-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
147 προ fl που παιρνει μπρος με την 4-5 φορα τι μπορει να ειναι?Cuore Italico
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
τρομερη επιλογη.....
Μούφα?
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
147 προ fl που παιρνει μπρος με την 4-5 φορα τι μπορει να ειναι?Αισθητήρας στροφών...
Βγάνει και Motor control sunteleia tou kosmou klp? -
Σ ευχαριστω
Δε ξερω τι βγανει.. βγηκα με το γκομενακι,παλευε να την βαλει μπρος.. την alfa.. -
Παίζει να είναι και μπουζί πάντως...
-
Πολλά μπορεί.
Εγώ νονέ σου είπα τι μπορεί να παίζει που να μην παίρνει μπροστά και μετά από λίγο αφού κρυώσει να παίρνει με τη μια.#diagnwstiko
-
ευχαριστω και παλι!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Eddie με τι το λαδωσες τελικά ;Ξέρεις φαντάζομαι ποιανού ειναι το κοχυλι Ελλάδας και που φτιάχνονται ΠΛΈΟΝ τα τηγανολαδακια... Ε;
Και τα λαδια τα φτιάχει ο Τζιγκερ πούλα!!!!;
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
74.600km και δεύτερη αλλαγή ελαστικών.
Μετά από δύο συναπτά Pirelli Rosso Assymetrico (τα οποία σταμάτησαν), ήρθε η ώρα για Toyo T1 Sport.
Από το 91V των Pirelli στο 94W των Toyo.
Παραγωγής made in Japan και 5th week 2014.Καλοφορετα. Αναμενουμε εντυπωσεις...
Καταρχήν τα παλιά ελαστικά μου ήταν αρκετά ταλαιπωρημένα και το γράφω αυτό πρώτο πρώτο, διότι αν από ένα ταλαιπωρημένο σετ ελαστικών, πας σε καινούριο, είναι λογικό να έχεις στην αρχή θετικές εντυπώσεις.
Όμως όσοι γνωριζόμαστε εδώ και έχουμε ανταλλάξει απόψεις εκτός forum, συντοχρόνως με γρήγορες βόλτες, νομίζω έχουμε την ικανότητα να αφουγκραζόμαστε ποιοτικά χαρακτηριστικά των οποιοδήποτε αλλαγών.Το νέο σετ ελαστικών μου εμφάνισε μια αδυναμία που την γνώριζα αλλά τα παλαιότερα ελαστικά την έκρυβαν επιμελώς. Τα ψαλίδια μου θέλουν αλλαγή και θέλω μια 600άρα εσπευσμένα. Ψαλίδια και ελαστικά είχαν φθαρεί μαζί και έτσι σε παρατεταμένες καμπές και full load στο γκάζι, υπήρχε το ανεπαίσθητο γλίστρημα με τα τέσσερα. Είχα μάθει όμως σε αυτό το χούι και δεν με φόβιζε.
Όμως τώρα το νέο σετ γραπώνει κάτω, και έτσι ο τζόγος από τα ψαλίδια είναι πιο εμφανής. Οι τιμονιές φέρνουν μεγαλύτερη αστάθεια στο μπροστινό μέρος.
Τι μου έκανε εντύπωση στα ελαστικά:
Παρότι τα Proxes έχουν μεγαλύτερο treadwear rate index σε σχέση με τα Rosso, δεν αργούν να ζεσταθούν. Βέβαια αυτό θα το επιβεβαιώσω με μεγαλύτερου σιγουριά σε μερικούς μήνες που θα έχουν χειμερινές θερμοκρασίες.Έχουν Κ Α ΤΑ Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Η κατευθυντικότητα. Σε μικρές δοκιμές που έκανα, η αλλαγή λωρίδας γίνεται ακαριαία. Ευχαριστιέσαι το γρήγορο τιμόνι της Alfa.
Αυτό μάλλον έχει εξήγηση στη χάραξη του πέλματος του συγκεκριμένου ελαστικού το οποίο πέλμα χωρίζεται σε 3 επίπεδα. Κατά την Toyo 'υπαίτιος' για αυτό είναι η χάραξη που έχει το κεντρικό σημείο του ελαστικού.Παρότι έχουν βαθιά χάραξη, δεν είναι θορυβώδη, δεν βουίζουν. Είναι στα ίδια επίπεδα με τα Rosso.
Με την πρώτη ευκαιρία θα γίνει η αλλαγή των ψαλιδιών εμπρός, ώστε το αυτοκίνητο να αποκτήσει την σταθερότητα που πρέπει και αν όλα πάνε καλά ονειρεύομαι επάνω μια coilover KW2.
Αυτά τα λίγα για αρχή και επιφυλάσσομαι για το μέλλον.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Eddie με τι το λαδωσες τελικά ;Ξέρεις φαντάζομαι ποιανού ειναι το κοχυλι Ελλάδας και που φτιάχνονται ΠΛΈΟΝ τα τηγανολαδακια... Ε;
Δεν ήθελα να βάλω λάδια ρε.
Σε κάποιο άσχετο ποστ σχολίασα.Είπαμε Agip στο άλλο γέμισμα.
-
Είναι λογικό να χρειάζεται αλλαγή ψαλιδιών ένα αυτοκίνητο στα 74K χλμ, χωρίς εκτός δρόμου εμπειρία στα πουρνάρια;
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Είναι λογικό να χρειάζεται αλλαγή ψαλιδιών ένα αυτοκίνητο στα 74K χλμ, χωρίς εκτός δρόμου εμπειρία στα πουρνάρια;Για 147/156 ναι.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
74.600km και δεύτερη αλλαγή ελαστικών.
Μετά από δύο συναπτά Pirelli Rosso Assymetrico (τα οποία σταμάτησαν), ήρθε η ώρα για Toyo T1 Sport.
Από το 91V των Pirelli στο 94W των Toyo.
Παραγωγής made in Japan και 5th week 2014.Καλοφορετα. Αναμενουμε εντυπωσεις...
Καταρχήν τα παλιά ελαστικά μου ήταν αρκετά ταλαιπωρημένα και το γράφω αυτό πρώτο πρώτο, διότι αν από ένα ταλαιπωρημένο σετ ελαστικών, πας σε καινούριο, είναι λογικό να έχεις στην αρχή θετικές εντυπώσεις.
Όμως όσοι γνωριζόμαστε εδώ και έχουμε ανταλλάξει απόψεις εκτός forum, συντοχρόνως με γρήγορες βόλτες, νομίζω έχουμε την ικανότητα να αφουγκραζόμαστε ποιοτικά χαρακτηριστικά των οποιοδήποτε αλλαγών.Το νέο σετ ελαστικών μου εμφάνισε μια αδυναμία που την γνώριζα αλλά τα παλαιότερα ελαστικά την έκρυβαν επιμελώς. Τα ψαλίδια μου θέλουν αλλαγή και θέλω μια 600άρα εσπευσμένα. Ψαλίδια και ελαστικά είχαν φθαρεί μαζί και έτσι σε παρατεταμένες καμπές και full load στο γκάζι, υπήρχε το ανεπαίσθητο γλίστρημα με τα τέσσερα. Είχα μάθει όμως σε αυτό το χούι και δεν με φόβιζε.
Όμως τώρα το νέο σετ γραπώνει κάτω, και έτσι ο τζόγος από τα ψαλίδια είναι πιο εμφανής. Οι τιμονιές φέρνουν μεγαλύτερη αστάθεια στο μπροστινό μέρος.
Τι μου έκανε εντύπωση στα ελαστικά:
Παρότι τα Proxes έχουν μεγαλύτερο treadwear rate index σε σχέση με τα Rosso, δεν αργούν να ζεσταθούν. Βέβαια αυτό θα το επιβεβαιώσω με μεγαλύτερου σιγουριά σε μερικούς μήνες που θα έχουν χειμερινές θερμοκρασίες.Έχουν Κ Α ΤΑ Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Η κατευθυντικότητα. Σε μικρές δοκιμές που έκανα, η αλλαγή λωρίδας γίνεται ακαριαία. Ευχαριστιέσαι το γρήγορο τιμόνι της Alfa.
Αυτό μάλλον έχει εξήγηση στη χάραξη του πέλματος του συγκεκριμένου ελαστικού το οποίο πέλμα χωρίζεται σε 3 επίπεδα. Κατά την Toyo 'υπαίτιος' για αυτό είναι η χάραξη που έχει το κεντρικό σημείο του ελαστικού.Παρότι έχουν βαθιά χάραξη, δεν είναι θορυβώδη, δεν βουίζουν. Είναι στα ίδια επίπεδα με τα Rosso.
Με την πρώτη ευκαιρία θα γίνει η αλλαγή των ψαλιδιών εμπρός, ώστε το αυτοκίνητο να αποκτήσει την σταθερότητα που πρέπει και αν όλα πάνε καλά ονειρεύομαι επάνω μια coilover KW2.
Αυτά τα λίγα για αρχή και επιφυλάσσομαι για το μέλλον.
Το μονο κουσουρι,που ισως δεις.......ειναι η σχετικα γρηγορη φθορα τους
Αλλα μεχρι τοτε...... -
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Είναι λογικό να χρειάζεται αλλαγή ψαλιδιών ένα αυτοκίνητο στα 74K χλμ, χωρίς εκτός δρόμου εμπειρία στα πουρνάρια;Δεν είσαι ο μόνος που του προκαλεί εντύπωση αλλά είναι γεγονός ότι στην γενιά των 147/156/GT το τίμημα της αρχιτεκτονικής της εμπρόσθιας ανάρτησης, ήταν η γρήγορη φθορά των κάτω ψαλιδιών. It's not a bug, it's a feature.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Δεν είσαι ο μόνος που του προκαλεί εντύπωση αλλά είναι γεγονός ότι στην γενιά των 147/156/GT το τίμημα της αρχιτεκτονικής της εμπρόσθιας ανάρτησης, ήταν η γρήγορη φθορά των κάτω ψαλιδιών. It's not a bug, it's a feature.
Μπα... Μάλλον το τίμημα της ar που έχει τα ψαλίδια αναλώσιμα σαν να ήταν τακάκια, είναι αυτό που πληρώνεις.
-
Ok, ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Φαντάζομαι όμως ότι η αντοχή τους εξαρτάται και από τον τρόπο οδήγησης ή το συνολικό setup, σωστά;
-
Τα δικά μου μαμά άντεξαν 95.000 χλμ...
Αν δεν πωληθεί στο μεταξύ τα αλλάζω για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια. -
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Ok, ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Φαντάζομαι όμως ότι η αντοχή τους εξαρτάται και από τον τρόπο οδήγησης ή το συνολικό setup, σωστά;Εννοείται αυτό. Θυμάμαι ότι τον πρώτο μεγάλο τζόγο στην εμπρόσθια αριστερή ανάρτηση, ο οποίος γινόταν αντιληπτός με στριμμένο τιμόνι δεξιά και περνώντας πάνω από 'ανωμαλία', τον απέκτησα αφότου έπεσα σε μια λακούβα-τάφρο!
Τα δικά μου μαμά άντεξαν 95.000 χλμ...
Αν δεν πωληθεί στο μεταξύ τα αλλάζω για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια.Αν δεν είχα κάνει ντου σε Σέρρες, Μέγαρα και Καρτοδρόμιο, αν δεν πήγαινα σαν παλαβός σε διάφορα βουνά, αν δεν είχα βάλει για 30.000χλμ την coilover και αν δεν καβαλούσα κάποιες φορές πεζοδρόμιο για να βρω parking στο παλιό μου σπίτι(διότι στο καινούριο έχω πυλωτή) και εμένα τόσο θα είχαν αντέξει, μη σου πω και παραπάνω.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Δεν υπάρχουν άλλα αμάξια με ψαλίδια ή και στα υπόλοιπα αναλώσιμα είναι?
Χωρίς να είμαι απολύτως βέβαιος, μιας και αυτό που θα σου πω παρακάτω πηγάζει από συζητήσεις που έχω κάνει με μηχανικούς, αυτή η αρχιτεκτονική ανάρτησης σαφώς και δεν έχει την αντοχή που έχει η αρχιτεκτονική μιας McPherson, η οποία ενδείκνυται για αλλαγή ψαλιδιών στα 200-300 χιλιάδες χιλιόμετρα.
Δεν υπάρχουν και λίγα καθημερινά αμάξια (κάτω από 30.000€) με διπλά ψαλίδια. Η b5 πλατφόρμα των passat-a4-superb είχε διπλά ψαλίδια από συμπεθέρικα που μου έρχονται στο νου, πολλά γιαπωνέζικα σπορ και μη. Δεν ξέρω για κανένα τα μπαλάκια τους να βγαίνουν οφ τόσο σύχνα και με τόσο μεγάλο κόστος.
Αν πάμε στα πίσω της gtv, εκεί είναι που έχει μεγάλο κλάμα.Είναι ένα μη υπολογισμένο κόστος από την εξέλιξη των αυτοκινήτων αυτών, λάθος της AR που δεν μπήκε στον κόπο να αλλάξει-ενισχύσει και πέρασε το κόστος στους κατόχους. Το ίδιο και για ιμάντες χρονισμού - τεντωτήρες.
Και εμένα σε αυτά τα γιαπωνέζικα πήγε το μυαλό μου στα οποία δεν έχω ακούσει για τόσο συχνές αντικαταστάσεις.
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/5418930/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5401199/Το δινες ρε Busso το 1000άρικο το χρόνο στις λινάτσες;
ΑLFA ROMEO FORUM