Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 688
    • 689
    • 690
    • 691
    • 692
    • 939
    • 940
    • 690 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137871
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      badvariemai last edited by

      Ο χρήστης sxinthecity έγραψε:
      Τα κανονικά του λάστιχα είναι 195/70/15 με τον κινητήρα με τα 105 άλογα και 205/60/16 με τα 120 άλογα.Και στις 2 διαστάσεις υπάρχει πλέον πληθώρα επιλογών,ανάλογα τη χρήση που θες να κάνεις.

      Ευχαριστώ για την απάντηση. Είναι με τα 105 άλογα και έχω 15άρα ζάντα. Μπορείς να μου προτείνεις κάποιο.
      Η χρήση είναι σχετικά περιορισμένη. Λίγα ταξίδια βασικά. Τα 10.000 χλμ δεν τα κάνει τον χρόνο.
      Κυρίως άσφαλτο και κάποιες λίγες φορές που πηγαίνει στο βουνό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        raptispan last edited by

        Εφόσον σε ενδιαφέρει ασφαλτος και χιόνι κοίτα και τα michelin crossclimate. Ειναι καινούργια και πιθανόν οι περισσότεροι λαστιχάδες να μην τα ξέρουν ακόμη. Νομίζω θα κυκλοφορήσουν τον Μάιο. Αν σε ενδιαφέρουν περίμενέ τα. Ολόκληρο χειμώνα έβγαλες, στην άνοιξη θα κολήσεις?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sxinthecity last edited by

          Αφού κάνεις λίγα χιλιόμετρα το χρόνο θα σου πρότεινα κάποιο με μαλακή γόμα,για να μην ξεραθεί εύκολα.Μισελεν,κοντινενταλ ή ντανλοπ.Αν δεν βρεις στη δική σου διάσταση,γιατί μόλις είδα ότι είναι λίγο δύσκολη,μπορείς άφοβα να πας στη 205/60/16 όπου έχεις περισσότερες επιλογές.Μόνο που θα χρειαστείς και ζάντες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bebes last edited by

            Ο βαθμός του δείκτη οικονομιας στο λάστιχο 'δείχνει' ποσο μαλακο είναι;

            Δηλαδη το βαθμολογημένο με 'Ε' είναι πιο μαλακο απο ενα 'Β' ή 'C';

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης bebes έγραψε:
              Ο βαθμός του δείκτη οικονομιας στο λάστιχο 'δείχνει' ποσο μαλακο είναι;

              Δηλαδη το βαθμολογημένο με 'Ε' είναι πιο μαλακο απο ενα 'Β' ή 'C';

              Όχι, καμία σχέση. Όταν λες μαλακό όμως, εννοείς γόμα ή σκελετό; Αν εννοείς γόμα, το treadwear rating δίνει μια ιδέα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bebes last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                Ο βαθμός του δείκτη οικονομιας στο λάστιχο 'δείχνει' ποσο μαλακο είναι;

                Δηλαδη το βαθμολογημένο με 'Ε' είναι πιο μαλακο απο ενα 'Β' ή 'C';

                Όχι, καμία σχέση. Όταν λες μαλακό όμως, εννοείς γόμα ή σκελετό; Αν εννοείς γόμα, το treadwear rating δίνει μια ιδέα.

                Την γομα εννοουσα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickolas last edited by

                  Σε κάποιο βαθμό πάνε μαζί αυτά νομίζω. Δηλαδή τα οικονομικά σε κατανάλωση λάστιχα τείνουν να βγάζουν και πολλά χιλιόμετρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ggab last edited by

                    Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                    Σε κάποιο βαθμό πάνε μαζί αυτά νομίζω. Δηλαδή τα οικονομικά σε κατανάλωση λάστιχα τείνουν να βγάζουν και πολλά χιλιόμετρα.

                    γιατί το λες αυτό;;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Επειδή είναι πιο σκληρά. Τα Saver για παράδειγμα έχουν treadwear 400...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aikibill last edited by

                        Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                        Σε κάποιο βαθμό πάνε μαζί αυτά νομίζω. Δηλαδή τα οικονομικά σε κατανάλωση λάστιχα τείνουν να βγάζουν και πολλά χιλιόμετρα.

                        αν πιστεψω review καταναλωτων μαλλον συμβαινει το εντελως αντιθετο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ggab last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                          Επειδή είναι πιο σκληρά. Τα Saver για παράδειγμα έχουν treadwear 400...

                          γι'αυτό κάνουν πατινάζ;;;να τη βράσω την οικονομία.......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fabil last edited by

                            Να επιστρέψω μετά από 20κ χλμ που έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη για τα uniroyal rainsport 3.

                            Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος από την απόδοση τους στο βρεγμένο. Και σε κράτημα αλλά και σε φρενάρισμα. Στο στεγνό δεν το πιέζω πια το αυτοκίνητο σε στροφές αλλά μπορώ να πω ότι δεν υστερούν. Φυσικά όμως και το ατού τους είναι το νερό.

                            Τα πλαινά ενώ θεωρούσα ότι είναι μαλακα, δοκιμάστηκαν και άντεξαν. Ανέβηκε η σύζυγος πεζοδρόμιο με αποτέλεσμα να στραβώσει λίγο η σιδερένια ζάντα χωρίς να πάθει κάτι το λάστιχο.Βέβαια δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται στο ότι το λάστιχο είναι μαλακό και απορρόφησε όλη την ενέργεια. Δηλαδή αν ήταν σκληρό αν δεν θα στράβωνε λίγο αλλά θα σκίζονταν το πλαινό.

                            Θόρυβο δεν μπορώ να καταλάβω γιατί και το αυτοκίνητο δεν έχει την καλύτερη ηχομόνωση. Θα ανεβάσω και φωτογραφία με το πέλμα για να φανεί η φθορά αλλά και θα μετρήσω και το ύψος από το τακούνι.

                            Εννοείται πως θα τα ξαναβάλω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros-foivos last edited by

                              Μια ερώτηση , για πιο λογο κάποιος να προτιμήσει λαστιχα με κατεύθυνση το βρεγμενο και οχι το στεγνό στην Ελλάδα ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
                                Μια ερώτηση , για πιο λογο κάποιος να προτιμήσει λαστιχα με κατεύθυνση το βρεγμενο και οχι το στεγνό στην Ελλάδα ?

                                ειδικα για το τελευταιο δωδεκαμηνο δεν πρεπει να εχεις αυτη την απορια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                                  Μια ερώτηση , για πιο λογο κάποιος να προτιμήσει λαστιχα με κατεύθυνση το βρεγμενο και οχι το στεγνό στην Ελλάδα ?

                                  ειδικα για το τελευταιο δωδεκαμηνο δεν πρεπει να εχεις αυτη την απορια.

                                  Σιγα τις βροχες,ηταν λιγο παραπανω απο αλλες φορες.........μια χαρα τα πανε στη χωρα μας τα θερινα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nickolas last edited by

                                    Γιατί τα ατυχήματα σε μεγάλο βαθμό γίνονται στο βρεγμένο.
                                    ...και όσο μεγαλύτερη διαφορά πρόσφυσης έχει ένα ελαστικό ανάμεσα σε στεγνό και βρεγμένο, τόσο πιο επικίνδυνο είναι για τον μη υποψιασμένο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fabil last edited by

                                      Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
                                      Μια ερώτηση , για πιο λογο κάποιος να προτιμήσει λαστιχα με κατεύθυνση το βρεγμενο και οχι το στεγνό στην Ελλάδα ?

                                      Εγώ σύμφωνα με αυτή την κατάταξη τα έβαλα όταν έψαχνα τον Ιούλιο.

                                      http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2014-AMS-Summer-Tyre-Test-205-55-R16.htm

                                      Το ότι τα πάνε πολύ καλά στο βρεγμένο δεν σημαίνει ότι υστερούν στο στεγνό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasi last edited by

                                        Ο χρήστης fabil έγραψε:
                                        Να επιστρέψω μετά από 20κ χλμ που έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη για τα uniroyal rainsport 3.

                                        Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος από την απόδοση τους στο βρεγμένο. Και σε κράτημα αλλά και σε φρενάρισμα. Στο στεγνό δεν το πιέζω πια το αυτοκίνητο σε στροφές αλλά μπορώ να πω ότι δεν υστερούν. Φυσικά όμως και το ατού τους είναι το νερό.

                                        Τα πλαινά ενώ θεωρούσα ότι είναι μαλακα, δοκιμάστηκαν και άντεξαν. Ανέβηκε η σύζυγος πεζοδρόμιο με αποτέλεσμα να στραβώσει λίγο η σιδερένια ζάντα χωρίς να πάθει κάτι το λάστιχο.Βέβαια δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται στο ότι το λάστιχο είναι μαλακό και απορρόφησε όλη την ενέργεια. Δηλαδή αν ήταν σκληρό αν δεν θα στράβωνε λίγο αλλά θα σκίζονταν το πλαινό.

                                        Θόρυβο δεν μπορώ να καταλάβω γιατί και το αυτοκίνητο δεν έχει την καλύτερη ηχομόνωση. Θα ανεβάσω και φωτογραφία με το πέλμα για να φανεί η φθορά αλλά και θα μετρήσω και το ύψος από το τακούνι.

                                        Εννοείται πως θα τα ξαναβάλω.

                                        Για μαλακο λαστιχα για τα uniroyal rainsport 3 ακουγονται τα καλυτερα , διαφορετικα θα πηγαινα σε vredestein sportpack 5 σκληρα πλαινα βρεγμενο,στεγνο αριστο ισως οχι τοσο σκληρο πελμα εαν ηθελα και επιπλεον χιλιομετρα να βγαλει toyo proxes cf2 θα επελεγα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Σε γενικές γραμμές, τα λάστιχα με προσανατολισμό την βροχή υστερούν στο στεγνό και το αντίστροφο ισχύει για αυτά με προσανατολισμό στο στεγνό. Τα μεν βρόχινα είναι πιο μαλακά και με περισσότερα αυλάκια με αποτέλεσμα να παραμορφώνονται και να υπερθερμαίνονται στο στεγνό, δίνοντας κακή αίσθηση και χαμηλή πρόσφυση. Τα δε στεγνά έχουν αραιή χάραξη που δεν αποβάλει τόσο νερό και πιο σκληρή γόμα που δεν ευνοεί την πρόσφυση σε χαμηλές θερμοκρασίες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aikibill last edited by

                                            Απο την άλλη βέβαια η διαφορα μεταξύ κορυφαίου και μέτριου ελαστικου στο στεγνό ειναι μικρή ενώ αντίστοιχα στο βρεγμένο ειναι αβυσσαλέα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 688
                                            • 689
                                            • 690
                                            • 691
                                            • 692
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 690 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr