-
Αυτό το forum θέλουμε
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Λέω να πάρω την αδερφή σου που ξέρει και το δουλεύει καλά το Πέλτορ...Αμα το βρει σε enduro κατάσταση το δουλεύει και το χαίρεται.
Τουλάχιστον αυτη χαίρεται τον έρωτα και τις φεύγουν τα κόμπλεξ.
:ysterical:
Αυτό το forum θέλουμε
-
Ακολούθησε τότε κι εσύ το παράδειγμα της...
-
Κανένα συνεργείο για να σερβίρω το φιατ παντα εκτός αντιπροσωπείας; για προτείνετε... Θενξ
-
Απο τον Ρανιο στην Βασ. Ολγας (απεναντι απο την βιλα μπιανκα) ημουν πολυ ευχαριστημενος οσο πηγαινα την 147!
-
Πια ηταν τα scania?? Παλια πολυ πριν τα μπλε κόκκινα μιλάμε?
-
Αυτό που εβαλες είναι EΛΒΟ Scania.
Sent from Corsair's brick
-
αρα ειχαμε κόκκινα Scania κ μερτσεντε?
-
Kαι Man Sfakianakis το πάτωμα των οποίων ηταν ίδιο με το πάτωμα που είχαν τα μπλε Scanja Sfakianakis
Sent from Corsair's brick
-
Κατρακυλά η αγορά του αυτοκινήτου στη Θεσσαλονίκη
http://www.zougla.gr/automoto/article/k ... 8esaloniki
Άνοδο παρουσιάζει η συνολική εικόνα της αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και η αισιοδοξία έχει αρχίσει σιγά, σιγά να επιστρέφει στους επαγγελματίες του χώρου.Ο «πάτος του βαρελιού» φάνηκε μέσα στο 2013 και το 2014 ξεκίνησε σχετικά αισιόδοξα. Τα στοιχεία του 7μήνου της χρονιάς δείχνουν ότι όντως κινούμαστε αυξητικά κατά 22,5% σε σχέση με πέρσι, τουλάχιστον πανελλαδικά. Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων κατά το πρώτο 7μηνο έφτασαν τις 45.101 μονάδες, έναντι 36.826 του 2013, σημειώνοντας αύξηση κατά 22,5% πανελλαδικά.
Αυτή η εικόνα δεν φαίνεται να ισχύει για όλες τις περιοχές όπως για παράδειγμα η Θεσσαλονίκη που συνεχώς μειώνει τα ποσοστά της.Η συμπρωτεύουσα φαίνεται να φωνάζει... βοήθεια για τις επιδόσεις της στις πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων ενώ στελέχη του χώρου χαρακτηρίζουν την κατάσταση απλά τραγική. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία η Θεσσαλονίκη, κατά το διάστημα της κρίσης έχει πληγεί εξαιρετικά σημαντικά, αφού από το 11,5% περίπου που κατείχε πανελλαδικά όλα τα προηγούμενα χρόνια (προ κρίσης), έπεσε κοντά στο 5%, νούμερο που αποτυπώνει την πραγματική δυσάρεστη εικόνα.
Σήμερα η Θεσσαλονίκη (7μηνο 2014) έχει ταξινομήσει 2.776 καινούργια αυτοκίνητα, παρουσιάζοντας μεν μια αύξηση σε σχέση με πέρσι κατά 18,2%, όμως το ποσοστό της στη χώρα παραμένει ιδιαίτερα χαμηλό.
Με μέσο όρο 7μήνου να κινείται στο 6,2% δεν αρκεί για να δώσει «πνοή» στα δίκτυα, τα οποία προσπαθούν να κρατήσουν ότι τους απέμεινε. Στην Αττική το αντίστοιχο μερίδιο αγοράς, ο δείκτης βάρους του νομού είναι ( 7μηνο 2014 ) 64,6%! -
Κάποιοι πήραν πρέφα ότι η Θεσσαλονίκη δε χρειάζεται αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Κάποιοι πήραν πρέφα ότι η Θεσσαλονίκη δε χρειάζεται αυτοκίνητο.περιμενουμε απο μερα σε μερα το ΜΕΤΡΟ....
-
Ανοίγει όπου να ναι για το κοινό.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Γερασαν πολύ γρήγορα όμως. By far το καλυτερο λεωφορείο ηταν τα κόκκινα Mercedes. Bulletproof.Sent from Corsair's brick
Πολύ πιο απλά (χειροκίνητα κιβώτια κλπ), για αυτό.
-
Τα κοκκινα ΕΛΒΟ Μercedes είχαν αυτόματο κιβώτιο. Κυκλοφορούν ακόμα σαν ΚΤΕΛ σε νησιά.
-
Δεν τα θυμάμαι αυτά που λες...
-
-
Σημερα ειχε παρα πολλους τουρκους τουριστες η πολη μας, που επωφεληθηκαν απο τη δικη τους αργεια (επετειος της νικης τους απεναντι στη Στρατια ) και ηρθαν με κρουαζιεροπλοιο. Φυσικα στην αγ. δημητριου στο υψος του προξενειου γινοταν το αδιαχωρητο.
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Σημερα ειχε παρα πολλους τουρκους τουριστες η πολη μας, που επωφεληθηκαν απο τη δικη τους αργεια (επετειος της νικης τους απεναντι στη Στρατια ) και ηρθαν με κρουαζιεροπλοιο. Φυσικα στην αγ. δημητριου στο υψος του προξενειου γινοταν το αδιαχωρητο.και βασει ερευνας οι τουρκοι ειναι απο τους πρωτους σε καταναλωση τουριστες.....
επι τελους να αποκτησει η πολη και διημερο-τριημερο τουρισμο, να αρχισει να πεφτει ζεστο χρημα στην αγορα, να παρει ανασες.... -
Πολλή ησυχία στο post......
Posts προς Θεσσαλονικείς