Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυξημενη καταναλωση, θερμοκρασια και αιτιες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αυξημενη καταναλωση, θερμοκρασια και αιτιες
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    23
    3623
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      n4speed last edited by

      Χαιρετώ την παρεά.

      Έχω ένα σμαρτακι 451 diesel Euro 5 , εδώ και 1 χρόνο. Το αυτοκίνητο είναι του 11/2011 και έχει 34000χιλιομετρα. Το πήρα μτχ μετά από έλεγχο. Γενικά ειμαι ενθουσιασμένος αν και προέρχομαι από αλλης φύσης αυτοκίνητα.

      Έχω όμως ένα θεματάκι με την καταναλωση. Μου φαίνεται υψηλή και εντελως σταθερή. Κινουμαι εντός πολής κυρίως και είμαι σχεδόν πάντα στα 5.5 λιτρα /100 ντιζελ. Το καλοκαίρι είχα δει και 5. Παντα v power diesel.

      Τον τελευταίο καιρό είδα αύξηση. 6 και 6,5 λιτρα στα 100. Σε ότι μαστορια το πηγα μου λενε φταινε τα πετρελαια κλπ. Η αντιπροσωπία το μέτρησε στα 4.2 λιτρα και μου εδωσε χαρτι ολα κομπλε.

      Είχα παρατηρησει λοιπόν με ένα Obd adapter τα εξής για θερμοκρασία και παροχή καυσίμου:
      Το αμαξι με ζορισμα κλπ θα πιασει μετα βιας 87 βαθμους και μετά μόλις το ανοιξω σε μια ευθεία χωρις πολύ γκαζι, πέφτει πολύ γρήγορα στους 82-83. Επίσης , ενώ στο ρελαντι δίνει 10cc καυσιμου το λεπτό, όταν φτανω στον προορισμό μου γινεται το εξής: φτανω πχ με 87 βαθμούς. Ρελαντί και καταναλωση 10-11cc το λεπτό. Μετά από 2 λεπτά πέφτει (χωρις βεντιλατερ ανοιχτο) στους 85, μετα 84, 83 , 82 βαθμούς και τσουπ ξαφνικά ο εγκέφαλος δίνει 17cc καυσιμο το λεπτό. Όλα αυτά στις 875 στροφές και χωρίς να είναι σε φάση αναγεννησης το dpf.

      Το πήγα και αλλαξαμε θερμοστάτη. Με τον νέο θερμοστατη ξαφνικά: ΕΧΩ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ. Εκει που παλιά ήθελα 5 χιολιομετρα για να βγαλει λιγη ζεστη , τωρα μετά από λίγο έχω ζεστο αέρα μεσα. ΛΕΩ , ωραια θα φτιαξουν και θερμοκρασίες και καταναλωση. Ομως, βαζω το Obd και η συμπεριφορά , είναι ακριβώς αυτή που περιγράφω πάνω. Και η κατανάλωση ίδια! ΚΑι σαν να χειροτερεύει από παλιά. Είμαι σχεδόν στα 6,5 λίτρα στα 100. Και όλα αυτά με καινουρια λάδια, φιλτρο αερα, φίλτρο πετρελαίου. Κανείς καμιά ιδέα????

      Βγαζω 450-500 χιλιομετρα με ενα ρεζερβουαρ ενώ άλλοι με το ίδιο αυτοκίνητο δεν πέφτουν κάτω από 700.

      ευχαριστώ για το χρόνο σας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        n4speed last edited by

        Χαιρετώ την παρεά.

        Έχω ένα σμαρτακι 451 diesel Euro 5 , εδώ και 1 χρόνο. Το αυτοκίνητο είναι του 11/2011 και έχει 34000χιλιομετρα. Το πήρα μτχ μετά από έλεγχο. Γενικά ειμαι ενθουσιασμένος αν και προέρχομαι από αλλης φύσης αυτοκίνητα.

        Έχω όμως ένα θεματάκι με την καταναλωση. Μου φαίνεται υψηλή και εντελως σταθερή. Κινουμαι εντός πολής κυρίως και είμαι σχεδόν πάντα στα 5.5 λιτρα /100 ντιζελ. Το καλοκαίρι είχα δει και 5. Παντα v power diesel.

        Τον τελευταίο καιρό είδα αύξηση. 6 και 6,5 λιτρα στα 100. Σε ότι μαστορια το πηγα μου λενε φταινε τα πετρελαια κλπ. Η αντιπροσωπία το μέτρησε στα 4.2 λιτρα και μου εδωσε χαρτι ολα κομπλε.

        Είχα παρατηρησει λοιπόν με ένα Obd adapter τα εξής για θερμοκρασία και παροχή καυσίμου:
        Το αμαξι με ζορισμα κλπ θα πιασει μετα βιας 87 βαθμους και μετά μόλις το ανοιξω σε μια ευθεία χωρις πολύ γκαζι, πέφτει πολύ γρήγορα στους 82-83. Επίσης , ενώ στο ρελαντι δίνει 10cc καυσιμου το λεπτό, όταν φτανω στον προορισμό μου γινεται το εξής: φτανω πχ με 87 βαθμούς. Ρελαντί και καταναλωση 10-11cc το λεπτό. Μετά από 2 λεπτά πέφτει (χωρις βεντιλατερ ανοιχτο) στους 85, μετα 84, 83 , 82 βαθμούς και τσουπ ξαφνικά ο εγκέφαλος δίνει 17cc καυσιμο το λεπτό. Όλα αυτά στις 875 στροφές και χωρίς να είναι σε φάση αναγεννησης το dpf.

        Το πήγα και αλλαξαμε θερμοστάτη. Με τον νέο θερμοστατη ξαφνικά: ΕΧΩ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ. Εκει που παλιά ήθελα 5 χιολιομετρα για να βγαλει λιγη ζεστη , τωρα μετά από λίγο έχω ζεστο αέρα μεσα. ΛΕΩ , ωραια θα φτιαξουν και θερμοκρασίες και καταναλωση. Ομως, βαζω το Obd και η συμπεριφορά , είναι ακριβώς αυτή που περιγράφω πάνω. Και η κατανάλωση ίδια! ΚΑι σαν να χειροτερεύει από παλιά. Είμαι σχεδόν στα 6,5 λίτρα στα 100. Και όλα αυτά με καινουρια λάδια, φιλτρο αερα, φίλτρο πετρελαίου. Κανείς καμιά ιδέα????

        Βγαζω 450-500 χιλιομετρα με ενα ρεζερβουαρ ενώ άλλοι με το ίδιο αυτοκίνητο δεν πέφτουν κάτω από 700.

        ευχαριστώ για το χρόνο σας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          n4speed last edited by

          Χαιρετώ την παρεά.

          Έχω ένα σμαρτακι 451 diesel Euro 5 , εδώ και 1 χρόνο. Το αυτοκίνητο είναι του 11/2011 και έχει 34000χιλιομετρα. Το πήρα μτχ μετά από έλεγχο. Γενικά ειμαι ενθουσιασμένος αν και προέρχομαι από αλλης φύσης αυτοκίνητα.

          Έχω όμως ένα θεματάκι με την καταναλωση. Μου φαίνεται υψηλή και εντελως σταθερή. Κινουμαι εντός πολής κυρίως και είμαι σχεδόν πάντα στα 5.5 λιτρα /100 ντιζελ. Το καλοκαίρι είχα δει και 5. Παντα v power diesel.

          Τον τελευταίο καιρό είδα αύξηση. 6 και 6,5 λιτρα στα 100. Σε ότι μαστορια το πηγα μου λενε φταινε τα πετρελαια κλπ. Η αντιπροσωπία το μέτρησε στα 4.2 λιτρα και μου εδωσε χαρτι ολα κομπλε.

          Είχα παρατηρησει λοιπόν με ένα Obd adapter τα εξής για θερμοκρασία και παροχή καυσίμου:
          Το αμαξι με ζορισμα κλπ θα πιασει μετα βιας 87 βαθμους και μετά μόλις το ανοιξω σε μια ευθεία χωρις πολύ γκαζι, πέφτει πολύ γρήγορα στους 82-83. Επίσης , ενώ στο ρελαντι δίνει 10cc καυσιμου το λεπτό, όταν φτανω στον προορισμό μου γινεται το εξής: φτανω πχ με 87 βαθμούς. Ρελαντί και καταναλωση 10-11cc το λεπτό. Μετά από 2 λεπτά πέφτει (χωρις βεντιλατερ ανοιχτο) στους 85, μετα 84, 83 , 82 βαθμούς και τσουπ ξαφνικά ο εγκέφαλος δίνει 17cc καυσιμο το λεπτό. Όλα αυτά στις 875 στροφές και χωρίς να είναι σε φάση αναγεννησης το dpf.

          Το πήγα και αλλαξαμε θερμοστάτη. Με τον νέο θερμοστατη ξαφνικά: ΕΧΩ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ. Εκει που παλιά ήθελα 5 χιολιομετρα για να βγαλει λιγη ζεστη , τωρα μετά από λίγο έχω ζεστο αέρα μεσα. ΛΕΩ , ωραια θα φτιαξουν και θερμοκρασίες και καταναλωση. Ομως, βαζω το Obd και η συμπεριφορά , είναι ακριβώς αυτή που περιγράφω πάνω. Και η κατανάλωση ίδια! ΚΑι σαν να χειροτερεύει από παλιά. Είμαι σχεδόν στα 6,5 λίτρα στα 100. Και όλα αυτά με καινουρια λάδια, φιλτρο αερα, φίλτρο πετρελαίου. Κανείς καμιά ιδέα????

          Βγαζω 450-500 χιλιομετρα με ενα ρεζερβουαρ ενώ άλλοι με το ίδιο αυτοκίνητο δεν πέφτουν κάτω από 700.

          ευχαριστώ για το χρόνο σας

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dexter13 last edited by

            Μπεκ τσεκαρανε; Το dpf μήπως εχει φτάσει στο οριο του;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              n4speed last edited by

              Ο χρήστης dexter13 έγραψε:
              Μπεκ τσεκαρανε; Το dpf μήπως εχει φτάσει στο οριο του;

              Δεν νομιζω να τσεκαρε κανεις τιποτα. Οτι ειδαν στο διαγνωστικό. Να εχει φτασει κιολας στο οριο του?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                cson last edited by

                Η φυση των ντιζελ ειναι σε κατασταση ρελαντι να πεφτει η θερμοκρασια και στη πορεια που πατας γκαζι να ανεβαινει, σε αντιθεση με τη βενζινη. Παντως κοιτα αν μπορεις να κανεις ενα καθαρισμο μπεκ. Οι θερμοκρασιες δεν μου φαινονται αφυσικες. Επισης δοκιμασε και αλλα ντιζελ απο εταιρικα οπως εκο και bp.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • T
                  trident1971 last edited by

                  Ερωτηση προς ολους, μη βαρατε αν δεν παιζει ετσι:
                  Ta diesel εχουν λειτουργια open/closed loop σαν τα βενζινοκινητα? εχουν αισθητηρα λ με παρομοια συμπεριφορα?

                  Γιατι αυτο που περιγραφεται παραπανω, οτι η θερμοκρασια πεφτει και απο ενα οριο και κατω εκτοξευεται η παροχη στα μπεκ, ειναι σα να μπαινει σε open loop ο κινητηρας.
                  Σε συνδεσημε τα παραπανω, αμα ο αισθητηρας θερμοκρασιας ψυκτικου ειναι βλαμμενος, και δινει οτι θελει οποτε ο εγκεφαλος νομιζει οτι θερμοκρασια ειναι χαμηλη? ή ο λ (αν υπαρχει, ειπαμε μη βαρατε), την εχει ακουσει ξαφνικα παθαινει καταθλιψη και δινει σημα για φτωχο μειγμα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • R
                    r200 last edited by

                    ορθα αλλαξατε θερμοστατη αφου σου εκανε διακυμανσεις, τα smart diesel φορανε 90βαθμους θερμοστατη που σημαινει δεν θα αφηνει το αντιψυκτικο του κινητηρα να πεσει κατω απο 90βαθμους, ετσι οπως εγραψες τα νουμερα που ειδες με το obd οσο πεφτει η θερμοκρασια τοσο ανεβαινουν οι χρονοι ψεκασμου αρα και η καταναλωση καυσιμου, η πτωση θερμοκρασιας ειναι νορμαλ αν εκεινη τη στιγμη αναψες το καλοριφερ
                    η γνωμη μου ειναι καθαριστε το μαφ με σπρευ και πανι, καθαρισμο αν εχει βαλαβιδα ανακυκλωσης καυσαεριων, ελεγχο την πιεση στα λαστιχα επειδη με τις χαμηλες θερμοκρασιες πεφτει & τοποθετηστε ενα φιλτρο αερος knecht, προτεινομενη ρευστοτητα λαδιου ειναι σε 5w/30 απο τον κατασκευστη

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      giannisae last edited by

                      Ποσο πια να ριχνει στο ρελαντι ενα τοσο μικρο μπεκακι ρε παιδια!μαλλον το δουπειεις πολυ σβησε βαλε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nickolas last edited by

                        Στο ρελαντί που σου πέφτει η θερμοκρασία, έχεις το καλοριφέρ ανοικτό?
                        Γιατί καταλαβαίνεις πως με καλοριφέρ ανοικτό και 5C για παράδειγμα τα 10cc το λεπτό που ψεκάζει ίσως να μην φτάνουν για να σε ζεστάνουν.
                        Από την άλλη τα 10cc και 875σαλ είναι νορμάλ νούμερα? Εγώ που είμαι 1400 κυβικά βενζίνη έχω ρελαντί στις 600σαλ νομίζω και καίει το ίδιο με σένα ~10cc.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          n4speed last edited by

                          Η θερμοκρασία έπεφτε και χωρίς καλοριφέρ. Αλλα εκτός από αυτό η κατανάλωση πάει από 10 cc στα 17cc/λεπτο.

                          Αυτό που έχω δεί είναι ότι όταν πηγαίνω σταθερα, πιανω πολύ χαμηλές καταναλώσεις από το obd , δηλαδή πηγαίνω κηφησίας χαλαρά και παίζω 3-4 λ/100. ΄
                          Αρα μήπως είναι στη στάση/ρελαντι, φαναρια το πρόβλημα. Δεν ξερω πραγματικά. Φιλτρα, λαδια είναι όλα καινούρια. Λαδια 5/30

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            για δες στο obd αν στη φαση με τα 17cc σου γυριζει σε open loop, ετσι εγκυκλοπαιδικα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • G
                              giannisae last edited by

                              Αυτα τρικυλινδρα δεν ειναι? Αν ναι αυξανει το fuel trim για να κατεβαση στροφες και να τις κρατηση χωρις κραδασμους και χ ρις κινδινο να σβησει στο ξεκινημα...καπως ετσι το καταλαβαινω εγω να σου πω....τωρα...δες το

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kospapad last edited by

                                Ο χρήστης cson έγραψε:
                                Η φυση των ντιζελ ειναι σε κατασταση ρελαντι να πεφτει η θερμοκρασια και στη πορεια που πατας γκαζι να ανεβαινει, σε αντιθεση με τη βενζινη. Παντως κοιτα αν μπορεις να κανεις ενα καθαρισμο μπεκ. Οι θερμοκρασιες δεν μου φαινονται αφυσικες. Επισης δοκιμασε και αλλα ντιζελ απο εταιρικα οπως εκο και bp.

                                μπορεις να γίνεις πιο σαφής
                                πως γίνεται να είναι στο ρελαντί και να φθάνει σε θερμοκρασίες που να κλείνει ο θερμοστάτης (αν ανοίγει τους 90)

                                Παλαιότερα σε πολλά αυτοκίνητα βάζανε εδω χαμηλότερους θερμοστάτες λόγω του θερμότερου κλίματος με αποτέλεσμα να δουλεύουν σε χαμηλότερες θερμοκρασίες και πλουσιότερα μίγματα
                                Μήπως σου έβαλαν θερμοστάτη από το βενζίνης ;
                                Δείχνει να μπαίνει σε φαινόμενο εμπλουτισμού μίγματος λόγω θερμοκρασίας

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  n4speed last edited by

                                  Ο χρήστης kospapad έγραψε:

                                  Η φυση των ντιζελ ειναι σε κατασταση ρελαντι να πεφτει η θερμοκρασια και στη πορεια που πατας γκαζι να ανεβαινει, σε αντιθεση με τη βενζινη. Παντως κοιτα αν μπορεις να κανεις ενα καθαρισμο μπεκ. Οι θερμοκρασιες δεν μου φαινονται αφυσικες. Επισης δοκιμασε και αλλα ντιζελ απο εταιρικα οπως εκο και bp.

                                  μπορεις να γίνεις πιο σαφής
                                  πως γίνεται να είναι στο ρελαντί και να φθάνει σε θερμοκρασίες που να κλείνει ο θερμοστάτης (αν ανοίγει τους 90)

                                  Παλαιότερα σε πολλά αυτοκίνητα βάζανε εδω χαμηλότερους θερμοστάτες λόγω του θερμότερου κλίματος με αποτέλεσμα να δουλεύουν σε χαμηλότερες θερμοκρασίες και πλουσιότερα μίγματα
                                  Μήπως σου έβαλαν θερμοστάτη από το βενζίνης ;
                                  Δείχνει να μπαίνει σε φαινόμενο εμπλουτισμού μίγματος λόγω θερμοκρασίας

                                  Δεν νομίζω να μου βαλαν θερμοστατη βενζινης στο εξουσιοδοτημενο. Επίσης και να μου βαλαν, πως το εκανε και πριν? ΚΑι στο εργοστασιο λαθος ειχαν βαλει?

                                  Κατι συμβαινει που οταν κινεισαι καταναλωνει κανονικά αλλα στις στασεις ή κατα την επιτάχυνση ίσως καταναλώνει περισσότερο απ΄ οτι θα επρεπε. Γι αυτό η εταιρεία μου έκανε μετρηση καταναλωσης με το μηχανημα (καναν μια διαδρομη 5 χλμ και οτι τους εβγαλε το διαγνωστικό (Δεν μετρησαν ρεζερβουαρ) ) και τους εβγαλε 4.2 λιτρα ανα 100χλμ και εγώ την μετράω στο βενζιναδικο στα 6.2 .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dasimo last edited by

                                    Βγαλτο ταξίδι τουλάχιστον 250 χιλιόμετρα και θα στρώσει... Είναι μπουκωμενο και το αμάξι και το dpf

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      nikosmour last edited by

                                      Θερμοστάτης θα είναι. Μένει λίγο ανοιχτός και κάνει κυκλοφορία συνέχεια με αποτέλεσμα να σου ρίχνει την θερμοκρασία και να ανεβάζει ταυτόχρονα την κατανάλωση, γιατί πάντα ένας 'κρύος' κινητήρας τρώει πιο πολύ! Δες στο manual σου σε τι θερμοκρασία ανοίγει πάρε έναν ίδιο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • N
                                        n4speed last edited by

                                        Ο χρήστης Nikosmour έγραψε:
                                        Θερμοστάτης θα είναι. Μένει λίγο ανοιχτός και κάνει κυκλοφορία συνέχεια με αποτέλεσμα να σου ρίχνει την θερμοκρασία και να ανεβάζει ταυτόχρονα την κατανάλωση, γιατί πάντα ένας 'κρύος' κινητήρας τρώει πιο πολύ! Δες στο manual σου σε τι θερμοκρασία ανοίγει πάρε έναν ίδιο.

                                        Μα τον αλλαξα το θερμοστατη με καινουριο αυθεντικο. 250 ευρώ πλήρωσα και δεν είδα αλλαγή!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Σου χουμε γραψει και πιο πανω, δες τα μπεκ σου και το dpf εαν εχει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            n4speed last edited by

                                            Ο χρήστης cson έγραψε:
                                            Σου χουμε γραψει και πιο πανω, δες τα μπεκ σου και το dpf εαν εχει.

                                            Παω σε καποιο ειδικό συνεργειο για αυτό? Έχουμε κατι να προτεινουμε προς τα βορεια για καλή δουλεια?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr