-
ΚΥΠΕΛΛΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ «PEUGEOT 106 S16 – CITROEN SAXO VTS CUP»
υπάρχει ενδιαφέρον ;
να αρχίσουμε να ετοιμάζουμε ;
-
ΚΥΠΕΛΛΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ «PEUGEOT 106 S16 – CITROEN SAXO VTS CUP»
υπάρχει ενδιαφέρον ;
να αρχίσουμε να ετοιμάζουμε ;
-
ΚΥΠΕΛΛΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ «PEUGEOT 106 S16 – CITROEN SAXO VTS CUP»
υπάρχει ενδιαφέρον ;
να αρχίσουμε να ετοιμάζουμε ;
-
Ο χρήστης alemitsakos έγραψε:
ΚΥΠΕΛΛΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ «PEUGEOT 106 S16 – CITROEN SAXO VTS CUP»υπάρχει ενδιαφέρον ;
να αρχίσουμε να ετοιμάζουμε ;
Βάλτε και 205 και ΑΧ.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Βάλτε και 205 και ΑΧ.
Για να κατέβουν όλα τα κτήνη της Ε/10 και να κλέψουν εκκλησία??
-
Ο χρήστης PyrgiotisRS έγραψε:
Βάλτε και 205 και ΑΧ.
Για να κατέβουν όλα τα κτήνη της Ε/10 και να κλέψουν εκκλησία??
Τα σαξόραλλα αυτού του καπ θα είναι πιο νορμάλ από Ν2. Δε θα μπορούν να τρέχουν ούτε καν Ν2.
-
Ενιαίο παιδιά ολα ίδια ίδια καρότσα και μηχανικά για όλους
106-saxo είναι ίδια καρότσα η εμφάνιση αλλάζει
-
Δευτέρα αύριο....
για να δω μιας που θα έχουν τελειώσει από τις 'υποχρεώσεις' κάποιοι...... θα καταθέσω μερικές ερωτήσεις, μερικές απορίες -
Λοιπόν μιλάμε δύο μοντέλα 20ετιας σχεδόν όλα μπορούν να φτιαχτούν (ψαλίδια , άξονες , κρεμαριερα κ.τ.λ. ) να είναι σωστά και το κόστος να μείνει σχετικά χαμηλά
Το μόνο πρόβλημα και ακριβό κατά την γνώμη μου είναι τα μοτέρ
γιατί τόσα χρόνια σεξ αυτά τα μοτέρ είναι όλα κλασμενα που λέμε το ρεκτιφιέ το θέλουν ασυζητητί
αλλά άμα κάνεις ρεκτιφιέ είσαι παράνομος μετά είναι η λύση των χιτώνιων αλλά εκτός ότι μπορεί να θεωρηθεί παράνομο είναι ακριβόΠεριμένω απαντήσεις
Η πρόταση μου είναι ότι ενα 'ρεκτιφιέ χορηγός' μπορεί να δώσει λύση φτιάχνοντας και σφραγίζοντας μοτέρ σε τιμή σπέσιαλ μιας που θα είναι και χορηγός
-
http://www.omae-epa.gr/images/documents ... 6_2015.pdf
καλά Χριστούγεννα στους χριστιανούς
ο Αλάχ ειναι μεγάλος στους μουσουλμάνους .....
υγεία σε ολο τον κόσμο -
Χρονια πολλά σε ολους
Ο κινητηρας των αυτοκινητων αυτων δεν ειναι προβλημα οπως αναφερεσαι μιας και ειναι τερας αξιοπιστιας
Για αυτο τον λογο οσο αφορα τον κινητηρα ΔΕΝ γινεται να ζητηθει απο τον κανονισμο να ειναι τελειως νορμαλ, αφου τα αυτοκινητα αυτα ειναι ηδη 15 ετων και εχουν επισκευαστει 2-3φορες εως τωρα τουλαχιστον. Γι αυτο ο κανονισμος σε αυτο το κομματι χρησιμοποιει τον κανονισμο του ΓκρουπΝ ωστε να ειναι πληρης και να μην εχει ασαφειες που θα προκαλεσουν παρεξηγησεις.
Δωσε σημασια στο απενεργοποιημενο μηχανισμο κλειδωματος του εγκεφαλου που ζητα ο κανονισμος. Για να μπορει ο διοργανωτης να εχει στην εκκινηση το δυνατον ισοδυναμα αυτοκινητα πρεπει να μπορει να ανταλλασει τις μοναδες διαχειρησης του κινητηρα. -
Aν ο διοργανωτης θελει να το κανει σωστά θα βαλει ενα ανεξαρτητο συνεργειο να επισκευασει 15 μοτέρ, θα τα σφραγισει και μετα απο κλήρωση
θα τα δωσει στους αγωνιζομενους.
Απλα και χιλιοπαιγμενα πραγματα σε ολες τις σοβαρες χωρες....Αν αφησει ελευθεριες Ν2 σε μοτερ, αναρτησεις, σαζμαν.... ξερουμε ολοι που θα καταλήξει.
τωρα που ειναι ακομα αρχη ας οριστούν τα παντα για να δωσει την ελπιδα σε τριτους οτι κατι σωστο παει να γινει επιτελους -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
Aν ο διοργανωτης θελει να το κανει σωστά θα βαλει ενα ανεξαρτητο συνεργειο να επισκευασει 15 μοτέρ,........ απο κλήρωση
θα τα δωσει στους αγωνιζομενους.To οποιο κοστος θα πληρωση ο?????? απο που?????
κατα την αποψη σου....
-
προφανως ο αγωνιζομενος...αλλα θεωρω οτι ακομα και η ΟΜΑΕ να το πληρωνε και να το εκανε δωρο!! στους αγωνιζομενους παλι θα βρισκαμε μιζερους να γκρινιαξουν.
Το θεμα ειναι να κρατησεις το κοστος χαμηλα και τον ανταγωνισμο ψηλα.
Αρα αν οντως κλειδωνει ο κανονισμος για σαζμαν οσον αφορα σωθικα τοτε σου μενουν κορωνοπηνιο και βολαν-δισκοπλατο (1000+-)
Στην αναρτηση ας δουν τι γινεται εξω και να το κανουν πιο σαφες επιτρεποντας οτι θες απο αμορτισερ σε φαρδια ελατηρια ή...
ενα συγκεκριμενο σετ coilover απο συγκεκριμενο κατασκευαστη σφραγισμενο και κοινο για ολους σε πολυ καλη τιμη.
Αν δεις π.χ site gaz βγαζει συνεχεια τετοια κιτακια για εννιαια σε πολυ ανταγωνιστικες τιμες. Αρα με αλλα 600+- είσαι οκ και σε αυτο το θεμα. Οι εν λογω και 24-7 backup εχουν και ξερουν πως να προφυλαξουν σφραγισμα και ανταγωνισμο σε εννιαια.Οποτε μενει το μειζον θεμα του μοτερ που ολοι εχουμε δει τα οργια που γινοντουσαν στα Ν2. Εκει πρεπει να βρεθεί μία λύση έστω και ακριβοτερη απο τα υπολοιπα κοστη.
Τα κοινα μοτερ ειναι ακριβη λυση, αλλά θα μπορουσαν ισως να τους υποχρεωνουν ολους να πηγαινουν με σφραγισμενα μοτερ-εγκεφαλο και να τα δυναμομετρουν ετσι ωστε αν καποιος εφευγε αισθητα απο τα ορια +-3% να ηξεραν ποιος ειναι και γιατι...
Ειδικα στο θεμα εγκεφαλο το πιο απλο ειναι να δωσεις 100€ το κομματι σε καποιο ανεξαρτητο προγραμματιστη και να σου περασει ενα κοινο προγραμμα σε 10 εγκεφαλους που θα τους σφραγισεις και θα τους κληρωνεις.Το θεμα καροτσα ας μη το αναλυσουμε αφου πιστευω οτι οι 9 στους 10 θα ειναι παλιοι αγωνιζομενοι που θα βαλουν τα απαραιτητα ανταλλακτικα για να ειναι οκ και να τρεξουν.
Νεο κοσμο δεν προκειται να δουμε προς το παρον και οχι γιατι ειναι λαθος ο θεσμος αλλα γιατι ειναι λαθος ο χρονος και ο τροπος που γινεται. Απλα μαθηματα marketing που δεν προκειται ποτε να καταλαβουν καποιοι ξεροκεφαλοι... -
Ωραίες οι προτάσεις ελπίζω πως αν δεν το έχουν ήδη σκεφτεί οι άνθρωποι της επιτροπής να τα διαβάσουν απο εδω
Επίσης ενιαία ζάντα διότι θα αρχίσουν να στενεύουν απο οφσεντ και να φαρδενουν απο καμπερ
-
Νομίζω πως ο εγκέφαλος, το σασμάν είναι νορμάλ και μάλιστα τους εγκέφαλους θα τους ανταλλάσουν τα οχήματα πριν τον αγώνα ( βέβαια δεν ξέρω αν γράφει ο κανονισμός για τρίφυσα-μονόφυσα...)
δεν τον έχω μελετήσει ακόμα
-
Ο χρήστης alemitsakos έγραψε:
Ωραίες οι προτάσεις ελπίζω πως αν δεν το έχουν ήδη σκεφτεί οι άνθρωποι της επιτροπής να τα διαβάσουν απο εδωΕπίσης ενιαία ζάντα διότι θα αρχίσουν να στενεύουν απο οφσεντ και να φαρδενουν απο καμπερ
oxi δεν τα εχουν σκεφτει , γιατι δεν εχουν καμια πειρα απο ενιαια .... ψαχνουν εναν πανεξυπνο , πολυπειρο, σαν τον κυριο πιο πανω ....να τους τα πει ! ασε που ....ειναι και ξεροκεφαλοι ................................................. Ελλαδαρα μοναδικη !
-
Βρε παιδιά, Χρίστο ή Δημήτρη ίσως, μπορεί κάποιος να μου απαντήσει με απλά ελληνικά στο εξής: Αν αγοράσω ένα συγκεκριμένο 106 ή Σαξό, ΜΑΜΑ- ΒΟΛΤΙΣΙΟ ή όπως αλλιώς το λένε και τοποθετήσω εξοπλισμό ασφαλείας και φυσικά την προτεινόμενη ανάρτηση, [url]θα είμαι ανταγωνιστικός στην ευθεία[/url] ή θα βλέπω τον συναγωνισμό με τα κιάλια; Η παραπάνω ερώτηση είναι 100% διευκρινιστική και γίνεται γιατί, όσοι με ξέρετε, γνωρίζετε ότι έχω σχέση μόνο με Μίκρα, αλλά ο συγκεκριμένος θεσμός μου ανοίγει την όρεξη, αν και θα τον προτιμούσα να ισχύει και στα ράλι.
Περιμένω απάντηση
Ευχαριστώ
Λ'αμπης Κουρτέσης -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Ωραίες οι προτάσεις ελπίζω πως αν δεν το έχουν ήδη σκεφτεί οι άνθρωποι της επιτροπής να τα διαβάσουν απο εδω
Επίσης ενιαία ζάντα διότι θα αρχίσουν να στενεύουν απο οφσεντ και να φαρδενουν απο καμπερ
oxi δεν τα εχουν σκεφτει , γιατι δεν εχουν καμια πειρα απο ενιαια .... ψαχνουν εναν πανεξυπνο , πολυπειρο, σαν τον κυριο πιο πανω ....να τους τα πει ! ασε που ....ειναι και ξεροκεφαλοι ................................................. Ελλαδαρα μοναδικη !
Γιατι αμεσως επιθεση κε Χριστο?
ο pskarm αναφερεται σε συγκεκριμενα προβληματα που απορρεουν απο της γενικολογια της προκυρηξης.
Αν υπαρχουν ετοιμοι κανονισμοι ας μας πειτε ποτε θα δημοσιευθουν. -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Ωραίες οι προτάσεις ελπίζω πως αν δεν το έχουν ήδη σκεφτεί οι άνθρωποι της επιτροπής να τα διαβάσουν απο εδω
Επίσης ενιαία ζάντα διότι θα αρχίσουν να στενεύουν απο οφσεντ και να φαρδενουν απο καμπερ
oxi δεν τα εχουν σκεφτει , γιατι δεν εχουν καμια πειρα απο ενιαια .... ψαχνουν εναν πανεξυπνο , πολυπειρο, σαν τον κυριο πιο πανω ....να τους τα πει ! ασε που ....ειναι και ξεροκεφαλοι ................................................. Ελλαδαρα μοναδικη !
Aρα τοτε ειναι απλα πιο εξυπνοι... γιατι βγαλανε στο νετ μια δισέλιδη προκυρηξη που δημιουργησε περισσοτερες αποριες από αυτες που ελυσε και αφηνουν το κοσμο να κανει υποθεσεις τι τελικα ειναι ελευθερο και τι οχι... Και σίγουρα το να βγάλουν παράρτημα με 3 σελ. επεξηγήσεων δεν είναι εύστοχη κίνηση.
Θα μπορουσαν να βγαλουν ενα ενημερωτικό φυλλάδιο με τα βασικά σημεία (εννιαίο με όσα μπορούμε περισσότερα μαμα ανταλλακτικά και ελευθερίες εκεί και εκεί μόνο) και να είναι οκ από τους κακεντρεχείς που βρήκαν πάτημα να κράζουν δεξιά και αριστερά. Ακούμε μήνες τώρα για τις συζητήσεις σας όσον αφορά αυτό το ενιαίο. Ποιός ο λόγος δημοσίευσης ενός τόσο ασαφούς κανονισμού?Οσον αφορα το μαρκετινγκ και το τροπο που πρεπει να προωθηθει το σπορτ σιγουρα καποιος μορφωμενος ανθρωπος θα ξερει καλυτερα απο χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ...
Αν δε ρωτησατε και σας ειπε οτι αυτη τη χρονικη στιγμη και με τη κατασταση των αγωνων, η πλεον ενδεδειγμενη λυση ειναι να βγαζεις το καλυτερο δυνατο προιον σου στην αγορα τοτε να πάρετε άλλον.Υ.Γ. Κανείς ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ (σοβαρός ανθρωπος) δεν αμφισβητεί τη προσπάθεια που γίνεται το τελευταίο χρόνο, το γεγονός ότι όλες οι κινήσεις είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, εμπνευσμένες από τα λάθη του παρελθόντος και τα πράγματα που ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξουν...ΑΛΛΑ μερικές φορές η προχειρότητα και η κάκιστη οργάνωση των προσπαθειών σπάει κόκαλα.
ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015