-
Καλησπέρα σε όλους.
Επειδή ψάχνομαι για 1 αμάξι να τα κάνει όλα χωρις την υπαρξη 2ου πια ... η πιο καλη κατηγορια για SUV ειναι στα 2,000cc(δυστυχως) οπου υπαρχουν υπάρχουν πολλές επιλογές
4×4 Να ειναι
Honda Crv
Toyota Rav4
Kia Sportage - Hyundai Tuscon
Δεν θέλω να πάρω ευρωπαικό αλλά μόνο Ιάπωνα ή κορέα
Τιμή εως 5- 5,500 ευρω περιπου
Να ειναι απλα αξιοπρεπες και να μην κολλαει σε εργασιες που κανουμε στο χωριο 3-4 φορες τον χρονο με μπαγκαζιερα(γιαυτο και θελω 4×4)
Να εχει αρκετους χωρους για σκυλοσπιτο πισω
Να μην ειναι βαρκα στην εθνικη αφου εκει θα χρησιμοποιειτε στο 90% των χιλιομετρων του τουλαχιστον.
Τι θα επιλεγατε εσεις απο αυτην την κατηγορια για μοντελο μετα του 2004 και με λιγοτερα των 90.000χλμ
Εχουν ολα μονιμη τετρακινηση ? Πραγματικη καταναλωση σε βραδια στην πολη ,σε κινηση και σε εθνικη με σταθερα 140-150 ?
Εχω ακουσει πολλα απο πολλους και θελω κατι να μεινει χωρις προβληματα για αρκετα χρονια.
Χώρια από τα 660ευρώ σήμα ο φόρος πολυτελειας στα 2λιτρα κατω των 10 ετων ισχυει επειδη το αμαξι θα ειναι γραμμενο απο 50% σε δυο ονοματα.
Ευχαριστω πολυ ολους για απαντησεις σας προκαταβολικα
Γιωργος-Αθηνα -
Καλησπέρα σε όλους.
Επειδή ψάχνομαι για 1 αμάξι να τα κάνει όλα χωρις την υπαρξη 2ου πια ... η πιο καλη κατηγορια για SUV ειναι στα 2,000cc(δυστυχως) οπου υπαρχουν υπάρχουν πολλές επιλογές
4×4 Να ειναι
Honda Crv
Toyota Rav4
Kia Sportage - Hyundai Tuscon
Δεν θέλω να πάρω ευρωπαικό αλλά μόνο Ιάπωνα ή κορέα
Τιμή εως 5- 5,500 ευρω περιπου
Να ειναι απλα αξιοπρεπες και να μην κολλαει σε εργασιες που κανουμε στο χωριο 3-4 φορες τον χρονο με μπαγκαζιερα(γιαυτο και θελω 4×4)
Να εχει αρκετους χωρους για σκυλοσπιτο πισω
Να μην ειναι βαρκα στην εθνικη αφου εκει θα χρησιμοποιειτε στο 90% των χιλιομετρων του τουλαχιστον.
Τι θα επιλεγατε εσεις απο αυτην την κατηγορια για μοντελο μετα του 2004 και με λιγοτερα των 90.000χλμ
Εχουν ολα μονιμη τετρακινηση ? Πραγματικη καταναλωση σε βραδια στην πολη ,σε κινηση και σε εθνικη με σταθερα 140-150 ?
Εχω ακουσει πολλα απο πολλους και θελω κατι να μεινει χωρις προβληματα για αρκετα χρονια.
Χώρια από τα 660ευρώ σήμα ο φόρος πολυτελειας στα 2λιτρα κατω των 10 ετων ισχυει επειδη το αμαξι θα ειναι γραμμενο απο 50% σε δυο ονοματα.
Ευχαριστω πολυ ολους για απαντησεις σας προκαταβολικα
Γιωργος-Αθηνα -
Καλησπέρα σε όλους.
Επειδή ψάχνομαι για 1 αμάξι να τα κάνει όλα χωρις την υπαρξη 2ου πια ... η πιο καλη κατηγορια για SUV ειναι στα 2,000cc(δυστυχως) οπου υπαρχουν υπάρχουν πολλές επιλογές
4×4 Να ειναι
Honda Crv
Toyota Rav4
Kia Sportage - Hyundai Tuscon
Δεν θέλω να πάρω ευρωπαικό αλλά μόνο Ιάπωνα ή κορέα
Τιμή εως 5- 5,500 ευρω περιπου
Να ειναι απλα αξιοπρεπες και να μην κολλαει σε εργασιες που κανουμε στο χωριο 3-4 φορες τον χρονο με μπαγκαζιερα(γιαυτο και θελω 4×4)
Να εχει αρκετους χωρους για σκυλοσπιτο πισω
Να μην ειναι βαρκα στην εθνικη αφου εκει θα χρησιμοποιειτε στο 90% των χιλιομετρων του τουλαχιστον.
Τι θα επιλεγατε εσεις απο αυτην την κατηγορια για μοντελο μετα του 2004 και με λιγοτερα των 90.000χλμ
Εχουν ολα μονιμη τετρακινηση ? Πραγματικη καταναλωση σε βραδια στην πολη ,σε κινηση και σε εθνικη με σταθερα 140-150 ?
Εχω ακουσει πολλα απο πολλους και θελω κατι να μεινει χωρις προβληματα για αρκετα χρονια.
Χώρια από τα 660ευρώ σήμα ο φόρος πολυτελειας στα 2λιτρα κατω των 10 ετων ισχυει επειδη το αμαξι θα ειναι γραμμενο απο 50% σε δυο ονοματα.
Ευχαριστω πολυ ολους για απαντησεις σας προκαταβολικα
Γιωργος-Αθηνα -
XTrail με επιλεκτική τετρακίνηση. Μονόδρομος.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
για 3-4 φορες το χρονο αξιζει να παρεις 4κινητο???? Παρε ενα σαμουραι ή κατι παρεμφερες με κανα χιλιαρικο....
οσο χρεπι και ναναι σε σπαει δε χαλαει.....
και η αξια του ειναι 2 χρονων τελη.... να μην αναφερω ασφαλεια κ.λ.π........ -
φορεστερ?
-
Η μονη επιλογη για μικρο 4×4 ειναι jimnh η terios αλλα τα εχουν υψηλα σε τιμες για δεκαετιας και βαλε αμαξια και εχουν περιορισμενες ικανοτητες ταξιδιου αλλα και χωρων.
Απο ολα τα παραπανω ικανοτητες και δυνατοτητες ?
Πιο πολυ με ενδιαφερει χαμηλη καταναλωση - αξιοπιστια και επιθυμητο να εχειεπιλεγμενη τετρακινηση και οχι μονιμη.
Κάποιοι κάτοχοι των παραπάνω ? -
Μάλλον το X-Trail ταιριάζει περισσότερο στις απαιτήσεις σου. Είναι όμως δίλιτρο με ότι αυτό συνεπάγεται για πάγια έξοδα και κατανάλωση.
-
Μέχρι στιγμής κλείνω σε Honda Crv & Nissan Xtrail
Honda εχει ισως το καλυτερο περπατημα στον δρομο και το καλυτερο μοτερ μαζι με το Rav4
Nissan σε 4×4 συνθηκες πιο καλο σιγουρα
Και τα 2 τους περισσοτερους χωρους και σιγουρη αξιοπιστια.
Ειχα 4 διαφορετικα Honda εως τωρα .
2 b16 με τα 160ps & 2 Typer με τα 200ps . Καμια σχεση και αλλη κατηγορια απλά για ποιοτητα και για τα μοτερ αυτα εχω μια σιγουρια παραπανω απο καθε αλλη φιρμα.Τωρα απο αυτα τα 2 η πραγματικη καταναλωση ποια ειναι?
Αλλες λεπτομερειες χρησιμες ? -
νομιζω το Honda ειναι το χειροτερο suv απο αποψη εκτος δρομου απ ολα.
-
Ως κάτοχος ενός CR- v 2006 έχω να πω οτι η κατανάλωσή του μέσα στην πόλη με όχι ιδιαίτερα ήρεμο οδήγημα είναι 11L/100km
ενώ εκτός 8L/100km. στην κατηγορία του απο χώρους και άνεση είναι κορυφαίο. Μόνο πρόβλημα είναι οτι δεν υπάρχει δυνατότητα κλειδώματος της τετρακίνησης. Αυτό με έχει δυσκολέψει αρκετά σε παραλίες. Σε χώμα και λάσπη δεν είχα κανένα πρόβλημα. -
Ο χρήστης dimrho έγραψε:
Ως κάτοχος ενός CR- v 2006 έχω να πω οτι η κατανάλωσή του μέσα στην πόλη με όχι ιδιαίτερα ήρεμο οδήγημα είναι 11L/100km
ενώ εκτός 8L/100km. στην κατηγορία του απο χώρους και άνεση είναι κορυφαίο. Μόνο πρόβλημα είναι οτι δεν υπάρχει δυνατότητα κλειδώματος της τετρακίνησης. Αυτό με έχει δυσκολέψει αρκετά σε παραλίες. Σε χώμα και λάσπη δεν είχα κανένα πρόβλημα.Η κατανάλωση που λες είναι κορυφαία ! Με τι ταχυτητες αληθεια. Κοιταω αγγελιες 2003-2005 για να εχω μονο το 660 του σηματος λογω 10ετιας και οχι εξτρα φορο πολυτελειας.
Σημαντικο οτι εχει τεραστιους χωρους
Εκτος ασφαλτου το θελω μονο 5-6 φορες τον χρονο για διαφορες εργασιες με μπαγκαζιερα σε απλο χωμα η μικρη λασπη. Οχι βουνα και extreme off road.Τι λες για αυτα ?
Πιο πολυ με ενδιαφερει να ειναι οικονομικο και δυνατο στον δρομο.
Απο συντηρηση ? -
Και εγώ έχω τρέιλερ και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Σε υπερβολικό βάρος με τρέιλερ υπάρχει θέμα στο ξεκίνημα σε ανηφόρα άλλα δεν νομίζω ότι είναι σημαντικό. Επίσης το πίσω μέρος του αυτοκινήτου κάθετε εύκολα σε φόρτωμα και εκτός δρόμου βρίσκει η εξάτμιση αλλά αυτό αντιμετωπίζεται με τα ενισχυτικά ελατήρια της mad με ενα κόστος γύρο στα 250 ευρώ.
Από συντήρηση ειναι οικοικονομικο περα απο τα λάδια και τα προβλεπόμενα από τον κατασκευαστή δεν εχω αλλάξει κάτι άλλο και εχω 110000κμ. -
Ο χρήστης dimrho έγραψε:
Και εγώ έχω τρέιλερ και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Σε υπερβολικό βάρος με τρέιλερ υπάρχει θέμα στο ξεκίνημα σε ανηφόρα άλλα δεν νομίζω ότι είναι σημαντικό. Επίσης το πίσω μέρος του αυτοκινήτου κάθετε εύκολα σε φόρτωμα και εκτός δρόμου βρίσκει η εξάτμιση αλλά αυτό αντιμετωπίζεται με τα ενισχυτικά ελατήρια της mad με ενα κόστος γύρο στα 250 ευρώ.
Από συντήρηση ειναι οικοικονομικο περα απο τα λάδια και τα προβλεπόμενα από τον κατασκευαστή δεν εχω αλλάξει κάτι άλλο και εχω 110000κμ.Να σε καλά για τις απαντήσεις.
Θα σε ρωτησω μερικα ακομη
Επειδη είχα 4 Honda πιο πριν. Την έχω νουμερο 1 στις επιλογες παντα.
Απο ταχυτητα και σταθεροτητα σε ταξιδι ?
Τετρακινηση που δεν σε εχει παει και που πηγες και την χρειαστηκες και σε εβγαλε κανονικα? -
Εγώ έχω το facelift ivtec. Αν θα γυρνούσαμε το χρόνο πίσω ίσως να επελέγα το grandvitara λόγω τετρακίνησης.
Στον δρόμο αν και νησί (Ρόδος) με όχι και πολύ μεγάλους δρόμους είναι κορυφαίο.Λάσπη -χώμα -βουνό
Δεν δυσκολεύτηκα ποτέ, μπορώ να πω οτι περνούσα άνετα και ο μόνος περιορισμός ήταν να μην βρω από κάτω.Παραλία - Άμμος
Σε πατημένη άμμο τα πάει πολύ καλά. Σε αφράτη όμως δεν σου εμπνέει σιγουριά. Έχω κάνει δύο καλά κολλήματα που στο ένα χρειάστηκα ρυμούλκηση. Αν εχεις φόρα περνάς ανετα αλλά αν σταματήσεις και ξεκινήσεις πάλι υπάρχει πρόβλημα γιατί προλαβαίνουν να σκάψουν οι μπροστά τροχοί μεχρι να σπρώξουν οι πίσω.Τρέιλερ
Το έχω για το χωράφι οποτε σε χωμα και λάσπη πας ανετα. Σε ανηφόρα με γλίστρα (πρασινάδες) και με πολύ φόρτωμα στο τρέιλερ σπίνιαρα πολύ. Επίσης σε υπερβολικό φόρτωμα με ξύλα σταμάτησα σε μια ανηφόρα με τεράστια κλίση και άσφαλτο στην μέση και μετα δεν ειχε δύναμη να ξεκινήσει. Απλά έσβησε συνέχεια και μύρισε ο συμπλέκτης.Μέτα απο 110000κμ με λάστιχα 65-35 michelin δεν εχω αλλάξει ούτε δίσκο πλατό αν και έχει σκληρύνει λίγο ούτε δισκόπλακες.
-
Είμαι ανάμεσα σε αυτό και το xtrail αλλά δεν εχω επιλεξει πιο απο τα δυο ακομα να πω την αληθεια
Χρονολογιες 2002-2005 για να ειναι δεκαετιας οτι βρεθει πιο φρεσκο -
Εγώ θα κοιτούσα μόνο σε RAV4 MK2 και forester. Το Xtrail δεν το έχω και σε πολύ εκτίμηση κυρίως λόγο αξιοπιστίας ενώ το CRV είναι 4κίνητο μόνο για τους τύπους και έχει σαφέστατα MPV προσανατολισμό. Θα το πρότεινα σε οικογενειάρχη ο οποίος δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις, έξω από ένα καλοκαιρινό χωματόδρομο και μικρές βόλτες στο χιόνι.
Το RAV4 να σημειώσω ότι έχει αδύνατο συμπλέκτη και δεν θα το πρότεινα σε κάποιον που θέλει να σύρει βαρύ trailer. Πολλοί βέβαια το κάνουν χωρίς πρόβλημα, αλλά είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί. Να προσθέσω πως έχει πολύ φτηνά service όμως κάποια ανταλλακτικά, όπως σε όλα τα γιαπωνέζικα άλλωστε, ξεφεύγουν ελαφρώς. Το καλό είναι ότι το RAV4MK2 παίζει να είναι το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ, οπότε και δεν θα χρειαστείς κάτι. Η μόνη 'βλάβη' που έχω ακούσει είναι ο συμπλέκτης κυρίως σε μεταχειρισμένα, με πολλά σχετικά χιλιόμετρα. Εμένα που 80αρίζει πλέον και έχει μυρίσει αρκετές φορές, λειτουργεί ακόμα άψογα.
Το forester είναι το ιδανικό για να σύρει trailer λόγο πίσω ανάρτησης και κοντών σχέσεων που μπορούν να εμπλακούν και στην άσφαλτο (δεν κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό με την επιλογή τους). Είναι και αυτό αξιόπιστο, αλλά με ακριβότερα service και ανταλλακτικά από το RAV4.Έχεις απορρίψει τα ευρωπαϊκά, όμως έτσι και αλλιώς δεν υπάρχουν ευρωπαϊκά αυτοκίνητα εκείνης της εποχής στη συγκεκριμένη κατηγορία, εκτός και αν κοιτάξεις κάποια παλιά ML ή Χ3. Υπάρχει βέβαια τo freelander που είναι 1800cc, αλλά είναι πονεμένη ιστορία στο τομέα της αξιοπιστίας, οπότε καλύτερα να το αποφύγεις. Για την ιστορία πάντως ένα γερμανικό της ίδιας εποχής μπορεί να αποδειχθεί τελικά πιο αξιόπιστο ενώ ανταλλακτικά βρίσκεις συνήθως διαθέσιμα στο 1/4 των τιμών των γιαπωνέζικων.
-
Ford Ranger??
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Ford Ranger??SUV λέμε Μάνο όχι SUT (Truck).
-
Kia Sportage κανα 2 μοντέλα πριν,με επιλεκτική τετρακίνηση και την επιλογή 'αργά'.Όλα τα άλλα είναι 4χ4 για βόλτες στο κολωνάκι!
SUV έως 5,000€ ( περίπου )