-
Το 206XS 1.6 με στάνταρ ABS, RCD, Clima, δερμάτινο τιμόνι, αλουμινένιο λεβιέ ταχυτήτων, δύο αερόσακους, μπακετ καθίσματα τιμάται στα 14.100Ευρώ. Το ΧΤ (4θυρο, χωρίς μικρολεπτομέρειες όπως χρωμιωμένη εξάτμιση, διχρωμία ταμπλώ, αλουμινένιο λεβιέ ταχυτήτων κ.α.) κατεβαίνει λίγο κάτω από τις 14.000.
-
Ο χρήστης christhehealer έγραψε:
Kαι μια λεπτομέρια. H σύγκριση των τιμών είναι από αντιπροσωπείες για αγορά ' με το κλειδί στο χέρι'. Δεν κοίταξα καθόλου τιμές από περιοδικά, γιατί όταν το έκανα, και πήγαινα μετά στην αντιπροσωπεία μου έλεγαν πάντα μεγαλύτερη τιμή από αυτή που είχα διαβάσει.Για να υπολογίσεις την τιμή του αυτοκινήτου 'με το κλειδί στο χέρι', αρκεί να προσθέσεις στις τιμές που αναγράφουν τα περιοδικά το κόστος του μεταλλικού χρώματος, της έκδοσης πινακίδων και των τελών κυκλοφορίας.
Για τo 206 1.6 XS δεν ξέρω ακριβώς αλλά νομίζω πως είναι κάτω από τις 13000, αλλά απ' ό,τι ξέρω δεν έχει ABS. Ενδιαφέρον κι αυτό
Μάλλον έχεις στο μυαλό σου το 1.4 XS.
Το Clio έχει περίπου 13200 με όλα τα παραπάνω χωρίς RCD
Αν τους πιέσεις λίγο φαντάζομαι θα στο προσθέσουν χωρίς μεταβολή της τιμής.
-
Ο χρήστης pastri έγραψε:
Το Ιbiza 1.4 101 ps senso έχει περιπου 13000 με κλιματισμό, ABS & RCD με 4 ηχεία.
Το Clio έχει περίπου 13200 με όλα τα παραπάνω χωρίς RCD
Για τo 206 1.6 XS δεν ξέρω ακριβώς αλλά νομίζω πως είναι κάτω από τις 13000, αλλά απ' ό,τι ξέρω δεν έχει ABS. Ενδιαφέρον κι αυτόΦίλε Pastri είχα ρωτήσει για το Ibiza Sport και Clio Dynamic.
Toυ 206 o εξοπλισμός είναι όπως τον λέει ο Πέτρος.
-
Λοιπόν, οδήγησα και το Clio... Λυπάμαι που θα απογοητεύσω τους 'Ιμπιζόφιλους', αλλά το Clio μου φάνηκε ανώτερο σε συμπεριφορά, εκτός ίσως από τα φρένα. Είχα την ευκαιρία να τα οδηγήσω και τα δύο στον ίδιο δρόμο -με στροφές- έτσι ώστε να είναι η σύγκριση επί ίσοις όροις. Πολύ καλό το Ibiza, σταθερό και υπάκουο, αλλά το Clio έχει το κάτι παραπάνω που κάνει τη διαφορά. Τονίζω ότι μιλώ μόνο για την προσωπική μου άποψη και εμπειρία, μπορώ να πω, δηλαδη, ότι το Clio δείχνει να ταιριάζει καλύτερα στον τρόπο που θέλω να οδηγώ. Επίσης δείχνει καλοφτιαγμένο και στιβαρό, με πολύ καλούς χώρους για επιβάτες, αλλά μάλλον μικρό χώρο αποσκευών. Τι να πω, μου άρεσε.
-
Το Clio πάσχει σε χώρο για τα κεφάλια των πίσω. Είμαι λιγότερο από 1.80, οπότε δεν είμαι ψηλός, αλλά το κεφάλι μου έβρισκε άσχημα, κυρίως στις λακούβες, όπου τις μέτραγα σε... καρούμπαλα!
Από τα περιοδικά όμως κρίνω πως οδηγικά πρέπει να είναι ανώτερο του Ίμπιζα, και αν δεν βάλεις ενήλικες πίσω (ή βάλεις μόνο γυναίκες τυχερό παιδί!! ) δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα.
-
Pastri, πώς σου φάνηκε το τιμόνι του Clio;
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Pastri, πώς σου φάνηκε το τιμόνι του Clio;Να σου πω, με περισσότερη υποβοήθηση για τα γούστα μου (μην ξεχνάς ότι οδηγώ αυτοκίνητο χωρίς υδραυλικό τιμόνι), αλλά με αρκετά καλή αίσθηση. Εννοώ ότι δεν το βρήκα υπερβολικά μαλακό ενώ δείχνει αρκετά ακριβές. Σε μια κλειστή στροφή που πάτησα κάτι χώματα και γλιστρησε λίγο το μπροστινό μέρος δεν δυσκολεύτηκα να το ελέγξω. Καλύτερο πάντως από του Ibiza, χειρότερο όμως από του 106.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το Clio πάσχει σε χώρο για τα κεφάλια των πίσω. Είμαι λιγότερο από 1.80, οπότε δεν είμαι ψηλός, αλλά το κεφάλι μου έβρισκε άσχημα, κυρίως στις λακούβες, όπου τις μέτραγα σε... καρούμπαλα!Από τα περιοδικά όμως κρίνω πως οδηγικά πρέπει να είναι ανώτερο του Ίμπιζα, και αν δεν βάλεις ενήλικες πίσω (ή βάλεις μόνο γυναίκες τυχερό παιδί!! ) δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα.
Το πρόβλημα υφίσταται, αν βάζω γυναίκες πάνω από 1,80. Χμμ... πρέπει να το εξετάσω αυτό, γαμώτο, μου αρέσουν οι ψηλές...
-
Ο χρήστης pastri έγραψε:
Το Clio πάσχει σε χώρο για τα κεφάλια των πίσω. Είμαι λιγότερο από 1.80, οπότε δεν είμαι ψηλός, αλλά το κεφάλι μου έβρισκε άσχημα, κυρίως στις λακούβες, όπου τις μέτραγα σε... καρούμπαλα!
Από τα περιοδικά όμως κρίνω πως οδηγικά πρέπει να είναι ανώτερο του Ίμπιζα, και αν δεν βάλεις ενήλικες πίσω (ή βάλεις μόνο γυναίκες τυχερό παιδί!! ) δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα.
Το πρόβλημα υφίσταται, αν βάζω γυναίκες πάνω από 1,80. Χμμ... πρέπει να το εξετάσω αυτό, γαμώτο, μου αρέσουν οι ψηλές...
Σωστός!!!!!
-
κοινώς ποίο νομίζετε οτι είναι το καλύτερο σουπερμίνι μέχρι τα 15.000Ε?
γιατι όσες φορές και αν διάβασα το τόπικ, άκρη δεν έβγαλα... -
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
κοινώς ποίο νομίζετε οτι είναι το καλύτερο σουπερμίνι μέχρι τα 15.000Ε?
γιατι όσες φορές και αν διάβασα το τόπικ, άκρη δεν έβγαλα...Την απάντηση την έχει δώσει ήδη ο pastri
Φυσικά και τίθεται οικονομικό θέμα, ήδη βρίσκομαι στο όριο (ή και λίγο πάνω από αυτό) με τα 13.200 που ζητάει το Clio.
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
κοινώς ποίο νομίζετε οτι είναι το καλύτερο σουπερμίνι μέχρι τα 15.000Ε?
γιατι όσες φορές και αν διάβασα το τόπικ, άκρη δεν έβγαλα...Τελικά, μάλλον το Clio φαίνεται να υπερισχύει, αν και νομίζω ότι το όριο των 15000 Ε που θέτεις είναι αρκετά υψηλό για σουπερμίνι. Θα έλεγα ότι 13500 Ε είναι πιο αντιπροσωπευτικό για την κατηγορία, θεωρώντας πάντα ότι το κύριο ενδιαφέρον στρέφεται στα 1400 κ.εκ. Αν περιλαμβάνεις και τα 1600άρια τότε το πεδίο διευρύνεται και η απάντηση δυσκολεύει.
-
Φίλε pastri, σου προτείνω ανεπιφύλακτα να πάρεις το clio! Εγώ έχω το προηγούμενο μοντέλο και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Είναι γρήγορο, καλοφτιαγμένο, αξιόπιστο και πάνω απ' όλα έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Σχετικά με το R/CD έχω την εντύπωση ότι είναι στάνταρ στα 1400 κ.εκ.
Καλορίζικο ότι και να πάρεις. Αν πάντως καταλήξεις στο Clio, ρίξε μια ματιά και εδώ: http://www.greekrenaultclub.gr -
Syggnomh alla se pion eipan oti to clio den exei RCD??? Ton doulepsane! Exei edo k 2genies standard RCD me 6 hxeia to opoio einai poly kalo.
Prosopika sto diko mou clio II evala enisxyth k sub me ta idia hxeia k osoi to exoun akousei den pisteuoun to poso kala paizoun ta ergostasiaka!!!
Emena sto clio mou aresoun:
- Poiothta kataskeuhs (den trizei ektos an valo terma to sub)
- Epidoseis gia 1400
- Kathismata... (akous V6??? )
- Stripsimo
Arnhtika:
- Kliseis tou amaksomatos oi opoies fovizoun ton odhgo alla den feugei to amaksi (me alla elathria tha diorthothei auto...)
- Katanalosh sthn grhgorh odhghsh
- Varos (tha phgaine poly puio grhgora an htan elafrytero... alla tha eixe xeiroterh hxomonosh tote
File pastri, ela sto 5o meeting to allo savvato na syzhthseis me pollous renaultkides...
-
Εντάξει παιδιά, το αποφάσισα...
Θα το πάρω το Clio!
Εννοείται με το νέο έτος. Ευχαριστώ για την πρόσκληση στο meeting, αν προλάβω θα έλθω. -
pastri, άστ'αυτά και πάρε το Rallye τώρα που βγαίνει ακόμη.
Εγώ πάντως το δικό μου το πήρα φέτος το Γενάρη και είμαι ευχαριστημένος, δεν το έχω μετανιώσει. Δε νομίζω ότι πάσχει από άποψη άνεσης κτλ σε βαθμό που να νιώθεις ότι 'θυσίασες' πολλά πράγματα to follow your heart.
ΠΑΡΕ RALLYE ΠΑΡΕ RALLYE!
Για μένα το GTI δεν αξίζει τόσο τα λεφτά του όσο το Rallye. -
Συμφωνώ απόλυτα με τον Theo. Kαι εγώ πριν από ενάμισι χρόνο είχα πρώτη προτίμηση το Rallye και δεύτερη το Clio 1.4. Εννοείται ότι τα οδήγησα και τα 2 (το Clio μονό σε test drive) και η προτίμηση στην οδηγική απόλαυση υπερίσχυσε των άλλων παραμέτρων. Τελικά με ένα μικρό δώρο από τους δικούς μου (της τάξεως του ενός χαρτιού) πήρα το 106 GTI και δεν το έχω μετανιώσει ούτε στιγμή.
-
Aporw pou se tosa posts den exei anaferthei kaneis sto 1600ari clio kai oloi sygkrinoun to 1,4 me to 206 1,6 kai me to rallye...
Edw kai 2 xronia exw to clio II 1,6 16v kai exw kanei 75000xlm xwris na exw antimetwpisei kanena problhma.O kinhthras einai safws pio ropatos apo tou 1,4 (isodynamos me rallye se repriz apo xamhlomesaies) einai uperoikonomiko otan den piezetai paraloga enw diathrei thn poly kalh odikh symperifora tou 1.4 . Twra pou katargountai ta tekmhria axizei ton kopo kaneis na koitaxei kai pros ta ekei. Bebaia sygkrinomeno me to rallye einai pio argo (idiaitera stis psiles rpm afou apo tis 5500rpm psofaei) kai safws pio malako (xwris ayto na shmainei oti den strivei...apla apaitei mikroterh prospatheia apo meros tou odhgou.)An pali den sas epeisa kai epeidh exw odhghsei kai to Clio 1,4 kai to Ibiza 101 ps (ekdosh sport) exw na pw pws to Ibiza einai pio skliro kai empneei megalerh sigouria ston odhgo(alla tha bgalei pio eykola ta moutra tou sthn strofh) enw to clio einai pio rythmisimo kai eykolo sto orio...
-
Ο χρήστης papadakn έγραψε:
Aporw pou se tosa posts den exei anaferthei kaneis sto 1600ari clio kai oloi sygkrinoun to 1,4 me to 206 1,6 kai me to rallye...
Edw kai 2 xronia exw to clio II 1,6 16v kai exw kanei 75000xlm xwris na exw antimetwpisei kanena problhma.O kinhthras einai safws pio ropatos apo tou 1,4 (isodynamos me rallye se repriz apo xamhlomesaies) einai uperoikonomiko otan den piezetai paraloga enw diathrei thn poly kalh odikh symperifora tou 1.4 . Twra pou katargountai ta tekmhria axizei ton kopo kaneis na koitaxei kai pros ta ekei. Bebaia sygkrinomeno me to rallye einai pio argo (idiaitera stis psiles rpm afou apo tis 5500rpm psofaei) kai safws pio malako (xwris ayto na shmainei oti den strivei...apla apaitei mikroterh prospatheia apo meros tou odhgou.)An pali den sas epeisa kai epeidh exw odhghsei kai to Clio 1,4 kai to Ibiza 101 ps (ekdosh sport) exw na pw pws to Ibiza einai pio skliro kai empneei megalerh sigouria ston odhgo(alla tha bgalei pio eykola ta moutra tou sthn strofh) enw to clio einai pio rythmisimo kai eykolo sto orio...
Το 1600αρι clio ειναι πολυ καλυτερο απο το 1400αρι.Οντως ειναι πολυ ροπατο στις χαμηλομεσαιες αλλα ψοφαει στις υψηλες ομως με λιγα πραγματα μπορει να κοιταξει στα ματια τα 1600αρια Γαλλακια του PSA group.Aλλα μου φαινεται πως εχει βαλει στα 13500Ε και το clio 1,6 κανει αρκετα παραπανω.Παντως τωρα με τα τεκμηρια εγω ξαναλεω πως αξιζει το διλιτρο Sport.Αχ μια ημερα.......
Στο meeting θα ερθει κανεις????? -
Baggelh mallon tha erthw sto meeting an eimai Athina to epomeno S/K. (o clio16v eimai) Pes ston proedro oti exei kanei lathos sto site kai sthn photo tou clio mou bgazei to 1,6 tou d-h....
to forum tou tfrc doulevei?
Alhtheia ti tha proteines gia to cliaki mou?
Seat Ibiza 1.4 101 PS ή Renault Clio 1.4 98 PS ???