-
Οταν η βενζινη ειναι λιγη, ο εγκεφαλος δινει εντολη να μην ανεβαζει η τουρμπινα πληρη πιεση και ψεκαζει λιγοτερο καυσιμο για οικονομια. Με αλλα λογια, το αυτοκινητο προσπαθει να μην μεινει απο βενζινη.
-
Αρα αυτοματως δεν μπορει να εχει προβλημα η τουρμπινα, οπως ανησυχει ο φιλος. ειναι θεμα εγκεφαλου ο οποιος θετει το αυτοκινητο σε 'safe mode'.
-
Σε αυτο καταληξαμε ολοι εδω και μερες.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
συγχαρητηρια λοιπον.
-
ειχα κι εγω την ιδια απορια.οντως κι εμενα μου το εκανε οταν αναψε λαμπακι και το 'εδωσα'!
-
και κατι αλλο ρε παιδια.εχει βαλει κανει σας φιλτροχοανη;γιατι εγω εβαλα και θελω να το συζητησουμε το θεμα...
-
Ο χρήστης exeretikos έγραψε:
και κατι αλλο ρε παιδια.εχει βαλει κανει σας φιλτροχοανη;γιατι εγω εβαλα και θελω να το συζητησουμε το θεμα...Γιατί δε ρώτησες πρώτα την αντιπροσωπεία ή κάποιον σε ανάλογο φόρουμ; Είδες τελικά κάποια διαφορά;
-
Η ποσότητα καυσίμου, εφ όσον ειναι επαρκής για τη λειτουργία τησ αντλίας βενζίνης, δεν επηρεάζει την απόδοση του κινητήρα ούτε της τουρμπίνας. Η τουρμπίνα δεν 'ανάβει' με τη βενζίνη, αλλά περιστρέφεται ανάλογα με τη ροή και την ορμή των καυσαερίων. Ενδεχομένως στην περίπτωσή σου η 'δυσλειτουργία' της τουρμπίνας να οφείλεται σε μειωμένη απόδοση του κινητήρα λογω κακής ποιότητας καυσίμου. Ο λόγος που σου παρουσιάζεται όταν το ρεζερβουάρ είναι στα 'τελειώματα', είναι γιατί πιθανώς έχεις μεγάλη συγκέντρωση 'σαβούρας' στο ρεζερβουάρ από σκουπίδια & υγροποιήσεις που επειδή παραμένουν, λόγω ειδικού βάρους, στον πάτο του ρεζερβουάρ, όσο εχεις επαρκή ποσότητα καυσίμου, το πρόβλημα εξαφανίζεται. Όσο η ποσότητα καυσίμου ελαχιστοποιείται, το καύσιμο αναδεύεται πολυ πιο εύκολα με τη'σαβούρα' και σου εμφανίζεται. Κανονικά θα σου πρότεινα καθαρισμό του ρεζεβουάρ και αλλαγή φίλτρου βενζίνης, όμως στο BRAVO όπως στα περισσότερα καινούρια αυτοκίνητα, το φίλτρο καυσίμου είναι ενσωματωμένο με την αντλία και δεν αλλάζεται! Όσο για τον καθαρισμό του ρεζερβουάρ, ξέχνα το! Έτσι όπως είναι τα χωρίσματα των εσωτερικών υποθαλάμων, ο σωστός καθαρισμός καθίσταται αδύνατος! Συνήθισε καλύτερα να θεωρείς ως 'πάτο' τη γραμμή του τελευταίου τετάρτου πρίν τη 'ρεζέρβα'(κόκκινη ζώνη) , Επίσης, να γεμίζεις πάντα μεχρι 'λαιμό' το ρεζερβουάρ για την αποφυγή περεταίρω υγροποιήσεων που μπορει να σου επιδεινώσουν το πρόβλημα. Μ' αυτή τη χρήση θα βγάλεις πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς να σε απασχολήσει ξανά το θέμα!
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
και κατι αλλο ρε παιδια.εχει βαλει κανει σας φιλτροχοανη;γιατι εγω εβαλα και θελω να το συζητησουμε το θεμα...
Γιατί δε ρώτησες πρώτα την αντιπροσωπεία ή κάποιον σε ανάλογο φόρουμ; Είδες τελικά κάποια διαφορά;
Η ΣΥΝΗΘΈΣΤΕΡΗ 'ΖΗΜΙΑ' ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΜΙΑ ΜΗ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΜΕΤΡΗΤΗ ΑΕΡΑ ΜΕΙΓΜΑΤΟΣ, ΕΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΑΚΡΙΒΟ ΕΞΑΡΤΗΜΑ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ 'ΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ'ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ , ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΔΟΚΙΜΟ 'ΖΩΗΣ' ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΤΗ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ 'ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ' ΤΥΠΟΥ 'MASTROMITSOS TUNING'!!!
-
Ο χρήστης psaltis john έγραψε:
Ο λόγος που σου παρουσιάζεται όταν το ρεζερβουάρ είναι στα 'τελειώματα', είναι γιατί πιθανώς έχεις μεγάλη συγκέντρωση 'σαβούρας' στο ρεζερβουάρ από σκουπίδια & υγροποιήσεις που επειδή παραμένουν, λόγω ειδικού βάρους, στον πάτο του ρεζερβουάρ, όσο εχεις επαρκή ποσότητα καυσίμου, το πρόβλημα εξαφανίζεται. Όσο η ποσότητα καυσίμου ελαχιστοποιείται, το καύσιμο αναδεύεται πολυ πιο εύκολα με τη'σαβούρα' και σου εμφανίζεται.Εγώ είχα την εντύπωση ότι η αντλία βενζίνης τραβάει πάντα από το χαμηλότερο σημείο του τεπόζιτου ώστε να μην συγκεντρώνονται νερά και σαβούρες. Δεν ισχυει αυτό?
-
Nαι γιατί το ρεζερβουαρ είναι πανω σε γυροσκοπικό μηχανισμό και η βενζίνη μεσα δεν κινείται ούτε κατα ελάχιστον.
fiat bravo 09 tjet 150hp (τουρμπινα) !!!!!