-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Ηλια τα 1800αρια γιατι δςν τα πιανεις? Εχτες μιλουσα με εναν συναδελφο για αυτο το μοτερ και μου ελεγε για κατι πεταλουδες στην εισαγωγη και για την δυσκολια του τρυπηματος.... αυτος ειναι ο λογος!!!πεταλουδες πλεον εχουν οι περισσοτεροι κινητηρες, παντα βγαζω εισαγωγη ας ειναι και πλαστικη για να την τρυπησω δεν ειναι το προβλημα μου εκει, με τις βαλβιδες εχω προβλημα γιατι καθονται πολυ γρηγορα.
τωρα αν ειναι ενα; αυτοκινητο που κανει πανω απο 30000km τον χρονο αξιζει να βαλει υγραεριο και ας κατεβει το καπακι για επισκευη, θα εχει κανει γρηγοαρα αποσβεση στα λεφτα που εδωσε και για τα 2, αν κανει λιγοτερα τοτε...... -
Εγω προσωπικα κανω απο 10 εως 15 χιλιαδες το χρονο αλλα αν εβαζα αερι θα μου εδινε κινητρο να κανω περισσοτερα,επισης δεν καταλαβαινω γιατι παντα λεμε αν κανεις το χρονο τοσα χιλ τοτε συμφερει ,ας κανω αποσβεση σε δυο χρονια και τι εγινε.Εγω με ενδιεφερε να το σηκωνει το αεριο το αυτοκινητο και αν πραγματικα υπαρχουν focus 2006 που εχουν βγαλει με αεριο πανω 60-70000 χιλ.Γιατι οσους εχω ρωτησει δεν εχουν βγαλει πολλα χιλ και οι περισσοτεροι εχουν το facelift 2008 και μετα και ισχυριζονται οτι ο κινητηρας τους βγαινει και με αεριο γιατι στο fordetis υπαρχει σελιδα με service στο αεριο ή κατι τετοιο τελος παντων
-
εχω δειγμα απο volvo s40 1,8 θειου μου με συστημα της αγνωστης bluemec...περα απο καποια αρχικα θεματα σεταρισμοτος σωστης λειτουργιας ολα καλα ...μιλαμε για 40000χλμ το λιγοτερο οτι εχει κανει με lpg και κανενα θεμα ακομα με βαλβιδες.
-
Οσοι λετε οτι δεν εχετε θεμα με τις βαλβιδες τις εχετε ελεγξει ή απλα τσουλαει αρα και δεν εχει προβλημα?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Οσοι λετε οτι δεν εχετε θεμα με τις βαλβιδες τις εχετε ελεγξει ή απλα τσουλαει αρα και δεν εχει προβλημα?Είναι αυτό ότι ελάχιστοι έχουν πάει να δουν το διάκενο και αν χρειαστεί να το ρυθμίσουν έτσι για να έχουν ένα σημείο αναφοράς.Οταν τους λες ότι εκεί πάσχουν τα αυτοκίνητα σε κοιτάνε στα μάτια με απορία,χωριά τώρα λόγω των καιρών από συντήρηση οι περισσότεροι '................απλά να τσουλαει
-
αν ειχε θεμα με βαλβιδες δεν θα ρεταριζε-μπερδευε-ειχε μειομενη αποδοση...δεν ξερω αν εχει ελενξει διακενο αλλα το εχει καλοσυντηριμενο αν και καυτης(το πιεζει για να παει το αμαξι αρκετες φορες) λογο το οτι ειναι χημικος μηχανικος και εχει μια ιδεα κ απο μηχανολογικα...
υπαρχουν και αμαξια που τις βαλβιδες τις ξεχνας να τις κοιτας στο διακενο και συνηθος ειναι τουρμπατα...
-
Τα περισσότερα μοτέρ σήμερα έχουν αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες, για να πάρει κανείς χαμπάρι θα πρέπει να βγούν πολύ εκτός ορίων.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Τα περισσότερα μοτέρ σήμερα έχουν αυτορυθμιζόμενες βαλβίδεςΜπαααααααααα!!! Δεν....
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
αν ειχε θεμα με βαλβιδες δεν θα ρεταριζε-μπερδευε-ειχε μειομενη αποδοση...δεν ξερω αν εχει ελενξει διακενο αλλα το εχει καλοσυντηριμενο αν και καυτης(το πιεζει για να παει το αμαξι αρκετες φορες) λογο το οτι ειναι χημικος μηχανικος και εχει μια ιδεα κ απο μηχανολογικα...υπαρχουν και αμαξια που τις βαλβιδες τις ξεχνας να τις κοιτας στο διακενο και συνηθος ειναι τουρμπατα...
Ημουν με 0.05mm διακενο αντι των 0.30mm σε 3 βαλβιδες, και οι υπολοιπες στο 0.10 (μιλαω για εξαγωγης). Τα συμπτωματα ηταν τοσο ανεπαισθητα που δεν νομιζω να τα καταλαβαινει ο μεσος οδηγος. Κι ομως ημουν ενα σταδιο πριν τη ζημια.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Τα περισσότερα μοτέρ σήμερα έχουν αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες
Μπαααααααααα!!! Δεν....
Εχουν, εχουν, για αυτο επικρατει ακομη αγνοια. Εδω τους μισους μηχανικους να ρωτησεις και να τους πεις οτι εχεις βαλβιδες με καπελωτα θα σου πουν δεν θελουν ρυθμιση ποτε! Παθων!
-
Γιάννη σου λέει κάτι αυτό το κείμενο ? Εμένα πάρα πολλά.
Εδώ στην Ουαλία το αυτοκίνητό μου δεν το πάω στην αντιπροσωπία. Δεν είναι μόνο το ότι είναι μακριά και μου πέφτει ακριβή, αλλά κυρίως γιατί κάθε φορά που βλέπω τα αυτοκίνητα που έχει μέσα, θυμάμαι πόσο παλιό είναι το δικό μου και στενοχωριέμαι.
Όχι. Το πάω σε ανεξάρτητο, της γειτονιάς μου. Είναι δίπλα, έχει τιμές λογικές και γενικά μαζεύει ό,τι σακαράκα κυκλοφορεί εδώ γύρω κι έτσι δε μου κακοφαίνεται.
Εκτός από σήμερα, που είχε μέσα και έκανε σέρβις σε μια Ferrari…
“Είσαι Ferrari specialist και δεν το ξέρω;”, ρώτησα τον Patrick με ύφος περιπαιχτικό. “Είμαι specialist απ’ όλα”, μου απάντησε. Όμως, πριν προλάβω να στραβώσω τα μούτρα μου και να κουνήσω το κεφάλι μου αποδοκιμαστικά, εμβάθυνε. Και εμβάθυνε πολύ…
Βλέπεις, το οικογενειακό συνεργείο με τη μαμά στο ταμείο, τον μπαμπά αρχιμάστορα, τον γιο να αλλάζει λάστιχα και την κόρη να πλένει αυτοκίνητα είναι μέλος συνεταιρισμού. Όχι franchise, αλλά συνεταιρισμού.
Μαζί με καμιά ακόμη δεκαριά της περιοχής, και άλλα τόσα της δίπλα, μαζεύτηκαν και συνεταιρίστηκαν. Και τι πέτυχαν;
Ο συνεταιρισμός έχει μια βάση δεδομένων, έχει υπαλλήλους και αγοράζει χοντρική. Το κάθε συνεργείο έχει σύνδεση με τον συνεταιρισμό. Ήρθε λοιπόν ο κύριος με τη Ferrari, ζήτησε σέρβις και βαλβολίνες.
Η μαμά λοιπόν συνδέθηκε στον συνεταιρισμό και με τον αριθμό κυκλοφορίας “ανέβασε” τις εργασίες που επιθυμεί ο πελάτης. Ο συνεταιρισμός της έστειλε την επομένη όλα τα υλικά για την F430 και έναν μάστορα, ειδικό στα ιταλικά σούπερσπορ.
Να πώς γίνεσαι specialist σε όλα. Με υποστήριξη. Φυσικά το κόστος σέρβις μίας Ferrari δεν είναι το ίδιο με το δικό μου καβουρντιστήρι. Λογικό, αφού εκτός από τα ακριβότερα αναλώσιμα, η F430 χρειάστηκε και τον ειδικό μηχανικό. Μηχανικό, υπάλληλο του συνεταιρισμού, έναν από τόσους που έχει ειδικούς σε διάφορες μάρκες.
Οι μάρκες αυτές πληρώνουν συνδρομή στον συνεταιρισμό ώστε να εξυπηρετούνται (δεν έχει συνεργείο η Ferrari σε κάθε χωριό), να προσφέρουν τεχνική υποστήριξη (για τα υλικά που λέγαμε, λάδια, φίλτρα κ.λπ.) και εκπαίδευση στους ειδικούς τεχνικούς.
Ακούγεται καλό. Υπάρχει και καλύτερο.
Γιατί εδώ δεν μιλάμε μόνο για την ικανότητα αυτού του μικρού οικογενειακού συνεργείου να επιβιώνει αξιοπρεπέστατα, δεν μιλάμε μόνο για τη δυνατότητα να εξυπηρετεί κάθε μάρκα αυτοκινήτων, εξωτικών και μη, αλλά μιλάμε για τις ευκαιρίες που αποκτούν οι μηχανικοί να κάνουν μία πάρα πολύ καλή καριέρα.
Βλέπεις, ο μηχανικός που έρχεται από τον συνεταιρισμό, λόγω της ειδικότητάς του πληρώνεται καλά. Είναι φίρμα.
Τόσο φίρμα που δύσκολα μπορεί ο συνεταιρισμός να τον κρατήσει για πολύ καιρό. Τον τσιμπούν οι εξουσιοδοτημένοι, οι αντιπροσωπίες, ακόμη και οι αυτοκινητοβιομηχανίες οι ίδιες.
Από τη μία, γιατί έχει την κατάρτιση από τα εκπαιδευτικά προγράμματα των αντιπροσώπων που θέλουν να έχουν τους ειδικούς στους συνεταιρισμούς – η καλή φήμη μιας μάρκας πρέπει να είναι ανεξάρτητη του συνεργείου που συντηρεί ένα αυτοκίνητο, εδώ το ξέρουν αυτό οι κατασκευαστές.
Από την άλλη, γιατί έχει αποκτήσει τεράστια εμπειρία γυρνώντας από συνεργείο σε συνεργείο, δουλεύοντας σε όλα τα μοντέλα της ειδικότητάς του, σε διαφορετικές συνθήκες, περιβάλλοντα και περιοχές.
Πριν τα 30 τους χρόνια, οι μηχανικοί αυτοί αποσπώνται από τον ανταγωνισμό του συνεταιρισμού, διοικούν ολόκληρα συνεργεία, κάνουν τεχνικές εκπαιδεύσεις και απαρτίζουν κέντρα έρευνας και εξέλιξης των αυτοκινητοβιομηχανιών.
“Αυτή την καριέρα θέλει να κάνει κι ο γιός μου”, εξηγεί ο μάστορας δείχνοντας τον μικρό που ζυγοστάθμιζε μια σκουριασμένη ζάντα ενός Vectra 15αετίας (Cavalier τα έλεγαν τότε εδώ).
Και τότε το είδα... Αυτό που δεν είχα δει ποτέ άλλοτε στο βλέμμα ενός παιδιού που εργάζεται στην οικογενειακή επιχείρηση.
Στα μάτια του δεν υπάρχει τέλμα. Δεν υπάρχει βαρεμάρα. Δεν ξεσκουριάζει την 14άρα βαρυγκωμώντας που δεν κολλάνε τα αυτοκόλλητα βαρίδια. Γιατί μπροστά του δεν έχει ακόμη μία σαβούρα που της περνάει τα πιο φτηνά κινέζικα λάστιχα του κόσμου.
Μπροστά του έχει ένα μέλλον που ξεκινάει από το συνεργείο του πατέρα του και σε 10 χρόνια θα τον φέρει στη δουλειά που ονειρεύονταν πάντα χαζεύοντας τις Lamborghini στο ημερολόγιο πίσω από το ταμείο.
Κι ο περήφανος πατέρας έχει να λέει για την τύχη του γιού του και για το πώς ο ίδιος μπόρεσε να του προσφέρει μία τέτοια ευκαιρία, μία τέτοια δυνατότητα σταδιοδρομίας.
Μου τα έλεγε καμαρώνοντας και έριχνε ματιές στην F430 που εντωμεταξύ είχε κατεβεί από τη ράμπα και γουργούριζε στο ρελαντί με ανοιχτό καπό.
Καμαρώνει τη Ferrari, σκέφτηκα, και σαν να απάντησε στο ύφος μου, μου λέει: “Από τούτη εδώ θα πάρω σήμερα 55 λίρες. Δεν είναι τίποτα. Τα υπόλοιπα 350 πάνε στον συνεταιρισμό για τα δικά του έξοδα.”
Έμεινα με την απορία. “Τι καμαρώνεις, ρε Patrick, τότε;”, ρώτησα.
Η απάντηση ήρθε από τη γυναίκα του όταν πήγα να πληρώσω την ευθυγράμμισή μου στο ταμείο. “Καμαρώνει γιατί όταν κλείσαμε το βενζινάδικο πιστεύαμε πως είχαμε καταστραφεί, και όμως τα καταφέραμε.”
Φύγαμε μαζί με τη Ferrari από το συνεργείο, προς αντίθετες κατευθύνσεις, αλλά σαν δύο πελάτες του ίδιου μαγαζιού. Δεν υπάρχει άλλο συνεργείο που να μου έχει προσφέρει τέτοιου είδους ευχαρίστηση. Εγώ και η Ferrari, ένα και το αυτό.
Της έριξα μια τελευταία ματιά στον καθρέφτη και είδα το συνεργείο του Patrick που κάποτε ήταν βενζινάδικο.
Το γιατί έκλεισε το βενζινάδικο ο Patrick είναι ιστορία για μία άλλη φορά που θα μιλήσουμε για super market, για πολέμους τιμών και άλλα ενδιαφέροντα...
του Αλέξανδρου Καμπά από το www.4Drivers.gr
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Τα περισσότερα μοτέρ σήμερα έχουν αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες
Μπαααααααααα!!! Δεν....
Εχουν, εχουν, για αυτο επικρατει ακομη αγνοια. Εδω τους μισους μηχανικους να ρωτησεις και να τους πεις οτι εχεις βαλβιδες με καπελωτα θα σου πουν δεν θελουν ρυθμιση ποτε! Παθων!
-
Παναγιωτη το κειμενο λεει παρα πολλα. Στην Ελλαδα δεν υπαρχει μερακι στον συγκεκριμενο κλαδο. Ξεκιναμε απο το οτι ελαχιστοι γουσταρουν αυτο που σπουδαζουν και ελαχιστοι γουσταρουν την δουλεια που κανουν. Μεγαλη καταντια αυτο.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Παναγιωτη το κειμενο λεει παρα πολλα. Στην Ελλαδα δεν υπαρχει μερακι στον συγκεκριμενο κλαδο. Ξεκιναμε απο το οτι ελαχιστοι γουσταρουν αυτο που σπουδαζουν και ελαχιστοι γουσταρουν την δουλεια που κανουν. Μεγαλη καταντια αυτο.Μακάρι να ήταν μόνο αυτή η κατάντια, δες τι γίνεται εδώ και 30-40 χρόνια στα πανεπιστήμια, παραγωγή κομματικών στελεχών, άντε και μερικών επιστημόνων που γουστάρουν να σπουδάσουν και δεν τους αφήνουν τα κομματόσκυλα, αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που κατέληξε στα μνημόνια, όλη η κοινωνία Γιάννη είναι μια κατάντια, όλοι έχουμε τις ευθύνες μας άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο, τι να λέμε τώρα ? Σέβεται σήμερα κανείς τίποτα ?
-
Τελικά στα αυτοκίνητα με αυτορυθμιζόμενες βαλβιδες χρειάζεται να προσεξουμε κάτι με τη χρηση υγραεριου η οχι? Οι tsi εχουν αυτορυθμιζομενες, σωστα? Εχω τοποθετησει κιτ υγρου αμεσου ψεκασμου της vialle στο scirocco και μεχρι στιγμης ολα καλα!
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Παναγιωτη το κειμενο λεει παρα πολλα. Στην Ελλαδα δεν υπαρχει μερακι στον συγκεκριμενο κλαδο. Ξεκιναμε απο το οτι ελαχιστοι γουσταρουν αυτο που σπουδαζουν και ελαχιστοι γουσταρουν την δουλεια που κανουν. Μεγαλη καταντια αυτο.
Μακάρι να ήταν μόνο αυτή η κατάντια, δες τι γίνεται εδώ και 30-40 χρόνια στα πανεπιστήμια, παραγωγή κομματικών στελεχών, άντε και μερικών επιστημόνων που γουστάρουν να σπουδάσουν και δεν τους αφήνουν τα κομματόσκυλα, αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που κατέληξε στα μνημόνια, όλη η κοινωνία Γιάννη είναι μια κατάντια, όλοι έχουμε τις ευθύνες μας άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο, τι να λέμε τώρα ? Σέβεται σήμερα κανείς τίποτα ?
+1
-
Καλησπέρα στο forum, είμαι κάτοχος μιας c180 kompressor w204 facelift και σκέφτομαι σοβαρά την τοποθέτηση κάποιου κιτ υγραερίου. Τα χιλιόμετρα που διανύω δεν είναι πολλά, περίπου 10.000 το χρόνο και η μέση κατανάλωση περίπου στα 8l/100, αλλά όπως και να 'χει τα χρήματα για την τοποθέτηση δε θ' αργήσουν ν' αποσβεστούν. Είναι απολύτως ασφαλής η τοποθέτησή του; Αληθεύει ότι μετά από κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα δημιουργείται πρόβλημα στις βαλβίδες; Δημιουργείται η υποχρέωση για συντήρηση του συστήματος αυτού πέρα της καθιερωμένης συντήρησης που έτσι κι αλλιώς γίνεται στο αυτοκίνητο; Το κόστος πού κυμαίνεται; Έχει κάποιος υπ' όψιν κάποιο καλό συνεργείο ή έστω ποια μάρκα είναι καλύτερη; Κάποιος με το ίδιο αυτοκίνητο που να έχει κάνει ήδη την τοποθέτηση, μπορεί να μου πει εντυπώσεις; Καλοδεχούμενες και οι απόψεις των υπολοίπων φυσικά.
-
χθες που ειχε τελειωσει το αεριο παρατηρησα πυρακια στη χρηση με βενζινη
Μαλιστα σε καποια φαση τα πυρακια ηταν πολυ εντονα και δεν τα ακουγα οπως συνηθως (πχ με δευτερη ταχυτητα 'κρεμασμενη'), αλλα ακουγοταν σε ολες τις ταχυτητες κατα την επιταχυνση.
Δηλαδη οσο πατουσα το γκαζι το αυτοκινητο 'κροταλιζε' και ακουγοταν σαν να ειχε πετρελαιοκινητηρα.
Πηγα κατευθειαν εβαλα αεριο και ο ηχος εξαφανιστηκε.Εχετε καμια ιδεα τι ηταν;
Βενζινη βαζω V-power και δεν ηταν και πολυ παλιααυτοκινητο Suzuki Wagon R 1.3 mod 2001
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
χθες που ειχε τελειωσει το αεριο παρατηρησα πυρακια στη χρηση με βενζινηΜαλιστα σε καποια φαση τα πυρακια ηταν πολυ εντονα και δεν τα ακουγα οπως συνηθως (πχ με δευτερη ταχυτητα 'κρεμασμενη'), αλλα ακουγοταν σε ολες τις ταχυτητες κατα την επιταχυνση.
Δηλαδη οσο πατουσα το γκαζι το αυτοκινητο 'κροταλιζε' και ακουγοταν σαν να ειχε πετρελαιοκινητηρα.
Πηγα κατευθειαν εβαλα αεριο και ο ηχος εξαφανιστηκε.Εχετε καμια ιδεα τι ηταν;
Βενζινη βαζω V-power και δεν ηταν και πολυ παλιααυτοκινητο Suzuki Wagon R 1.3 mod 2001
πιθανοτατα ή εχεις πλουσιο μειγμα με το αεριο ή κατι δεν παει καλα με τα μπεκ της βενζινης ή την αντλια της βενζινης.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
χθες που ειχε τελειωσει το αεριο παρατηρησα πυρακια στη χρηση με βενζινη
Μαλιστα σε καποια φαση τα πυρακια ηταν πολυ εντονα και δεν τα ακουγα οπως συνηθως (πχ με δευτερη ταχυτητα 'κρεμασμενη'), αλλα ακουγοταν σε ολες τις ταχυτητες κατα την επιταχυνση.
Δηλαδη οσο πατουσα το γκαζι το αυτοκινητο 'κροταλιζε' και ακουγοταν σαν να ειχε πετρελαιοκινητηρα.
Πηγα κατευθειαν εβαλα αεριο και ο ηχος εξαφανιστηκε.
Εχετε καμια ιδεα τι ηταν;
Βενζινη βαζω V-power και δεν ηταν και πολυ παλια
αυτοκινητο Suzuki Wagon R 1.3 mod 2001Φίλε bebes ακριβώς το ίδιο σύμπτωμα παρατήρησα και εγώ και είχα βάλει το ίδιο καύσιμο που λές σε Honda Jazz. Τη πρώτη φορά ήταν πριν κανένα χρόνο, αλλά και προ κανένα 6μηνο. Απλά το έκανε μόνο σε σανίδωμα και μετά τις 4,500 σαλ. το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι μήπως ο εγκέφαλος έχει «προσαρμοστεί» στα οκτάνια του αερίου και χρειάζεται αρκετό χρόνο. Από την άλλη πάλι περίμενα ο αισθητήρας προανάφλεξης (cnock sensor) να κάνει τη δουλειά του και να μειώσει αβάνς αλλά δεν. Γενικά πάντως παράξενο μου φαίνεται.
Υγραεριοκίνηση!