-
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλες/όλους!
Γράφω για λογαριασμό φίλου που ψάχνει 5πορτο μεταχειρισμένο αμάξι από 2009-10 και μετά μεταξύ Audi A3 1.4 TFSI 125ps-Opel Astra 1.4 turbo 140ps-Alfa Romeo Giulietta 1.4 170ps και με κρυφές ματιές στο VW Tiguan το οποίο του αρέσει αλλά διστάζει λόγω κατανάλωσης.
Τον ενδιαφέρει το στήσιμο και οι επιδόσεις αλλά περισσότερο τον ενδιαφέρει η αξιοπιστία και στην επιλογή του θα μετρήσει πολύ το οικονομικό κομμάτι του πράγματος,όχι τόσο ως προς το κόστος κτήσης(κοντά στα 15 χιλιάρικα σκοπεύει να κινηθεί) αλλά κυρίως ως προς την κατανάλωση και το service/ανταλλακτικά.
Σημαντική παράμετρος:είναι σχεδόν αποφασισμένος ότι όποιο και αν επιλέξει,θα του εγκαταστήσει αέριο αλλά δεν ξέρουμε ποιο μπορεί να έχει πιο απροβλημάτιστη λειτουργία με lpg,ιδίως όταν πρόκειται για turbo κινητήρες.
Το astra 1.4 ίσως να προηγείται λίγο στην προτίμησή του διότι βγαίνει(ή μάλλον έβγαινε διότι το σταμάτησαν λόγω μη ζήτησης,όπως του είπαν στη''Δρόμων'') και εργοστασιακά με lpg αλλά η τιμή είναι αρκετά υψηλή για να κοιτάζει καινούριο.Αναρωτιέμαι...αγοράζοντας ένα astra του 2010-11,μπορεί να πάει στην opel και να του εγκαταστήσει τέτοιο σύστημα αναμένοντας παρόμοια αποτελέσματα στην απροβλημάτιστη λειτουργία του όπως το''μαμά'';
Οποιαδήποτε πρόταση δεκτή!
ΥΓ:Δεν του αρέσουν τα golf,leon,auris γι'αυτό και δεν τα αναφέρω καν. -
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλες/όλους!
Γράφω για λογαριασμό φίλου που ψάχνει 5πορτο μεταχειρισμένο αμάξι από 2009-10 και μετά μεταξύ Audi A3 1.4 TFSI 125ps-Opel Astra 1.4 turbo 140ps-Alfa Romeo Giulietta 1.4 170ps και με κρυφές ματιές στο VW Tiguan το οποίο του αρέσει αλλά διστάζει λόγω κατανάλωσης.
Τον ενδιαφέρει το στήσιμο και οι επιδόσεις αλλά περισσότερο τον ενδιαφέρει η αξιοπιστία και στην επιλογή του θα μετρήσει πολύ το οικονομικό κομμάτι του πράγματος,όχι τόσο ως προς το κόστος κτήσης(κοντά στα 15 χιλιάρικα σκοπεύει να κινηθεί) αλλά κυρίως ως προς την κατανάλωση και το service/ανταλλακτικά.
Σημαντική παράμετρος:είναι σχεδόν αποφασισμένος ότι όποιο και αν επιλέξει,θα του εγκαταστήσει αέριο αλλά δεν ξέρουμε ποιο μπορεί να έχει πιο απροβλημάτιστη λειτουργία με lpg,ιδίως όταν πρόκειται για turbo κινητήρες.
Το astra 1.4 ίσως να προηγείται λίγο στην προτίμησή του διότι βγαίνει(ή μάλλον έβγαινε διότι το σταμάτησαν λόγω μη ζήτησης,όπως του είπαν στη''Δρόμων'') και εργοστασιακά με lpg αλλά η τιμή είναι αρκετά υψηλή για να κοιτάζει καινούριο.Αναρωτιέμαι...αγοράζοντας ένα astra του 2010-11,μπορεί να πάει στην opel και να του εγκαταστήσει τέτοιο σύστημα αναμένοντας παρόμοια αποτελέσματα στην απροβλημάτιστη λειτουργία του όπως το''μαμά'';
Οποιαδήποτε πρόταση δεκτή!
ΥΓ:Δεν του αρέσουν τα golf,leon,auris γι'αυτό και δεν τα αναφέρω καν. -
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλες/όλους!
Γράφω για λογαριασμό φίλου που ψάχνει 5πορτο μεταχειρισμένο αμάξι από 2009-10 και μετά μεταξύ Audi A3 1.4 TFSI 125ps-Opel Astra 1.4 turbo 140ps-Alfa Romeo Giulietta 1.4 170ps και με κρυφές ματιές στο VW Tiguan το οποίο του αρέσει αλλά διστάζει λόγω κατανάλωσης.
Τον ενδιαφέρει το στήσιμο και οι επιδόσεις αλλά περισσότερο τον ενδιαφέρει η αξιοπιστία και στην επιλογή του θα μετρήσει πολύ το οικονομικό κομμάτι του πράγματος,όχι τόσο ως προς το κόστος κτήσης(κοντά στα 15 χιλιάρικα σκοπεύει να κινηθεί) αλλά κυρίως ως προς την κατανάλωση και το service/ανταλλακτικά.
Σημαντική παράμετρος:είναι σχεδόν αποφασισμένος ότι όποιο και αν επιλέξει,θα του εγκαταστήσει αέριο αλλά δεν ξέρουμε ποιο μπορεί να έχει πιο απροβλημάτιστη λειτουργία με lpg,ιδίως όταν πρόκειται για turbo κινητήρες.
Το astra 1.4 ίσως να προηγείται λίγο στην προτίμησή του διότι βγαίνει(ή μάλλον έβγαινε διότι το σταμάτησαν λόγω μη ζήτησης,όπως του είπαν στη''Δρόμων'') και εργοστασιακά με lpg αλλά η τιμή είναι αρκετά υψηλή για να κοιτάζει καινούριο.Αναρωτιέμαι...αγοράζοντας ένα astra του 2010-11,μπορεί να πάει στην opel και να του εγκαταστήσει τέτοιο σύστημα αναμένοντας παρόμοια αποτελέσματα στην απροβλημάτιστη λειτουργία του όπως το''μαμά'';
Οποιαδήποτε πρόταση δεκτή!
ΥΓ:Δεν του αρέσουν τα golf,leon,auris γι'αυτό και δεν τα αναφέρω καν. -
Στο 4tforum απαγορεύεται η μαζική δημοσίευση ίδιων ή παρεμφερών θεμάτων στην ίδια ή σε πολλές θεματικές ενότητες.
Μπορείς να δημοσιεύσεις την αγγελία σου στην ανάλογη ενότητα. [mod] -
Συντοπίτη,καλοπούλητο!
Μια χαρά είναι το civic και ατμοσφαιρικό αλλά έχω την αίσθηση ότι δεν πολυψήνεται για γιαπωνέζικα!
Όχι λόγω ποιότητας φυσικά αλλά κυρίως λόγω εμφάνισης. -
Γουστα ειναι αυτα αλλα και εγω εψαχνα πριν παρω το Civic. Παντως απο εμφανιση μου αρεσει εξω αλλα μεσα εχει κατι οργανα φοβερα, πηγαιντε να το τσεκαρετε τουλαχιστον. Εχει διαχρονικο στυλ. Σε μεταχειρα προτιμω ιαπονεζικα , σε καινουργια alfa romeo αλλα ......
-
Φθηνά ανταλλακτικά και AUDI πιστεύω δεν πηγαίνουν στην ίδια πρόταση Τώρα μόνο για το Tiguan μπορώ να σου πω που το είχα κι ολας. Έχει κάπως ακριβά ανταλλακτικά και φυσιολογικά για VW τιμή αναλλωσιμων (το νιώθεις το πιασιμο στον πωπω σου δλδ). Και από κατανάλωση καίει το άτιμο . Με οδήγηση πολύ συγκρατημένη μέχρι 110 και 1 άτομο στο αμάξι χωρίς κλιματισμό δεν πρόκειται να δει κάτω από 7.7 - 8.5 . Αυτά από εμένα .
-
Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
Γουστα ειναι αυτα αλλα και εγω εψαχνα πριν παρω το Civic. Παντως απο εμφανιση μου αρεσει εξω αλλα μεσα εχει κατι οργανα φοβερα, πηγαιντε να το τσεκαρετε τουλαχιστον. Εχει διαχρονικο στυλ. Σε μεταχειρα προτιμω ιαπονεζικα , σε καινουργια alfa romeo αλλα ......Ναι,έχουμε δει το εσωτερικό αλλά δεν είναι στις προτιμήσεις.Και εξωτερικά είναι αμφιλεγόμενης αισθητικής,συγκριτικά με τα υπόλοιπα.
Φθηνά ανταλλακτικά και AUDI πιστεύω δεν πηγαίνουν στην ίδια πρόταση Τώρα μόνο για το Tiguan μπορώ να σου πω που το είχα κι ολας. Έχει κάπως ακριβά ανταλλακτικά και φυσιολογικά για VW τιμή αναλλωσιμων (το νιώθεις το πιασιμο στον πωπω σου δλδ). Και από κατανάλωση καίει το άτιμο . Με οδήγηση πολύ συγκρατημένη μέχρι 110 και 1 άτομο στο αμάξι χωρίς κλιματισμό δεν πρόκειται να δει κάτω από 7.7 - 8.5 . Αυτά από εμένα .
Εξαρτάται πώς το εννοείς το ''φτηνά''!Δεν περιμένει κανείς να είναι kia αλλά γενικά σε μια αγορά,αν αξίζει σε όλα τα υπόλοιπα,μπορείς να θυσιάσεις ένα ή δύο τέτοια πράγματα.
Για την κατανάλωση του tiguan όλοι το ίδιο μας λένε...μάλιστα τα νούμερα που γράφεις μου φαίνονται αρκετά καλά συγκριτικά με όσα έχω ακούσει!Εσύ αν δε γίνομαι αδιάκριτος γιατί το έδωσες,δε σου άρεσε κάτι;Με εγκατάσταση lpg είχες ασχοληθεί ή είχες ακούσει κάτι; -
Εγκατάσταση LPG από αντιπροσωπεία 2.800 ευρώ παρά πολλά λεφτά για να επενδύσω σε αυτοκίνητο 6ετιας. Η κατανάλωση πρόσεξε σου είπα για ελαφρύ πόδι και ιδανικές συνθήκες. Μπορώ να σου μιλήσω σε μικτές συνθήκες με πολύ προσοχή 60 λίτρα καύσιμο με το ζόρι 600-650 χλμ.
Τώρα ο λόγος που το έδωσα ... Περισσότερο συνδυασμοί λόγων : 1- το είχα τρακάρει με συνέπεια να μην μου εμπνέει εμπιστοσύνη εάν και είχε φτιαχτεί στην αντιπροσωπεία 2- μεγάλη κατανάλωση με πολλά χλμ που αναγκάζομαι να κάνω καθημερινά και 3- Με τα χλμ που κάνω σε 1-2 χρόνια δεν θα έπιανε τίποτα ενώ τώρα πείρα κάποια λεφτά και πίσω .
Όσο για τα ανταλλακτικά άκου τιμές και κρίνει εάν είναι φθηνά , νορμαλ ή ακριβα :- φανάρι εμπρός 480 ε (το ένα)
- καπό χωρίς βάψιμο 600 ε
- ζαντα 460 ε
- σέρβις μικρό (λιπαντικό) 180-220 ε
-
διαφωτιστικότατο το μήνυμά σου oasisAthens! Το tiguan χωρίς να μου αρέσει ιδιαίτερα το σκεφτόμουν σαν μία από τις επιλογές για μεταχειρισμένο κατά καιρούς...Ύστερα από αυτά που έγραψες...δεν παίζει! Εκτός κι αν βγάλουν κανένα με ηλεκτροκινητήρα (όπως θα βγει το passat...) σε λογική τιμή (χλωμό...)
ΥΓ : μικρό σέρβις στην corolla μου : 50 ευρώ (στη σημερινή εποχή οι διαφορές αυτές δεν είναι καθόλου αμελητέες...) -
Δεν υπάρχει καμία λογική αγοράζω αυτοκίνητο με σκοπό να του βάλω υγραέριο. Είναι εντελώς παράλογη αυτή η σκέψη. Μόνο στην περίπτωση που κάποιος π.χ. χρειάζεται εκτός δρόμου όχημα αναγκαστικά και γράφει με αυτό πολλά χιλιόμετρα θα μπορούσα να το δικαιολογήσω. Αγοράζεις εξαρχής ένα οικονομικό αυτοκίνητο στην κατανάλωση. Κάπου τα έχει μπερδέψει ο φίλος σου. Με 17'000 που θα του στοιχίσει τελικά αγοράζει καινούριο πετρελαιοκίνητο ή έστω υβριδικό βενζίνης.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δεν υπάρχει καμία λογική αγοράζω αυτοκίνητο με σκοπό να του βάλω υγραέριο. Είναι εντελώς παράλογη αυτή η σκέψη. Μόνο στην περίπτωση που κάποιος π.χ. χρειάζεται εκτός δρόμου όχημα αναγκαστικά και γράφει με αυτό πολλά χιλιόμετρα θα μπορούσα να το δικαιολογήσω. Αγοράζεις εξαρχής ένα οικονομικό αυτοκίνητο στην κατανάλωση. Κάπου τα έχει μπερδέψει ο φίλος σου. Με 17'000 που θα του στοιχίσει τελικά αγοράζει καινούριο πετρελαιοκίνητο ή έστω υβριδικό βενζίνης.Προφανώς θέλει το αμάξι να πηγαίνει κιόλας... Εγώ τον καταλαβαίνω απόλυτα.
Όσο για το Tiguan, πάσχει όπως ΟΛΑ τα SUV. Υψηλότερη κατανάλωση από τα ανάλογα επιβατικά λόγω βάρους, ελαστικών και αεροδυναμικής. Αυτοκίνητα απλά για να κάθεσαι πιο ψηλά, και να περνάς μερικές μεγαλύτερες πέτρες.... -
oasisAthens,ευχαριστώ για τις πληροφορίες!
Για τα ανταλλακτικά δε θορυβούμαι τόσο διότι υπάρχουν και imitation αλλά τα κόστη γενικά φαίνονται απαγορευτικά...δεν είναι ό,τι καλύτερο να τύχει κάτι και να ''φοβάσαι'' να πας στο επίσημο service επειδή θα σου πιάσουν τον κ@λο κανονικά!
Αν και οοοταν γίνει αυτό που λέει ο Emperor,το ξανακουβεντιάζουμε!
Meco,δε θα επιδιώξει να κινηθεί σώνει και καλά στα 15 χιλιάρικα...θα προσπαθήσει να βρει κάτι ποιοτικό και σε χαμηλότερα επίπεδα τιμής και ψάχνοντας στο car,βρίσκεις και με 9-10 χιλιάρικα αυτοκίνητα που φαίνονται μια χαρά εκ πρώτης όψεως.
Πάντως μην είσαι απόλυτος.Έχει μία λογική αυτό που λες αλλά δεν είναι ''παράλογο'' να θέλεις ένα (πολύ) καλύτερο σε επιδόσεις και σε ποιότητα αμάξι-έστω και αν είναι μεταχειρισμένο-αντί για ένα καινούριο πετρελαιοκίνητο.
Κάποιοι οδηγοί χαλιούνται τόσο πολύ με τους diesel κινητήρες που δεν ασχολούνται καν...τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα της αγοράς.Ο συγκεκριμένος βέβαια δεν ανήκει σε αυτήν ακριβώς την κατηγορία και σκέφτεται ενίοτε αυτό που λες(η τιμή βέβαια δεν είναι 17 αλλά από 19 και πάνω για ένα καινούριο diesel με αξιοπρεπή ισχύ και απόδοση) αλλά σε καμία περίπτωση δε νομίζω πως η αγορά με 10-12 χιλιάρικα(ή και λίγο παραπάνω) ενός βενζινοκίνητου Α3 ή Astra πενταετίας για παράδειγμα και η εγκατάσταση lpg είναι κάτι τόσο τραβηγμένο...το αντίθετο.
Kpsig συμφωνούμε απόλυτα στο πρώτο.Η κουβέντα όμως για τα suv είναι μεγάλη -
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Πάντως μην είσαι απόλυτος.Έχει μία λογική αυτό που λες αλλά δεν είναι ''παράλογο'' να θέλεις ένα (πολύ) καλύτερο σε επιδόσεις και σε ποιότητα αμάξι-έστω και αν είναι μεταχειρισμένο-αντί για ένα καινούριο πετρελαιοκίνητο.
Κάποιοι οδηγοί χαλιούνται τόσο πολύ με τους diesel κινητήρες που δεν ασχολούνται καν...τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα της αγοράς.Ο συγκεκριμένος βέβαια δεν ανήκει σε αυτήν ακριβώς την κατηγορία και σκέφτεται ενίοτε αυτό που λες(η τιμή βέβαια δεν είναι 17 αλλά από 19 και πάνω για ένα καινούριο diesel με αξιοπρεπή ισχύ και απόδοση) αλλά σε καμία περίπτωση δε νομίζω πως η αγορά με 10-12 χιλιάρικα(ή και λίγο παραπάνω) ενός βενζινοκίνητου Α3 ή Astra πενταετίας για παράδειγμα και η εγκατάσταση lpg είναι κάτι τόσο τραβηγμένο...το αντίθετο.Μα καλά κάνουν και χαλιούνται. Το θέμα είναι τι ζητάμε από το αυτοκίνητό μας. Το υγραέριο αφορά σε αυτούς που έχουν 'παντρευτεί' ένα αυτοκίνητο ή αδυνατούν να ξοδέψουν χρήματα προκειμένου να το αντικαταστήσουν ενώ γράφουν πολλά χιλιόμετρα με αυτό. Ο φίλος σου πρέπει να ξεκαθαρίσει τι θέλει. Αν θέλει γκάζια να πάρει γκάζια. Αν θέλει οικονομία να πάρει αυτοκίνητο για οικονομία. Και τα δύο μαζί δεν πάνε. Ακόμα και υγραέριο να βάλεις δε σώνεσαι.
Να έχεις ήδη λοιπόν ενεργοβόρο αυτοκίνητο και να αιμορραγείς οικονομικά από τη χρήση του, μην έχοντας άλλη λύση, ναι. 1000 φορές να το κάνεις. Όχι όμως να βάζουμε υγραέριο στο άγνωστο υπερτροφοδοτούμεο Audi 7ετίας και όταν πάρουμε τον κινητήρα στο χέρι να αναρωτιόμαστε τι φταίει; -
Και πάλι είσαι απόλυτος και πάλι διαφωνώ.Θέλει να συνδυάσει όσο γίνεται τα δύο αυτά πράγματα και κατά την κρίση του(και όχι μόνο)ο βέλτιστος τρόπος για να γίνει αυτό είναι με ένα καλοστημένο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο το οποίο θα έχει μέτρια έως χαμηλή(για τις επιδόσεις του) κατανάλωση και στο οποίο θα εγκαταστήσει πιθανότατα και lpg με σκοπό να κάνει απόσβεση σύντομα.Το γκάζι(όχι το lpg,το άλλο!) δεν αναιρεί πάντα την οικονομία και σαφώς το lpg δεν αφορά μόνο σε αυτούς τους οδηγούς που περιγράφεις,μην τα διαχωρίζεις τόσο πολύ!
Όσο για το άγνωστο audi 7ετίας(αν και εγώ μίλησα για 5ετία) που αναφέρεις,το όποιο ρίσκο είναι δεδομένο όπως σε κάθε μεταχειρισμένο.Με την ίδια λογική όμως δε θα ήταν όμως πολύ χαμηλότερο το ρίσκο αν έβαζε υγραέριο στο υπάρχον δικό του αμάξι...πάντα μια εγκατάσταση που ''παραβιάζει'' τρόπον τινά τη φύση του αμαξιού,ενέχει ρίσκο.Και με την ίδια λογική,οποιοσδήποτε είχε πάρει μεταχειρισμένο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο τα προηγούμενα 5,10 ή 15 χρόνια και αποφάσισε όταν είδε τη γλύκα της υγραεριοκίνησης να βάλει γκάζι,είναι υποψήφιος να πάρει στο χέρι τον κινητήρα!Όντως κάποιοι έχουν υποστεί ζημιές,πράγμα αναπόφευκτο,αλλά υπάρχουν και χιλιάδες ικανοποιημένοι οδηγοί με παλιά και πιο καινούρια οχήματα που απολαμβάνουν καθημερινά και απροβλημάτιστα τα οικονομικά οφέλη αυτής της μετατροπής. -
Προσωπικά θεωρώ μεγάλο ρίσκο τέτοιες μετατροπές. Ας ψάξει ο ενδιαφερόμενος για κάποιο με εργοστασιακό σύστημα τουλάχιστον.
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Και πάλι είσαι απόλυτος και πάλι διαφωνώ.Θέλει να συνδυάσει όσο γίνεται τα δύο αυτά πράγματα και κατά την κρίση του(και όχι μόνο)ο βέλτιστος τρόπος για να γίνει αυτό είναι με ένα καλοστημένο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο το οποίο θα έχει μέτρια έως χαμηλή(για τις επιδόσεις του) κατανάλωση και στο οποίο θα εγκαταστήσει πιθανότατα και lpg με σκοπό να κάνει απόσβεση σύντομα.Το γκάζι(όχι το lpg,το άλλο!) δεν αναιρεί πάντα την οικονομία και σαφώς το lpg δεν αφορά μόνο σε αυτούς τους οδηγούς που περιγράφεις,μην τα διαχωρίζεις τόσο πολύ!
Όσο για το άγνωστο audi 7ετίας(αν και εγώ μίλησα για 5ετία) που αναφέρεις,το όποιο ρίσκο είναι δεδομένο όπως σε κάθε μεταχειρισμένο.Με την ίδια λογική όμως δε θα ήταν όμως πολύ χαμηλότερο το ρίσκο αν έβαζε υγραέριο στο υπάρχον δικό του αμάξι...πάντα μια εγκατάσταση που ''παραβιάζει'' τρόπον τινά τη φύση του αμαξιού,ενέχει ρίσκο.Και με την ίδια λογική,οποιοσδήποτε είχε πάρει μεταχειρισμένο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο τα προηγούμενα 5,10 ή 15 χρόνια και αποφάσισε όταν είδε τη γλύκα της υγραεριοκίνησης να βάλει γκάζι,είναι υποψήφιος να πάρει στο χέρι τον κινητήρα!Όντως κάποιοι έχουν υποστεί ζημιές,πράγμα αναπόφευκτο,αλλά υπάρχουν και χιλιάδες ικανοποιημένοι οδηγοί με παλιά και πιο καινούρια οχήματα που απολαμβάνουν καθημερινά και απροβλημάτιστα τα οικονομικά οφέλη αυτής της μετατροπής.Συμφωνώ 100%
Ρίσκο βέβαια υπάρχει σε κάθε αγορά...ακόμη και καινούρια έχουν αλλάξει μηχανή στα πρώτα 1000 χλμ.
Απλά προσπαθείς να κάνεις την πιο ασφαλή επιλογή ή επιλέγεις να ρισκάρεις ελπίζοντας στα ανάλογα οφέλη (οικονομικά, οδηγικά ή άλλα...) -
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Και πάλι είσαι απόλυτος και πάλι διαφωνώ.Θέλει να συνδυάσει όσο γίνεται τα δύο αυτά πράγματα και κατά την κρίση του(και όχι μόνο)ο βέλτιστος τρόπος για να γίνει αυτό είναι με ένα καλοστημένο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο το οποίο θα έχει μέτρια έως χαμηλή(για τις επιδόσεις του) κατανάλωση και στο οποίο θα εγκαταστήσει πιθανότατα και lpg με σκοπό να κάνει απόσβεση σύντομα.Το γκάζι(όχι το lpg,το άλλο!) δεν αναιρεί πάντα την οικονομία και σαφώς το lpg δεν αφορά μόνο σε αυτούς τους οδηγούς που περιγράφεις,μην τα διαχωρίζεις τόσο πολύ!
Όσο για το άγνωστο audi 7ετίας(αν και εγώ μίλησα για 5ετία) που αναφέρεις,το όποιο ρίσκο είναι δεδομένο όπως σε κάθε μεταχειρισμένο.Με την ίδια λογική όμως δε θα ήταν όμως πολύ χαμηλότερο το ρίσκο αν έβαζε υγραέριο στο υπάρχον δικό του αμάξι...πάντα μια εγκατάσταση που ''παραβιάζει'' τρόπον τινά τη φύση του αμαξιού,ενέχει ρίσκο.Και με την ίδια λογική,οποιοσδήποτε είχε πάρει μεταχειρισμένο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο τα προηγούμενα 5,10 ή 15 χρόνια και αποφάσισε όταν είδε τη γλύκα της υγραεριοκίνησης να βάλει γκάζι,είναι υποψήφιος να πάρει στο χέρι τον κινητήρα!Όντως κάποιοι έχουν υποστεί ζημιές,πράγμα αναπόφευκτο,αλλά υπάρχουν και χιλιάδες ικανοποιημένοι οδηγοί με παλιά και πιο καινούρια οχήματα που απολαμβάνουν καθημερινά και απροβλημάτιστα τα οικονομικά οφέλη αυτής της μετατροπής.Εδώ δεν είμαστε για να βαυκαλίζουμε τα γένια μας. Επιδόσεις και οικονομία δεν πάνε μαζί. Τα αυτοκίνητα 'επιδόσεων' με τα 125 άλογα που μας δείχνεις και που είναι οικονομικά, είναι οικονομικά όταν τα πηγαίνεις αργά. Μόλις τα πιέσεις καταπίνουν. Αυτό προσπαθώ να σου εξηγήσω.
7ετίας ήταν το A3 που έβαλες από το car.gr (Ιούνιος του 2008)
Στο δικό σου αυτοκίνητο που θα βάλεις υγραέριο γνωρίζεις το ιστορικό του. Στο μτχ δεν ξέρεις ούτε αν συντηρούνταν σωστά ούτε πως έχει διανύσει τα χιλιόμετρά του. Με πίεση, χαλαρά κ.λ.π.
Στο RAV4club που έβαλαν πολλά παιδιά την εργοστασιακή μετατροπή σε υγραέριο μετά από πολλά χιλιόμετρα έχοντας ψαχτεί πολλοί στο web, με μηχανικούς εντός και εκτός TOYOTA, είπαν ότι καλό είναι ότι όταν ο κινητήρας κινείται με φορτίο (δλδ πατάμε το γκάζι στο full) τότε να το γυρίζουμε στη βενζίνη (δλδ bye bye οικονομία) διότι ο κινητήρας στεγνώνει (να σου πω την αλήθεια δεν θυμάμαι λεπτομέρειες διότι δεν με ενδιέφερε ποτέ το συγκεκριμένο θέμα και δυστυχώς εδώ και κάποιους μήνες το rav4club είναι κάτω και δεν μπορώ να παραθέσω link). Κρίμα βέβαια γιατί εκεί είχαν γραφτεί πολλά ενδιαφέροντα πράγματα και βγήκαν πολλά συμπεράσματα. O evankouros γράφει πλέον και εδώ. Αν θέλεις να του στείλεις ένα PM να συμμετάσχει στη συζήτηση γιατί είμαι σίγουρος ότι ξέρει πάρα πολλά από την υγραεριοκίνηση να μας πει. -
Για εμενα να παρει καινουργιο Ford FIesta 1.6 diesel 15.800 ekdosh titanium.
-
Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
Για εμενα να παρει καινουργιο Ford FIesta 1.6 diesel 15.800 ekdosh titanium.τι σχέση έχει αυτός ο κουβάς με το απαράδεκτο μοτέρ;
Να μου πεις το χιλιαράκι βενζίνης που γαζώνει με τα 125, ναι.
A3 1.4 125ps vs Astra 1.4 140ps vs Giulietta 1.4 170ps