Επειδή εδώ μάλλον γουστάρουμε να ψειρίζουμε τη μαϊμού στο θέμα αυτό, θα ρωτήσω και θα απαντήσω μόνος μου.
Ένα λάδι πχ Γαλλικό που φτιάχνεται στη Γαλλία αλλά και σε μια άλλη μακρυνή χώρα πχ Αίγυπτο σε εργοστάσιο της μαμά εταιρίας με τις ίδιες προδιαγαφές της μαμά εταιρίας πόσο ίδιο είναι ?
Θα πω ότι είναι γενικά ίδιο αλλά όχι ακριβώς ίδιο, και τι εννοώ με αυτό.
Τα λάδια περιέχουν πρόσθετα τα οποία είναι αρκετά τον αριθμό, περιέχουν πχ φώσφορο, πόσο ίδιος είναι ο φώσφορος που προμηθεύεται το Γαλλικό εργοστάσιο με τον φώσφορο που προμηθεύεται το Αιγυπτιακό εργοστάσιο αφού κατά πάσα πιθανότητα έχουν άλλο προμηθευτή, πόσο ίδια είναι και τα υπόλοιπα πρόσθετα που προέρχονται από διαφορετικούς προμηθευτές ?
Και αν υποθέσουμε ότι το πακέτο των πρόσθετων πηγαίνει στην Αίγυπτο σε βαρέλια από τη μαμά εταιρία πόσο ίδιο είναι το βασικό λάδι που μπαίνει στα Αιγιαπτικά παραγώμενα λάδια που ο λόγος που φτιάχνονται εργοστάσια παραγωγής λαδιών ή ακόμα και εργοστάσια Blending αφού υπάρχει στην περιοχή ραφινερία είναι η ελαχιστοποίηση της μεταφοράς Α! υλών ?
Εργοστάσιο Blending υπάρχει στην Αττική και είναι στον Ασπρόπυργο και κάνει Blending και συσκευάζει αρκετά λάδια γνωστών επώνυμων εταιριών, πόσο ίδια είναι λοιπόν τα λάδια αυτά με τα αρχικά μαμά λάδια ακόμα και στην περίπτωση του πακέτου των πρόσθετων που έρχεται από τις μαμά εταιρίες λιπαντικών τη στιγμή που το βασικό λάδι είναι διαφορετικό από το μαμά βασικό λάδι ?
Γνωρίζετε πόσα στοιχεία υπάρχουν στα πετρελαιοειδή που διαφέρουν μεταξύ τους γιατί προέρχονται από διαφορετική περιοχή εξόρυξης ?
Τα λάδια πχ της Πενσυλβάνιας δεν έχουν σχέση με τα λάδια του Περσικού κόλπου, τα πρώτα περιέχουν πολύ γραφίτη, έτσι σε όλες τις περιοχές τα λάδια είναι διαφορετικά.
Βλέπουμε ότι υπάρχουν πολλοί παράγοντες που διαφοροποιούν τα λάδια από λίγο έως αρκετά, ας αφήσουμε λοιπόν τις χαζοειρωνίες και ας παραδεχτούμε ότι έχουμε μαύρα μεσάνυχτα με τα ζουμιά που βάζουμε στα αμάξια μας, όλα καλά είναι μέχρι αποδείξεως του ενατίον και το βλέπουμε μετά από πολλές δεκάδες χλμ τι καπνό φουμάρει το πιο ζωτικό υγρό του κινητήρα μας.