Η ποσότητα καυσίμου, εφ όσον ειναι επαρκής για τη λειτουργία τησ αντλίας βενζίνης, δεν επηρεάζει την απόδοση του κινητήρα ούτε της τουρμπίνας. Η τουρμπίνα δεν 'ανάβει' με τη βενζίνη, αλλά περιστρέφεται ανάλογα με τη ροή και την ορμή των καυσαερίων. Ενδεχομένως στην περίπτωσή σου η 'δυσλειτουργία' της τουρμπίνας να οφείλεται σε μειωμένη απόδοση του κινητήρα λογω κακής ποιότητας καυσίμου. Ο λόγος που σου παρουσιάζεται όταν το ρεζερβουάρ είναι στα 'τελειώματα', είναι γιατί πιθανώς έχεις μεγάλη συγκέντρωση 'σαβούρας' στο ρεζερβουάρ από σκουπίδια & υγροποιήσεις που επειδή παραμένουν, λόγω ειδικού βάρους, στον πάτο του ρεζερβουάρ, όσο εχεις επαρκή ποσότητα καυσίμου, το πρόβλημα εξαφανίζεται. Όσο η ποσότητα καυσίμου ελαχιστοποιείται, το καύσιμο αναδεύεται πολυ πιο εύκολα με τη'σαβούρα' και σου εμφανίζεται. Κανονικά θα σου πρότεινα καθαρισμό του ρεζεβουάρ και αλλαγή φίλτρου βενζίνης, όμως στο BRAVO όπως στα περισσότερα καινούρια αυτοκίνητα, το φίλτρο καυσίμου είναι ενσωματωμένο με την αντλία και δεν αλλάζεται! Όσο για τον καθαρισμό του ρεζερβουάρ, ξέχνα το! Έτσι όπως είναι τα χωρίσματα των εσωτερικών υποθαλάμων, ο σωστός καθαρισμός καθίσταται αδύνατος! Συνήθισε καλύτερα να θεωρείς ως 'πάτο' τη γραμμή του τελευταίου τετάρτου πρίν τη 'ρεζέρβα'(κόκκινη ζώνη) , Επίσης, να γεμίζεις πάντα μεχρι 'λαιμό' το ρεζερβουάρ για την αποφυγή περεταίρω υγροποιήσεων που μπορει να σου επιδεινώσουν το πρόβλημα. Μ' αυτή τη χρήση θα βγάλεις πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς να σε απασχολήσει ξανά το θέμα!