-
Εκτός αν το δικό σου Clio έχει σοβαρά προβλήματα, τα δύο γερμανικά κουβαδάκια που ανέφερες είναι πολύ χειρότερα στην οδήγηση! Το Clio 2 μαζί με το Ibiza ήταν τα δύο καλύτερα supermini της εποχής. Το θέμα εμφάνισης είναι υποκειμενικό μεν, αλλά πρώτη φορά ακούω άνθρωπο να αποκαλεί το Polo εκείνης της γενιάς καλαίσθητο!!!
-
Μιλάμε για την συγκεκριμένη γενιά του Polo γνωστό και ως τέρας ... αναξιοπιστίας.
Στατικό ως ανθοδοχειο ή τασάκι το λες και συμπαθητικό! -
Εκείνο το polo ήταν το τζόκερ για συνεργεία!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εκτός αν το δικό σου Clio έχει σοβαρά προβλήματα, τα δύο γερμανικά κουβαδάκια που ανέφερες είναι πολύ χειρότερα στην οδήγηση! Το Clio 2 μαζί με το Ibiza ήταν τα δύο καλύτερα supermini της εποχής. Το θέμα εμφάνισης είναι υποκειμενικό μεν, αλλά πρώτη φορά ακούω άνθρωπο να αποκαλεί το Polo εκείνης της γενιάς καλαίσθητο!!!Το Clio μέσα σε 7 χρόνια (το πήραμε μεταχειρισμένο 5 χρονών) έχει μείνει 2 ή 3 φορές από μπαταρία και δύο φορές από αντλία βενζίνης αλλά όλα αυτά γίνανε επειδή ήταν παρατημένο πολύ καιρό,γι αυτό κιόλας έχει μόνο 60.000 χιλιόμετρα ενώ όταν το πήραμε είχε 40.000.Επίσης,μια φορά είχαν βουλώσει οι υδροροές κάτω από το παρμπρίζ με φύλλα και όταν έριξε καταιγίδα γέμισε το ντουλαπάκι και το πατάκι του συνοδηγού με νερό,μία φορά χάλασε το air condition και το καλοριφέρ αν και νομίζω ότι σε αυτό οφείλεται αυτό με τις υδροροές που έλεγα παραπάνω και μία φορά χάλασε ένα φωτοκύτταρο του immobilizer.ΑΑΑ και τώρα τελευταία κάνει μια μ@λ@κι@ και κλειδώνουν οι πόρτες από μόνες τους χωρίς να πατήσω το τηλεκοντρόλ ενώ το έχω ξεκλείδωτο,Μηχανολογικά είναι άριστο.Μέσα έχει ξεβάψει λίγο η στεφάνη του τιμονιού και ο αριστερός μοχλοδιακόπτης,έχει σκιστεί η φούσκα του μοχλού ταχυτήτων σε ένα σημείο και έχει αρχίσει να 'φαγώνεται' και το πόμολο του μοχλού και έχουν σπάσει και 2 πλαστικά στο πίσω κάθισμα(εκεί που τα πατάς για να αναδιπλώσεις την πλάτη η οποία αναδιπλώνεται κανονικά απλώς έχουν σπάσει κομματάκια από τα πλαστικά).
Είναι αυτά πολλά προβλήματα για ένα αμάξι 12 χρονών?Δηλαδή το Polo και το Corsa που ανέφερα νωρίτερα,βγάζουν πιο πολλές βλάβες?Και γενικά,το Clio είναι ωραίο ή άσχημο???
-
τρώγεσαι .... να δώσεις ένα αμαξάκι με λίγα χλμ ... και να πάρεις τι ? ....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
τρώγεσαι .... να δώσεις ένα αμαξάκι με λίγα χλμ ... και να πάρεις τι ? ....Μια σκέψη κάνω δεν είναι σίγουρο...
Αν και με το Clio με βλέπω για καιρό ακόμη,λόγω οικονομικών... -
Ο χρήστης NoLimit14 έγραψε:
Εκτός αν το δικό σου Clio έχει σοβαρά προβλήματα, τα δύο γερμανικά κουβαδάκια που ανέφερες είναι πολύ χειρότερα στην οδήγηση! Το Clio 2 μαζί με το Ibiza ήταν τα δύο καλύτερα supermini της εποχής. Το θέμα εμφάνισης είναι υποκειμενικό μεν, αλλά πρώτη φορά ακούω άνθρωπο να αποκαλεί το Polo εκείνης της γενιάς καλαίσθητο!!!
Το Clio μέσα σε 7 χρόνια (το πήραμε μεταχειρισμένο 5 χρονών) έχει μείνει 2 ή 3 φορές από μπαταρία και δύο φορές από αντλία βενζίνης αλλά όλα αυτά γίνανε επειδή ήταν παρατημένο πολύ καιρό,γι αυτό κιόλας έχει μόνο 60.000 χιλιόμετρα ενώ όταν το πήραμε είχε 40.000.Επίσης,μια φορά είχαν βουλώσει οι υδροροές κάτω από το παρμπρίζ με φύλλα και όταν έριξε καταιγίδα γέμισε το ντουλαπάκι και το πατάκι του συνοδηγού με νερό,μία φορά χάλασε το air condition και το καλοριφέρ αν και νομίζω ότι σε αυτό οφείλεται αυτό με τις υδροροές που έλεγα παραπάνω και μία φορά χάλασε ένα φωτοκύτταρο του immobilizer.ΑΑΑ και τώρα τελευταία κάνει μια μ@λ@κι@ και κλειδώνουν οι πόρτες από μόνες τους χωρίς να πατήσω το τηλεκοντρόλ ενώ το έχω ξεκλείδωτο,Μηχανολογικά είναι άριστο.Μέσα έχει ξεβάψει λίγο η στεφάνη του τιμονιού και ο αριστερός μοχλοδιακόπτης,έχει σκιστεί η φούσκα του μοχλού ταχυτήτων σε ένα σημείο και έχει αρχίσει να 'φαγώνεται' και το πόμολο του μοχλού και έχουν σπάσει και 2 πλαστικά στο πίσω κάθισμα(εκεί που τα πατάς για να αναδιπλώσεις την πλάτη η οποία αναδιπλώνεται κανονικά απλώς έχουν σπάσει κομματάκια από τα πλαστικά).
Είναι αυτά πολλά προβλήματα για ένα αμάξι 12 χρονών?Δηλαδή το Polo και το Corsa που ανέφερα νωρίτερα,βγάζουν πιο πολλές βλάβες?Και γενικά,το Clio είναι ωραίο ή άσχημο???
Είχε ένα φίλος μου το 1000άρι το Πόλο που έβαλες στην φωτό πριν καμιά 15αριά χρόνια. Μια μέρα με παίρνει τηλέφωνο μέσα στα νεύρα. 'Έμεινε το μπουρδέλο από ψεκασμό... 1.000.000 ΔΡΧ μου ζήτησε η αντιπροσωπεία για να το φτιάξει!!!' Μακάρι να είχε τα δικά σου μικροπροβληματάκια το Πόλο... Τώρα για την ομορφιά τι να σου πω; Θεωρείς όμορφο το τετράγωνο κουτί με ρόδες το Πόλο;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εκτός αν το δικό σου Clio έχει σοβαρά προβλήματα, τα δύο γερμανικά κουβαδάκια που ανέφερες είναι πολύ χειρότερα στην οδήγηση! Το Clio 2 μαζί με το Ibiza ήταν τα δύο καλύτερα supermini της εποχής. Το θέμα εμφάνισης είναι υποκειμενικό μεν, αλλά πρώτη φορά ακούω άνθρωπο να αποκαλεί το Polo εκείνης της γενιάς καλαίσθητο!!!
Το Clio μέσα σε 7 χρόνια (το πήραμε μεταχειρισμένο 5 χρονών) έχει μείνει 2 ή 3 φορές από μπαταρία και δύο φορές από αντλία βενζίνης αλλά όλα αυτά γίνανε επειδή ήταν παρατημένο πολύ καιρό,γι αυτό κιόλας έχει μόνο 60.000 χιλιόμετρα ενώ όταν το πήραμε είχε 40.000.Επίσης,μια φορά είχαν βουλώσει οι υδροροές κάτω από το παρμπρίζ με φύλλα και όταν έριξε καταιγίδα γέμισε το ντουλαπάκι και το πατάκι του συνοδηγού με νερό,μία φορά χάλασε το air condition και το καλοριφέρ αν και νομίζω ότι σε αυτό οφείλεται αυτό με τις υδροροές που έλεγα παραπάνω και μία φορά χάλασε ένα φωτοκύτταρο του immobilizer.ΑΑΑ και τώρα τελευταία κάνει μια μ@λ@κι@ και κλειδώνουν οι πόρτες από μόνες τους χωρίς να πατήσω το τηλεκοντρόλ ενώ το έχω ξεκλείδωτο,Μηχανολογικά είναι άριστο.Μέσα έχει ξεβάψει λίγο η στεφάνη του τιμονιού και ο αριστερός μοχλοδιακόπτης,έχει σκιστεί η φούσκα του μοχλού ταχυτήτων σε ένα σημείο και έχει αρχίσει να 'φαγώνεται' και το πόμολο του μοχλού και έχουν σπάσει και 2 πλαστικά στο πίσω κάθισμα(εκεί που τα πατάς για να αναδιπλώσεις την πλάτη η οποία αναδιπλώνεται κανονικά απλώς έχουν σπάσει κομματάκια από τα πλαστικά).
Είναι αυτά πολλά προβλήματα για ένα αμάξι 12 χρονών?Δηλαδή το Polo και το Corsa που ανέφερα νωρίτερα,βγάζουν πιο πολλές βλάβες?Και γενικά,το Clio είναι ωραίο ή άσχημο???
Είχε ένα φίλος μου το 1000άρι το Πόλο που έβαλες στην φωτό πριν καμιά 15αριά χρόνια. Μια μέρα με παίρνει τηλέφωνο μέσα στα νεύρα. 'Έμεινε το μπουρδέλο από ψεκασμό... 1.000.000 ΔΡΧ μου ζήτησε η αντιπροσωπεία για να το φτιάξει!!!' Μακάρι να είχε τα δικά σου μικροπροβληματάκια το Πόλο... Τώρα για την ομορφιά τι να σου πω; Θεωρείς όμορφο το τετράγωνο κουτί με ρόδες το Πόλο;
1.000.000 δραχμές=3000 ευρώ με σημερινά λεφτά...ενώ αυτά του Clio κόστισαν:1200 ευρώ στην αντιπροσωπεία 2 αντλίες βενζίνης+2 μπαταρίες( την τρίτη μπαταρία την βάλαμε τσάμπα εκτός αντιπροσωπείας ),160 ευρώ το air condition/καλοριφέρ και το φωτοκύτταρο immobilizer εκτός αντιπροσωπείας ενώ το πόμολο και η φούσκα με 40 ευρώ αλλάζονται άνετα με ανταλλακτικά του εμπορίου φυσικά.Τώρα το τιμόνι και ο μοχλοδιακόπτης που έχουν ξεβάψει,εντάξει μετά από μια ηλικία όλα το παθαίνουν αυτό.
1400 ευρώ σύνολο δηλαδή.Και υπόψιν ότι αν δεν είχε μείνει παρατημένο καιρό οι 2 μπαταρίες και οι 2 αντλίες βενζίνης δεν θα χάλαγαν.Μη σου πω και το καλοριφέρ/air condition αν καθαρίζαμε τις υδροροές.
Εντάξει σήμερα το Polo δεν θεωρείται τόσο όμορφο,όμως 20 χρόνια πριν μπορεί ναι.
Το Corsa τουλάχιστον είναι αξιόπιστο ή @@@? -
φιλε μου να σου πω και γω την γνωμη μου αν και νομιζω εισαι σε ψευτοδιλλημα......η να το πω αλλιως σε φιλολογικη αναζητηση....δηλαδή λεφτα όπως λες δεν υπαρχουν να στραφεις σε κατι νεοτερο και καλυτερο.....το αυτοκινητο που ηδη εχεις σου εχει ζητησει να δεοντα σε σχεση με την συντηρηση που του εχετε κανει.....θες να στραφεις σε αυτοκινητο παλιο που δεν ξερεις πως εχει συντηρηθεί και τι εχει βγαλει.......οποτε λογικα παντα δεν υπαρχει και μεγαλο διλλημα.....από την άλλη όμως υπαρχει σε ολους ένα κομματι που θελει την αλλαγη (όχι μονο σε αυτοκίνητα) ακομα και με χειροτερους ορους .....οι λογοι πολλοι και διαφορετικοι ......δεν είναι κατι αμελητεο.....σε καμια περιπτωση.....απλα είναι θεμα προτερεοτητας
-
Τα προβλήματα του Clio που αναφέρεις σχεδόν όλα είναι υπαιτιοτητας κακής χρήσης ή αχρηστιας/εγκατάλειψης και όχι του ίδιου του αυτοκινήτου.
Το 'σχεδόν' εξαιρεί τα πλαστικά και δέρματα που σε κανένα μαζικό αμάξι δεν είναι και τα καλύτερα.Το Corsa μάλλον είναι καλύτερο από το Polo. Είχε κατά καιρούς όμως και αυτό τα θέματα του. Εκείνο που άκουγα τακτικά ήταν η κρεμαγιερα. Γενικά Οpel και τιμόνι είναι σχέση μίσους!!!!
-
Ο χρήστης tenten7 έγραψε:
φιλε μου να σου πω και γω την γνωμη μου αν και νομιζω εισαι σε ψευτοδιλλημα......η να το πω αλλιως σε φιλολογικη αναζητηση....δηλαδή λεφτα όπως λες δεν υπαρχουν να στραφεις σε κατι νεοτερο και καλυτερο.....το αυτοκινητο που ηδη εχεις σου εχει ζητησει να δεοντα σε σχεση με την συντηρηση που του εχετε κανει.....θες να στραφεις σε αυτοκινητο παλιο που δεν ξερεις πως εχει συντηρηθεί και τι εχει βγαλει.......οποτε λογικα παντα δεν υπαρχει και μεγαλο διλλημα.....από την άλλη όμως υπαρχει σε ολους ένα κομματι που θελει την αλλαγη (όχι μονο σε αυτοκίνητα) ακομα και με χειροτερους ορους .....οι λογοι πολλοι και διαφορετικοι ......δεν είναι κατι αμελητεο.....σε καμια περιπτωση.....απλα είναι θεμα προτερεοτηταςΚοίτα δεν θέλω να φανώ 'κάπως' αλλά εκτός από το design που είναι καθαρά υποκειμενικό,πιστεύω ότι είναι και το κύρος στη μέση.
Όπως είχα πει νωρίτερα,αλλιώς είναι να λες ότι έχεις πχ Opel ή Honda και αλλιώς Citroen ή Fiat.
Εδώ στην Ελλάδα,τα 2 τελευταία και παρόμοια πχ Peugeot,Renault,Alfa Romeo,Lancia κλπ τα έχουμε συνδέσει με φτηνοκατασκευές που τις παίρνουν μόνο κάτι φτωχαδάκια επειδή δεν μπορούν να πάρουν κάτι από Germany ή από Japan.
Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αλλά,το έχω παρατηρήσει αυτό.Μπορεί να κάνω και λάθος.
Βέβαια αν ήμασταν Ευρωπαίοι όχι μόνο στα χαρτιά αλλά και στην πραγματικότητα,δεν θα τα συζητάγαμε καν αυτά.Εκεί όταν παίρνουν ένα αμάξι και γενικά οτιδήποτε όπως ψυγείο ή κουζίνα,το παίρνουν καινούριο ή ελαφρώς μεταχειρισμένο,το κρατάνε 3-4 χρόνια maximum και μετά το αποσύρουν ή το πουλάνε στο εξωτερικό.Εμείς οι Έλληνες πάλι,τα κρατάμε όλα μέχρι να φτάσουν 25-30,μη πω και 35 χρονών σε κάποιες περιπτώσεις. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Τα προβλήματα του Clio που αναφέρεις σχεδόν όλα είναι υπαιτιοτητας κακής χρήσης ή αχρηστιας/εγκατάλειψης και όχι του ίδιου του αυτοκινήτου.
Το 'σχεδόν' εξαιρεί τα πλαστικά και δέρματα που σε κανένα μαζικό αμάξι δεν είναι και τα καλύτερα.Το Corsa μάλλον είναι καλύτερο από το Polo. Είχε κατά καιρούς όμως και αυτό τα θέματα του. Εκείνο που άκουγα τακτικά ήταν η κρεμαγιερα. Γενικά Οpel και τιμόνι είναι σχέση μίσους!!!!
Αν μιλάς για το σύστημα διεύθυνσης,ένας φίλος μου με Opel Corsa 2003 μοντέλο του ζήτησαν 2200 ευρώ στην αντιπροσωπεία για επισκευή.Και τελικά το έφτιαξε σε ένα συνεργείο της γειτονιάς που λέμε,με 1400 ευρώ νομίζω.
Μου έλεγε ότι το τιμόνι του έκανε διάφορα πχ ενώ ήταν ίσιο το αμάξι έγερνε λίγο προς τα δεξιά ή προς τα αριστερά.Και δεν ήθελε ευθυγράμμιση ή ζυγοστάθμιση,άλλο ήταν το θέμα. -
[
Κοίτα δεν θέλω να φανώ 'κάπως' αλλά εκτός από το design που είναι καθαρά υποκειμενικό,πιστεύω ότι είναι και το κύρος στη μέση.
Όπως είχα πει νωρίτερα,αλλιώς είναι να λες ότι έχεις πχ Opel ή Honda και αλλιώς Citroen ή Fiat.
Εδώ στην Ελλάδα,τα 2 τελευταία και παρόμοια πχ Peugeot,Renault,Alfa Romeo,Lancia κλπ τα έχουμε συνδέσει με φτηνοκατασκευές που τις παίρνουν μόνο κάτι φτωχαδάκια επειδή δεν μπορούν να πάρουν κάτι από Germany ή από Japan.
Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αλλά,το έχω παρατηρήσει αυτό.Μπορεί να κάνω και λάθος.
Βέβαια αν ήμασταν Ευρωπαίοι όχι μόνο στα χαρτιά αλλά και στην πραγματικότητα,δεν θα τα συζητάγαμε καν αυτά.Εκεί όταν παίρνουν ένα αμάξι και γενικά οτιδήποτε όπως ψυγείο ή κουζίνα,το παίρνουν καινούριο ή ελαφρώς μεταχειρισμένο,το κρατάνε 3-4 χρόνια maximum και μετά το αποσύρουν ή το πουλάνε στο εξωτερικό.Εμείς οι Έλληνες πάλι,τα κρατάμε όλα μέχρι να φτάσουν 25-30,μη πω και 35 χρονών σε κάποιες περιπτώσεις.[/quote]Δεν φαινεσαι καπως και επειδή ο γραπτος λογος εννοιοτε μπορει να παρεξηγηθεί.....απλα κουβεντα κανουμε.....πες μου πραγματικα τι σχεση εχει το κυρος σε αμαξι 10ετιας και βαλε.....και ποιος σοβαρος ανθρωπος θα πει σημερα ότι ένα αλφα ρομεο πχ εχει λιγοτερο κυρος από ένα οπελ. Τωρα αν το θεμα σου είναι πουλ μουρ μην παρεις κανενα από τα παραπανω υπαρχουν άλλες επιλογες εξισου φτηνες. Τωρα σε σχεση με την κουλτουρα των ευρωπαιων ναι είναι τετοια αλλα σε αναγκαζει και το κρατος να στρεφεσαι σε τέτοιες λυσεις (πχ τα 5ετιας και πανω αυτοκίνητα στην γερμανια εχουν μεγαλυτερη φορολογια και ασφαλεια) Στην ελλαδα του 2012 δεν νομιζω να εχουν πολλοι την δυνατοτητα να αλλαζουν αμαξι ανα 5 ετια
-
Ο χρήστης NoLimit14 έγραψε:
Κοίτα δεν θέλω να φανώ 'κάπως' αλλά εκτός από το design που είναι καθαρά υποκειμενικό,πιστεύω ότι είναι και το κύρος στη μέση.
Όπως είχα πει νωρίτερα,αλλιώς είναι να λες ότι έχεις πχ Opel ή Honda και αλλιώς Citroen ή Fiat.
Εδώ στην Ελλάδα,τα 2 τελευταία και παρόμοια πχ Peugeot,Renault,Alfa Romeo,Lancia κλπ τα έχουμε συνδέσει με φτηνοκατασκευές που τις παίρνουν μόνο κάτι φτωχαδάκια επειδή δεν μπορούν να πάρουν κάτι από Germany ή από Japan.
Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αλλά,το έχω παρατηρήσει αυτό.Μπορεί να κάνω και λάθος.Ειλικρινά δεν φαίνεται να έχεις σχέση με την αυτοκίνηση. Για παράδειγμα, οι οδηγοκεντρικές Alfa είναι πολύ πιο ακριβές από τα Opel τα οποία δεν απολαμβάνουν καμία απολύτως εκτίμηση από τους γνώστες λόγω κακής οδικής συμπεριφοράς και μέτριων επιδόσεων.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κοίτα δεν θέλω να φανώ 'κάπως' αλλά εκτός από το design που είναι καθαρά υποκειμενικό,πιστεύω ότι είναι και το κύρος στη μέση.
Όπως είχα πει νωρίτερα,αλλιώς είναι να λες ότι έχεις πχ Opel ή Honda και αλλιώς Citroen ή Fiat.
Εδώ στην Ελλάδα,τα 2 τελευταία και παρόμοια πχ Peugeot,Renault,Alfa Romeo,Lancia κλπ τα έχουμε συνδέσει με φτηνοκατασκευές που τις παίρνουν μόνο κάτι φτωχαδάκια επειδή δεν μπορούν να πάρουν κάτι από Germany ή από Japan.
Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αλλά,το έχω παρατηρήσει αυτό.Μπορεί να κάνω και λάθος.Ειλικρινά δεν φαίνεται να έχεις σχέση με την αυτοκίνηση. Για παράδειγμα, οι οδηγοκεντρικές Alfa είναι πολύ πιο ακριβές από τα Opel τα οποία δεν απολαμβάνουν καμία απολύτως εκτίμηση από τους γνώστες λόγω κακής οδικής συμπεριφοράς και μέτριων επιδόσεων.
Ναι που είναι όμως σήμερα η Alfa Romeo που έχει μείνει με 2 παλιά μοντέλα ενώ η Opel έχει ολόκληρη γκάμα?
Τώρα για την οδική συμπεριφορά και τις επιδόσεις δεν μπορώ να πω πως είναι μέτρια ή κάτω του μετρίου.
Σίγουρα η Alfa Romeo υπερτερεί εκεί αλλά και στο design αλλά υστερεί σε τομείς όπως τεχνολογία,εξοπλισμός,ποιότητα,αξιοπιστία,μεταπωλητική αξία,άνεση κλπ όπου η Opel είναι καλύτερη.
Όσο για το πρώτο που είπες,μικρός είμαι ακόμα,σιγά σιγά θα μάθω... -
Τι εννοείς ότι τα Opel δεν είναι μέτρια οδηγικά; Είναι σαφώς χειρότερα από τον ανταγωνισμό και αιώνες πίσω από Alfa, Seat, Ford, Renault, Mazda κλπ. Το ότι η AR έχει δύο μοντέλα οφείλεται σε έλλειψη επενδύσεων της μητρικής εταιρείας. Τι δύο μοντέλα έχει όμως; Στην κορυφή των κατηγοριών τους από άποψη συμπεριφοράς και επιδόσεων!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τι εννοείς ότι τα Opel δεν είναι μέτρια οδηγικά; Είναι σαφώς χειρότερα από τον ανταγωνισμό και αιώνες πίσω από Alfa, Seat, Ford, Renault, Mazda κλπ. Το ότι η AR έχει δύο μοντέλα οφείλεται σε έλλειψη επενδύσεων της μητρικής εταιρείας. Τι δύο μοντέλα έχει όμως; Στην κορυφή των κατηγοριών τους από άποψη συμπεριφοράς και επιδόσεων!Για την VW και γενικά για το group VAG έχεις την ίδια γνώμη με την Opel?
-
δεν θα βγαλεις ευκολα συμπερασμα με τις ερωτήσεις που κανεις φιλε....δεν είναι όλα τα αμαξια της γκρουπ βαγκ ιδια....οσο για την μεταπωλητικη αξια που λες και παλι δεν συμφωνω.....ειδικα για τα αμαξια που ψάχνεις οποιο και αν παρεις ή κρατησεις και μετα θες να το πουλήσεις η θα το δωσεις για σιδερα ή κοψοχρονιά.
-
Ο χρήστης NoLimit14 έγραψε:
Τι εννοείς ότι τα Opel δεν είναι μέτρια οδηγικά; Είναι σαφώς χειρότερα από τον ανταγωνισμό και αιώνες πίσω από Alfa, Seat, Ford, Renault, Mazda κλπ. Το ότι η AR έχει δύο μοντέλα οφείλεται σε έλλειψη επενδύσεων της μητρικής εταιρείας. Τι δύο μοντέλα έχει όμως; Στην κορυφή των κατηγοριών τους από άποψη συμπεριφοράς και επιδόσεων!
Για την VW και γενικά για το group VAG έχεις την ίδια γνώμη με την Opel?
Ανέφερα και μάρκα του VAG, την Seat. Είναι σαφώς πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα από τα Opel, αν και έχουν θέματα αξιοπιστίας πολλές φορές.
-
Φιλε αν εχω καταλαβει καλα θες να πουλησεις το αμαξι σου γιατι κολλας στο σημα. Προτιμω χιλιες φορες το κλιο απο την ζημιαρικη λαδιερα της vw.
Να σου απαντησω στην αποψη σου οτι τις lancia και alfa πως τις οδηγανε κατι φρωχομπινεδες, πως ενας απο τους πιο πλουσιους ελληνες μεχρι πριν μερικα χρονια οδηγουσε lancia kappa και πως αν ανοιξεις τους καταλογους της lancia ζητανε πολλα λεφτα για τα αμαξια τους. Δες π.χ. ποσο εκανε η δ και θα καταλαβεις.
Να σε πληροφορησω οτι το γκραντε πουντο μου, που ειμαι τριτο χερι, το εχω ξεσκισει εδω και 15000χμ και δεν εχει κανει κιχ, οτι το οδηγουσε απο οσο εχω πληροφορηθει αρχιτεκτονας. Στο πρωτο χερι. Αρα ξεφυγε λιγο απο τους μυθους. Εγω ξερω οτι τα vw ειναι τα αμαξια του λαου. Το λεει και η λςξη αλλωστε.Οσο για τον εξοπλισμο και την ποιοτητα δες μεσα μια δ ή μια gulietta και θα δεις πως κανεις λαθος, ειδικα για την lancia.
Περι αξιοπιστιας... Θεωρω πολυ αξιοπιστα τα fiat και πολυ αναξιοπιστα τα vw. Εχω κλεισει τα αφτια μου στους μυθους και κοιταω οτι εχω στην οικογενεια. 2 αμαξια vag που ειχα και τα αλλα fiat. Μα τοσο τυχαιρος ειμαι στα φιατ; να παιξω κανενα τζοκερ...
Δίλημμα για απόκτηση μεταχειρισμένου