-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
εχει κολησει ο εγκεφαλος σου. Κατα 99% στα αρχιδια του αυτου που εχει πορσε αν ειναι ακριβα τελη κυκλοφοριας.
Κατα 99% του τσουζει ο κωλος του αυτου που εχει 1800κ.εκ και πληρωνει 300 ευρω.
Ποιον νομιζεις οτι πλητεις με τα τελη?τους ηλιθιους που αγοραζουν αυτοκινητα ενω δε μπορουν να τα συντηρησουν.
-
Τρολλαρεις ασύστολα.
-
Οταν φορολογησουν τα RX7/8 ως πρεπει και οπως το κανουν στα περισσοτερα κρατη της ΕΕ τοτε θα τους πω μπραβο. Μεχρι τοτε οι ασχετοι θα εχουν χασει εκκατομυρια εδω και 30 χρονια που βγαινουν τα RX και δεν εχουν παρει μυρωδια τπτ. Αυτο ειναι το Ελληνικο κρατος και ο Βαρουφακης που κοιταει μονο τα Cayenne ο ασχετος τα οποια πλεον πουλιουνται για 9.000ε.
-
αμεσως φορους στα χιλιαδες rx8 και βγηκαμε απο την κριση.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
αμεσως φορους στα χιλιαδες rx8 και βγηκαμε απο την κριση.Κλαίω
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
εχει κολησει ο εγκεφαλος σου. Κατα 99% στα αρχιδια του αυτου που εχει πορσε αν ειναι ακριβα τελη κυκλοφοριας.
Κατα 99% του τσουζει ο κωλος του αυτου που εχει 1800κ.εκ και πληρωνει 300 ευρω.
Ποιον νομιζεις οτι πλητεις με τα τελη?τους ηλιθιους που αγοραζουν αυτοκινητα ενω δε μπορουν να τα συντηρησουν.
Οταν τα αγόραζαν μπορούσαν
και τώρα μπορούν να τα συντηρήσουν
Τους φόρους που προέκυψαν δε μπορούν να πληρώσουν
Μήπως τα μπερδεύεις? -
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Οταν φορολογησουν τα RX7/8 ως πρεπει και οπως το κανουν στα περισσοτερα κρατη της ΕΕ τοτε θα τους πω μπραβο. Μεχρι τοτε οι ασχετοι θα εχουν χασει εκκατομυρια εδω και 30 χρονια που βγαινουν τα RX και δεν εχουν παρει μυρωδια τπτ. Αυτο ειναι το Ελληνικο κρατος και ο Βαρουφακης που κοιταει μονο τα Cayenne ο ασχετος τα οποια πλεον πουλιουνται για 9.000ε.Τα δισεκατομμυρια rx7/8 που κυκλοφορουν στην Ελλαδα φταίνε για όλα!!!
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Οταν φορολογησουν τα RX7/8 ως πρεπει και οπως το κανουν στα περισσοτερα κρατη της ΕΕ τοτε θα τους πω μπραβο. Μεχρι τοτε οι ασχετοι θα εχουν χασει εκκατομυρια εδω και 30 χρονια που βγαινουν τα RX και δεν εχουν παρει μυρωδια τπτ. Αυτο ειναι το Ελληνικο κρατος και ο Βαρουφακης που κοιταει μονο τα Cayenne ο ασχετος τα οποια πλεον πουλιουνται για 9.000ε.ελα πες την αληθεια, ειχες rx8 και εχεις τσαντιστει που εκαιγε πολυ λαδι
-
This post is deleted! -
Καταρχην επειδη καποιος εχει RX8 δεν πρεπει να τον καθιστα περιορισμενης ευθυνης.
Περα απο αυτο κανεις δεν ειπε πως για ολα ευθυνονται τα RX8 αλλα οταν το κρατος χανει ΑΡΚΕΤΑ ως ΠΟΛΛΑ χρηματα απο τους ιδιοκτητες ενος αυτοκινητου που ουτε λιγα αλογα εχει ουτε λιγο κοστιζει καινουργιο τοτε αυτο πρεπει να αλλαξει οπως σε ολο σχεδον τον πλανητη (ακομα και στην Κυπρο αλλαξε). Δεν νοειται να πληρωνει 135 ευρω σημα ΜΟΝΟ καθε χρονο καποιος που εχει αυτοκινητο που κοστιζει καινουργιο κοντα στα 40.000ε και να πληρωνουν αλλοι πανω απο 300 ευρω γιατι εχουν ενα 1800αρι που μπορει να κοστιζει 20.000ε. Ακομα και καποιος με ενα 1400αρι των 12.000ε πχ πληρωνει Περισσοτερα.
Ισως μερικοι αυτο να το θεωρειτε δικαιο γιατι σας συμφερει, οπως ειπα ομως το οτι εχεις ενα αυτοκινητο δεν πρεπει να σε κανει γκαγκα, νομιζω λογικα ειναι οσα λεω. -
This post is deleted! -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
εχει κολησει ο εγκεφαλος σου. Κατα 99% στα αρχιδια του αυτου που εχει πορσε αν ειναι ακριβα τελη κυκλοφοριας.
Κατα 99% του τσουζει ο κωλος του αυτου που εχει 1800κ.εκ και πληρωνει 300 ευρω.
Ποιον νομιζεις οτι πλητεις με τα τελη?τους ηλιθιους που αγοραζουν αυτοκινητα ενω δε μπορουν να τα συντηρησουν.
Οταν τα αγόραζαν μπορούσαν
και τώρα μπορούν να τα συντηρήσουν
Τους φόρους που προέκυψαν δε μπορούν να πληρώσουν
Μήπως τα μπερδεύεις?Δικο τους προβλημα , ο καθενας πληρωνει τις επιλογες του.
-
Ο χρήστης Mastoras78 έγραψε:
Σε πειράζει δλδ το rx-8 και δε σε πειράζουνε οι ορδές απο 'μερτσεντέ' των 1800cc και τιμής κτήσεως 50 χιλ.+. Το rx8 μετά την άυξηση τιμής της βενζίνης,την ανεργία και τους μισθούς πείνας στον ιδιωτικό τομέα ξεκινάνε απο 4000 ευρώ μεταχειρισμένα. Απαξίωση βάση κόστους χρήσης, ούτε καν λόγω φόρων ή τεκμηρίου. Μη μιλήσω για δίλιτρα ή 350Ζ πχ που βρίσκεις εύκολα κάτω απο 10 χιλιάδες ευρώ μεταχειρισμένα. Και σου ζητάνε 4κ το χρόνο μόνο και μόνο για να λές οτι τα έχεις χωρίς σέρβις και βενζίνες.Εν το μεταξύ ένα καινούργιο αμάξι είτε συμβατικό είτε diesel κοστίζει 15-20 χιλ. ευρώ καινούργιο.. και πληρώνει δυσανάλογα ελάχιστα σε σχέση με τους 'εγκληματίες' που ξεμείνανε με οτιδήποτε απο 2000 κυβικά και πάνω. Οκ, δε περιγράφω άλλο
Οχι δεν με πειραζουν γιατι οι 'ορδες' που λες κατα 99% ειναι πολυ πιο κατω απο τα 200 αλογα και αρα δεν τα λες 'γρηγορα' αυτοκινητα. Συν σε αυτο ειναι το οτι μιλαμε για 1800 κυβικα αυτοκινητα και ουτως η αλλιως πληρωνουν πανω απο 300ε και σιγουρα τα χτυπαει 'περισσοτερο' και η εφορια καθε τελος χρονου απο οτι ενα '1300αρι' που μονο 1300αρι δεν ειναι αλλα και η ασφαλεια.
Οσο για την ανεργια και τις βενζινες δλδ λιγος κοσμος ειναι ανεργος και εχει 1600/1800/2000 κυβικα αυτοκινητο? Δλδ εκεινοι ειναι οι μαμακες τις υποθεσης επειδη πρεπει να δινουν 200/300+/1100+ στην εφορα καθε χρονο οποτε κατα συντριπτικη πλειοψηφια παραδιδουν πινακιδες ενω το 'εξυπνοπουλι' με το RX8 που εδωσε τα ιδια χρηματα (ειτε για καινουργιο ειτε για μεταχειρισμενο) μπορει να γυρναει γιατι τα 135ε ειναι τα ιδια με το κοστος ενος ζευγαριου παπουτσιων ? Και αν εγω εχω αδικο μπορεις να εξηγησεις γιατι σχεδον σε ολες τις χωρες του κοσμου το RX8 φορολογειται αλλιως για να ειναι πιο 'δικαιη' η φορολογηση σε σχεση με αλλα αυτοκινητα ?
-
Ανεργος με διλιτρο?
χαχαχαχαχαχαχα -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
Ανεργος με διλιτρο?
χαχαχαχαχαχαχαΚαι ομως ξερω αρκετους. Δλδ εσυ αν εβρισκες μια πολυ καλη δουλεια πριν 5 χρονια, αγοραζες ενα διλητρο και εμενες ανεργος περισυ τι θα εκανες ? Θα το πεταγες ?
-
Αν εβρισκα μια πολυ καλη δουλεια το μονο σιγουρο ειναι οτι δε θα παιρνα διλιτρο μεσα σε 5 χρονια.
Δεν μου εγγυαται κανεις οτι θα την εχω την πολυ καλη δουλεια για παντα. -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
Αν εβρισκα μια πολυ καλη δουλεια το μονο σιγουρο ειναι οτι δε θα παιρνα διλιτρο μεσα σε 5 χρονια.
Δεν μου εγγυαται κανεις οτι θα την εχω την πολυ καλη δουλεια για παντα.Ναι μωρε θα εβγαζες 2 χιλιαρικα τον μηνα σε δουλεια και θα περιμενες να κλεισεις 10 χρονια ωστε να παρεις ενα καλο αυτοκινητο
Απο εκει και περα ξερω πολλους που βρισκουν καλες δουλειες και στα 3 χρονια πανω αγοραζουν σπιτια που κανουν 200-300.000ε, δεν θεωρω λοιπον ενα αυτοκινητο τραγικο.
-
Τι να πεις, η αξία του αυτοκινητου δεν μετράει, ποσο ρυπαίνει δεν μετράει, πόσους ίππους έχει δεν μετράει, ποσο παλιό ειναι δεν μετράει,ποσο καταναλωση έχει δεν μετράει. Το μόνο που μετράει ειναι αν έχει 2000 κ.εκ.
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Και αν εγω εχω αδικο μπορεις να εξηγησεις γιατι σχεδον σε ολες τις χωρες του κοσμου το RX8 φορολογειται αλλιως για να ειναι πιο 'δικαιη' η φορολογηση σε σχεση με αλλα αυτοκινητα ?με την εφαρμογη της πληρωμης τελων κυκλοφοριας βασει των εκπομπων CO2 το RX8 πληρωνει περισσοτερο απο ολα τα διλιτρα, οποτε 'αποκατασταθηκε' η ταξη...
RX-8 F/L / Renessis / Challenge 4D (205PS) *** 274 *** 822 €
RX-8 F/L / Cosmo 4D (231PS) *** 299*** 897 € -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Και αν εγω εχω αδικο μπορεις να εξηγησεις γιατι σχεδον σε ολες τις χωρες του κοσμου το RX8 φορολογειται αλλιως για να ειναι πιο 'δικαιη' η φορολογηση σε σχεση με αλλα αυτοκινητα ?
με την εφαρμογη της πληρωμης τελων κυκλοφοριας βασει των εκπομπων CO2 το RX8 πληρωνει περισσοτερο απο ολα τα διλιτρα, οποτε 'αποκατασταθηκε' η ταξη...
RX-8 F/L / Renessis / Challenge 4D (205PS) *** 274 *** 822 €
RX-8 F/L / Cosmo 4D (231PS) *** 299*** 897 €Ναι για οσα ταξινομηθηκαν ΜΕΤΑ το 2010....Και οπως ξερουμε ολοι σχεδον ΟΛΑ που κυκλοφορουν ειναι πολυ πριν του 2010 (οι πινακιδες ειναι μαρτυριαρικες).
Τέλη κυκλοφορίας