-
-
ευχαριστω για τις μεχρι τωρα απαντησεις. Η αγορα αλλου αυτοκινητου ειναι λιγο περιπλοκο θεμα οποτε ας δουμε τι μπορει να γινει με το υπαρχων. Οτι σερνεται σερνεται η αληθεια ειναι αυτη, δεν επελεξα εδω αυτο το μοτερ αλλα αλλος στην οικογενεια οποτε δεν ημουν εκει για να το προλαβω, βεβαια και ο ιδιος ο ιδιοκτητης του (πολυ κοντινος μου συγγενης) εχει μετανιωσει για την επιλογη αυτου του κινητητρα. Εχω σκεφτει και εγω το ενδεχομενο να του φορεσω τον 1.6 Ti-VCT γιατι εχω υπαρξει ως επιβατης στο συγκεκριμενο και η αληθεια ειναι οτι ειδα πως συμπεριφερεται παρα πολυ καλυτερα απο τον 1.4 με σταθερο χρονισμο. Το θεμα με αυτην την επιλογη ειναι οτι μπορει πολλα αλλα παρελκομενα εξαρτηματα να μην ταιριαξουν και θα θελουν και αυτα αλλαγη (πχ. ψυγειο) οποτε το κοστος μπορει να ανεβει. Δεν το εχω ψαξει βεβαια να πω την αληθεια, σιγουρα θα ειναι μια αποτελεσματικη λυση αλλα το κοστος με ανησυχει λιγο.
-
O MAD MAX ειπε οτι μπαινει κουτι ο 1,6.Ρωτα καποιον που ξερει απο Ford.Στο Fordclub καποιος μπορει να το εχει κανει.
Μπορει να μην αλλαζουν πολλα πραγματα... -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
το επιθετο λεπτεπιλεπτο το εχω χρησιμοποιησει για να κατανοησετε οτι η βενζινη χωρις σπινθηρα δεν εχει δυναμη ενω το πετρελαιο με υψηλη σχεση συμπιεσης 1:17 αυταναφλεγεται και εχει δυναμητο πετρελαιο εχει και +10% ενεργεια ανα λιτρο
-
Η καταγραφή της καμπύλης θα δείξει τυχόν αδυναμίες τοπικές που ίσως μπορεί να αντιμετωπιστούν με ειδικό προγραμματισμό.
Ευστροφία θέλεις, δηλαδή να ανεβάζεις πολλές στροφές και να μην κομπιάζει ψηλά ή ροπές στα χαμηλά ώστε να μην χρειάζεται να πας ψηλά για να γίνει κάτι;; Ξεκαθάρισέ το λίγο γιατί ακούγεσαι μπερδεμένος.
Εννοείται ότι όλοι θα ήθελαν με λίγα λεφτά και άλλες θυσίες και συμβιβασμούς να τράβαγε καλύτερα το αυτοκίνητό τους και χαμηλά και ψηλά. Να ξέρεις όμως ότι σε ατμοσφαιρικό το πράγμα δεν θα σου κάτσει εύκολα.
Μην ασχοληθείς με φίλτρα κι εξάτμιση, μπορεί να κερδίσεις κάτι στις ψηλές στροφές αλλά θα χάσεις κι άλλο στις χαμηλές. Καταλύτης ναι μπορεί να βοηθήσει σε όλες τις στροφές. Αλλά αξίζει αν δεν είναι για αλλαγή;
Το να κοντύνεις τη μετάδοση θα μεταμορφώσει το αυτοκίνητο αλλά θέλει προσοχή. Μην το παρακάνεις γιατί τότε θα καίς παραπάνω ενώ θα ταλαιπωρείσαι στα ταξίδια από τη φασαρία.
Βέβαια οι μακριές σχέσεις ήταν από την αρχή γνωστή αδυναμία του αυτοκινήτου αυτού σαν 1,4 οπότε πρέπει να δεις αν υπάρχουν έτοιμες ή δοκιμασμένες και προτεινόμενες λύσεις.
Πάντως μερικές φορές οι μακριές σχέσεις έχουν και το πλεονέκτημά τους, προσπερνάς το άλλον με 2α όταν αυτός αναγκαστεί να βάλει 3η κοκ. Το είχα ζήσει σε συγκεκριμένη διαδρομή, κάπως ειδική περίπτωση μεν αλλά αν εκεί που κυκλοφορείς παίζει....
Βασικά μαθαίνεις να χρησιμοποιείς σωστά και να εκμεταλλεύεσαι τα άλογα που διαθέτεις όπου είναι κρυμμένα. Κάθε αυτοκίνητο θέλει και λίγο διαφορετικό οδήγημα. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
O MAD MAX ειπε οτι μπαινει κουτι ο 1,6.Ρωτα καποιον που ξερει απο Ford.Στο Fordclub καποιος μπορει να το εχει κανει.
Μπορει να μην αλλαζουν πολλα πραγματα...Οπως επισης δεν εχω καταλαβει αν εχει μκ2 η μκ1.Αμα ειναι μκ1 ειναι κουτι καποτε.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η καταγραφή της καμπύλης θα δείξει τυχόν αδυναμίες τοπικές που ίσως μπορεί να αντιμετωπιστούν με ειδικό προγραμματισμό.
Ευστροφία θέλεις, δηλαδή να ανεβάζεις πολλές στροφές και να μην κομπιάζει ψηλά ή ροπές στα χαμηλά ώστε να μην χρειάζεται να πας ψηλά για να γίνει κάτι; Ξεκαθάρισέ το λίγο γιατί ακούγεσαι μπερδεμένος.
Εννοείται ότι όλοι θα ήθελαν με λίγα λεφτά και άλλες θυσίες και συμβιβασμούς να τράβαγε καλύτερα το αυτοκίνητό τους και χαμηλά και ψηλά. Να ξέρεις όμως ότι σε ατμοσφαιρικό το πράγμα δεν θα σου κάτσει εύκολα.
Μην ασχοληθείς με φίλτρα κι εξάτμιση, μπορεί να κερδίσεις κάτι στις ψηλές στροφές αλλά θα χάσεις κι άλλο στις χαμηλές. Καταλύτης ναι μπορεί να βοηθήσει σε όλες τις στροφές. Αλλά αξίζει αν δεν είναι για αλλαγή;
Το να κοντύνεις τη μετάδοση θα μεταμορφώσει το αυτοκίνητο αλλά θέλει προσοχή. Μην το παρακάνεις γιατί τότε θα καίς παραπάνω ενώ θα ταλαιπωρείσαι στα ταξίδια από τη φασαρία.
Βέβαια οι μακριές σχέσεις ήταν από την αρχή γνωστή αδυναμία του αυτοκινήτου αυτού σαν 1,4 οπότε πρέπει να δεις αν υπάρχουν έτοιμες ή δοκιμασμένες και προτεινόμενες λύσεις.
Πάντως μερικές φορές οι μακριές σχέσεις έχουν και το πλεονέκτημά τους, προσπερνάς το άλλον με 2α όταν αυτός αναγκαστεί να βάλει 3η κοκ. Το είχα ζήσει σε συγκεκριμένη διαδρομή, κάπως ειδική περίπτωση μεν αλλά αν εκεί που κυκλοφορείς παίζει....
Βασικά μαθαίνεις να χρησιμοποιείς σωστά και να εκμεταλλεύεσαι τα άλογα που διαθέτεις όπου είναι κρυμμένα. Κάθε αυτοκίνητο θέλει και λίγο διαφορετικό οδήγημα.Κατι τετοιο θα ηθελα να πετυχω. Το μοντελο ειναι το mk2. Η αληθεια ειναι πως οντως θελει δευτερα στο προσπερασμα αλλα αργει πολυ να παρει στροφες, δηλαδη αν κινουμαι με τριτη και 2700 rpm πχ θα κατεβασω δευτερα και θα ανεβουν καπου γυρω στις 3500 αλλα με τερμα γκαζι αργει να ανεβασει (ο κατασκευαστης στις 3500 rpm δινει μεγιστη τιμη ροπης 124 Nm και μεγιστη ιπποδυναμη 80ps @ 5700 rpm) Γενικα λοιπον χρειαζεται να παιζεις αναμεσα στις 3500 και τις 5700 rpm για να εχεις αξιοπρεπεις ρεπριζ ομως ετσι υποτιθεται οτι καιει παραπανω καυσιμο και μειωνεται και η μακροζωϊα του κινητηρα. Αυτο το οποιο θελω πιο πολυ να πετυχω ειναι να δωσω ροπη στις χαμηλες χωρις απαραιτητα να φτανει η να ξεπερνα τα 124 Nm απλα να δινει πιο χαμηλα μια τιμη που να μπορει να ανεβαζει πιο γρηγορα. Στις υψιλες δεν με ενδιαφερει και τοσο πολυ γιατι πιο πολυ το αυτοκινητο κινειται εντος πολης και πανω απο 140 km/h δεν εχει πιασει ποτε σε ταξιδι. Η αληθεια ειναι πως τα λεω λιγο μπερδεμενα γιατι και εγω ειμαι μπερδεμενος η φαση αυτη ειναι μπρος γκρεμος και πισω ρεμα ρε γαμωτο
-
Φίλε μου αυτά που λες δεν γίνονται. Το αυτοκίνητο είναι απελπιστικά αργό (το έχω οδηγήσει αρκετά) και το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αλλάξεις μοτέρ ή αυτοκίνητο.
-
''Βελτιωσεις'' και ''τουρμπισματα'' εχουν πεθανει στη σημερινη εποχη και ειδικα στην Ελλαδα...ακομα και οι αλλαγες μοτερ. Η καλυτερη λυση ειναι αλλαγη αυτοκινητου οπου βρισκεις παντου πλεον φθηνα γκαζια
-
Συμβιβασου οπως ειναι ή πουλα το και δες ενα αλλο. Φθηνοτερα θα βγει απο οποια μετατροπη.
Αυτο που συμβαινει στις μερες μας με τα μεταχειρισμενα ειναι πρωτογνωρο στα χρονικα.
Αγορασε ενα αμαξι που θα σε καλυπτει. -
Ένα ακόμη επικό τόπικ του 4τφόρουμ...
-
Ναί ρε παιδιά, το συζητάτε ακόμα? Λες και εξαφανίστηκαν τα αυτοκίνητα. Δώσ' το δρόμο εκεί και πάρε ένα άλλο δυνατότερο. Σε αυτά τα θέματα δεν πρέπει να σκέφτετε κανείς με το συναίσθημα, αλλά με τη λογική.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Ένα ακόμη επικό τόπικ του 4τφόρουμ...Επικοτατο επειδη ειναι καλυτερο consumer advice να αγορασει ενα αλλο ποιο γρηγορο αμαξι?Μπορει ο ανθρωπος να εχει ριξει το πρωτο του μαμησι εκει μεσα και να εχει καψουρευτει με τη κοπελα και να εχουν χωρισει και να πηγαινει πισω και να βρισκει σταμπες και να τη θυμαται κακο ειναι?
-
-
Για εμένα ή μείνε με αυτό που έχεις και το ξέρεις από θέματα συντήρησης, τυραννίσματος ή μη του κινητήρα ή αν πάρεις άλλο πρόσεξε πολύ!! Μπορεί να είναι πιο γρήγορο αλλά κακομεταχειρισμένο και να σου γεννάει συνέχεια προβλήματα.
-
καλησπερα παιδια το ford focus 1,4 του 2008 τι φοραει καδενα???η ιμαντα χρονισμου και αν ξερει καποιος καθε ποτε θελει αλλαγη μετα απο ποσα χιλιομετρα η ποσα χρονια???????
-
Ιμάντα. Αλλαγή κάθε 180.000 σύμφωνα με την Ford αν και οι εδώ αντιπροσωπείες προτιμούν να τον αλλάζουν στα 120.000. Όμως ειλικρινά δεν θέλεις να πάρεις κάτι πιο αργό και από τον επιτάφιο της Μ. Παρασκευής!!!
-
Ντάξ μωρέ μπορεί να είναι θρησκοληπτος ο άνθρωπος....
Μα 1,4??? 1,4???? Ακομα και 1,3 έχουν πολύ περισσότερο μπρίο απο το αγαπημένο παιδί των fleet managers -
απο την εμπειρια σας τι ειναι καλυτερο ιμαντας η καδενα?ο ιμαντας θελει αλλαγη αλλα ειναι αθορυβος η καδενα εχει αρνητικα??
-
Αν κάνεις πολύ λίγα χιλόμετρα σου ερχεται φτηνότερα η καδένα.
Αν κάνεις πολλά ότι και να έχει θα το αλλάξεις νωρίτερα ή αργότερα, έτσι και αλλιώς.
Περι θορύβου αν πάρεις χρέπι εταιρικό ( με καμιά 300.000 πραγματικά χλμ) εε τι να κάνουμε ολο το αμάξι θα είναι γτπκ ο ιμάντας και η καδένα σε απασχολεί???
Ιπποδύναμη κινητήρα FORD FOCUS 1.4L