-
Γεια αας,
Κάνω το τελευταιο διμηνο ερευνα για ενα οικογενειακο αυτοκινητο, μεχρι 11-12000 μαχ
Το προηγουμενο αυτοκινητο ηταν παλι ενα passat 92,
Κατα κύριο λόγο κινούμε σε επαρχιακους δρομους και εθνική, φανάρια ουτε καν υπαρχουν, οποτε μιλαμε για καταναλωσεις cruising.
Αγορασα ενα Αvensis του 2007 1,6, αλλα το πουλησα σε ενα 6μηνο μιας και εμεινα απιστευτα απογοητευμενος απο τιμονι,abs,και συμπεριφορα κλπ.
Opel insignia,Skoda octavia επισης αποριπτονται,
Οπότε οι επιλογές μου ειναι απο 2008 και μετα,
Audi A4 1.8,
VW Passat CC 1.8,
VW Passat 1.4 & 1.8,
Peugeot 508 1,6Τ,
Mazda 6 1.8,
Saab 9.3 1.8.Ερευνόντας πραγματικά έχω βρεθεί τελμα,τα VAG φαινονται πολυ αναξιοπιστα.
Το mazda αξιοπιστο, αλλα ψοφιο και χωρις 6η, και εχω ακουσει τρελες τιμες για ανταλλακτικα.
Το Peugeot μου φαινεται ιδιαιτερο, αλλα δεν ξερω τιποτα για αυτο.
Και το Saab απλώς μου αρέσει και ειναι ποιο φθηνο.
Τι θα μου προτεινατε? -
Γεια αας,
Κάνω το τελευταιο διμηνο ερευνα για ενα οικογενειακο αυτοκινητο, μεχρι 11-12000 μαχ
Το προηγουμενο αυτοκινητο ηταν παλι ενα passat 92,
Κατα κύριο λόγο κινούμε σε επαρχιακους δρομους και εθνική, φανάρια ουτε καν υπαρχουν, οποτε μιλαμε για καταναλωσεις cruising.
Αγορασα ενα Αvensis του 2007 1,6, αλλα το πουλησα σε ενα 6μηνο μιας και εμεινα απιστευτα απογοητευμενος απο τιμονι,abs,και συμπεριφορα κλπ.
Opel insignia,Skoda octavia επισης αποριπτονται,
Οπότε οι επιλογές μου ειναι απο 2008 και μετα,
Audi A4 1.8,
VW Passat CC 1.8,
VW Passat 1.4 & 1.8,
Peugeot 508 1,6Τ,
Mazda 6 1.8,
Saab 9.3 1.8.Ερευνόντας πραγματικά έχω βρεθεί τελμα,τα VAG φαινονται πολυ αναξιοπιστα.
Το mazda αξιοπιστο, αλλα ψοφιο και χωρις 6η, και εχω ακουσει τρελες τιμες για ανταλλακτικα.
Το Peugeot μου φαινεται ιδιαιτερο, αλλα δεν ξερω τιποτα για αυτο.
Και το Saab απλώς μου αρέσει και ειναι ποιο φθηνο.
Τι θα μου προτεινατε? -
Αποκλείω το Saab κατ΄ευθείαν. Έχει ήδη κλείσει εδώ και καιρό η εταιρεία και το συγκεκεριμένο 1.8 και 120 άλογα δεν πρέπει να λέει και πολλά.
Mazda 6 παρόμοια κατάσταση με το Saab αλλά αξιόπιστο. Δεν βλέπω το λόγο προσωπικά να έμπλεκα σε τέτοια κατάσταση. Εδω με την σημερινή κατάσταση και έχοντας αντιπροσωπεία δεν τα βρίσκεις όλα τα ανταλλακτικά. Πάντως πριν λίγο καιρο υπήρχαν καινούρια 6άρια απο την Eurobank απο κατάσχεση με τιμές 13-14000.Λογικά ένα απο αυτά πρέπει να είναι στην automarin με 17-18000 τώρα.
508 είχε πριν λίγο καιρό ένα με 12000 ευρώ και 36000 χλμ με full εξοπλισμό. Μάλλον ήταν απο τα τελευταία της Lion που τα έδινε με μεγάλη έκπτωση. Για τον Thp ακούγονται κάποια θέματα με τον χρονισμό και ίσως κατανάλωση λαδιού.Δύσκολο να βρεθεί σε αυτά τα χρήματα, αυτό που ανέφερα μάλλον ήταν εξαίρεση. Καλή περίπτωση πάντως.
Απο Audi - VW μάλλον θα πήγαινα σε Passat CC με μείον το τετραθέσιο σαλόνι, κάποιας χρονολογίας είχανε θέματα με τον κινητήρα νομίζω τα παιδιά στο VW club θα μπορούν να σε βοηθήσουν περισσότερο εαν καταλήξεις προς τα εκεί.
Βάλε μέσα στην εξίσωση και την 159 μιας που δεν σε βλέπω κάπου ιδιαίτερα κολλημένο, αν πας για 1.8 την βρίσκεις με λιγότερα χρήματα, αν πας για tbi κάτι θα βρείς. Προσωπικά την έχω και δεν έχω μέχρι τώρα κάποιο θέμα. Τα πάντα όμως που αφορούν συντήρηση τηρούνται με ευλάβεια. Μόνο μείον η κατανάλωση, αν και τα υπόλοιπα που κοιτάς δεν έχουν μεγάλες διαφορές, και ίσως οι χώροι που υστερούν σε σχέση με Passat Peugeot. -
Η Mazda έχει σε όλη την Ελλάδα πιστοποιημένους επισκευαστες κάποια επίσημα συνεργεία της Ford. Εδώ πάνω που ξέρω από πρώτο χέρι τουλάχιστον τα βασικά αναλώσιμα υπάρχουν. Γενικά η συντήρηση έχει λογικό κόστος.
Στην μεσαία κατηγορία η πλειοψηφία είναι ανθρωπομεταφορείς ... Η 159 ξεχωρίζει.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Αποκλειουμε το passat εφοσον υπαρχει το cc..καθοτι πολυ πιο καλο αισθητικα.. Αναμεσα σε cc και a4 μια χαρα ευχαριστημενος θα εισαι καπου χανοντας καπου κερδιζωντας αναμεσα στα δυο με κυρια διαφορα ισως του πισω χωρους..
Το 6αρι ,σχετικα ενδιαφερων οδηγικα, ιδιως σε σχεση με το avensis πολυ καλυτερο, αλλα πολυ ψοφιο και με κυριο προσων την αξιοπιστια σε σχεση με ολα τ αλλα που κοιτας και μονο.
Τo μονο προβλημα με το 508 ειναι η προσφορα σε μεταχειρισμενα που ειναι σχεδον ανυπαρκτη.. ενα αυτοκινητο ειναι εντος budget.. αν σ αρεσει το πας και το παιρνεις.. overall πολυ καλο αυτοκινητο.. αν σ αρεσει και η ιδεα να σαι πιο ξεχωριστος,κυκλοφορυν σαφως λιγοτερα.. εναλλακτικα κοιτας για citroen c5 οπου υπαρχει προσφορα σε thp καθοτι εχει πουλησει πολυ περισσοτερο απο το αδερφακι του.. αισθητικα μαλιστα την προτιμω απο το peugeot και με ατου την υδροπνευματικη στις περισσοτερες περιπτωσεις.
Ακομα ενα αμαξι που θα κοιταγα ειναι η 159 tbi.. λιγο μεγαλυτερο κοστος χρησης απ ολα τ αλλα πιθανα αλλα χαιρεσαι να την οδηγεις και να την κοιτας.. και μαλλον σε αυτην θα κατεληγα.. στους πισω χωρους δε πολυδιακρινεται μονο.
Συμπερασμα.. ψαξε να βρεις καποιο αμαξι σε πραγματικα αριστη κατασταση ,απο ιδιωτη που δεχεται τον ελεγχο.. επισης αν εχεις καποια ακρη σε συνεργειο καποιας μακρας..καπου που να νιωθεις μεγαλη ασφαλεια αν κατι χρειαστει.. να προσανατολιστεις προς τα εκει.. εχεις μαλλον εναν ευχαριστο πονοκεφαλο αυτη τη στιγμη και οποιο και να παρεις θα εισαι ευχαριστημενος.. Αν παντως η οδικη συμπεριφορα-αισθηση-φρενα κτλπ ειναι τα κυρια ζητουμενα απ οτι καταλαβαινω, μαλλον η alfa romeo ειναι αυτη που ζητας.
-
Alfa romeo 159. Ακόμα και αν δε φτάνεις την 1750 cc (200 hp) πάρε την 1.8 (140 hp).
-
Για την 159 τα μοτέρ που αξίζουν είναι 2, ο 1.9 jts και ο tbi. Το 1.8 είναι πολύ λίγο για το βάρος του αυτοκινήτου και καίει αρκετά (και φοράει πεντάρι σασμάν αντί για το εξάρι που έχουν όλες οι άλλες εκδόσεις). Ο 2.2 -εκτός του απαγορευρικού κυβισμού- σε καμία περίπτωση δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, κινεί απλώς σβέλτα και άνετα το αμάξωμα.
Από τις άλλες επιλογές ψηφίζω passat cc και 508. -
Η 2.2 είναι αρκετά ταχύτερη της 1.9. Υπάρχει όμως το απαγορευτικό του κυβισμού. Καλύτερη επιλογή φυσικά η Tbi αλλά καίει αρκετά. Αν είναι να ανέβεις στα 2 λίτρα, το 6άρι είναι επίσης πολύ καλή επιλογή.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Για την 159 τα μοτέρ που αξίζουν είναι 2, ο 1.9 jts και ο tbi. Το 1.8 είναι πολύ λίγο για το βάρος του αυτοκινήτου και καίει αρκετά (και φοράει πεντάρι σασμάν αντί για το εξάρι που έχουν όλες οι άλλες εκδόσεις).+1
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η 2.2 είναι αρκετά ταχύτερη της 1.9. Υπάρχει όμως το απαγορευτικό του κυβισμού. Καλύτερη επιλογή φυσικά η Tbi αλλά καίει αρκετά. Αν είναι να ανέβεις στα 2 λίτρα, το 6άρι είναι επίσης πολύ καλή επιλογή.Σίγουρα είναι ταχύτερη από την 1.9 αλλά με 0-100 σε 9 κάτι, 0-1000 σε 30 σε κάτι και κατανάλωση χωρίς να την πιέζεις στα 11-12 δεν αξίζει η αγορά της για κανένα λόγο. Μιλάμε για μέτριες επιδόσεις, φορολογικά ασύμφορο κινητήρα και μεγάλη κατανάλωση. Ο tbi όταν δεν πιέζεται πολύ είναι πιο οικονομικός και φυσικά πληρώνει χαμηλά τέλη.
Έχει φίλος την 2.2 ti (την αγόρασε 36 χιλιάρικα καινούρια) και την έχει παντρευτεί. Την πήρε λίγο πριν το λανσάρισμα της tbi (δεν ήξερε δεν ρώταγε?). Σε γρήγορο ταξίδι στην εθνική τα 14αρια (κατανάλωση) τα έχει εύκολα
Δεν είναι πολύ πιο γρήγορη από ένα σβέλτο 1600αρι diesel... -
Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
Αποκλείω το Saab κατ΄ευθείαν. Έχει ήδη κλείσει εδώ και καιρό η εταιρεία και το συγκεκεριμένο 1.8 και 120 άλογα δεν πρέπει να λέει και πολλά.Γιατί όχι Saab? Μερικές εταιρείες όπως Daihatsu, Chevrolet έχουν κλείσει, αλλά και τώρα δεν υπάρχουν κάποιοι που παίρνουν τέτοια μοντέλα;
-
H Daihatsu και η Chevrolet δεν έχουν κλείσει. Απλά έφυγαν από την Ευρώπη. Βέβαια το ότι η Saab έκλεισε, για μένα δεν είναι αποτρεπτικός παράγοντας. Ανταλλακτικά υπάρχουν και μηχανικά μοιράζεται πολλά με τα Opel...
@mrclouzo: Δεν μπορείς να πεις ένα αυτοκίνητο που κάνει κάτω από 10 τα 100 αργό. Δεν είναι και πύραυλος φυσικά, κυρίως λόγω βάρους. Συμφωνώ πάντως ότι δεν συμφέρει λόγω κυβισμού και κατανάλωσης.
-
Passat CC /A4 η διαφορα με τα υπολοιπα σε ποιοτητα και γκαζι ειναι μεγαλη, και ο tfsi δεν εχει πολλα κουσουρια,
βεβαιωσου οτι τα πας καλα με το μηκος
προσοχη sta leasing, ιδιωτης καλυτερα
-
Ο χρήστης TSAF έγραψε:
Γεια αας,
Κάνω το τελευταιο διμηνο ερευνα για ενα οικογενειακο αυτοκινητο, μεχρι 11-12000 μαχ
Το προηγουμενο αυτοκινητο ηταν παλι ενα passat 92,
Κατα κύριο λόγο κινούμε σε επαρχιακους δρομους και εθνική, φανάρια ουτε καν υπαρχουν, οποτε μιλαμε για καταναλωσεις cruising.
Αγορασα ενα Αvensis του 2007 1,6, αλλα το πουλησα σε ενα 6μηνο μιας και εμεινα απιστευτα απογοητευμενος απο τιμονι,abs,και συμπεριφορα κλπ.
Opel insignia,Skoda octavia επισης αποριπτονται,
Οπότε οι επιλογές μου ειναι απο 2008 και μετα,
Audi A4 1.8,
VW Passat CC 1.8,
VW Passat 1.4 & 1.8,
Peugeot 508 1,6Τ,
Mazda 6 1.8,
Saab 9.3 1.8.Ερευνόντας πραγματικά έχω βρεθεί τελμα,τα VAG φαινονται πολυ αναξιοπιστα.
Το mazda αξιοπιστο, αλλα ψοφιο και χωρις 6η, και εχω ακουσει τρελες τιμες για ανταλλακτικα.
Το Peugeot μου φαινεται ιδιαιτερο, αλλα δεν ξερω τιποτα για αυτο.
Και το Saab απλώς μου αρέσει και ειναι ποιο φθηνο.
Τι θα μου προτεινατε?Το 6άρι αδερφέ...ερώτηση:ποιά από αυτά οδήγησες;
-
Ακόμα δεν έχω οδηγήσει τiποτα απο όλα αυτα εκτος του passat 1.4, το οποιο το βρήκα σπίρτο στο γκάζι και με την κλασσικη μεση-αποδεκτή οδηγική συμπεριφορά που έχουν τα VW.
Αλλα αποφασισα οτι δεν αξιζει την ταλαιπωρεία και τα χρηματα να παρω turbo κινητηρα VAG.
Μακροπρόθεσμα, θα μου βγει σε κόστος όσο μια mercedes.Αρα πλεον περιόρισα τις επιλογές μου σε MAZDA 6 και BMW 316. 2008 και μετά.
Οπότε η μάχη ειναι ανάμεσα σε αυτά τα δυο.
Για το mazda ειδα πως ειναι αξιοπιστο μεχρι αηδιας, και με μέση και υψηλή κατανάλωση πολύ καλή.
Για το BMW δεν ξερω τι προβλήματα βγάζει και καταναλώσεις, μιας και δεν κυκλοφορεί εξωτερικο. -
-
Ευκολα το mazda αντι της 316..
+1 και στο s60 ! -
Ο χρήστης TSAF έγραψε:
Ακόμα δεν έχω οδηγήσει τiποτα απο όλα αυτα εκτος του passat 1.4, το οποιο το βρήκα σπίρτο στο γκάζι και με την κλασσικη μεση-αποδεκτή οδηγική συμπεριφορά που έχουν τα VW.
Αλλα αποφασισα οτι δεν αξιζει την ταλαιπωρεία και τα χρηματα να παρω turbo κινητηρα VAG.
Μακροπρόθεσμα, θα μου βγει σε κόστος όσο μια mercedes.Αρα πλεον περιόρισα τις επιλογές μου σε MAZDA 6 και BMW 316. 2008 και μετά.
Οπότε η μάχη ειναι ανάμεσα σε αυτά τα δυο.
Για το mazda ειδα πως ειναι αξιοπιστο μεχρι αηδιας, και με μέση και υψηλή κατανάλωση πολύ καλή.
Για το BMW δεν ξερω τι προβλήματα βγάζει και καταναλώσεις, μιας και δεν κυκλοφορεί εξωτερικο.Αν θες 316 Ε90 πας αποκλειστικα στην προφλ που εβγαινε πριν το 2008 και ειναι αρκετα αξιοπιστη.
Η 316 που λες με τα 122 αλογα φοραει ισως τον πιο αναξιοπιστο κινητηρα ever της bmw (παρεα με τον διλιτρο με τα 170 αλογα της 320) με συχνα κουσουρια σε πολλαπλασιαστες και μπεκ που κανουν το αμαξι να δουλευει 3κυλινδρο.Οποτε 316 με τα 115 αλογα και εισαι κομπλε.
Εχει την καλυτερη οδικη συμπεριφορα απ'οσα αναφερεις με διαφορα, την καλυτερη ποιοτητα σε εσωτερικο, πολυ καλους χωρους και απλα αξιοπρεπεις επιδοσεις (σαν του mazda 6, ισως και λιγο καλυτερες, δεν συγκρινεται με τα τουρμπο φυσικα).
Στα αρνητικα το κοστος ανταλλακτικων και φυσικα κτησης, αφου ειναι πιο ακριβη απ'τα αλλα που αναφερεις.Αν ηθελα επιδοσεις και ενα καλο αμαξι συνολικα θα επαιρνα c5 1.6 thp ή 159 1750tbi, με αυξημενη ομως καταναλωση.
Αν ηθελα απλα αξιοπρεπεις επιδοσεις αλλα ο,τι καλυτερο στην κατηγορια γενικοτερα θα πηγαινα στην 316.
Audi vw δεν προσφερουν τιποτα παραπανω απ'τα προαναφερθεντα και εχουν και κακη αξιοπιστια. -
Ωραια, λοιπον.
Πως μπορω να ξεχωρισω, ποιες ΒΜW είναι με τα 115 και ποιες με τα 122,?
αγορα μεταχεiρισμενου Passat,Audi A4,Mazda 6,Peugeot 508