-
Ο χρήστης alexchrist έγραψε:
Panosk8,Σ ευχαριστω για την απαντηση σου. Προσανατολιζομαι στο 1.5d με εχτρα το πακετο urban που ειδα το δινει σε καλη τιμη, το 7g-dct και το navi. Ειδα οτι το navi παιζει στο e-bay 300-400€ αλλα αν δεν το βαλεις εξ αρχης χρειαζεται η προεγκατασταση περιπου 300€ Οποτε μια η αλλη (νομιζω η mb το δινει γυρω στα 850€). Το αυτοκινητο θα το εχει η συζυγος καθημερινα και μετακινησεις 4-5 φορες το χρονο εθνικη οδο (μεγαλα ταξιδια 1000km+).
Περιμενω να το κανω και ενα τεστ drive με την πρωτη ευκαιρια. Θελω να δω πως λειτουργει το μοτερ και τα θεματα ηχομονωσης
Το μοτερ είναι αθόρυβο και η ηχομόνωση πολύ καλή.
-
panosk8 καλορίζικη και καλοτάξιδη. Την έκανες δοκιμή με το χειροκίνητο η με το αυτόματο, και τι αίσθηση αποκόμισες απο το κιβώτιο;
-
Ο χρήστης grimm23 έγραψε:
panosk8 καλορίζικη και καλοτάξιδη. Την έκανες δοκιμή με το χειροκίνητο η με το αυτόματο, και τι αίσθηση αποκόμισες απο το κιβώτιο;Σε ευχαριστώ πολύ!
Δεν ξέρω αν κατάλαβες ότι τελικά αγόρασα τη C Class και όχι τη GLA. Και τα δυο τα έκανα test drive με το αυτόματο. Παρόλο που το κιβώτιο και στις δυο είναι το ίδιο θεωρητικά, στη C Class ήταν πιο άμεσο στις αλλαγές ιδιαίτερα στα κατεβάσματα όταν είχες το sport mode. Γενικότερα είναι ένα πολύ καλό κιβώτιο σε σχέση με το μέσο όρο. Δεν ξέρω αν έχεις οδηγήσει αυτόματα κιβώτια? Σε σχέση με το DSG της VW είναι λίγο πιο αργό αλλά και λίγο πιο ομαλό. Σε σχέση με το 8άρι της BMW είναι ελάχιστα πιο αργό στο comfort mode και σχεδόν ίδια στο sport mode. Ίσως το 8αρι της BMW να είναι λίγο πιο γρήγορο στα κατεβάσματα. Οι διαφορές πραγματικά είναι μικρές μεταξύ των 3 αυτών κιβωτίων αφού και τα 3 είναι εξαιρετικά. Εγώ προσωπικά δεν θα ξαναπάρω χειροκίνητο αυτοκίνητο. -
Σε ευχαριστώ για την απαντηση σου και ναι κατάλαβα οτι αγόρασες την c. Έχουμε στην οικογένεια αυτοκίνητο με DSG και είμαι πολύ ευχαριστημένος και τις αλλαγές δεν τις καταλαβαίνεις καθόλου.Ο ξένος τύπος τα θάβει τα κιβώτια της merc και εαν και προκρίνουν το αυτόματα σε σχεση με το χειροκίνητο, παρόλο αυτά με βάζει σε σκέψεις για το χειροκίνητο. Με την εμπειρία που έχω αποκομίσει απο το DSG δεν θα έδινα τόσα χρήματα για αυτόματο που το χαρακτηρίζουν χειρότερο του.
Υ.Γ Η προσφορά ήταν καλή αλλά επωφελήθηκες απο τα 5 χρονια εγγύηση ,service και 6 μήνες ασφάλιση; Και τι σου χρέωσε για το PDI;
-
Ο χρήστης grimm23 έγραψε:
Σε ευχαριστώ για την απαντηση σου και ναι κατάλαβα οτι αγόρασες την c. Έχουμε στην οικογένεια αυτοκίνητο με DSG και είμαι πολύ ευχαριστημένος και τις αλλαγές δεν τις καταλαβαίνεις καθόλου.Ο ξένος τύπος τα θάβει τα κιβώτια της merc και εαν και προκρίνουν το αυτόματα σε σχεση με το χειροκίνητο, παρόλο αυτά με βάζει σε σκέψεις για το χειροκίνητο. Με την εμπειρία που έχω αποκομίσει απο το DSG δεν θα έδινα τόσα χρήματα για αυτόματο που το χαρακτηρίζουν χειρότερο του.Υ.Γ Η προσφορά ήταν καλή αλλά επωφελήθηκες απο τα 5 χρονια εγγύηση ,service και 6 μήνες ασφάλιση; Και τι σου χρέωσε για το PDI;
Επείδη έχω DSG στο polo εδώ και τέσσερα χρόνια το γνωρίζω καλά το κιβώτιο. Της merc δεν είναι τόσο γρήγορο αλλά η διαφορά πραγματικά είναι ελάχιστη. Για κάποιον που δεν έχει οδηγήσει αυτόματα κιβώτια η διαφορά είναι ανύπαρκτη. Πρέπει να ξέρεις για να αντιληφθείς τις διαφορές. Επίσης νομίζω ότι της merc το κιβώτιο είναι πιο ομαλό από το DSG. Ακόμα να προσθέσω ότι στη νέα C έχουν επαναπρογραμματίσει το κιβώτιο και δεν μπερδεύεται στα κατεβάσματα όπως σε όλα τα προηγούμενα μοντέλα της merc. Το λέω με βεβαιότητα αυτό γιατί το οδήγησα.
Δεν τρέχει για τη C τέτοια προσφορά αυτή την περίοδο. Μόνο για τη GLA και μόνο για το πρόγραμμα χρηματοδότησης MB Welcome All Inclusive. Την εγγύηση την αγόρασα 500 ευρώ.
Τι είναι το PDI? -
τέλη,πινακίδες και προετοιμασια. Δεν το ήξερα για την εγγύηση, σε ευχαριστώ
-
Ο χρήστης grimm23 έγραψε:
τέλη,πινακίδες και προετοιμασια. Δεν το ήξερα για την εγγύηση, σε ευχαριστώΤέλη, πινακίδες κτλ. 300 ευρώ νομίζω έκαναν.
-
Επειδή έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο κιβώτιο όπως και DSG δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ τους. Της mercedes θυμίζει καλό κιβώτιο με μετατροπέα ροπής και σε καμία περίπτωση δεν φτάνει σε ταχύτητα το DSG. Ομαλό επίσης δεν θα το έλεγα σε καμία περίπτωση. Διευκρινίζω όμως ότι ήταν σε CLA (sedan a class) και ίσως στη C να έχει διαφορετικές ρυθμίσεις ή να είναι βελτιωμένο.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Επειδή έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο κιβώτιο όπως και DSG δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ τους. Της mercedes θυμίζει καλό κιβώτιο με μετατροπέα ροπής και σε καμία περίπτωση δεν φτάνει σε ταχύτητα το DSG. Ομαλό επίσης δεν θα το έλεγα σε καμία περίπτωση. Διευκρινίζω όμως ότι ήταν σε CLA (sedan a class) και ίσως στη C να έχει διαφορετικές ρυθμίσεις ή να είναι βελτιωμένο.Είναι βελτιωμένο σε σχέση με τα πριν το 2014 μοντέλα. Οδήγησα τη GLA και μετά την C. Στη C ήταν λίγο καλύτερο ως προς το εξής: επειδή έχει το agility standar στο 7G-DCT εάν επιλέξεις το comfort mode είναι πιο ομαλό απ' ότι στη GLA, αν επιλέξεις το sport mode γίνεται πιο γρήγορο στις αλλαγές (αισθητά) και λίγο πιο 'απότομο'. Ειδικά αν χρησιμοποιήσεις τα αυτάκια είναι πολύ γρήγορο. Συμφωνώ ότι το DSG είναι πιο γρήγορο γενικότερα.
Γενικότερα στα reviews παρουσιάζουν το 8αρι της BMW σαν το καλύτερο αυτόματο κιβώτιο. Το συγκεκριμένο κιβώτιο είναι τις ZF το οποίο το έχω στην XF. Μπορώ με βεβαιότητα να σας πω ότι το κιβώτιο της ZF είναι πολύ καλό αλλά επειδή είναι κλασσικό με μετατροπέα ροπής, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι τόσο γρήγορο όσο ένα διπλού συμπλέκτη π.χ. DSG. Αυτό που κερδίζεις σε κιβώτια όπως της ZF είναι η ομαλότητα. Απλά έχουν εξελιχθεί τόσο πολύ που οι διαφορές είναι μικρές. Το περίεργο με το 7G-DCT είναι ότι ενώ είναι διπλού συμπλέκτη στην επιλογή comfort συμπεριφέρεται σαν κλασσικό με μετατροπέα ροπής (συμφωνώ με το φίλο) και φυσικά δεν είναι τόσο καλό όσο της ZF. Στο Sport όμως συμπεριφέρεται σαν διπλού συμπλέκτη.
Γενικότερα θα έλεγα ότι μου έδωσε καλή εντύπωση. Ίσως επειδή δεν είχα διαβάσει κατα καιρούς καλές κρητικές για το συγκεκριμένο κιβώτιο. -
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
Είναι βελτιωμένο σε σχέση με τα πριν το 2014 μοντέλα. Οδήγησα τη GLA και μετά την C. Στη C ήταν λίγο καλύτερο ως προς το εξής: επειδή έχει το agility standar στο 7G-DCT εάν επιλέξεις το comfort mode είναι πιο ομαλό απ' ότι στη GLA, αν επιλέξεις το sport mode γίνεται πιο γρήγορο στις αλλαγές (αισθητά) και λίγο πιο 'απότομο'. Ειδικά αν χρησιμοποιήσεις τα αυτάκια είναι πολύ γρήγορο. Συμφωνώ ότι το DSG είναι πιο γρήγορο γενικότερα.
Γενικότερα στα reviews παρουσιάζουν το 8αρι της BMW σαν το καλύτερο αυτόματο κιβώτιο. Το συγκεκριμένο κιβώτιο είναι τις ZF το οποίο το έχω στην XF. Μπορώ με βεβαιότητα να σας πω ότι το κιβώτιο της ZF είναι πολύ καλό αλλά επειδή είναι κλασσικό με μετατροπέα ροπής, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι τόσο γρήγορο όσο ένα διπλού συμπλέκτη π.χ. DSG. Αυτό που κερδίζεις σε κιβώτια όπως της ZF είναι η ομαλότητα. Απλά έχουν εξελιχθεί τόσο πολύ που οι διαφορές είναι μικρές. Το περίεργο με το 7G-DCT είναι ότι ενώ είναι διπλού συμπλέκτη στην επιλογή comfort συμπεριφέρεται σαν κλασσικό με μετατροπέα ροπής (συμφωνώ με το φίλο) και φυσικά δεν είναι τόσο καλό όσο της ZF. Στο Sport όμως συμπεριφέρεται σαν διπλού συμπλέκτη.
Γενικότερα θα έλεγα ότι μου έδωσε καλή εντύπωση. Ίσως επειδή δεν είχα διαβάσει κατα καιρούς καλές κρητικές για το συγκεκριμένο κιβώτιο.Έτσι όπως τα γράφεις δεν μπορώ να πω πως διαφωνώ. Σου λέω πάντως πως το οδήγησα στο sport mode και ακόμα και εκεί η γνώμη μου είναι πως δεν υπάρχει επαφή με το DSG. Επίσης οι περιορισμοί που έχει το DSG (δε μένει στο κόφτη, ανεβάζει εκεί που τον δεν το πολυπεριμένεις) συμβαίνουν πιο έντονα στο 7άρι της Merc.
-
Ο χρήστης alexchrist έγραψε:
Panosk8,Διαβασα οτι δοκιμασες την gla 180 diesel. Μπορεις να γραψεις την γνωμη σου πως σου φανηκε? αξιζει σαν αγορα?
Καλησπέρα. Είμαι κάτοχος της Gla 180 CDI εδώ και μια εβδομάδα. Λοιπόν, είχα και γω τις αμφιβολίες μου για τον εν λόγω κινητήρα τον οποίο θεωρούσα λίγο ωστόσο με έχει διαψεύσει. Είναι αρκετά καλύτερος από οτι νόμιζα και με για την χρήση που το θέλω με καλύπτει. Δεν έχει τις τρέλες επιδόσεις όμως κινεί αξιοπρεπώς το όχημα έχοντας καλές ρεπρίζ που επιτρέπουν άφοβες προσπεράσεις ( κάτι που με ενδιαφέρει πολυ προσωπικά). Σαν όχημα γενικότερα είναι πολύ καλό οδηγικά, καλό τιμόνι, καλά κρατήματα, πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ανάρτηση που σε κανει να ξεχνάς σαμαράκια και κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Και φυσικά οικονομικό από θέμα κατανάλωσης.
-
Ο χρήστης Thanos92 έγραψε:
Panosk8,
Διαβασα οτι δοκιμασες την gla 180 diesel. Μπορεις να γραψεις την γνωμη σου πως σου φανηκε? αξιζει σαν αγορα?
Καλησπέρα. Είμαι κάτοχος της Gla 180 CDI εδώ και μια εβδομάδα. Λοιπόν, είχα και γω τις αμφιβολίες μου για τον εν λόγω κινητήρα τον οποίο θεωρούσα λίγο ωστόσο με έχει διαψεύσει. Είναι αρκετά καλύτερος από οτι νόμιζα και με για την χρήση που το θέλω με καλύπτει. Δεν έχει τις τρέλες επιδόσεις όμως κινεί αξιοπρεπώς το όχημα έχοντας καλές ρεπρίζ που επιτρέπουν άφοβες προσπεράσεις ( κάτι που με ενδιαφέρει πολυ προσωπικά). Σαν όχημα γενικότερα είναι πολύ καλό οδηγικά, καλό τιμόνι, καλά κρατήματα, πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ανάρτηση που σε κανει να ξεχνάς σαμαράκια και κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Και φυσικά οικονομικό από θέμα κατανάλωσης.
Thano, καλοριζικο και καλα ασφαλη χιλιομετρα! Το πηρες auto η manual? αν και το εχεις πολυ λιγες μερες απο καταναλωση που βρισκεται?... Ποσο σου εφτασε τελικη τιμη;
-
Να σαι καλα. Λοιπον επέλεξα το αυτόματο 7αρι και από κατανάλωση βρίσκεται γύρω στα 7 λίτρα με μικτή οδήγηση. Η τιμή του έφτασε στα 35800 με extra πακέτο urban, night packet, πακέτο φωτισμού και ορατότητας, bi xenon., parctronic, πακετο ανεσης καθισματων, ηλεκτρικά κάθισμα οδηγού με μνήμες. Α, και αυτοματό όπως προείπα. Δώρο από τον έμπορο προβολείς ομίχλης, πενταλ αλουμινίου, πακέτο καπνιστή και 4 χρόνια εγγυηση αντι για 2 χρόνια.
-
Εδώ μια δοκιμή της GLA 180 CDI:
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 23854.asp#
-
Ο χρήστης Thanos92 έγραψε:
Να σαι καλα. Λοιπον επέλεξα το αυτόματο 7αρι και από κατανάλωση βρίσκεται γύρω στα 7 λίτρα με μικτή οδήγηση. Η τιμή του έφτασε στα 35800 με extra πακέτο urban, night packet, πακέτο φωτισμού και ορατότητας, bi xenon., parctronic, πακετο ανεσης καθισματων, ηλεκτρικά κάθισμα οδηγού με μνήμες. Α, και αυτοματό όπως προείπα. Δώρο από τον έμπορο προβολείς ομίχλης, πενταλ αλουμινίου, πακέτο καπνιστή και 4 χρόνια εγγυηση αντι για 2 χρόνια.Οοο, νομιζω εβαλες τα παντα δεν εμεινε κατι! Φοβαμαι μην καταντησω σαν τον Panos, παω για gla και φυγω με c class χα χα
-
Ο χρήστης alexchrist έγραψε:
Να σαι καλα. Λοιπον επέλεξα το αυτόματο 7αρι και από κατανάλωση βρίσκεται γύρω στα 7 λίτρα με μικτή οδήγηση. Η τιμή του έφτασε στα 35800 με extra πακέτο urban, night packet, πακέτο φωτισμού και ορατότητας, bi xenon., parctronic, πακετο ανεσης καθισματων, ηλεκτρικά κάθισμα οδηγού με μνήμες. Α, και αυτοματό όπως προείπα. Δώρο από τον έμπορο προβολείς ομίχλης, πενταλ αλουμινίου, πακέτο καπνιστή και 4 χρόνια εγγυηση αντι για 2 χρόνια.
Οοο, νομιζω εβαλες τα παντα δεν εμεινε κατι! Φοβαμαι μην καταντησω σαν τον Panos, παω για gla και φυγω με c class χα χα
Ε όχι και κατάντια
Thanos92,έχεις pm! -
Παιδιά και γω για a180 cdi πηγα και ερωτευτηκα το gla!
-
Εγώ πάλι βρήκα ένα Α180 7G-DCT με 8000χλμ στα 25000 και το σκέφτομαι σοβαρά.....
-
Θα σου φανεί πολύ αργό μετά από τη Λαντσιαρα...
Nokia 730 & Tapatalk
-
Παει για αντικατάσταση του Smart
Η Α έχει ίδια ονομαστική ισχύ με την Delta. Δεν κοίταξα τα βάρη όμως!
GLA 200 7G-DCT ή κάτι άλλο για οικογένεια με 2 παιδιά