιπροσωπεία δεν θα δεχτεί άλλη παρέμβαση και ευθύνη. Φυσικά το γεγονός ότι τίποτα δεν άλλαξε και με τον καινούργιο καταλύτη, μου λεει ότι η διάγνωση ήταν λάθος. Απλά μου έμεινε η απορία για το κατά πόσο θα έκανε διαφορά ο αυθεντικός καταλύτης Toyota σε σχέση με τον άλλο που έβαλα. Προσωπικά αμφιβάλλω, αλλά δεν είμαι τεχνικός. Θεωρώ ότι το πρόβλημα είναι αλλού, γιατί έστω και ελάχιστα θα έπρεπε να παρατηρήσω μια μικρή βελτίωση ακόμα και αν ο καταλύτης δεν είναι αυθεντικός...
-
Ο χρήστης dexter13 έγραψε:
Αν εχει βγει οδηγια - καμπανια ανακλησης δεν εχει σχεση αν εισαι εκτος εγγυησης. Πες τους μη λενε παπαριες. Δες κ στο toyotaclubhellas.gr που εχει τοπικ με ανακλησειςΦίλε προσπάθησα να κάνω εγγραφή και στο site που λες; toyotaclubhellas.gr , μήπως δω και εκεί κάποια γνώμη αλλά από το πρωι δεν μου έχουν στείλει email ενεργοποήσης. Γνωρίζεις αν είναι φυσικό να αργούν τόσο?
-
Ο χρήστης dimarvan έγραψε:
Αν εχει βγει οδηγια - καμπανια ανακλησης δεν εχει σχεση αν εισαι εκτος εγγυησης. Πες τους μη λενε παπαριες. Δες κ στο toyotaclubhellas.gr που εχει τοπικ με ανακλησεις
Φίλε προσπάθησα να κάνω εγγραφή και στο site που λες; toyotaclubhellas.gr , μήπως δω και εκεί κάποια γνώμη αλλά από το πρωι δεν μου έχουν στείλει email ενεργοποήσης. Γνωρίζεις αν είναι φυσικό να αργούν τόσο?
Θα το δουν οι διαχειριστες κ θα σου απαντησουν. Κοιταξε την ανεπιθυμητη αλληλογραφια σου μηπως πηγε εκει το email επιβεβαιωσης.
Αν αλλαξες καταλυτη εκτος τουοτα, θα σου λενε οτι φταιει ο ιμιτασιον κ δεν ξερω αν μπορεις να τους πιεσεις να σου κανουν οτι προβλεπει η οδηγια. Το προβλημα σου ειναι αλλου κ αν δεν κανω λαθος το εχω δει στο φορουμ τουοτα.
Toyota IQ