Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ceed Vs Golf
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ceed Vs Golf
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    36
    193
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexisswimming last edited by

      Καλησπέρα σε όλους/ες

      Βρισκομαι στο εξης διλημμα και θα ηθελα γνωμες και αποψεις πανω σε αυτο:

      Ειμαι προ των πυλων για μια αγορα αυτοκινητου μικρομεσαιας κατηγοριας diesel*

      Οφειλω να ομολογησω οτι με εχει δελεασει αρκετα το kia rio οπως και το ceed λογω καλης φημης (μηχανολογικα), μεγαλης εγγυησης και φυσικα καλης τιμης μιας και ειναι απο τα πιο οικονομικα της κατηγοριας τους.
      Με ενοχλει που ειναι μικρα σε ιπποδυναμη (90ps το rio ) αλλα οπως διαβαζω γενικα λογω πετρελαιου υπαρχει καλη ροπη που το 'σωζει', οπως και η ελλειψη cruise control στο συγκεκριμενο μοντελο (αλλα δεν θα σκασω κιολας).
      Η προσφορα που πηρα για το rio ειναι στα 14500 τελικη τιμη.

      Απο την αλλη εχω βρει ενα Gold 1,6 TDI Bluemotion του 2011 με 55000χλμ στα 14000 που εχει οτι εχει και το rio + το cruise control και το οτι ειναι ενα πολυ πετυχημενο μοντελο μεσα στα χρονια και εχει βαρος το ονομα του στην αγορα.
      Ειναι εισαγωγης και ο μαντρας λεει οτι το αμαξι μπορω να το τσεκαρω με τον αριθμο πλαισιου χωρις ομως να γνωριζει αν στην γερμανια ηταν απο leasing η απο ιδιωτη (πως γινεται να μην το ξερει?!)

      Κολλαω λοιπον στο οτι μου αρεσει το golf παραπανω σχεδιαστικά αλλα με φοβιζει το ενδεχομενο του να πληρωσω ακριβα την αγορα με μελλοντικα προβληματα που μπορει να προκυψουν. Επισης με μπλοκαρει στην Κια το θεμα της μεταπωλησης μιας και τρωει γκολ απο τα αποδυτηρια συγκριτικα με το golf που κραταει τιμη χρόνια μετά.

      Σε γενικες γραμμες σας εδωσα να καταλαβετε ελπιζω.
      Ευχαριστω εκ των προτερων για τις αποψεις / γνωμες σας

      *(Μινι ερωτηση που θα παρακαλουσα να μου απαντησετε χωρις ομως να φυγουμε off topic - Κανω χοντρικα 10000χλμ τον χρόνο (τα περισσοτερα εντος πολης). Αξιζει το εξτρα $$ του πετρελαιου ή να παω σε βενζινη???)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexisswimming last edited by

        Καλησπέρα σε όλους/ες

        Βρισκομαι στο εξης διλημμα και θα ηθελα γνωμες και αποψεις πανω σε αυτο:

        Ειμαι προ των πυλων για μια αγορα αυτοκινητου μικρομεσαιας κατηγοριας diesel*

        Οφειλω να ομολογησω οτι με εχει δελεασει αρκετα το kia rio οπως και το ceed λογω καλης φημης (μηχανολογικα), μεγαλης εγγυησης και φυσικα καλης τιμης μιας και ειναι απο τα πιο οικονομικα της κατηγοριας τους.
        Με ενοχλει που ειναι μικρα σε ιπποδυναμη (90ps το rio ) αλλα οπως διαβαζω γενικα λογω πετρελαιου υπαρχει καλη ροπη που το 'σωζει', οπως και η ελλειψη cruise control στο συγκεκριμενο μοντελο (αλλα δεν θα σκασω κιολας).
        Η προσφορα που πηρα για το rio ειναι στα 14500 τελικη τιμη.

        Απο την αλλη εχω βρει ενα Gold 1,6 TDI Bluemotion του 2011 με 55000χλμ στα 14000 που εχει οτι εχει και το rio + το cruise control και το οτι ειναι ενα πολυ πετυχημενο μοντελο μεσα στα χρονια και εχει βαρος το ονομα του στην αγορα.
        Ειναι εισαγωγης και ο μαντρας λεει οτι το αμαξι μπορω να το τσεκαρω με τον αριθμο πλαισιου χωρις ομως να γνωριζει αν στην γερμανια ηταν απο leasing η απο ιδιωτη (πως γινεται να μην το ξερει?!)

        Κολλαω λοιπον στο οτι μου αρεσει το golf παραπανω σχεδιαστικά αλλα με φοβιζει το ενδεχομενο του να πληρωσω ακριβα την αγορα με μελλοντικα προβληματα που μπορει να προκυψουν. Επισης με μπλοκαρει στην Κια το θεμα της μεταπωλησης μιας και τρωει γκολ απο τα αποδυτηρια συγκριτικα με το golf που κραταει τιμη χρόνια μετά.

        Σε γενικες γραμμες σας εδωσα να καταλαβετε ελπιζω.
        Ευχαριστω εκ των προτερων για τις αποψεις / γνωμες σας

        *(Μινι ερωτηση που θα παρακαλουσα να μου απαντησετε χωρις ομως να φυγουμε off topic - Κανω χοντρικα 10000χλμ τον χρόνο (τα περισσοτερα εντος πολης). Αξιζει το εξτρα $$ του πετρελαιου ή να παω σε βενζινη???)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexisswimming last edited by

          Καλησπέρα σε όλους/ες

          Βρισκομαι στο εξης διλημμα και θα ηθελα γνωμες και αποψεις πανω σε αυτο:

          Ειμαι προ των πυλων για μια αγορα αυτοκινητου μικρομεσαιας κατηγοριας diesel*

          Οφειλω να ομολογησω οτι με εχει δελεασει αρκετα το kia rio οπως και το ceed λογω καλης φημης (μηχανολογικα), μεγαλης εγγυησης και φυσικα καλης τιμης μιας και ειναι απο τα πιο οικονομικα της κατηγοριας τους.
          Με ενοχλει που ειναι μικρα σε ιπποδυναμη (90ps το rio ) αλλα οπως διαβαζω γενικα λογω πετρελαιου υπαρχει καλη ροπη που το 'σωζει', οπως και η ελλειψη cruise control στο συγκεκριμενο μοντελο (αλλα δεν θα σκασω κιολας).
          Η προσφορα που πηρα για το rio ειναι στα 14500 τελικη τιμη.

          Απο την αλλη εχω βρει ενα Gold 1,6 TDI Bluemotion του 2011 με 55000χλμ στα 14000 που εχει οτι εχει και το rio + το cruise control και το οτι ειναι ενα πολυ πετυχημενο μοντελο μεσα στα χρονια και εχει βαρος το ονομα του στην αγορα.
          Ειναι εισαγωγης και ο μαντρας λεει οτι το αμαξι μπορω να το τσεκαρω με τον αριθμο πλαισιου χωρις ομως να γνωριζει αν στην γερμανια ηταν απο leasing η απο ιδιωτη (πως γινεται να μην το ξερει?!)

          Κολλαω λοιπον στο οτι μου αρεσει το golf παραπανω σχεδιαστικά αλλα με φοβιζει το ενδεχομενο του να πληρωσω ακριβα την αγορα με μελλοντικα προβληματα που μπορει να προκυψουν. Επισης με μπλοκαρει στην Κια το θεμα της μεταπωλησης μιας και τρωει γκολ απο τα αποδυτηρια συγκριτικα με το golf που κραταει τιμη χρόνια μετά.

          Σε γενικες γραμμες σας εδωσα να καταλαβετε ελπιζω.
          Ευχαριστω εκ των προτερων για τις αποψεις / γνωμες σας

          *(Μινι ερωτηση που θα παρακαλουσα να μου απαντησετε χωρις ομως να φυγουμε off topic - Κανω χοντρικα 10000χλμ τον χρόνο (τα περισσοτερα εντος πολης). Αξιζει το εξτρα $$ του πετρελαιου ή να παω σε βενζινη???)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kinq1 last edited by

            Κατά πρώτον, καλύτερα να πάρεις καινούργιο αμάξι, παρά μεταχειρισμένο, επίσης τα diesel εισαγωγής έχουν τουλάχιστον 30000 χλμ το χρόνο ΜΙΝΙΜΟΥΜ, άρα είναι γυρισμένο κοντέρ, άρα δεν ξέρεις πόσα χλμ έχει κάνει.

            Από κεί και πέρα, για το αν συμφέρει το diesel, για μένα προσωπικά είναι το μισό κόστος σε σχέση με βενζίνη, έβαζα 90ευρώ το μήνα και βάζω 45. Στα 10.000 χλμ το χρόνο είναι 800 ευρώ το κέρδος (κατ' εμέ). Αλλοι λένε '7λτ/100χλμ με τη βενζίνα, 5λτ/100χλμ το πετρέλαιο' και βγάζουν πολύ λιγότερη διαφορά. Αρα έχει σημασία πώς οδηγάς και σε ποιους δρόμους πας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              katerina_pappa last edited by

              Ειμαι στην ιδια φαση περιπου και στα χιλιομετρα και στις επιλογες καινουριου η μεταχειρισμενου, πετρελαιου η βενζινας κλπ. Κατεληξα σε καινουριο για να εχω ησυχο το κεφαλακι μου και να μην μπλεκω με μαντραδες χιλιομετρα και αλλες ιστοριες. Για τα μτχ πετρελαια εισαγωγης αυτο που αποκομισα ειναι πως μπορει να γραφουν και το 1/3 απο αυτα που εχουν πραγματικα. Αυτα που διαβασα και στο σαιτ ειναι πως ειναι σχεδον αδυνατο να πηρε καποιος πετρελαιο εξω και να εκανε σε 4-5 χρονια μονο 55κ χλμ. Το οφελος του πετρελαιου στην ελλαδα ειναι οτι πρωτον καιει λιγοτερο και δευτερον κοστιζει και λιγοτερο. Στο εξωτερικο σε πολλες χωρες ομως κοστιζει το ιδιο οποτε οποιος παρει πετρελαιο το παιρνει για τον πρωτο λογο πραγμα που σημαινει οτι κανει πολλα χλμ για να κανει την αποσβεση του. Τωρα οσον αφορα το πετρελαιο αν πουμε οτι καιει 5 λιτρα στα 100 χλμ ο υπολογισμος ειναι 51,3410000/100 αρα 670 ευρω τον χρονο. Αντιστοιχως αν κανεις 71,6410000/100 σου βγαζει 1148. Εχεις δλδ 478 ευρω οφελος τον χρονο. Αν μιλαμε για καινουρια που εχουν 2,5κ παραπανω το πετρελαιο θελεις μια 5ετια για να κανεις αποσβεση.αν υπολογισεις σε αυτα τα τεκμηρια τα τελη την ασφαλιση κλπ βγαζεις το αποτελεσμα σου. Και ολα αυτα αν η τιμη του πετρελαιου παραμεινει χαμηλη μεσα στην πενταετια. Προσωπικα με τοσα λιγα χλμ επελεξα καινουριο και βενζινη. Σου μεταφερω εμπειριες που αποκομισα τοσο καιρο στο φορουμ απο διαφορους που οντως γνωριζουν το αντικειμενο σε αντιθεση με εμενα, οποτε μην λαμβανεις την αποψη μου σαν καποιου απολυτου γνωστη. Οσον αφορα το παραδειγμα σου και την μεταπωληση, σε 5 χρονια το κια σιντ θα το δωσεις σιγουρα ακριβοτερα και ευκολοτερα απο οτι το 10ετιας γκολφ. Καλη αγορα οτι και αν κανεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                astronautis last edited by

                Ο χρήστης alexisswimming έγραψε:
                Καλησπέρα σε όλους/ες

                Βρισκομαι στο εξης διλημμα και θα ηθελα γνωμες και αποψεις πανω σε αυτο:

                Ειμαι προ των πυλων για μια αγορα αυτοκινητου μικρομεσαιας κατηγοριας diesel*

                Οφειλω να ομολογησω οτι με εχει δελεασει αρκετα το kia rio οπως και το ceed λογω καλης φημης (μηχανολογικα), μεγαλης εγγυησης και φυσικα καλης τιμης μιας και ειναι απο τα πιο οικονομικα της κατηγοριας τους.
                Με ενοχλει που ειναι μικρα σε ιπποδυναμη (90ps το rio ) αλλα οπως διαβαζω γενικα λογω πετρελαιου υπαρχει καλη ροπη που το 'σωζει', οπως και η ελλειψη cruise control στο συγκεκριμενο μοντελο (αλλα δεν θα σκασω κιολας).
                Η προσφορα που πηρα για το rio ειναι στα 14500 τελικη τιμη.

                Απο την αλλη εχω βρει ενα Gold 1,6 TDI Bluemotion του 2011 με 55000χλμ στα 14000 που εχει οτι εχει και το rio + το cruise control και το οτι ειναι ενα πολυ πετυχημενο μοντελο μεσα στα χρονια και εχει βαρος το ονομα του στην αγορα.
                Ειναι εισαγωγης και ο μαντρας λεει οτι το αμαξι μπορω να το τσεκαρω με τον αριθμο πλαισιου χωρις ομως να γνωριζει αν στην γερμανια ηταν απο leasing η απο ιδιωτη (πως γινεται να μην το ξερει?!)

                Κολλαω λοιπον στο οτι μου αρεσει το golf παραπανω σχεδιαστικά αλλα με φοβιζει το ενδεχομενο του να πληρωσω ακριβα την αγορα με μελλοντικα προβληματα που μπορει να προκυψουν. Επισης με μπλοκαρει στην Κια το θεμα της μεταπωλησης μιας και τρωει γκολ απο τα αποδυτηρια συγκριτικα με το golf που κραταει τιμη χρόνια μετά.

                Σε γενικες γραμμες σας εδωσα να καταλαβετε ελπιζω.
                Ευχαριστω εκ των προτερων για τις αποψεις / γνωμες σας

                *(Μινι ερωτηση που θα παρακαλουσα να μου απαντησετε χωρις ομως να φυγουμε off topic - Κανω χοντρικα 10000χλμ τον χρόνο (τα περισσοτερα εντος πολης). Αξιζει το εξτρα $$ του πετρελαιου ή να παω σε βενζινη???)

                Αν δεν κάνω λάθος το Rio είναι μικρότερο από το Golf (μπορεί και να κάνω λαθος όμως...)

                Το Golf που θα είναι εισαγωγής και θα το ξαναπουλήσεις θεωρείς ότι απαραίτητα θα έχει καλύτερη τιμή από το Rio που θα το αγοράσεις ως καινούριο??? Δεν είμαι σίγουρος. Βέβαια στην Ελλάδα ο κόσμος κολάει πολύ σε τεμπέλες και σε μούρη. Τα συμπεράσματα δικά σου. Στην ίδια οικόγενεια με το Rio βρίσκεται και το i-30 το οποίο φοράει τον ίδιο κινητήρα και έχει καλύτερους χώρους, 5 χρόνια εγγύηση.

                Για τo Golf τι εγγυήσεις σου δίνει ο μαντράς? Προσωπική μου άποψη: το μεταχειρισμένο 5ετιας το κοιτάς αν έχει το 1/2 της τιμής του καινούριου, εκτός και αν αγοράζεις από άτομο που εμπιστεύεσαι με κλειστά τα μάτια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexisswimming last edited by

                  Καλημερα και ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.

                  Μου κανει εντυπωση αυτο που λετε για τα γυρισμενα χλμ μιας και ο μαντρας δηλωνει οτι το αμαξι εχει βιβλιο service και οτι μπορω να παρω τον αριθμο πλαισιου να παω να το τσεκαρω. Εγγυηςη δεν δινει αν θυμαμαι καλα! Απο κει και περα συμφωνω οτι ειναι καπως αμφιβολο ποιο θα εχει κρατησει υψηλοτερη τιμη. Σημερα θα παω να δω το ceed μιας και στην προηγουμενη εκθεση δεν το ειχε και να παρω και προσφορα. Επειδη με τρωει η περιεργεια θα παω να δω και το golf να δω τι θα μου πει ο αλλος αν και πολυ φοβαμαι οτι θα ακουσω ασαφιες. Το i30 το ειδα απο κοντα αλλα με χαλασαν καπως οι γραμμες του.
                  Και οπως εμαθα η kia δεν εισαγει τον 1.4 βενζινοκινητηρα στην Ελλαδα. (Υποπτο;;)
                  Και φυσικα εχει και βολτα απο τραπεζες να δω που αξιζει να βαλω το δανειο! (Δεν καθεται το γ@μω τζόκερ)
                  Κατερινα εσυ τελικα ποιο πηρες;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    katerina_pappa last edited by

                    Δεν πηρα. Ημουν αναμεσα σε μεγκαν 1200αρι, λεον 1200αρι και φοκους 1000αρι με τεταρτη αλλα και φθηνοτερη επιλογη το σκοντα ραπιντ σπεισμπακ το 1200αρι. Επειδη ομως θελω ετοιμοπαραδοτο για να προλαβω το οφελος αποσυρσης μην τυχον και δεν ανανεωθει και μετα τρεχουμε, μαλλον σημερα θα καταληξω στο φοκους που το οδηγησα χτες και τρελαθηκα. Βεβαια εν τελει ανεβαινεις στα χρηματα απο τα 14000 που ειχα αρχικο στοχο και μιλαμε και για βενζινη. Αν ημουν για πετρελαιο σε καλες τιμες και για μικρομεσαια εντοπισα μονο το i30 το ceed και το c4. 15000 με 16000 περιπου. Μαλλον για εναν απο τους κορεατες θα πηγαινα γιατι το c4 δεν μου εκανε κλικ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nik0laus last edited by

                      Μεταχειρισμένο diesel εισαγωγής σημαίνει 99,99% γυρισμένο κοντέρ ,και πολύ γυρισμένο μαλιστα...
                      Αν ήταν με λογικά χλμ θα το είχαν τσιμπίσει στην τοπικη αγορά ,δε θα το έπαιρνε το 'τζιμάνι' ο Ελληνας μαντράς......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        alexisswimming last edited by

                        Τοτε πως λεει 'βιβλιο σέρβις' & δινει κ αριθμο πλαισιου;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ggab last edited by

                          Ο χρήστης alexisswimming έγραψε:
                          Τοτε πως λεει 'βιβλιο σέρβις' & δινει κ αριθμο πλαισιου;;

                          πετάει το παλιό και σου δίνει ενα νέο .......με τα ''σωστά'' χλμ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            g-atos last edited by

                            Ένα βιβλίο σέρβις συμληρώνεται πανεύκολα αν ο έμπορος είναι λαμόγιο. Για τον αριθμό πλαισίου δε κατάλαβα το συλλογισμό σου; Τι ακριβώς θα βρεις με αυτόν; Και γιατί σου κάνει χάρη που στον δίνει; Δεν είναι μυστικό. Αριθμός του αυτοκινήτου είναι που αναγράφεται τόσο στην άδεια κυκλοφορίας όσο και σε διάφορα εμφανή σημεία του αυτοκινήτου όπως πχ στο τζάμι μπροστά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexisswimming last edited by

                              εγω ξερω οτι με τον αριθμο πλαισιου του οχηματος πας σε μια αντιπροσωπεια και ρωτας τι service εχει κανει το αμαξι και ποσα αληθινα χλμ εχει. Δεν ισχυει αυτο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                s3 last edited by

                                ισχυει αλλα νομιζω οτι απο το διαγνωστικο μπορουν να γραψουν οτι χιλιομετρα θελουν.
                                καλο ειναι να κοιταξεις τα χλμ απο την bsa.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • I
                                  iroc last edited by

                                  αν το γκολφ εχει εργοστασιακο ραδιο,τοτε είναι δύσκολα τα πράγματα για να έχει γυρίσει χλμ ο έμπορος καθώς επικοινωνει με το καν μπας (ενα κομματι απ την κεντρικη μοναδα του αυτοκινητου ) και βγαζει σφαλμα,οπου με διαγνωστικο φαίνονται και τα σωστα χλτρα,απαιτεί γνώση των διαγνωστικών προγραμμάτων της vw που μονο στην αντιπροσωπεια δεν ξέρουν.
                                  σε ολα τα αμαξια πλην της μερσεντεζ ειναι εύκολο να γυρισουν χλμτρα,ωστοσο αν καποιος δεν ειναι άριστος μπορείς 'να τον πιάσεις απ την μύτη το έξυπνο-πουλί'.

                                  ακόμα και στα καινούργια μπορούν με μια ρύθμιση μεσώ διαγνωστικού να μειώσουν χωρίς κόπο 30χλμ.

                                  οι εμποροι τι νομιζεις οτι δεν φτιαχνουν δικα τους 'πλαστα' βιβλια σερβις!? το πιο ευκολο ειναι και πίστεψε με μπορουν να βαλουν και το αυτοκόλλητο ,ακομα ακομα να αλλαξουν και τον αριθμο πλαισιου αυτο που φενεται στο παρμπριζ με ενα πιο σωστο....γιαυτο καλο ειναι να κοιταζεις πρωτα απ ολα αν ολοι οι αριθμοι πλαισιου στο γκολφ (πορτα οδηγου-κατω απ το καλυμμα του χωρου αποσκευων-στον δεξιο μπροστα θόλο που ειναι σκαλισμένος,καθος και στο βιβλιο σερβις στην πρωτη σελιδα) αν αντιστοιχούν.
                                  επισης τσεκαρε σε πια χωρα ηταν και δωσε τον αριθμο πλαισιου με εμαιλ να δεις σε ποσα χλτρα περασε κτεο εκει πχ στην γερμανια στον tuv.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    alexisswimming last edited by

                                    Δεν ηξερα οτι παιζουν τετοια κολπα με τα χλμ. Προχωραμε. Για το kia ειτε το rio ειτε το ceed γνωριζετε κατι;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης iROC έγραψε:
                                      σε ολα τα αμαξια πλην της μερσεντεζ ειναι εύκολο να γυρισουν χλμτρα

                                      Μια χαρά γυρίζουν και στις Mercedes. Απλά αυτά τα αυτοκίνητα, όπως και οι BMW για παράδειγμα καταγράφουν σε διάφορα σημεία τα χιλιόμετρα, π.χ. στο κλειδί. Οπότε αν δεν γύρισε όλους τους μετρητές, θα πιαστεί ο επίδοξος απατεώνας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iroc last edited by

                                        http://www.youtube.com/watch?v=lDb_tT5Qxt8
                                        ενδεικτικα για τους φιλους,ενα απλο προγραμμα ειναι που μαζι με το καλοδιο απο εβαυ κανει στα 50-100ε
                                        υπαρχουν καλοι ηλεκτρολογοι στην πιατσα που γυρνανε και μερσεντεζ,δεν ειπα κατι τετοιο οτι δεν γίνετε,απλα ειναι πιο δυσκολο,τυχαίνει να γνωρίζω προσωπικά εναν.(ο οποίος γυρνάει σε πορσε και μερκ ανετοτατα)
                                        γενικος
                                        εισαγωγης+πετρελαιο + νεο σχετικα=πολλα χιλιομετρα πραγματικα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • C
                                          crektis last edited by

                                          Ένα πετρέλαιο στο εξωτερικό μπορεί να κάνει και 50.000χλμ τον χρόνο! Χωρίς αστεία.. Μακρυά από μεταχειρισμενο πετρέλαιο λοιπόν.

                                          Από την άλλη, το Rio νομίζω ότι ανήκει στην σούπερ-μίνι κατηγορία. Είναι πολύ ακριβό για αυτά που προσφέρει αν σκεφτείς τώρα ότι παίρνεις c3 diesel με εξαιρετικό εξοπλισμό με μόλις 13.500, ενώ Cruise control έχει και η έκδοση με τα 12700. Επίσης η c4 diesel έχει την trend plus με 14700,ενω με 15600 παίρνεις την Attraction με 92ps.

                                          Τo ντιζελ γενικά συμφέρει. Πρώτον δεν είναι απαραίτητο ότι πληρώνεις παραπάνω. Γιατί πρακτικά μπορείς να βρεις κάποιο ντιζελ που είναι πιο φθηνό από το βενζινοκινητο που μπορεί να κοίτας. Επίσης, η οικονομία που προσφέρει δεν την κοιτάμε σε βάθος χρόνου, αλλά στην καθημερινότητα. Και εκεί το ντιζελ δεν έχει ανταγωνισμό. Πρώτον, γιατί με τα ίδια ΧΡΗΜΑΤΑ κάνεις μπορεί και παραπάνω από τα 2πλασια χιλιόμετρα (εγώ με 20€ diesel, 1.38€/litre, κάνω από 370-400χλμ, τη στιγμή που ένα βενζινοκινητο μετά βίας θα κάνει τα μισά). Δεύτερον είναι πολύ βασικό το ότι μπορείς να πας μια εκδρομή χωρίς να σκέφτεσαι 'το 50αρικο που θέλω για βενζίνη'. Τρίτον αλλάζεις λάδια και κανείς γενικό σέρβις ανά 15.000χλμ και 30.000χλμ αντίστοιχα, με κόστος 70 και 150€.. Ούτε μπουζί, ούτε ιστορίες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            crektis last edited by

                                            😕

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr