-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Αν καταλαβα καλα .........diesel για να παω τα παιδια στο σχολειο,απο εκει να πεταχτω μεχρι το φουρνο και πισω στο σπιτι,καθως και μια απο τα ιδια το μεσημερι επι μια εβδομαδα,επι 8 μηνες,επι σειρα ετων δεν παιζει!!!!!!!!
Γιατι να παρεις ντιζελ να το κανεις αυτο? Μικρου κυβισμου βενζινη θες. Και παλι και αυτο θα πιασει τις υγρασιες του στα λαδια με τετοιες διαδρομες.
ή αμιγώς ηλεκτρικό
-
Πραγμα που κανει το ατος τα τελευταια 5 ετη απροβληματιστα και χωρις να σκεφτομαι τι και πως....
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Πραγμα που κανει το ατος τα τελευταια 5 ετη απροβληματιστα και χωρις να σκεφτομαι τι και πως....Και οι fsi απροβληματιστα θα το κανανε!
-
http://www.caranddriver.gr/article.asp? ... id=7385712
-
Η δική μου ερμηνεία της δήλωσης αυτής είναι η εξής (και μπορεί να είναι λάθος):
Έχουμε πολλά diesel παλιότερης γενιάς που είναι ρυπογόνα γιατί δεν έχουν φίλτρο, καταλύτες κτλ
Θέλουμε να εισάγουμε εντός των πόλεων καθαρότερα αυτοκίνητα, δηλαδή ηλεκτρικά και υβριδικά
Αυτοί οι κερατάδες με τα diesel είναι το 80% των ιδιοκτητών, οπότε αν βάλω 2 λεπτά παραπάνω φόρο φέτος και άλλα 3 του χρόνου, θα τσεπώσω ένα σκασμό λεφτά χωρίς να φανεί ότι βάζω νέους φόρους. Υποτίθεται ότι θα το κάνω για το καλό του καταναλωτή...
Δεν αναφέρθηκε σε στροφή προς τη βενζίνη. Πέταξε κάτι για αέριο, αλλά το τελευταίο που θα ήθελε θα ήταν να περιμένει τον Πούτιν να του στείλει αέριο για να κινηθούν και τα αυτοκίνηταΑν το αντιπαραβάλουμε με την Ελληνική πραγματικότητα, δεν βλέπω καμιά άμεση σχέση. Εκεί μιλάμε για το 80% του στόλου, εδώ μιλάμε για απειροελάχιστα και μάλιστα πολύ πολύ καθαρότερα σε σχέση με το μέσο βενζινοκίνητο που είναι στην καλύτερη των περιπτώσεων Euro 4
-
Αυτοί έχουν και πυρηνικά εργοστάσια, όποτε το ρεύμα είναι πολύ φθηνό και καθαρό σε σχέση με τα διυλιστήρια
Επιπλέον, όλοι ΄θέλουν παράλληλα με την μείωση της ρύπανσης που κάνει η σύγχρονη τεχνολογία, την μετακόμισή της μακριά από τις πόλεις και κοντά στα σημεία παραγωγής ενέργειας
-
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Η δική μου ερμηνεία της δήλωσης αυτής είναι η εξής (και μπορεί να είναι λάθος):Έχουμε πολλά diesel παλιότερης γενιάς που είναι ρυπογόνα γιατί δεν έχουν φίλτρο, καταλύτες κτλ
Θέλουμε να εισάγουμε εντός των πόλεων καθαρότερα αυτοκίνητα, δηλαδή ηλεκτρικά και υβριδικά
Αυτοί οι κερατάδες με τα diesel είναι το 80% των ιδιοκτητών, οπότε αν βάλω 2 λεπτά παραπάνω φόρο φέτος και άλλα 3 του χρόνου, θα τσεπώσω ένα σκασμό λεφτά χωρίς να φανεί ότι βάζω νέους φόρους. Υποτίθεται ότι θα το κάνω για το καλό του καταναλωτή...
Δεν αναφέρθηκε σε στροφή προς τη βενζίνη. Πέταξε κάτι για αέριο, αλλά το τελευταίο που θα ήθελε θα ήταν να περιμένει τον Πούτιν να του στείλει αέριο για να κινηθούν και τα αυτοκίνηταΑν το αντιπαραβάλουμε με την Ελληνική πραγματικότητα, δεν βλέπω καμιά άμεση σχέση. Εκεί μιλάμε για το 80% του στόλου, εδώ μιλάμε για απειροελάχιστα και μάλιστα πολύ πολύ καθαρότερα σε σχέση με το μέσο βενζινοκίνητο που είναι στην καλύτερη των περιπτώσεων Euro 4
το οτι ειναι μπροστα μας καμια 20αρια χρονια δεν λεει κατι?
πρεπει πρωτα να παθουμε για να μαθουμε ή θα ηταν καλυτερα να μαθουμε απο αυτους που το επαθαν πριν απο μας? -
φαίνεται ότι η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, είναι πλέον έτοιμη να βγάλει στην αγορά υβριδικά/ηλεκτρικά οχήματα
πληρώνοντας εμείς με φόρους, που θα γίνουν επιδοτήσεις (για την βιομηχανία) και κίνητρα (για τους νέους αγοραστές) ....
-
Αγνόησε όλη η Ευρώπη επί χρόνια τους πνευμονολόγους που μιλούσαν στα συνέδρια τους για τη μη αναστρέψιμη βλάβη των πνευμόνων από τα μικροσωματίδια της αιθάλης, στήριξε την τεχνολογία των diesel με το dpf της Peugeot, και τώρα μιλάει για ηλεκτροκίνητα γιατί έχει 49 πυρηνικά εργοστάσια και τη Renault που έχει στήσει εργοστάσια μπαταριών, και έρχεται και λέει ότι ήταν λάθος η στήριξη της πετρελαιοκίνησης αλλά δεν εξηγεί τον λόγο, γιατί άραγε ?
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αγνόησε όλη η Ευρώπη επί χρόνια τους πνευμονολόγους που μιλούσαν στα συνέδρια τους για τη μη αναστρέψιμη βλάβη των πνευμόνων από τα μικροσωματίδια της αιθάλης, στήριξε την τεχνολογία των diesel με το dpf της Peugeot, και τώρα μιλάει για ηλεκτροκίνητα γιατί έχει 49 πυρηνικά εργοστάσια και τη Renault που έχει στήσει εργοστάσια μπαταριών, και έρχεται και λέει ότι ήταν λάθος η στήριξη της πετρελαιοκίνησης αλλά δεν εξηγεί τον λόγο, γιατί άραγε ?Παλιά άλλα λέγαμε εμείς οι Έλληνες, ότι είμαστε μαλάκες που δεν επιτρέπουμε το ντίζελ, ενώ η ... προοδευμένη ευρώπη το έκανε!!!!
Ρε μήπως δεν ξέρουμε τι μας γίνεται;;; Η μήπως ξέρουμε και είμαστε απλά παπαγάλοι (με το αζημίωτο)!!!
-
http://www.caranddriver.gr/article.asp? ... id=7385712
oups
-
Ο χρήστης dim63 έγραψε:
http://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33046&subid=2&pubid=7385712oups
Π@π@ριες.......καθαρα εισπρακτικο μετρο και βολιδοσκοπιση αντιδρασεων απο το κοπαδι/λαο
Τελικα οι Ελληνες πολιτικοι δειχνουν το δρομο στους δυτικους......ποσο μπροστα ειναι!!!
Σε κανα δυο χρονακια εδω αν εχεις diesel θα εχεις επιπτωσεις........νεο αιμα. -
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
το οτι ειναι μπροστα μας καμια 20αρια χρονια δεν λεει κατι?
πρεπει πρωτα να παθουμε για να μαθουμε ή θα ηταν καλυτερα να μαθουμε απο αυτους που το επαθαν πριν απο μας?Ηλία λάβε υπόψη το γεγονός οτι τα δικα μας diesel είναι πιο σύγχρονα (>Euro 5). Βεβαια από την άλλη πιστεύω οτι ο μέσος Γάλλος έχει το αυτοκίνητο του σε πολύ καλύτερη κατάσταση από το μέσο Έλληνα, λόγω νοοτροπίας και οικονομικής κατάστασης. Αυτο ισχύει και για τη βενζίνη και για το πετρελαιο. Ότι και να χρησιμοποιείς, αν το ρημάδι δεν είναι συντηρημένο όπως πρέπει, θα είναι ρυπογονο και επικίνδυνο.
Νομίζω ότι απλά η Γαλλική κυβέρνηση σκοτίζεται περισσότερο για τα προβλήματα της Renault και της PSA παρά για το περιβάλλον. Αφενός προβλέπεται οικονομική δυσπραγία, άρα μείωση πωλήσεων. Αφετέρου οι βιομηχανίες έχουν στα σκαριά την ηλεκτρική τεχνολογία. Οπότε πρέπει να διαμορφωθούν οι συνθήκες στην αγορά για να περπατήσει. Αλλιώς το καράβι θα πάει άπατο. Βγαίνει λοιπόν ο Γάλλος και λέει ότι πρέπει να αλλάξουμε τα diesel με ηλεκτρικά. Ωραία. Πώς θα το κάνουμε? Θα χαρατσώσουμε το diesel και θα δόσουμε τυρακι την επιδότηση στους νυν κατόχους. Πουλα μπαταρίες Renault τώρα.
Θα έρθουν μετά απο 20 χρόνια οι εκάστοτε πνευμονολόγοι και θα πουν οτι οι συσσωρευτες εκλυουν αέρια και περιεχουν επικίνδυνες χημικές ουσίες. Θα είναι ακριβώς τότε που η αυτοκινητοβιομηχανία θα έχει έτοιμη την τεχνολογία υδρογόνου ή ποιος ξέρει τι άλλο και θα ξαναβγει ο Γάλλος υπουργός να χαρατσώσει την ηλεκτρική ενέργεια.
Δεν είμαι αντίθετος στην πρόοδο της τεχνολογίας, απλά λέω ότι οι κυβερνήσεις πάντα υποβοηθούν την αυτοκινητοβιομηχανια να παει την αγορά εκεί που θέλει ώστε να πουλήσει το νέο θαύμα της. -
πραγματικα νουμερα μονοξειδιο του ανθρακα, οξειδιο του αζωτου, διοξειδιο του ανθρακα, κα/ανα χιλιομετρο μετρησεις εν κινηση μετα απο ερευνα απο την auto express, τα οξειδια του αζωτου(ΝΟΧ) στα υψη καθως και το διοξειδιο του ανθρακα +43gr απο το 126CO2 η εργοστασιακη μετρηση
Youtube Video -
Kανένα φρένο στα πετρέλαια δεν μπαίνει άμα αυξήσεις τον ειδικό φόρο κατά δύο σέντσια ανά λίτρο, είναι να γελάς. Το δε ποσό που θα μαζευτεί, 800 μιλλούνια το χρόνο, είναι πενταροδεκάρες για μια οικονομία γίγας όπως η γαλλική.
Το ζουμί βρίσκεται στην επιδότηση των ηλεκτρικών έως και με 10.000 ευρώ το κομμάτι. Και ποιός θα πληρώσει αυτά τα 10 χιλιάρικα?
Μα τι ερώτηση είναι αυτή, Φυσικά και το ζώο ο μέσος καταναλωτής, που δίνοντας 2 λεπτούλια παραπάνω βγήκαν τα μιλλούνια που θα μοιραστούν σε λίγες χιλιαδούλες φάσιον βίκτιμς και μπέτα τέστερς για να στηρίξουμε τη Ρενώ και την ΠΣΑ που θα βγάλουν ηλεκτρικά κομμένα και ραμμένα στο γράμμα του νόμου που θα τα επιδοτεί. Γουίν γουίν σενάριο.Άσχετα με αυτά. Πριν από λίγα χρόνια αν γκουγκλάριζες πετρέλαιο-πνευμονοπάθειες κ.α. το 98% των αποτελεσμάτων που θα έβρισκες ήταν αμερικάνικης προέλευσης δημοσιεύσεις και μελέτες. Ήταν φανερό ότι εδώ έπεφτε μώκο με εντολές άνωθεν. Τώρα η κατάσταση άλλαξε, όλο και πιο συχνά, και φυσικά καθόλου αθώα, βγαίνουν μελέτες που κατηγορούν τα πετρέλαια και από πίσω είναι ευρωπαικοί δάκτυλοι και εργοστάσια, ακόμα και η ίδια η ΕΕ. Υποκρισία φυσικά, ουδόλως τα ανακάλυψαν ΤΩΡΑ όπως πάνε να μας πείσουν, τα ήξεραν ανέκαθεν, απλά έκαναν μώκο για λόγους προστατευτισμού της αγοράς.
Τέλος, είμαστε τυχεροί που επί σειρά δεκαετιών απαγορεύτηκαν τα πετρέλαια (λόγω της απληστίας του ελληνικού φοροδίαιτου κράτους).Η μπίχλα και ο καρκίνος που θα ανασαίναμε θα ήταν με τον τόνο.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
...
Τέλος, είμαστε τυχεροί που επί σειρά δεκαετιών απαγορεύτηκαν τα πετρέλαια (λόγω της απληστίας του ελληνικού φοροδίαιτου κράτους).Η μπίχλα και ο καρκίνος που θα ανασαίναμε θα ήταν με τον τόνο.Τα αεριοκίνητα γιατί τα είχαν οι γαμημένοι απαγορέψει και ξύπνησαν ξαφνικά το 2000; Ξέρει κανείς;
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
πραγματικα νουμερα μονοξειδιο του ανθρακα, οξειδιο του αζωτου, διοξειδιο του ανθρακα, κα/ανα χιλιομετρο μετρησεις εν κινηση μετα απο ερευνα απο την auto express, τα οξειδια του αζωτου(ΝΟΧ) στα υψη καθως και το διοξειδιο του ανθρακα +43gr απο το 126CO2 η εργοστασιακη μετρηση
Youtube Video100% πραγματικά..
Developed by software engineers at Lysanda the technology plugs directly into the car's On-Board Diagnostic (OBD) port, analyses engine data and** predicts emissions**.
-
Τα αεριοκίνητα γιατί τα είχαν οι γαμημένοι απαγορέψει και ξύπνησαν ξαφνικά το 2000; Ξέρει κανείς;
Γιατί μπορούσαν να σου πουλάνε ακριβή βενζίνη και εσύ να την αγοράζεις σχεδόν αδιαμαρτύρητα, γιατί να σε πάνε στο φτηνό?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τα αεριοκίνητα γιατί τα είχαν οι γαμημένοι απαγορέψει και ξύπνησαν ξαφνικά το 2000; Ξέρει κανείς;
Γιατί μπορούσαν να σου πουλάνε ακριβή βενζίνη και εσύ να την αγοράζεις σχεδόν αδιαμαρτύρητα, γιατί να σε πάνε στο φτηνό?
το 2000 ειχε τετοια τιμη η βενζινη που ελαχιστοι ενδιαφερονταν για υγραεριο και αυτοι ηταν καποιοι ταξιτζιδες αντε και καμια 100ρια ΙΧδες σε ολη την αττικη.
-
Σωστό και αυτό, πιο παλιά όμως, νωρίς τη δεκαετία του '80 με πανάκριβο το αργό αλλά και μετά την άρον άρον αύξηση της τιμής της βενζίνης στις αρχές του '90 λόγω του ότι τα ΙΧ έγιναν φθηνά και από κάπου αλλού έπρεπε να βγουν τα όβολα, αν το γύρναγες σε υγραέριο και σε έπιαναν είχες μέχρι και κατάσχεση.
Φίλτρο σωματιδίων diesel