Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ιπποδύναμη κινητήρα FORD FOCUS 1.4L
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ιπποδύναμη κινητήρα FORD FOCUS 1.4L
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    29
    76
    2769
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        koufou last edited by

        ευχαριστω για τις μεχρι τωρα απαντησεις. Η αγορα αλλου αυτοκινητου ειναι λιγο περιπλοκο θεμα οποτε ας δουμε τι μπορει να γινει με το υπαρχων. Οτι σερνεται σερνεται η αληθεια ειναι αυτη, δεν επελεξα εδω αυτο το μοτερ αλλα αλλος στην οικογενεια οποτε δεν ημουν εκει για να το προλαβω, βεβαια και ο ιδιος ο ιδιοκτητης του (πολυ κοντινος μου συγγενης) εχει μετανιωσει για την επιλογη αυτου του κινητητρα. Εχω σκεφτει και εγω το ενδεχομενο να του φορεσω τον 1.6 Ti-VCT γιατι εχω υπαρξει ως επιβατης στο συγκεκριμενο και η αληθεια ειναι οτι ειδα πως συμπεριφερεται παρα πολυ καλυτερα απο τον 1.4 με σταθερο χρονισμο. Το θεμα με αυτην την επιλογη ειναι οτι μπορει πολλα αλλα παρελκομενα εξαρτηματα να μην ταιριαξουν και θα θελουν και αυτα αλλαγη (πχ. ψυγειο) οποτε το κοστος μπορει να ανεβει. Δεν το εχω ψαξει βεβαια να πω την αληθεια, σιγουρα θα ειναι μια αποτελεσματικη λυση αλλα το κοστος με ανησυχει λιγο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostis20 last edited by

          O MAD MAX ειπε οτι μπαινει κουτι ο 1,6.Ρωτα καποιον που ξερει απο Ford.Στο Fordclub καποιος μπορει να το εχει κανει.
          Μπορει να μην αλλαζουν πολλα πραγματα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nintza last edited by

            Ο χρήστης r200 έγραψε:
            το επιθετο λεπτεπιλεπτο το εχω χρησιμοποιησει για να κατανοησετε οτι η βενζινη χωρις σπινθηρα δεν εχει δυναμη ενω το πετρελαιο με υψηλη σχεση συμπιεσης 1:17 αυταναφλεγεται και εχει δυναμη

            το πετρελαιο εχει και +10% ενεργεια ανα λιτρο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Η καταγραφή της καμπύλης θα δείξει τυχόν αδυναμίες τοπικές που ίσως μπορεί να αντιμετωπιστούν με ειδικό προγραμματισμό.
              Ευστροφία θέλεις, δηλαδή να ανεβάζεις πολλές στροφές και να μην κομπιάζει ψηλά ή ροπές στα χαμηλά ώστε να μην χρειάζεται να πας ψηλά για να γίνει κάτι;; Ξεκαθάρισέ το λίγο γιατί ακούγεσαι μπερδεμένος.
              Εννοείται ότι όλοι θα ήθελαν με λίγα λεφτά και άλλες θυσίες και συμβιβασμούς να τράβαγε καλύτερα το αυτοκίνητό τους και χαμηλά και ψηλά. Να ξέρεις όμως ότι σε ατμοσφαιρικό το πράγμα δεν θα σου κάτσει εύκολα.
              Μην ασχοληθείς με φίλτρα κι εξάτμιση, μπορεί να κερδίσεις κάτι στις ψηλές στροφές αλλά θα χάσεις κι άλλο στις χαμηλές. Καταλύτης ναι μπορεί να βοηθήσει σε όλες τις στροφές. Αλλά αξίζει αν δεν είναι για αλλαγή;
              Το να κοντύνεις τη μετάδοση θα μεταμορφώσει το αυτοκίνητο αλλά θέλει προσοχή. Μην το παρακάνεις γιατί τότε θα καίς παραπάνω ενώ θα ταλαιπωρείσαι στα ταξίδια από τη φασαρία.
              Βέβαια οι μακριές σχέσεις ήταν από την αρχή γνωστή αδυναμία του αυτοκινήτου αυτού σαν 1,4 οπότε πρέπει να δεις αν υπάρχουν έτοιμες ή δοκιμασμένες και προτεινόμενες λύσεις.
              Πάντως μερικές φορές οι μακριές σχέσεις έχουν και το πλεονέκτημά τους, προσπερνάς το άλλον με 2α όταν αυτός αναγκαστεί να βάλει 3η κοκ. Το είχα ζήσει σε συγκεκριμένη διαδρομή, κάπως ειδική περίπτωση μεν αλλά αν εκεί που κυκλοφορείς παίζει....
              Βασικά μαθαίνεις να χρησιμοποιείς σωστά και να εκμεταλλεύεσαι τα άλογα που διαθέτεις όπου είναι κρυμμένα. Κάθε αυτοκίνητο θέλει και λίγο διαφορετικό οδήγημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mad_max_geo last edited by

                Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                O MAD MAX ειπε οτι μπαινει κουτι ο 1,6.Ρωτα καποιον που ξερει απο Ford.Στο Fordclub καποιος μπορει να το εχει κανει.
                Μπορει να μην αλλαζουν πολλα πραγματα...

                Οπως επισης δεν εχω καταλαβει αν εχει μκ2 η μκ1.Αμα ειναι μκ1 ειναι κουτι καποτε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  koufou last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                  Η καταγραφή της καμπύλης θα δείξει τυχόν αδυναμίες τοπικές που ίσως μπορεί να αντιμετωπιστούν με ειδικό προγραμματισμό.
                  Ευστροφία θέλεις, δηλαδή να ανεβάζεις πολλές στροφές και να μην κομπιάζει ψηλά ή ροπές στα χαμηλά ώστε να μην χρειάζεται να πας ψηλά για να γίνει κάτι; Ξεκαθάρισέ το λίγο γιατί ακούγεσαι μπερδεμένος.
                  Εννοείται ότι όλοι θα ήθελαν με λίγα λεφτά και άλλες θυσίες και συμβιβασμούς να τράβαγε καλύτερα το αυτοκίνητό τους και χαμηλά και ψηλά. Να ξέρεις όμως ότι σε ατμοσφαιρικό το πράγμα δεν θα σου κάτσει εύκολα.
                  Μην ασχοληθείς με φίλτρα κι εξάτμιση, μπορεί να κερδίσεις κάτι στις ψηλές στροφές αλλά θα χάσεις κι άλλο στις χαμηλές. Καταλύτης ναι μπορεί να βοηθήσει σε όλες τις στροφές. Αλλά αξίζει αν δεν είναι για αλλαγή;
                  Το να κοντύνεις τη μετάδοση θα μεταμορφώσει το αυτοκίνητο αλλά θέλει προσοχή. Μην το παρακάνεις γιατί τότε θα καίς παραπάνω ενώ θα ταλαιπωρείσαι στα ταξίδια από τη φασαρία.
                  Βέβαια οι μακριές σχέσεις ήταν από την αρχή γνωστή αδυναμία του αυτοκινήτου αυτού σαν 1,4 οπότε πρέπει να δεις αν υπάρχουν έτοιμες ή δοκιμασμένες και προτεινόμενες λύσεις.
                  Πάντως μερικές φορές οι μακριές σχέσεις έχουν και το πλεονέκτημά τους, προσπερνάς το άλλον με 2α όταν αυτός αναγκαστεί να βάλει 3η κοκ. Το είχα ζήσει σε συγκεκριμένη διαδρομή, κάπως ειδική περίπτωση μεν αλλά αν εκεί που κυκλοφορείς παίζει....
                  Βασικά μαθαίνεις να χρησιμοποιείς σωστά και να εκμεταλλεύεσαι τα άλογα που διαθέτεις όπου είναι κρυμμένα. Κάθε αυτοκίνητο θέλει και λίγο διαφορετικό οδήγημα.

                  Κατι τετοιο θα ηθελα να πετυχω. Το μοντελο ειναι το mk2. Η αληθεια ειναι πως οντως θελει δευτερα στο προσπερασμα αλλα αργει πολυ να παρει στροφες, δηλαδη αν κινουμαι με τριτη και 2700 rpm πχ θα κατεβασω δευτερα και θα ανεβουν καπου γυρω στις 3500 αλλα με τερμα γκαζι αργει να ανεβασει (ο κατασκευαστης στις 3500 rpm δινει μεγιστη τιμη ροπης 124 Nm και μεγιστη ιπποδυναμη 80ps @ 5700 rpm) Γενικα λοιπον χρειαζεται να παιζεις αναμεσα στις 3500 και τις 5700 rpm για να εχεις αξιοπρεπεις ρεπριζ ομως ετσι υποτιθεται οτι καιει παραπανω καυσιμο και μειωνεται και η μακροζωϊα του κινητηρα. Αυτο το οποιο θελω πιο πολυ να πετυχω ειναι να δωσω ροπη στις χαμηλες χωρις απαραιτητα να φτανει η να ξεπερνα τα 124 Nm απλα να δινει πιο χαμηλα μια τιμη που να μπορει να ανεβαζει πιο γρηγορα. Στις υψιλες δεν με ενδιαφερει και τοσο πολυ γιατι πιο πολυ το αυτοκινητο κινειται εντος πολης και πανω απο 140 km/h δεν εχει πιασει ποτε σε ταξιδι. Η αληθεια ειναι πως τα λεω λιγο μπερδεμενα γιατι και εγω ειμαι μπερδεμενος η φαση αυτη ειναι μπρος γκρεμος και πισω ρεμα ρε γαμωτο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Φίλε μου αυτά που λες δεν γίνονται. Το αυτοκίνητο είναι απελπιστικά αργό (το έχω οδηγήσει αρκετά) και το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αλλάξεις μοτέρ ή αυτοκίνητο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      heras last edited by

                      ''Βελτιωσεις'' και ''τουρμπισματα'' εχουν πεθανει στη σημερινη εποχη και ειδικα στην Ελλαδα...ακομα και οι αλλαγες μοτερ. Η καλυτερη λυση ειναι αλλαγη αυτοκινητου οπου βρισκεις παντου πλεον φθηνα γκαζια

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cson last edited by

                        Συμβιβασου οπως ειναι ή πουλα το και δες ενα αλλο. Φθηνοτερα θα βγει απο οποια μετατροπη.
                        Αυτο που συμβαινει στις μερες μας με τα μεταχειρισμενα ειναι πρωτογνωρο στα χρονικα.
                        Αγορασε ενα αμαξι που θα σε καλυπτει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          swift-b-p-m last edited by

                          Ένα ακόμη επικό τόπικ του 4τφόρουμ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasilisg6 last edited by

                            Ναί ρε παιδιά, το συζητάτε ακόμα? Λες και εξαφανίστηκαν τα αυτοκίνητα. Δώσ' το δρόμο εκεί και πάρε ένα άλλο δυνατότερο. Σε αυτά τα θέματα δεν πρέπει να σκέφτετε κανείς με το συναίσθημα, αλλά με τη λογική.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mad_max_geo last edited by

                              Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                              Ένα ακόμη επικό τόπικ του 4τφόρουμ...

                              Επικοτατο επειδη ειναι καλυτερο consumer advice να αγορασει ενα αλλο ποιο γρηγορο αμαξι?Μπορει ο ανθρωπος να εχει ριξει το πρωτο του μαμησι εκει μεσα και να εχει καψουρευτει με τη κοπελα και να εχουν χωρισει και να πηγαινει πισω και να βρισκει σταμπες και να τη θυμαται κακο ειναι?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                cson last edited by

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  panosft last edited by

                                  Για εμένα ή μείνε με αυτό που έχεις και το ξέρεις από θέματα συντήρησης, τυραννίσματος ή μη του κινητήρα ή αν πάρεις άλλο πρόσεξε πολύ!! Μπορεί να είναι πιο γρήγορο αλλά κακομεταχειρισμένο και να σου γεννάει συνέχεια προβλήματα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    panagiotis32 last edited by

                                    καλησπερα παιδια το ford focus 1,4 του 2008 τι φοραει καδενα???η ιμαντα χρονισμου και αν ξερει καποιος καθε ποτε θελει αλλαγη μετα απο ποσα χιλιομετρα η ποσα χρονια???????

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ιμάντα. Αλλαγή κάθε 180.000 σύμφωνα με την Ford αν και οι εδώ αντιπροσωπείες προτιμούν να τον αλλάζουν στα 120.000. Όμως ειλικρινά δεν θέλεις να πάρεις κάτι πιο αργό και από τον επιτάφιο της Μ. Παρασκευής!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gastone13 last edited by

                                        Ντάξ μωρέ μπορεί να είναι θρησκοληπτος ο άνθρωπος....
                                        Μα 1,4??? 1,4???? Ακομα και 1,3 έχουν πολύ περισσότερο μπρίο απο το αγαπημένο παιδί των fleet managers 😕

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          panagiotis32 last edited by

                                          απο την εμπειρια σας τι ειναι καλυτερο ιμαντας η καδενα?ο ιμαντας θελει αλλαγη αλλα ειναι αθορυβος η καδενα εχει αρνητικα??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            gastone13 last edited by

                                            Αν κάνεις πολύ λίγα χιλόμετρα σου ερχεται φτηνότερα η καδένα.
                                            Αν κάνεις πολλά ότι και να έχει θα το αλλάξεις νωρίτερα ή αργότερα, έτσι και αλλιώς.
                                            Περι θορύβου αν πάρεις χρέπι εταιρικό ( με καμιά 300.000 πραγματικά χλμ) εε τι να κάνουμε ολο το αμάξι θα είναι γτπκ ο ιμάντας και η καδένα σε απασχολεί???

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr