-
Πολύ ωραίο. Πάρα πολύ ωραίο!
Δεν θα περάσει όμως τον Ατλαντικό.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Αφου ο Ευρωπαιος θα παει να παρει καμια 530 ,C220 ,A6 κτλ κτλ με αυτα τα λεφτα,σιγα μη παρει nissan maxima με 300 ψωραλογα
Παρομοιως η Honda εκοψε το accord.........προσωπικα το βλεπω ως τιμωρια μας!!! -
+1
'Ξεπεσμός' για τον ευρωπαίο τα Accord, Camry, Maxima, Genesis κλπ...Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Τελικά υπάρχει Nissan forum , σε αναζήτηση που είχα κάνει δεν το βρήκα.
Μετά από 3 Γερμανικά, 2 Σουζουκάκια παλιά, 1 Γαλλικό, και 3 Ιταλικά, παύση 10 ετών χωρίς αυτοκίνητο, παρά μόνο ενοικίαση, πήρα ένα Micra K12 δεκαετίας σε καλή κατάσταση, κάνω πολύ λίγα χιλιόμετρα και όλα εκτός η βράδυ χωρίς κίνηση.
Είχα γράψει σε άλλο θέμα:Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Επί τη ευκαρία και αφού δεν υπάρχει θέμα Nissan, καιρό ήθελα να πώ:
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην εξυπηρέτηση πελατών της επίσημης αντιπροσωπείας ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΑΕ για την εξυπηρέτηση, που μου έστειλαν την επόμενη μέρα με κούριερ χωρίς καμμιά χρέωση το βιβλίο οδηγιών του Micra K12! -
Ξεπεσμός' για τον ευρωπαίο τα Accord, Camry, Maxima, Genesis κλπ...
Η πλάκα είναι ότι ξεπέφτει τελικά στα εξίσου ή και ακόμη πιο λαικά Πασάτ, Κρόμα, Ινσίνια, Μοντέο, τα οποία και ξεπουλάνε.
-
κρομα?
υπάρχει αυτό? -
στην τελική ....οι παροπήδες είναι παγκόσμιο φαινόμενο!
-
Λογικό είναι να πουλάνε τα γιαπωνέζικα στο αμέρικα με τις τιμές που τα δίνουν. Το maxima και τα λοιπά μεγάλα γιαπωνέζικα πλην lexus ανταγωνίζονται τα αντίστοιχα αμερικάνικα. Τα γερμανικά απευθύνονται σε άλλους αγοραστές και είναι φυσικά πιο ακριβά. Επίσης δεν κατάλαβα σε τι υστερεί το mondeo ή το passat πχ απέναντι στο maxima ή το accord. Μην τρελαθούμε κιόλας. Ο ρομαντικός γιαπωνεζόφιλος ας τα πάρει να ξεχωρίζει κιόλας, μιλάμε για υψηλό exclusivity
-
Καλως την παροπηδα.......
-
Είσαι πολύ προβλεπέ φίλε
Έτσι για την ιστορία να σου πω πως ήμουν κάτοχος γιαπωνέζικου και μάλιστα πολύ ευχαριστημένος από αυτό. Αλλά μιλάμε για το subaru forester turbo, ένα όχημα που συνδύαζε επιδόσεις, χώρους, αξιοπιστία, συμπεριφορά εντός δρόμου και δυνατότητες εκτός δρόμου όσο ελάχιστα αυτοκίνητα. Δηλαδή δεν υπήρχε αντίστοιχο ευρωπαικό αυτοκίνητο σε τιμή λογική.
Όταν όμως μιλάμε για πολυτελή sedan, πιο maxima και πράσινα άλογα. Βέβαια τα 32.000 δολλάρια τα λες και bargain οπότε αν δεν με έπαιρνε για κάτι καλύτερο και ήμουν κάτοικος αμερικής πιθανότατα να το κοιτούσα. Αλλά είναι μακριά από την ευρωπαική κουλτούρα. -
Δεν είναι μακρυά από την ευρωπαική κουλτούρα, και στο φινάλε μερικά από αυτά δεν εισάγονται γιατί είναι πολύ μικρό το μερίδιο των ιαπωνικών και κορεατικών στην ΕΕ για να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους ως μοντέλα και να γίνουν σε αυτά όλες οι προσαρμογές που απαιτούνται για να κυκλοφορήσουν στα μέρη μας ανταγωνιστικά. Στο αμέρικα τα Μάξιμα, Κάμρυ και Άκκορντ μια χαρά ανταγωνίζονται τα Πασάτ, Mάλιμπου (Ινσίνια) και άλλα.
Το Κάμρυ είναι ίδιο σε διαστάσεις με το Πασσάτ, και μικρότερο των Μοντέο και Άκκορντ.Το πρώτο δεν εισάγεται καν στα μέρη μας, το δεύτερο δεν μπορεί να κάνει σεφτέ σε σχέση με τα Κάμρυ και Άκκορντ και άλλα στο αμέρικα. -
Φτασαμε να συγκρινουμε το ποιημα που λεγεται maxima,με passat και insignia ......??????
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δεν είναι μακρυά από την ευρωπαική κουλτούρα, και στο φινάλε μερικά από αυτά δεν εισάγονται γιατί είναι πολύ μικρό το μερίδιο των ιαπωνικών και κορεατικών στην ΕΕ για να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους ως μοντέλα και να γίνουν σε αυτά όλες οι προσαρμογές που απαιτούνται για να κυκλοφορήσουν στα μέρη μας ανταγωνιστικά. Στο αμέρικα τα Μάξιμα, Κάμρυ και Άκκορντ μια χαρά ανταγωνίζονται τα Πασάτ, Mάλιμπου (Ινσίνια) και άλλα.
Το Κάμρυ είναι ίδιο σε διαστάσεις με το Πασσάτ, και μικρότερο των Μοντέο και Άκκορντ.Το πρώτο δεν εισάγεται καν στα μέρη μας, το δεύτερο δεν μπορεί να κάνει σεφτέ σε σχέση με τα Κάμρυ και Άκκορντ και άλλα στο αμέρικα.Σαφώς και είναι μακριά από την ευρωπαική κουλτούρα, τουλάχιστον σχεδιαστικά. Και τα περισσότερα είναι και οδηγικά.
Συμφωνώ ότι είναι ανταγωνιστικά των passat, mondeo κλπ, αυτό είπα και εγώ. Μόνο που πιο πριν διάβασα ότι είναι λαλάκας ο ευρωπαίος που πάει και αγοράζει μια 530 από ένα maximaΦτασαμε να συγκρινουμε το ποιημα που λεγεται maxima,με passat και insignia ......??????
Καλά μην τρελαίνεσαι. Όχι και ποίημα το maxima . Είπαμε, για τα λεφτά που το πουλάνε στην άλλη άκρη του ατλαντικού είναι μια χαρά. Σκέψου ότι περίπου στα ίδια λεφτά πωλείται εκεί το νέο outback 3.6 full extra και πολλά άλλα.
-
Η αγορά στην κατηγορία των μεσαίων σεντάν έχει συρρικνωθεί κυρίως λόγω κροσσόβερ. Δεν υπάρχει λόγος για τους Ιάπωνες να φέρουν αυτά τα σεντάν.
-
Πουθενά δεν θα πήγαιναν, θα συνέχιζαν να πουλάνε κανονικά και το Μάξιμα θα έμενε στο ράφι. Φυσικά, θα πούλαγε περισσότερο από ότι να ερχόταν με κανένα 3λιτρο μοτέρ, αλλά και πάλι ψόφια πράματα. Εδώ η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ Ρενώ, το αφεντικό της Νισσάν, δεν μπορεί να καλοπουλήσει μεγάλο εκτός Γαλλίας και Μπενελούξ εδώ και χρόνια και θα μπει στον κόπο να φέρει το Μάξιμα?
Πάρτε το χαμπάρι, ο ευρωπαίος οδηγός, ιδιαίτερα από τα αυτοκινητοπαραγωγά κράτη, αλλά και ο ιάπωνας με τη σειρά του, αυτοί ίσως ακόμη περισσότερο, είναι οι πλέον κολλημένοι και παρωπιδοφορούντες καταναλωτές. Τράβα μίλα σε γερμανό για μη γερμανικό αμάξι, σε κοιτάνε σαν ούφο, οι σιτροενίστι και οι αλφίστι είναι αθώα γατάκια δίπλα τους.
Θέλουν 'παπούτσι' απ΄τον τόπο τους._
Το Πασσάτ με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη είναι το πετρέλαιο των 2.000 κυβικών, ενώ πάει καλά και το στέησο, αμάξια που απευθύνονται σε ανθρώπους με οικογενειακά βάρη και όχι σε οδηγικά ανήσυχους. Γιατί κανένας από αυτούς δεν παίρνει το Άκκορντ που είναι οπτική πανδαισία? Γιατί δεν προσφέρει οδηγικές συγκινήσεις? Πότε τις αναζήτησαν αυτοί οι οδηγοί και σε τι αυτοκίνητο?
Το δε Κάμρυ είναι μόλις 10 εκατοστά μεγαλύτερο του Αβένσις, το οποίο μάλιστα φτιάχνεται στην Αγγλία. Γιατί να έρθει, πόσο θα πρέπει να το τιμολογήσει και ποιος θα το πάρει? Μάλλον ουδείς.
Και έτσι αλωνίζουν και οι 3 μεγάλοι γερμανοί στα πρίμιουμ, με ολίγη από Τζαγκ και Βόλβο, αφού όποιος θέλει κάτι περισσότερο καταλήγει αμαχητί σε αυτούς. -
Πάντως το μέσο ευρωπαικό αυτοκίνητο είναι σαφώς πιο οδηγοκεντρικό από το μέσο αμερικάνικο. Και οι ευρωπαίοι οδηγοί που ενδιαφέρονται για την οδήγηση και όχι για την απλή μετακίνηση είναι περισσότεροι σαν ποσοστό από τους αμερικάνους. Εκεί μετράει ο μεγάλος κινητήρας, το μεγάλο μέγεθος, ο μεγάλος εξοπλισμός σε όσο το δυνατόν χαμηλότερη τιμή. Στα πα##$ρια τους για την κατανάλωση και τους ρύπους. Όσο το γαλόνι είναι φθηνό θα ψωνίζουν 5λιτρα για να πηγαίνουν στο super market.
Όλα τα προηγούμενα maxima ήταν αίσχος αισθητικά. Και όσον αφορά την απτή ποιότητα κατασκευής ήταν μέτρια. Ακόμα και το καινούριο εμπρός είναι αχώνευτο. Μέσα έκαναν καλή προσπάθεια ομολογουμένως. Στην ευρώπη το maxima με αυτό το μοτέρ θα κόστιζε τουλάχιστον 40 χιλιάρικα. Με τόσα λεφτά υπάρχουν σίγουρα καλύτερες εναλλακτικές.
Όπως σωστά είπε και dstou οι γιαπωνέζοι είναι φανατικοί των δικών τους εταιρειών, οι γάλλοι με τα γαλλικά, οι γερμανοί με τα γερμανικά κλπ. Ο καθένας κάνει τα ωραία του λεφτάκια ότι γουστάρει. -
Πάει, κόπηκαν τα 5λιτρα κι εκεί. Τώρα έχουν υβρίδια, Honda Jazz και Mustang 2300 Ecoboost. Υπάρχουν ακόμα φυσικά και οι δράκοι (Corvette, Challenger Hemi, φορτηγάκια 6000 κυβικών κλπ) αλλά δεν είναι πλέον ο κανόνας.
-
Στην ευρώπη το maxima με αυτό το μοτέρ θα κόστιζε τουλάχιστον 40 χιλιάρικα. Με τόσα λεφτά υπάρχουν σίγουρα καλύτερες εναλλακτικές.
εδω είναι ο λάκος.........τί παίρνεις με 40Κ;;;;
320
c180
s60 κτλ κτλ κτλ
όλα τους κλάσεις ανώτερα απο το maxima
Y.Γ όντως μπροστά είναι αχώνευτο.......τώρα που το ξαναβλέπω μ'αρέσει ακόμη περισσότερο! -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πάει, κόπηκαν τα 5λιτρα κι εκεί. Τώρα έχουν υβρίδια, Honda Jazz και Mustang 2300 Ecoboost. Υπάρχουν ακόμα φυσικά και οι δράκοι (Corvette, Challenger Hemi, φορτηγάκια 6000 κυβικών κλπ) αλλά δεν είναι πλέον ο κανόνας.Δεν κόπηκαν. Απλά πωλούνται πλέον και αυτοκίνητα με γήινους κυβισμούς. Και ναι, η τάση είναι προς τα υβριδικά σε συνδυσμό με μεγαλομεσαίο μοτέρ. Πάντως δεν πωλούνται μαζικά αυτοκίνητα κάτω από 2 λίτρα. Τέλος πάντων, καιρός ήταν να γίνει και αυτό.
Στην ευρώπη το maxima με αυτό το μοτέρ θα κόστιζε τουλάχιστον 40 χιλιάρικα. Με τόσα λεφτά υπάρχουν σίγουρα καλύτερες εναλλακτικές.
εδω είναι ο λάκος.........τί παίρνεις με 40Κ;;;;
320
c180
s60 κτλ κτλ κτλ
όλα τους κλάσεις ανώτερα απο το maxima
Y.Γ όντως μπροστά είναι αχώνευτο.......τώρα που το ξαναβλέπω μ'αρέσει ακόμη περισσότερο!Μιλάς για τις τιμές που παίζουν στο ελλάντα? Γιατί το maxima εδώ θα κόστιζε τουλάχιστον 60 χιλιάρικα. Στην Ευρώπη με 45 χιλιάρικα αγοράζεις 335 και s60 T6. Οπότε λίγο χλωμό ο ευρωπαίος να πάρει το maxima, δε νομίζεις?
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Στην ευρώπη το maxima με αυτό το μοτέρ θα κόστιζε τουλάχιστον 40 χιλιάρικα. Με τόσα λεφτά υπάρχουν σίγουρα καλύτερες εναλλακτικές.
εδω είναι ο λάκος.........τί παίρνεις με 40Κ;;;;
320
c180
s60 κτλ κτλ κτλ
όλα τους κλάσεις ανώτερα απο το maxima
Y.Γ όντως μπροστά είναι αχώνευτο.......τώρα που το ξαναβλέπω μ'αρέσει ακόμη περισσότερο!θεωρείς ότι από τα μοντέλα που ανέφερες, το maxima είναι καλύτερο σαν προϊόν?
μόνο στους χώρους θα μπορούσε να είναι(?) καλύτερο.
NISSAN FORUM