-
Πηγα να το πω ('βρειτε μου που λεει οτι τα αυτοκινητα πρεπει να κοκκαλωνουν μολις εμφανιστει ενας πεζος να περασει την χωρις σημανση διαβαση'), αλλα φοβηθηκα τον αρμαγγεδωνα απο τους και καλα νομοταγεις συνφορουμιτες...
Για το δευτερο, δεν καταλαβαινω
α) γιατι μιλας για 300 πεζοφαναρα? Εγω λεω για αυτες τις 2-3-5 διαβασεις που υπαρχουν. ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΦΑΛΗΡΟ που ειναι μια χαρα και το συστημα δουλευει μια χαρα για ολους, με διαβασεις σε λογικες αποστασεις μεταξυ τους και φαναρι με κουμπι
β) γιατι συνδεεις ντε και καλα το πεζοφαναρο με τον παπαρα που θελει να πηγαινει με 150? Εμενα το προβλημα μου (και ο λογος για το πεζοφαναρο) ειναι να μην σταματαει ενα ολοκληρο ποταμι αυτοκινητων, καθε τρεις και λιγο, για 1-2-5 πεζους, ΟΠΟΤΕ αυτοι εμφανιζονται, και δευτερον να μην υπαρξει κινδυνος απο αυτους που δεν θα τη δουν/καταλαβουν/θελουν να σταματησουν.
-
Ο χρήστης YAMA έγραψε:
Μια ερωτησούλα για το τέλος..Πόση ταχύτητα κόβετε όταν σταματάει μπροστά σας λεωφορείο - πούλμαν, σχολικό, βάν ή και αυτοκίνητο ακόμα, το οποίο σταθμεύει στη δεξιά πλευρά του δρόμου και θέλετε να προσπεράσετε από αριστερά του; (Φυσικά αναφέρομαι σε δρόμο όπου δε θα πατήσεις διπλή διαχωριστική για να περάσεις (.... )
Προσωπικά το θεωρώ το υπέρτατο τυφλό σημείο για έναν οδηγό(σε συνθήκες οδήγησης πόλης).
*Από οικογενειακό φίλο που πηγαίνει για δουλειές στη Γερμανία και έχει κάνει πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα εκεί, έτυχε μία φορά να περάσει από πούλμαν έτσι(από αριστερά). Μετά από μερικά χιλιόμετρα τον είχαν σταματήσει αστυνομικοί. Είχε κάνει καταγγελία ο οδηγός του πούλμαν ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που τύχαινε να το οδηγεί ο γνωστός ΔΕΝ ΕΚΟΨΕ όσο έπρεπε. Ο ίδιος ο φίλος λέει ότι πρόσεξε κ έκοψε.. Το προστιματάκι το έφαγε όμως..
*Το παραπάνω παράδειγμα μας αρέσει; Το θεωρούμε ρουφιανιά; Πιστεύετε ότι ο έλληνας αστυνομικός με τους πόρους που έχει και με τα μυαλά που κουβαλάει, θα μπορούσε να ανταποκριθεί σε ένα αντίστοιχο περιστατικό;
-
Σηκωνω το ποδι απο το γκαζι και (αναλογα με την ταχυτητα) παταω λιγο φρενο ωστε να ειμαι ετοιμος αν πεταχτει καποιος ΤΡΙΜΑΛΑΚΑΣ (που δεν εχει μαθει στο δημοτικο ή εστω με δαρβινικο τρόπο, οτι οταν διασχιζουμε το δρομο και ξεκιναμε κρυμμενοι και δε μας βλεπουν τα διερχομενα αυτοκινητα, δεν πεταγομαστε ξαφνικα για να αναγκαστει ο οδηγος να μας πληρωσει για ανθρωπο).
-
και γαμω. Εχω ακουσει και εγω μια ιστορια για Ελβετια, οπου τυπος (κλασικα Ελληνας) που του εφυγε λιγο στον παγο σταβωσε λιγο μια πινακιδα με μεταλλικο στυλο και εφοσον δεν ηταν κανεις εκεινη την ωρα στο δρομο την εκανε. Του ηρθε η κληση μερικες εβδομαδες μετα, και τραβαγε τα μαλλια του, αφου η αστυνομια μαλλον (εδω εκανε και ο ιδιος υποθεσεις) ρωτησε μερικους γειτονες και εψαξε και τα συνεργεια και τσουπ, τον βρηκε.
Στην Ελλαδα, την πατριδα του 'δεν ειναι δουλειά μου' αυτο θεωρειται τερατώδης ρουφιανια, και αυτος που θα κανει τετοιου ειδους καταγγελια καιγεται στο πυρ το εξωτερον. Να μην αρχισω το γιατι γινεται αυτο.
Οσον αφορα τους πόρους, σιγουρα δεν ειναι οι ιδιοι εδω σε σχεση με τις αλλες χωρες, ουτε ο πολιτης ή και ο αστυνομικος εχει κανενα σοβαρο κινητρο να κανει τα πραγματα καλυτερα αφου ετσι και αλλιως μπουρδελο ημασταν, μπουρδελο ειμαστε και θα ειμαστε στον αιωνα των αιωνων.
Οταν η αστυνομια εχει εντολη να κανει τους παρκαδορους στους τυπους που πανε στο Καραισκακη με αυτοκινητα και μηχανακια που αρχιζουν παρκαρισμενα απο το τερμα Πειραιως και φτανουν μεχρι τη γεφυρα που βγαζει παραλιακη αφηνοντας μονο μια λωριδα δρομο (καλα, για πεζοδρομια δε συζηταμε) τι περιμενουμε να γινει? Γιατι αν κανει το αυτονοητο και εισπραξει 1 εκατομμυριο € απο τα προστιμα μεσα σε μια αγωνιστική, (μπορει και παραπανω, υποθετω και σε αλλα γηπεδα το ιδιο γινεται) θα πεσει η κυβερνηση επιτοπου, ή θα αρχισουν οι μαλακιες 'ΧΟΥΝΤΑ, γιατι δεν πιανετε πρωτα τη 18 Νοεμβρη και μετα τους μεγαλοκαρχαριες και μετα τους εκβιαστες και μετα, αφου τους πιάσετε ολους τους κακους, εμεις θα πηγαινουμε με το τραινο'.Θα επρεπε να αρχισει η εκπαιδευση του Ελληνα απο τα βασικα, (τροχαιος='τωρα που σε ειδα τσιμπα οπως εισαι ενα 40αρι για διπλοπαρκαρισμα', κυρατσα='κλαψ/λυγμ' κλπ, να βγαλουμε και κανα φράγκο, το τερπνον μετα του ωφελιμου) ωστε ξεροντας οτι πεφτει το τσεκουρι, να μπει στη διαδικασια να καταλαβει οτι το πραγμα δουλευει μεχρι να φτασουμε ΙΣΩΣ μετα απο 50 χρονια στη νιρβανα να προσπερνας λεωφορειο και να σπανε τα τηλ. της τροχαιας ποιος θα σε πρωτοκαταγγείλει. Αυτο βεβαια προυποθετει και αλλα... πχ κυβερνηση που την ενδιαφερει το θεμα.
Οποιος μπορει και θελει τετοια, ας παει αλλου, εδω το βλεπω δυσκολο. -
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Εχει πλακα, αλλα ειναι κατω απο τη ζωνη.Προφανώς.
Αν τον έχεις πάνω από τη ζώνη λογικά θα φαίνεται και μάλλον θα πονάει! -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Εχει πλακα, αλλα ειναι κατω απο τη ζωνη.
Προφανώς.
Αν τον έχεις πάνω από τη ζώνη λογικά θα φαίνεται και μάλλον θα πονάει! -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Επειδή ανακυκλώνεται αυτή η συζήτηση και δεν καταλαβαίνω γιατί, τέτοια υποχρέωση που λες, να σταματάνε οι πάντες σε διάβαση πεζών, μόλις εμφανιστεί ένας πεζός, ΔΕΝ προκύπτει από τον ΚΟΚ (άρθρο 39 παρ. 2).Οι διαβάσεις στη Βούλα είναι και απαραίτητες και σωστές όπως είναι, σιγά μη βάλουν 300 πεζοφάναρα σε όλη την παραλιακή επειδή κάθε παπάρας θέλει να πηγαίνει με 150.
Λέει επί λέξει:
Aν σε σημασμένη διάβαση πεζών η κυκλoφoρία των oχημάτων δεν ρυθμίζεται με φωτεινή σηματoδότηση ή με τρoχoνόμo, oι oδηγoί υπoχρεoύνται να πλησιάζoυν στη διάβαση με ταχύτητα τόσo μικρή ώστε να μην εκθέτoυν σε κίνδυνo τoυς πεζoύς πoυ τη χρησιμoπoιoύν ή εισέρχoνται σε αυτήν και, σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτoυν την πoρεία τoυ oχήματός τoυς για να επιτρέπoυν την διέλευση των πεζών.
Να σημειωθεί ότι στο συγκεκριμένο σημείο ο δικός μας κώδικας δεν διαφέρει σε τίποτα απολύτως από αυτούς άλλων χωρών. Η μόνη διαφορά είναι ότι δεκαετίες παραδειγματικής ανυπαρξίας τιμωρίας έχουν γαλουχήσει τους Έλληνες οδηγούς στην πεποίθηση ότι η ταχύτητα είναι δικαίωμα τους και η αγνόηση των διαβάσεων υποχρέωση τους υπέρ της... ασφάλειας.
Το αυτό συμβαίνει και με τους ξένους όταν έρθουν στην Ελλάδα και με τους Έλληνες όταν οδηγούν στο εξωτερικό. Οι μεν από νομοταγείς μετατρέπονται σε κάφρους, ενώ τα δε πατριωτάκια σε κυρίες. Τι συμβαίνει λοιπόν εδώ; Χάνουν ξαφνικά την παιδεία τους οι ξένοι ενώ βλέπουν το φως το αληθινό οι δικοί μας; Ή μήπως, πολύ πιο απλά, ξέρουν τι τους παίρνει να κάνουν και το κάνουν;
-
Αρα οι οδηγοι να σταματανε ΜΟΝΟ σε περιπτωση αναγκης? Γιατι δεν βλεπω πουθενα αλλου να λεει να ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΝ ΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥΣ. Οκ. Αντιθετως, ακριβως πιο πανω λεει οτι οι πεζοι ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ '
δ) Σε διαβάσεις πoυ η κυκλoφoρία τόσo των πεζών όσo και των oχημάτων
δεν ρυθμίζεται με φωτεινoύς σηματoδότες, να μην κατεβαίνoυν στo oδόστρω-
μα πριν λάβoυν υπόψη τoυς την απόσταση και την ταχύτητα των oχημάτων
τα oπoία πλησιάζoυν.Ε ρε πουστη μου και οσο οδηγουσα ειχα παραδειγμα στο μυαλο μου που θα σας ξεβρακωνε ολους εσας τους γιαλαντζι νομοταγεις, αλλα το ξεχασα μεχρι να φτασω στο PC...Που θα παει ομως, θα μου ξαναρθει
Ο χρήστης YAMA έγραψε:
Μια ερωτησούλα για το τέλος..Πόση ταχύτητα κόβετε όταν σταματάει μπροστά σας λεωφορείο - πούλμαν, σχολικό, βάν ή και αυτοκίνητο ακόμα, το οποίο σταθμεύει στη δεξιά πλευρά του δρόμου και θέλετε να προσπεράσετε από αριστερά του; (Φυσικά αναφέρομαι σε δρόμο όπου δε θα πατήσεις διπλή διαχωριστική για να περάσεις (.... )
Προσωπικά το θεωρώ το υπέρτατο τυφλό σημείο για έναν οδηγό(σε συνθήκες οδήγησης πόλης).
- Σηκωνω το ποδι απο το γκαζι και (αναλογα με την ταχυτητα) παταω λιγο φρενο ωστε να ειμαι ετοιμος αν πεταχτει καποιος ΤΡΙΜΑΛΑΚΑΣ (που δεν εχει μαθει στο δημοτικο ή εστω με δαρβινικο τρόπο, οτι οταν διασχιζουμε το δρομο και ξεκιναμε κρυμμενοι και δε μας βλεπουν τα διερχομενα αυτοκινητα, δεν πεταγομαστε ξαφνικα για να αναγκαστει ο οδηγος να μας πληρωσει για ανθρωπο).
Yama, δίπλα από λεωφορεία/σχολικά κόβω όσο κρίνω ότι θα μου δώσει περιθώριο να αντιδράσω αν πεταχτεί κάποιος αφηρημένος, ή κανένα παιδάκι
Δηλαδη μου λετε και οι δυο οτι ενω πχ ειστε στη μεσαια λωριδα της Κηφισσιας και κινειστε με μια απολυτως νορμαλ ταχυτητα (εντος οριου φυσικα...) και φτασετε ενα λεωφορειο που ειναι σταματημενο στη δεξια λωριδα της και αποβιβαζει, φρεναρεται οταν το φτανετε για να ξαναεπιταχυνετε μετα?
*Από οικογενειακό φίλο που πηγαίνει για δουλειές στη Γερμανία και έχει κάνει πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα εκεί, έτυχε μία φορά να περάσει από πούλμαν έτσι(από αριστερά). Μετά από μερικά χιλιόμετρα τον είχαν σταματήσει αστυνομικοί. Είχε κάνει καταγγελία ο οδηγός του πούλμαν ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που τύχαινε να το οδηγεί ο γνωστός ΔΕΝ ΕΚΟΨΕ όσο έπρεπε. Ο ίδιος ο φίλος λέει ότι πρόσεξε κ έκοψε.. Το προστιματάκι το έφαγε όμως..
*Το παραπάνω παράδειγμα μας αρέσει; Το θεωρούμε ρουφιανιά; Πιστεύετε ότι ο έλληνας αστυνομικός με τους πόρους που έχει και με τα μυαλά που κουβαλάει, θα μπορούσε να ανταποκριθεί σε ένα αντίστοιχο περιστατικό;
και γαμω. Εχω ακουσει και εγω μια ιστορια για Ελβετια, οπου τυπος (κλασικα Ελληνας) που του εφυγε λιγο στον παγο σταβωσε λιγο μια πινακιδα με μεταλλικο στυλο και εφοσον δεν ηταν κανεις εκεινη την ωρα στο δρομο την εκανε. Του ηρθε η κληση μερικες εβδομαδες μετα, και τραβαγε τα μαλλια του, αφου η αστυνομια μαλλον (εδω εκανε και ο ιδιος υποθεσεις) ρωτησε μερικους γειτονες και εψαξε και τα συνεργεια και τσουπ, τον βρηκε.
Στην Ελλαδα, την πατριδα του 'δεν ειναι δουλειά μου' αυτο θεωρειται τερατώδης ρουφιανια, και αυτος που θα κανει τετοιου ειδους καταγγελια καιγεται στο πυρ το εξωτερον. Να μην αρχισω το γιατι γινεται αυτο.
Δηλαδη θεωρειτε σωστο το να βασιζεται η αστυνομια στην καταγγελια ενος ιδιωτη για να βεβαιωσει μια παραβαση που δεν ειδε εκεινη, και να μοιραζει ετσι προστιμα?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Αρα οι οδηγοι να σταματανε ΜΟΝΟ σε περιπτωση αναγκης? Γιατι δεν βλεπω πουθενα αλλου να λεει να ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΝ ΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥΣ....
Δηλαδη μου λετε και οι δυο οτι ενω πχ ειστε στη μεσαια λωριδα της Κηφισσιας και κινειστε με μια απολυτως νορμαλ ταχυτητα (εντος οριου φυσικα...) και φτασετε ενα λεωφορειο που ειναι σταματημενο στη δεξια λωριδα της και αποβιβαζει, φρεναρεται οταν το φτανετε για να ξαναεπιταχυνετε μετα?
Τι πιστεύω εγώ: Ανάγκη δεν σημαίνει έκτακτη ανάγκη. Ανάγκη είναι όταν οι πεζοί θέλουν να περάσουν τον δρόμο.
Ναι, επιβραδύνω για να δώσω στον εαυτό μου χρόνο να αντιδράσει σε περίπτωση που πεταχτεί κάποιος από το λεωφορείο. Ακόμα περισσότερο σε σχολικό. Που είναι το περίεργο σε αυτό;
-
Σε αυτα που γραφεις, τιποτα πια δεν μου φαινεται περιεργο.
Αναγκη, σημαινει και η ουρηση. Στον ΚΟΚ προφανως δεν σημαινει την αναγκη των Χ να κανουν το Ψ, αλλα εκτακτη αναγκη. Αμα θες να παιζεις τον χαζο, δικαιωμα σου. Αλλα το 'οι πεζοι υποχρεουνται να μη κατεβαινουν στο δρομο αν δεν συνυπολογισουν ταχυτητα και αποσταση των οχηματων που πλησιαζουν' βλεπω το εκανες γαργαρα.
Οσο για το δευτερο, νταξ', δηλαδη εχουμε οδηγο που στα καλα καθουμενα και χωρις να εμφανιζεται κατι μπροστα του, καθεται και φρεναρει και ξαναεπιταχυνει (και μαζι του ολη η λωριδα απο πισω, δεκαδες/εκατονταδες οχηματα), και το θεωρει φυσιολογικο...
-
Δεν κάνω απολύτως τίποτα γαργάρα. Η διευκρίνιση υπάρχει ώστε να μην έχουμε αυτοκτονικά περάσματα των πεζών. Το γιατί είναι προφανές ότι σημαίνει έκτακτη ανάγκη μόνο εσύ το καταλαβαίνεις. Και αφού το καταλαβαίνεις, προφανώς μπορείς να εξηγήσεις τι εννοούσε ο νομοθέτης με την δική σου ερμηνεία.
Όσο για την επιβράδυνση δίπλα σε λεωφορεία και σχολικά, δεν μιλάμε για τα καλά του καθουμένου. Μιλάμε για συγκεκριμένη περίπτωση στην οποία περνάς δίπλα από όχημα που αποβιβάζει κόσμο, πολύ δε παραπάνω αν έχουμε να κάνουμε με παιδάκια. Και εσύ αναρωτιέσαι γιατί χρειάζεται να κόψεις ώστε να προλάβεις να αντιδράσεις έγκαιρα αν κάποιο κάνει το λάθος;
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
- Σηκωνω το ποδι απο το γκαζι και (αναλογα με την ταχυτητα) παταω λιγο φρενο ωστε να ειμαι ετοιμος αν πεταχτει καποιος ΤΡΙΜΑΛΑΚΑΣ (που δεν εχει μαθει στο δημοτικο ή εστω με δαρβινικο τρόπο, οτι οταν διασχιζουμε το δρομο και ξεκιναμε κρυμμενοι και δε μας βλεπουν τα διερχομενα αυτοκινητα, δεν πεταγομαστε ξαφνικα για να αναγκαστει ο οδηγος να μας πληρωσει για ανθρωπο).
Yama, δίπλα από λεωφορεία/σχολικά κόβω όσο κρίνω ότι θα μου δώσει περιθώριο να αντιδράσω αν πεταχτεί κάποιος αφηρημένος, ή κανένα παιδάκι
Δηλαδη μου λετε και οι δυο οτι ενω πχ ειστε στη μεσαια λωριδα της Κηφισσιας και κινειστε με μια απολυτως νορμαλ ταχυτητα (εντος οριου φυσικα...) και φτασετε ενα λεωφορειο που ειναι σταματημενο στη δεξια λωριδα της και αποβιβαζει, φρεναρεται οταν το φτανετε για να ξαναεπιταχυνετε μετα?
Δηλαδη θεωρειτε σωστο το να βασιζεται η αστυνομια στην καταγγελια ενος ιδιωτη για να βεβαιωσει μια παραβαση που δεν ειδε εκεινη, και να μοιραζει ετσι προστιμα?
Δε ξερω τι λεει ο αλλος, εγω ειμαι ξεκαθαρος: Αφηνω το ποδι απο το γκαζι, για να ειμαι πιο ετοιμος για φρένο και κοιταω μπας και φαινονται τιποτα ποδια απο κατω του.
Ειναι καλυτερο να αργησω 3 δευτερολεπτα στο συνολικο ταξιδι (αφημα γκαζι και συνεπαγομενη σχετικη μειωση ταχυτητας ή και ελαφρο φρενο) για καθε λεωφορειο που συναντώ και καλυπτει τις προδιαγραφες που ανεφερα (ειναι σταματημενο αρκετα '' πριν φτασω εκει και επι/αποβιβαζει), παρα να εχω στο λαιμο μου καποιον και το μπλεξιμο και τα τρεχαματα. Δεν ειναι παιδικο παιχνιδι η οδηγηση, του τυπου 'σε νικησα, εχω δικιο'. Αμα κλαδεψω κανεναν, θα τρεχω, έχω δεν εχω δικιο. Προτιμω να θυσιαζω 3' συνολικου ταξιδιου.Για την Ελβετια, οπως φανταζομαι διαβασες, το πραγμα ειναι λιγο θολο. Και εγω την ιστορια την ακουσα, σορρυ αν δε θυμαμαι καποια λεπτομερεια.
Το μονο σιγουρο ειναι οτι η αστυνομια περναγε απο εκει καθε τοσο σε λογικη περιπολου δεν καθοταν να τρωει φοντύ. Απο εκει και περα, η θεωρια του οδηγου (που και αυτος δεν ηξερε πως τον βρηκαν) ειναι:- οτι θα ειδαν το σημα λυγισμενο, (και λογικα με λιγη μπογια επανω),
- θα βρεθηκε καποιος περιοικος (που δεν ειχε το Ελληνικο menality 'αστυνομια μπατσοι γουρουνια δολοφονοι, ουγκ, δεν μπλεκω, δεν ειναι η δουλειά μου'),
- ειπε 'eine malakas mit blau auto, pithana BMW, das scheema trakaren' (το ρημα στο τελος, σωστα? )
- και απο εκει και περα, εκανε μια ερευνα, βρηκαν τι αυτοκινητο, βρηκαν πιθανα και το συνεργειο που φυσικα συνεργαστηκε με την αστυνομια, 'yaaa, blau BMW irthen, profilaktirenevapsen, here ist das pelatoname' και του την αναψαν.
-
δεν μιλαγα για την Ελβετια αλλα για το 'ειπε ο οδηγος του λεωφορειου οτι ο ταδε οδηγος δεν εκοψε αρκετα οταν τον περναγε = θεωρειται δεδομενη η παραβαση και παρε το προστιμο' που ανεφερε καποιος αλλος.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
δεν μιλαγα για την Ελβετια αλλα για το 'ειπε ο οδηγος του λεωφορειου οτι ο ταδε οδηγος δεν εκοψε αρκετα οταν τον περναγε = θεωρειται δεδομενη η παραβαση και παρε το προστιμο' που ανεφερε καποιος αλλος.ααα, ΟΚ.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Δηλαδη μου λετε και οι δυο οτι ενω πχ ειστε στη μεσαια λωριδα της Κηφισσιας και κινειστε με μια απολυτως νορμαλ ταχυτητα (εντος οριου φυσικα...) και φτασετε ενα λεωφορειο που ειναι σταματημενο στη δεξια λωριδα της και αποβιβαζει, φρεναρεται οταν το φτανετε για να ξαναεπιταχυνετε μετα?Προσωπικά όταν αυτό γίνεται σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας με τρεις λωρίδες ανά κατεύθυνση θα κόψω λιγότερο από όσο θα κόψω σε αντίστοιχη οδό με 2 λωρίδες.
Αυτό που εχω δεί μπροστά στα μάτια μου και είναι που λέμε defying death είναι το εξής.
Λεωφόρος.. με 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση. Διπλή διαχωριστική στη μέση. Λεωφορείο σταματάει στη στάση. Δεν υπάρχει φανάρι στη στάση παρά 80 μέτρα μετά ανηφορικά. Εγώ βρίσκομαι 15 μέτρα πριν τη στάση και κοιτάζω το πίσω μέρος του λεωφορείου. Νύχτα χωρίς πολλά αυτοκίνητα.
Σταματάει το λεωφορείο. Κατεβάζει κόσμο. Έρχεται πατημένος ένας από πίσω ο οποίος κόβει λίγο(ο θεός τον έκανε..) προσπερνάει από αριστερά πατώντας στο αντίθετό και εκείνη!!! τη στιγμή περνάνε μπροστά από το λεωφορείο 2 κοπελίτσες. Έπαθαν σόκ γιατί τις 'έξυσε' κυριολεκτικώς. Πέρασαν απέναντι.
Έχουμε και λέμε. Οδηγός αυτοκινήτου. Υπέρμαλάκας. Έτρεχε παραπάνω. Πάτησε 2πλή διαχωριστική. Μπήκε αντίθετο ρεύμα προφανώς. Παραλίγο να σκοτώσει 2 ανθρώπους.
Κοπέλες. Περνάνε χωρίς να κοιτάξουν. Χωρίς να υπάρχει 'ουσιαστικά διάβαση'.
Μετά λοιπόν καθόμουν και σκεπτόμουν τι θα έλεγα στο δικαστήριο εαν τις χτυπούσε. Σας μιλάω ειλικρινά. Το σκέφτηκα λίγο και κατέληξα ότι δε μπορώ να δώσω ελαφρυντικό στον οδηγό σε καμία περίπτωση. Υπάρχει κάποιος που διαφωνεί;;
-
Ο οδηγός φταίει 100%. Οι κοπέλες μπορεί να ήταν απρόσεχτες, αλλά μέρος της απροσεξίας τους οφειλόταν στο ότι δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι κάποιος θα προσπεράσει παράνομα το λεωφορείο σε τέτοιο σημείο ώστε να κινδυνεύσει η ζωή τους.
Οι Έλληνες οδηγοί έχουν σοβαρό πρόβλημα στην αντίληψη της φράσης 'τώρα πρέπει να κόψω/περιμένω'.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ο οδηγός φταίει 100%.Οι κοπέλες μπορεί να ήταν απρόσεχτες, αλλά μέρος της απροσεξίας τους οφειλόταν στο ότι δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι κάποιος θα προσπεράσει παράνομα το λεωφορείο σε τέτοιο σημείο ώστε να κινδυνεύσει η ζωή τους.
Και ποιος σου ειπε οτι δε χωραγε παπι-μηχανη μεσα στο ρευμα του να προσπερασει το λεωφορειο ενω ειναι ακινητοποιημενο π.χ
Προσωπικα παντα κοβω αρκετα οταν περναω διπλα απο λεωφορειο οπου και αν βρισκομαι. Και σιγουρα βλεπω ενα παραπανω φταιξιμο στον οδηγο στην παραπανω περιπτωση.
-
Μπορείς να μου πείς που δίνεις ελαφρυντικό στον οδηγό; Γτ κατά 99% ξέρεις και ξέρουμε ότι στο δικαστήριο δε θα την έβγαζε καθαρή. Ειδικά εαν προσθέσεις όοολες τις παραβάσεις + ότι μπορεί να ήταν μεθυσμένος.
Προσωπικά πάντως δε θα έπαιρνα το μέρος του. Ή μάλλον θα έλεγα την ιστορία όπως την έγραψα παραπάνω χωρίς να αλλάξω κάτι.
-
Συμπληρωσα παραπανω.
Φυσικα και βλεπω αυξημενη ευθυνη στον οδηγο και φυσικα θα του αναγνωριζαν στην καταδικαστικη αποφαση ,καθοτι οπως λες δε θα την εβγαζε καθαρη, οτι και οι κοπελιτσες καναν μαλακια. Ουτε εγω θα επαιρνα το μερος του, οπως τα λες. -
Απλό. Ο οδηγός ο γνωστός υπερμαλάκας που όλοι ξέρουμε (φυσικά και θα είχε τεράστιο μερίδιο ευθύνης), οι κοπέλες, χαζές και αφελέστατες, δεν έχουν ακόμη συνειδητοποιήσει σε τι τριτοκοσμική χώρα ζουν και περνάνε το δρόμο χωρίς να έχουν τα μάτια τους 14;
-
Αυτο που δεν θελετε να καταλαβετε ειναι οτι το 'διπλη διαχωριστικη γραμμη = παρανομη προσπεραση' αφορα αυτον που ερχεται απο απεναντι και θα παει να πεσει πανω του αυτος που την παραβιαζει. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ: να μην σε αφηνει να τρακαρεις με τον απεναντι. Οταν λοιπον δεν υπαρχει απεναντι οχημα...?
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ο οδηγός φταίει 100%. Οι κοπέλες μπορεί να ήταν απρόσεχτες, αλλά μέρος της απροσεξίας τους οφειλόταν στο ότι δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι κάποιος θα προσπεράσει παράνομα το λεωφορείο σε τέτοιο σημείο ώστε να κινδυνεύσει η ζωή τους.Οι Έλληνες οδηγοί έχουν σοβαρό πρόβλημα στην αντίληψη της φράσης 'τώρα πρέπει να κόψω/περιμένω'.
Τι εννοεις? Οτι οι κοπελες εκατσαν και σκεφτηκαν 'διπλη γραμμη = απαγορευεται να προσπερναει καποιος = ειμαστε ασφαλεις και περναμε ελευθερα'?
Οι κοπελες ηταν ζωα γιατι περασαν αερα πατερα (γιατι ετσι εχουν μαθει τα γιδια, να κοιτανε/σκεφτονται μεχρι το προφυλακτηρα του λεωφορειου που της καλυπτει μεχρι εκει που τις καλυπτει) και φυσικα δεν υπαρχει καμμια περιπτωση οι κοπελες να σκεφτηκαν οτι εχει διπλη = δεν επιτρεπεται να προσπερασει κανεις = περναμε ελευθερα αερα-πατερα. Οποτε μην το χρησιμοποιειται ως αλλοθι για τις ηλιθιες.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ο οδηγός φταίει 100%. Οι κοπέλες μπορεί να ήταν απρόσεχτες, αλλά μέρος της απροσεξίας τους οφειλόταν στο ότι δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι κάποιος θα προσπεράσει παράνομα το λεωφορείο σε τέτοιο σημείο ώστε να κινδυνεύσει η ζωή τους.Οι Έλληνες οδηγοί έχουν σοβαρό πρόβλημα στην αντίληψη της φράσης 'τώρα πρέπει να κόψω/περιμένω'.
Εχουν μεριδιο ευθυνης ΚΑΙ οι κοπελες, περνουσαν σε δρομο χωρις διαβαση, πεταχτηκαν ξαφνικα, οφειλαν να ελεγξουν. Το 'δεν μπορουσαν να φανταστουν' εχει ακουστει πολλες φορες σαν ελαφρυντικο, μια και ο δκηγορος επικαλειται με αυτη τη φραση (στην ουσια) την εγκεφαλικη αδυναμια του φταιχτη. αλλα ξερουμε ολοι οτι ειναι παπαρια.
Η 'κοριτσιστικη αφελεια' απλα υπαρχει για να μας καβλωνει λιγο και να διαιωνιζεται το ειδος.
- οτι ειπε ο νονος περι παπιου ή καμμιας CBRRTTZ/RR που ναι μεν χωραει στη σωστη λωριδα, ειναι και 200 κιλα. Εκει ειδικα, θα tο πολεμαγα πολυ να με πληρωσουν οι κοπελες.
Συμπεριφορές Αστυνομικών Λάθη και Σωστά! #4