-
Ηθελα να ρωτησω εδω στο forum κατα ποσο ειναι αξιοπιστο ενα αυτοκινητο μετα την τοποθετηση ενος προγραμματος και αυτα που υποσχονται γαι 10-15% αυξηση της υποδυναμης ισχυουν?το αυτοκινητο που θα υποστει μαλλον το προγραμμα ειναι ALFA GT 1.8 .εσεις εχετε να προτεινεται κατι?ευχαριστω εκ των προτερων!
-
Ηθελα να ρωτησω εδω στο forum κατα ποσο ειναι αξιοπιστο ενα αυτοκινητο μετα την τοποθετηση ενος προγραμματος και αυτα που υποσχονται γαι 10-15% αυξηση της υποδυναμης ισχυουν?το αυτοκινητο που θα υποστει μαλλον το προγραμμα ειναι ALFA GT 1.8 .εσεις εχετε να προτεινεται κατι?ευχαριστω εκ των προτερων!
-
Ηθελα να ρωτησω εδω στο forum κατα ποσο ειναι αξιοπιστο ενα αυτοκινητο μετα την τοποθετηση ενος προγραμματος και αυτα που υποσχονται γαι 10-15% αυξηση της υποδυναμης ισχυουν?το αυτοκινητο που θα υποστει μαλλον το προγραμμα ειναι ALFA GT 1.8 .εσεις εχετε να προτεινεται κατι?ευχαριστω εκ των προτερων!
-
Θα σου πρότεινα πρίν το βάλεις να κάνεις μια 'συμφωνία' με τον έμπορο που θα το τοποθετήσει ότι αν δε 'δώσει' το πρόγραμμα αυτά που υπόσχεται να μη το πάρεις. Μετά κάνε μια δυναμομέτρηση στο αυτοκίνητο πρίν τη τοποθέτηση και μια μετά, αν δείς τη διαφορ'α που υπολόγιζες το κρατάς διαφορετικά όχι. Για την αξιοπιστία δε μπορεί κανείς να ξέρει.
-
Ο χρήστης μιχαλης1978 έγραψε:
Ηθελα να ρωτησω εδω στο forum κατα ποσο ειναι αξιοπιστο ενα αυτοκινητο μετα την τοποθετηση ενος προγραμματος και αυτα που υποσχονται γαι 10-15% αυξηση της υποδυναμης ισχυουν?το αυτοκινητο που θα υποστει μαλλον το προγραμμα ειναι ALFA GT 1.8 .εσεις εχετε να προτεινεται κατι?ευχαριστω εκ των προτερων!Γνώσεις πολλές επί του θέματος δεν έχω φίλε...
Εκείνο που ξέρω όμως είναι ότι ΜΟΝΟ με αλλαγή στο πρόγραμμα βελτιώσεις αυτού του μεγέθους έχουν τα μαμά τουρμπισμένα αυτοκίνητα.Για ατμοσφαιρικά χρειάζεται ΚΑΙ αλλαγή στην εισαγωγή (ποιό ελεύθερη, φιλτροχοάνες, βαρελάκια κλπ) και αλλαγή στην εξαγωγή (ελεύθερα καζανάκια κλπ) για 10-15% αύξηση πάντα.
Μπορεί και να κάνω λάθος βέβαια αλλά από όσα έχω διαβάσει συνήθως έτσι γίνεται.
-
1ον Απαραίτητη η χρήση 100αρας βενζίνης.
2ον Το πρόγραμμα όπως σωστά ανέφεραι ο προηγούμενος φίλος συνδιάζεται απο πιό ελεύθερη εισαγωγή - εξαγωγή.
3ον Σίγουρα θα κερδίσεις σε ροπή αλλά και σε ιπποδύναμη ειδικά στις μεσαίες και ψηλές στροφές αλλά μπορεί μελλοντικά να έχεις διάφορα προβλήματα μηχανικά κλπ. -
Ο χρήστης μιχαλης1978 έγραψε:
Ηθελα να ρωτησω εδω στο forum κατα ποσο ειναι αξιοπιστο ενα αυτοκινητο μετα την τοποθετηση ενος προγραμματος και αυτα που υποσχονται γαι 10-15% αυξηση της υποδυναμης ισχυουν?το αυτοκινητο που θα υποστει μαλλον το προγραμμα ειναι ALFA GT 1.8 .εσεις εχετε να προτεινεται κατι?ευχαριστω εκ των προτερων!Δεν πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο αλλά για ρίξε μια ματιά σε αυτό: http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?p=298879#298879
-
Ο χρήστης μιχαλης1978 έγραψε:
Ηθελα να ρωτησω εδω στο forum κατα ποσο ειναι αξιοπιστο ενα αυτοκινητο μετα την τοποθετηση ενος προγραμματος και αυτα που υποσχονται γαι 10-15% αυξηση της υποδυναμης ισχυουν?το αυτοκινητο που θα υποστει μαλλον το προγραμμα ειναι ALFA GT 1.8 .εσεις εχετε να προτεινεται κατι?ευχαριστω εκ των προτερων!α ρε Μιχαλη.......γι αυτο λεγαμε τοσο καιρο οτι η 2λιτρη GT ειναι η πιο ισοροπημενη επιλογη. Τωρα θα σου κοστισει με προγραμμα χοανες κτλ οσο η 2λιτρη και θα ειναι ακομα μακρια και απο επιδοσεις και απο αξιοπιστια.
-
Δεν αξιζει να το κανεις ειδικα σε ενα μοτερι που οντας 1.8 δινει 140 αλογα... Δεν θα δεις ευκολαπαραπανω.
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
α ρε Μιχαλη.......γι αυτο λεγαμε τοσο καιρο οτι η 2λιτρη GT ειναι η πιο ισοροπημενη επιλογη. Τωρα θα σου κοστισει με προγραμμα χοανες κτλ οσο η 2λιτρη και θα ειναι ακομα μακρια και απο επιδοσεις και** απο αξιοπιστια**.
Ωχ είπες την μαγική λέξη Χρήστο... ...πώς πάει το μοτέρ, το ροντάρεις;
Μιχάλη επεδίωξε ένα demo του προγράμματος (να λειτουργεί δηλ για λίγες ώρες όπως στην Seat) αλλά και πάλι μην περιμένεις πολλά μόνο με αυτό.
Αποψή μου άστο όπως είναι γιατί το μόνο που θα καταφέρεις θα είναι να ανεβάσεις την κατανάλωση... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ωχ είπες την μαγική λέξη Χρήστο... ...πώς πάει το μοτέρ, το ροντάρεις;
ναι.3500 χλμ εχω κανει και ειναι σφιχτο ειδικα χαμηλα.ψηλα ουτως η αλλως δεν το δουλευω ακομα.
Εχουμε μελλον ακομα.στα 10.000 χλμ μου ειπαν οτι θα ανοιξει -
μαλλον θα το αφησω ως εχει κ βλεπουμε ευχαριστω για τις συμβουλες σας
-
Αν θέλεις να πετύχεις το 90% που κάνει ένα πρόγραμμα, δώσε 3-4 μοίρες στο αβάνς (να μη χτυπάει πιράκια όμως).
-
Φίλε Μιχάλη έχω και γω το ίδιο αυτοκίνητο και έχω καταλήξει ότι τα χρήματα για ατμοσφαιρική βελτίωση είναι δυσανάλογα με το ποσοστό της βελτίωσης. Οπότε η λύση είναι Turbisma ή compresoras. Δίνεις τα λεφτά μαζεμένα αλλά έχεις απόδοση. Διαφορετικά μην μπλέξεις με βελτιώσεις σε ατμόσφαιρα. Γιατί να δώσεις 3.000 ευρο για 5-10 επιπλέον άλογα plus ρίσκο αξιοπιστίας;
-
Ο χρήστης aboukir έγραψε:
Φίλε Μιχάλη έχω και γω το ίδιο αυτοκίνητο και έχω καταλήξει ότι τα χρήματα για ατμοσφαιρική βελτίωση είναι δυσανάλογα με το ποσοστό της βελτίωσης. Οπότε η λύση είναι Turbisma ή compresoras. Δίνεις τα λεφτά μαζεμένα αλλά έχεις απόδοση. Διαφορετικά μην μπλέξεις με βελτιώσεις σε ατμόσφαιρα. Γιατί να δώσεις 3.000 ευρο για 5-10 επιπλέον άλογα plus ρίσκο αξιοπιστίας;Καλύτερα λοιπόν να δώσεις 3000 ευρώ για 40 επιπλέον άλογα χωρίς ρίσκο αξιοπιστίας ε ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Φίλε Μιχάλη έχω και γω το ίδιο αυτοκίνητο και έχω καταλήξει ότι τα χρήματα για ατμοσφαιρική βελτίωση είναι δυσανάλογα με το ποσοστό της βελτίωσης. Οπότε η λύση είναι Turbisma ή compresoras. Δίνεις τα λεφτά μαζεμένα αλλά έχεις απόδοση. Διαφορετικά μην μπλέξεις με βελτιώσεις σε ατμόσφαιρα. Γιατί να δώσεις 3.000 ευρο για 5-10 επιπλέον άλογα plus ρίσκο αξιοπιστίας;
Καλύτερα λοιπόν να δώσεις 3000 ευρώ για 40 επιπλέον άλογα χωρίς ρίσκο αξιοπιστίας ε ?
...καλύτερα να αφήσεις όπως είναι το μοτέρ (μια χαρά δυνατό είναι) και τα 3000 ευρώ να μας κεράσεις κοψίδια, πιτόγυρους και αρναίους...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
τα 3000 ευρώ να μας κεράσεις κοψίδια, πιτόγυρους και αρναίους...Βελτίωση του 'εσωτερικού' κόσμου δηλαδή.
-
Φίλε Μιχάλη, θα σου πρότεινα να πας για πρόγραμμα στο Γρηγόρη, κάτω στον Πειραιά. Εκεί που πάνε οι 4Τ για δυναμομετρήσεις. Το ξέρω προσωπικά το παιδί και έχω δει κάμποσες δουλειές του σε φίλους αλλά και σε δικό μου αυτ/το.
Εγχύει το καινούργιο πρόγραμμα με lap top στο αυτ/το και από κει και πέρα ρυθμίζει επάνω στο δυναμόμετρό του, και με την αρωγή του lap top, τα δεδομένα του προγράμματος ανά 500 σαλ.
Πολύ εμπεριστατωμένη δουλειά και αποτελεσματική. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Φίλε Μιχάλη έχω και γω το ίδιο αυτοκίνητο και έχω καταλήξει ότι τα χρήματα για ατμοσφαιρική βελτίωση είναι δυσανάλογα με το ποσοστό της βελτίωσης. Οπότε η λύση είναι Turbisma ή compresoras. Δίνεις τα λεφτά μαζεμένα αλλά έχεις απόδοση. Διαφορετικά μην μπλέξεις με βελτιώσεις σε ατμόσφαιρα. Γιατί να δώσεις 3.000 ευρο για 5-10 επιπλέον άλογα plus ρίσκο αξιοπιστίας;
Καλύτερα λοιπόν να δώσεις 3000 ευρώ για 40 επιπλέον άλογα χωρίς ρίσκο αξιοπιστίας ε ?
...καλύτερα να αφήσεις όπως είναι το μοτέρ (μια χαρά δυνατό είναι) και τα 3000 ευρώ να μας κεράσεις κοψίδια, πιτόγυρους και αρναίους...
Έτσι ή την κάνουμε την δουλιά σωστά ή δεν την κάνουμε
ΤΑ "ΓΝΩΣΤΑ" ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ!!!