-
Ακόμα καλύτερα είναι τα Yacco αλλά είναι αρκετά πιο ακριβά.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ακόμα καλύτερα είναι τα Yacco αλλά είναι αρκετά πιο ακριβά.Για τα Amsoil τι γνώμη έχεις;
-
Liqui moly έβαλα πρόσφατα κ θα ξαναβαλω. 4 λίτρα 5-30 για diesel dpf 44€.
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Ακόμα καλύτερα είναι τα Yacco αλλά είναι αρκετά πιο ακριβά.
Για τα Amsoil τι γνώμη έχεις;
Πολλοί τα παινεύουν αλλά εμένα δεν μου α΄ρεσουν χωρίς να ξέρω γιατί ακριβώς, είχε πάρει ο γιός μου όταν είχε ένα Σταρλετάκι και του τα έκανε σαν νερό, οπότε κάτι μου έκανε κλίκ και τα αποφεύγω.
Από τα Αμερικάνικα προτιμώ τα Torco, τα βάζουν πολύ γνωστοί μου και λένε τα καλύτερα, επίσης ακούω πολύ καλά λόγια τια τις βαλβολίνες της Redline.
H γνώμη μου είναι ότι τα λάδια δείχνουν τι είναι σε πάρα πολλά χλμ, πχ 100.000 plus, επίσης καλό είναι να αλλάζονται οι βαλβολίνες κάθε 20-25 Κ χλμ και άσε τα εργοστάσια να λένε ότι θέλουν, η αλλαγή στις βαλβολίνες εξασφαλίζει ότι η ζωή των ρουλεμάνκαι των συγχρονιζέ θα είναι μακροβιότερη μόνο που χρειάζεται προσοχή στις προδιαγραφές τους, δεν είναι όλες οι προδιαγραφές για όλα τα σαζμάν και διαφορικά, εκεί ακολουθούμε τον κατασκευαστή διαλέγοντας αν θέλουμε άλλη μάρκα, αν πχ ο κατασκευαστής λέει 75/80 GL4 δεν είναι σωστό να βάλουμε 75/80 GL5 γιατί η GL5 έχει πρόσθετα τα οποία είναι επιθετικά στα μπρούτζινα συγχρονιζέ, το να βάλουμε 75/90 ειδικά αν το κυνηγάμε και λίγο δεν πειράζει αλλά η προδιαγραφή GL να είναι ίδια με την προτεινόμενη.
-
@21 Quadra
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση κ την χρήσιμη παρατήρηση σου για τις βαλβολίνες (στο μυαλό μου είσαι!). Για τα Amsoil είχα την ίδια απορία γιατί αν και 10w-40 στο Punto (F.I.R.E 1,1L) δούλευε σαν πολύ πιο λεπτό λιπαντικό.
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Οσο αφορα το 19αρι.... επειδη ειχα και εβαζα παντα elf.... σε αντιθεση με της μητερας μου το clio που εβαζε οτι εβρισκε.... εχω δει με τα ματια μου την διαφορα του κινητηρα!τελικά τα μοτέρ θέλουν μάρκα και οχι προδιαγραφές.......
-
Επειδή εδώ μάλλον γουστάρουμε να ψειρίζουμε τη μαϊμού στο θέμα αυτό, θα ρωτήσω και θα απαντήσω μόνος μου.
Ένα λάδι πχ Γαλλικό που φτιάχνεται στη Γαλλία αλλά και σε μια άλλη μακρυνή χώρα πχ Αίγυπτο σε εργοστάσιο της μαμά εταιρίας με τις ίδιες προδιαγαφές της μαμά εταιρίας πόσο ίδιο είναι ?
Θα πω ότι είναι γενικά ίδιο αλλά όχι ακριβώς ίδιο, και τι εννοώ με αυτό.Τα λάδια περιέχουν πρόσθετα τα οποία είναι αρκετά τον αριθμό, περιέχουν πχ φώσφορο, πόσο ίδιος είναι ο φώσφορος που προμηθεύεται το Γαλλικό εργοστάσιο με τον φώσφορο που προμηθεύεται το Αιγυπτιακό εργοστάσιο αφού κατά πάσα πιθανότητα έχουν άλλο προμηθευτή, πόσο ίδια είναι και τα υπόλοιπα πρόσθετα που προέρχονται από διαφορετικούς προμηθευτές ?
Και αν υποθέσουμε ότι το πακέτο των πρόσθετων πηγαίνει στην Αίγυπτο σε βαρέλια από τη μαμά εταιρία πόσο ίδιο είναι το βασικό λάδι που μπαίνει στα Αιγιαπτικά παραγώμενα λάδια που ο λόγος που φτιάχνονται εργοστάσια παραγωγής λαδιών ή ακόμα και εργοστάσια Blending αφού υπάρχει στην περιοχή ραφινερία είναι η ελαχιστοποίηση της μεταφοράς Α! υλών ?
Εργοστάσιο Blending υπάρχει στην Αττική και είναι στον Ασπρόπυργο και κάνει Blending και συσκευάζει αρκετά λάδια γνωστών επώνυμων εταιριών, πόσο ίδια είναι λοιπόν τα λάδια αυτά με τα αρχικά μαμά λάδια ακόμα και στην περίπτωση του πακέτου των πρόσθετων που έρχεται από τις μαμά εταιρίες λιπαντικών τη στιγμή που το βασικό λάδι είναι διαφορετικό από το μαμά βασικό λάδι ?
Γνωρίζετε πόσα στοιχεία υπάρχουν στα πετρελαιοειδή που διαφέρουν μεταξύ τους γιατί προέρχονται από διαφορετική περιοχή εξόρυξης ?
Τα λάδια πχ της Πενσυλβάνιας δεν έχουν σχέση με τα λάδια του Περσικού κόλπου, τα πρώτα περιέχουν πολύ γραφίτη, έτσι σε όλες τις περιοχές τα λάδια είναι διαφορετικά.
Βλέπουμε ότι υπάρχουν πολλοί παράγοντες που διαφοροποιούν τα λάδια από λίγο έως αρκετά, ας αφήσουμε λοιπόν τις χαζοειρωνίες και ας παραδεχτούμε ότι έχουμε μαύρα μεσάνυχτα με τα ζουμιά που βάζουμε στα αμάξια μας, όλα καλά είναι μέχρι αποδείξεως του ενατίον και το βλέπουμε μετά από πολλές δεκάδες χλμ τι καπνό φουμάρει το πιο ζωτικό υγρό του κινητήρα μας.
-
Αρα καλα τα λεει πιο πανω ο skodas οτι θελει 'γνησιο λαδι skoda'?
-
21 Quadra επειδη βλεπω οτι το κατεχεις το αθλημα θα ηθελα την γνωμη σου για τα λαδια gm dexos2. Επισης ποια η γνωμη σου για τις μαμα οπελισιες βαλβολινες; η οπελ λεει μονο αυτες να χρησιμοποιουνται στα σαζμαν της. Πραγματι πολλοι που εβαλαν σε οπελ διαφορετικες βαλβολινες ακομα και καλυτερες ειχαν προβληματα χωρις να αλλαξουν gl προδιαγραφές. Που μπορει να οφειλεται αυτο; περιμενω την γνωμη σου και στα τρια ερωτηματα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ακόμα καλύτερα είναι τα Yacco αλλά είναι αρκετά πιο ακριβά.Τώρα μίλησες για την κορυφή,μάστορα.
Απο τα Motul δεν έχουν μεγάλες διαφορές και μιλάω για το Γαλλικό,για να συγκρίνουμε ίδια πράγματα..
Απο τα άλλα δύο,ναί είναι πιο ακριβά.
Αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις σε αυτή τη ζωή και το γνωρίζεις πολύ καλά. -
Ο χρήστης dexter13 έγραψε:
Liqui moly έβαλα πρόσφατα κ θα ξαναβαλω. 4 λίτρα 5-30 για diesel dpf 44€.Αυτά έβαλα κι εγώ μετά από έρευνα, συγκεκριμένα τα TopTec 4200 αλλά τα πήρα €13,50 το λίτρο...από που τα πήρες αν επιτρέπεται;
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
21 Quadra επειδη βλεπω οτι το κατεχεις το αθλημα θα ηθελα την γνωμη σου για τα λαδια gm dexos2. Επισης ποια η γνωμη σου για τις μαμα οπελισιες βαλβολινες; η οπελ λεει μονο αυτες να χρησιμοποιουνται στα σαζμαν της. Πραγματι πολλοι που εβαλαν σε οπελ διαφορετικες βαλβολινες ακομα και καλυτερες ειχαν προβληματα χωρις να αλλαξουν gl προδιαγραφές. Που μπορει να οφειλεται αυτο; περιμενω την γνωμη σου και στα τρια ερωτηματα.Η Dexos 2 είναι προδιαγραφή της GM, τώρα ποιός φτιάχνει τα λάδια και τις βαλβολίνες της GM θα σε γελάσω γιατί δεν έχω ασχοληθεί, ξέρω όμως ότι τα λάδια της 5-30 είναι 100% συνθετικά και ακούω ότι είναι καλά παρόλη τη χαμηλή τιμή τους, το ίδιο καλές είναι και οι βαλβολίνες της GM, δεν είμαι της γνώμης να αρχίσεις το ψάξιμο, ότι ισάξιο βρείς θα το πληρώσεις ακριβότερα, άρα μείνε εκεί.
Δες εδώ πόσοι φτιάχνουν λάδια Dexos 2
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
21 Quadra επειδη βλεπω οτι το κατεχεις το αθλημα θα ηθελα την γνωμη σου για τα λαδια gm dexos2. Επισης ποια η γνωμη σου για τις μαμα οπελισιες βαλβολινες; η οπελ λεει μονο αυτες να χρησιμοποιουνται στα σαζμαν της. Πραγματι πολλοι που εβαλαν σε οπελ διαφορετικες βαλβολινες ακομα και καλυτερες ειχαν προβληματα χωρις να αλλαξουν gl προδιαγραφές. Που μπορει να οφειλεται αυτο; περιμενω την γνωμη σου και στα τρια ερωτηματα.
Η Dexos 2 είναι προδιαγραφή της GM, τώρα ποιός φτιάχνει τα λάδια και τις βαλβολίνες της GM θα σε γελάσω γιατί δεν έχω ασχοληθεί, ξέρω όμως ότι τα λάδια της 5-30 είναι 100% συνθετικά και ακούω ότι είναι καλά παρόλη τη χαμηλή τιμή τους, το ίδιο καλές είναι και οι βαλβολίνες της GM, δεν είμαι της γνώμης να αρχίσεις το ψάξιμο, ότι ισάξιο βρείς θα το πληρώσεις ακριβότερα, άρα μείνε εκεί.
Δες εδώ πόσοι φτιάχνουν λάδια Dexos 2
Λεει οτι global supplier ειναι η Lukoil.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
δεν είναι όλες οι προδιαγραφές για όλα τα σαζμάν και διαφορικά, εκεί ακολουθούμε τον κατασκευαστή διαλέγοντας αν θέλουμε άλλη μάρκα, αν πχ ο κατασκευαστής λέει 75/80 GL4 δεν είναι σωστό να βάλουμε 75/80 GL5 γιατί η GL5 έχει πρόσθετα τα οποία είναι επιθετικά στα μπρούτζινα συγχρονιζέ,Αυτή είναι μια μεγάλη λεπτομέρεια φίλε Παναγιώτη που πολλοί δεν δίνουν την σημασία που πρέπει.
Βάζουν GL5 όταν η προδιαγραφή τους είναι για GL4 νομίζοντας πως θα κάνουν κάτι καλύτερο και τελικά μετά από καιρό παίρνουν το συγχρονιζέ στο χέρι ακριβώς επειδή η GL5 είναι ακατάλληλη για τα υλικά τους -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
δεν είναι όλες οι προδιαγραφές για όλα τα σαζμάν και διαφορικά, εκεί ακολουθούμε τον κατασκευαστή διαλέγοντας αν θέλουμε άλλη μάρκα, αν πχ ο κατασκευαστής λέει 75/80 GL4 δεν είναι σωστό να βάλουμε 75/80 GL5 γιατί η GL5 έχει πρόσθετα τα οποία είναι επιθετικά στα μπρούτζινα συγχρονιζέ,
Αυτή είναι μια μεγάλη λεπτομέρεια φίλε Παναγιώτη που πολλοί δεν δίνουν την σημασία που πρέπει.
Βάζουν GL5 όταν η προδιαγραφή τους είναι για GL4 νομίζοντας πως θα κάνουν κάτι καλύτερο και τελικά μετά από καιρό παίρνουν το συγχρονιζέ στο χέρι ακριβώς επειδή η GL5 είναι ακατάλληλη για τα υλικά τουςΟι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά στα πάντα, ειδικά στην μηχανολογία και πιο ειδικά στα κινούμενα μέρη υπό φορτίο.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Προφανως και κανεις πλακα τωρα.
Το λαδι gm το συγκεκριμενο ειναι φοβερο. Ακριβο το βρισκεις μαλιστα. Μπορω να σου πω απο που να το παιρνεις 28 ευρω το 5 λιτρο αν εισαι Αθηνα.Φιλε μου με ενδιαφερει αυτο που ειπες για το 5-30, πες μου που μπορω να το βρω??
-
Εχει και Πειραια επισης, με 27€, οπου σε βολευει.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Προφανως και κανεις πλακα τωρα.
Το λαδι gm το συγκεκριμενο ειναι φοβερο. Ακριβο το βρισκεις μαλιστα. Μπορω να σου πω απο που να το παιρνεις 28 ευρω το 5 λιτρο αν εισαι Αθηνα.Φιλε μου με ενδιαφερει αυτο που ειπες για το 5-30, πες μου που μπορω να το βρω??
Στον Κοντολαιμακη στην Στρατηγου Καλλαρη, εχει επισης ιδια τιμη ο Λαμπρινιαδης στον Πειραια.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Προφανως και κανεις πλακα τωρα.
Το λαδι gm το συγκεκριμενο ειναι φοβερο. Ακριβο το βρισκεις μαλιστα. Μπορω να σου πω απο που να το παιρνεις 28 ευρω το 5 λιτρο αν εισαι Αθηνα.Φιλε μου με ενδιαφερει αυτο που ειπες για το 5-30, πες μου που μπορω να το βρω??
Στον Κοντολαιμακη στην Στρατηγου Καλλαρη, εχει επισης ιδια τιμη ο Λαμπρινιαδης στον Πειραια.
...και το 2ο μαγαζι του Κοντολαιμακη στον Πειραια
-
Έχει δοκιμάσει κανεις κάποιο ελληνικό 5w30; κατα προτίμηση certified.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]