Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 321
    • 322
    • 323
    • 324
    • 325
    • 490
    • 491
    • 323 / 491
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    83
    9805
    225731
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostas-chania last edited by

      Ο χρήστης Morx έγραψε:

      ...Οσον αφορα τη λιπανση του κιβωτιου σε αυτοματο κατα τη ρυμουλκηση, πως γινεται να το παιρνει ο διαολος εφοσον δεν υπαρχει φορτιο αφου ο κινητηρας δεν ειναι σε συμπλεξη με τους τροχους;
      (Η τεχνικη απορια της ημερας για 'μενα)

      Τι σχέση έχει αυτό που λες;
      Ο κινητήρας μπορεί να είναι σβηστός αλλά οι τροχοί μεταδίδουν τη κίνηση μέχρι τη μία μεριά του σασμάν. ροπαλιά έφαγες;
      (Τεχνική λύση της νύκτας)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        morx last edited by

        Ασε ημουν στο γραφειο και ο εγκεφαλος μου ειχε γινει μαρμελαδα.
        Το επεξεργαστηκα λιγο και ειδα μερικα cut-off ...

        Ξεχνα το!!

        (ρεζιλι γιναμε παλι!)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cson last edited by

          Σε κρυα εκκινηση του κινητηρα εχω ρεταρισμα για 3-4 δευτερολεπτα και υστερα δουλευει στρωτα κοντα 1000 στροφες οπως ειναι φυσιολογικο μεχρι να ζεσταθει. Στη πορεια κανενα απολυτως προβλημα εως την επομενη κρυα εκκινηση.
          Ο κινητηρας ειναι συντηρημενος αψογα, μονο που υπαρχει μια ελαφρια διαρροη(δακρυσμα) απο την φλατζα της πολλαπλης εισαγωγης που ετοιμαζομαι να αλλαξω στο μελλον. Ειναι πιθανο να τραβαει αερα απο κει και να προκαλει αυτο?
          Καμια αλλη ιδεα?
          Το αμαξι ειναι skoda favorit μονου ψεκασμου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ilias-a last edited by

            Ο χρήστης cson έγραψε:
            Σε κρυα εκκινηση του κινητηρα εχω ρεταρισμα για 3-4 δευτερολεπτα και υστερα δουλευει στρωτα κοντα 1000 στροφες οπως ειναι φυσιολογικο μεχρι να ζεσταθει. Στη πορεια κανενα απολυτως προβλημα εως την επομενη κρυα εκκινηση.
            Ο κινητηρας ειναι συντηρημενος αψογα, μονο που υπαρχει μια ελαφρια διαρροη(δακρυσμα) απο την φλατζα της πολλαπλης εισαγωγης που ετοιμαζομαι να αλλαξω στο μελλον. Ειναι πιθανο να τραβαει αερα απο κει και να προκαλει αυτο?
            Καμια αλλη ιδεα?
            Το αμαξι ειναι skoda favorit μονου ψεκασμου.

            κατεβαινει καθολου η σταθμη του ψυκτικου υγρου εστω και λιγο? αν τραβαγε αερα απο την φλαντζα λογικα θα ειχες ασταθεια στο ρελαντι συνεχεια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cson last edited by

              Οχι καθολου Ηλια. Για την ιστορια η φλατζα ειναι αλλαγμενη μαζι με καινουριο καπακι/βαλβιδες/ελατηρια βαλβιδων κομπλε πριν 40.000χλμ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ilias-a last edited by

                δεν αλλαζεις εναν αισθητηρα θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου (αυτος που δινει σημα στον εγκεφαλο) που ειναι και πολυ φθηνος?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cson last edited by

                  Μου περασε απο το μυαλο, η αληθεια ειναι οτι δεν εχει αλλαχτει ποτε, αλλα απο την αλλη σκεφτομαι οτι αν φταιει αυτος θα ηταν ψοφιο καθολη την διαρκεια που ειναι κρυα η μηχανη. Θα αλλαχτει παντως γιατι το κοστος οντως ειναι γελοιο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lord_rutherford last edited by

                    Πόλο του 2003 με τα 75 άλογα βγάζει Fuel Trims αρνητικά χωρίς φορτίο. -30% το LT και το ST παίζει αλλά με τάση προς το αρνητικό.

                    Αυτά στο ρελαντί ή πηγαίνοντας χωρίς φορτίο, χωρίς πατημένο γκάζι (κατηφοόρες κτλ). Με γκάζι (ανηφόρες, ισιάδια) σιγά σιγά πηγαίνει το LT προς το 0. Το αυτοκίνητο έχει και αέριο και η συμπεριφορά είναι παρόμοια και στο αέριο και στη βενζίνη.

                    Έχετε καμιά ιδέα;

                    (Κάτι που υπολειτουργεί είναι ο θερμοστάτης που είναι κολλημένος προς το ανοικτό, καθώς το αμάξι κρύα βράδια και στο χαλαρό ρίχνει τη θερμοκρασία στους 70-75 βαθμούς - δεν ξέρω αν επηρεάζει)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giorgosn last edited by

                      Καλησπέρα,
                      σε golf mk3 1.6 8v '98 με 49.000km σε χαμηλές κυρίως στροφές αναβοσβήνει για λίγο(5 sec) το λαμπάκι λαδιού(κόκκινο) και στη συνέχεια αδρανεί και σβήνει.κανένα τρεμόπεγμα στις στροφές,καμμία απόκριση στο γκάζι.
                      έγινε καθάρισμα πεταλούδας, αλλαγή μπουζί,μπουζοκαλωδίων,λαδιού με φίλτρο.
                      το παραπάνω συμβαίνει σπάνια(μία φορά ανά 50 χιλιόμετρα) και κυρίως στα πρώτα χιλιόμετρα.
                      το διαγνωστικό δε βγάζει κανένα σφάλμα.
                      πήρα μια καινούρια βαλβίδα πίεσης λαδιού και περιμένω να μου το ξανακάνει να τη δοκιμάσω.
                      καμμία ιδέα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        μονο 49,000χλμ εχει το αμαξι?

                        τι λαδια βαζεις?
                        βαζεις το σωστο φιλτρο λαδιου?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giorgosn last edited by

                          αγοράστηκε το 13 από γείτονα παππού σε γκαράζ με 28.000!!!
                          τα λάδια είναι 10w40, το φίλτρο είναι σωστό αλλά όχι της vw,αλλά ούτως ή άλλως το έκανε και πριν με λάδια-φίλτρο αλλαγμένα στην αντπροσωπεία και φίλτρο vw.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            οταν αναβει το λαμπακι παρατηρησες και τιποτε αλλο? (δεν καταλαβα τι εννοεις με το* 'καμμία απόκριση στο γκάζι'*)
                            στο ρελαντι στο κανει ή και σε πορεια?

                            ο κινητηρας αυτος παιρνει 10-40 ή θελει πιο λεπτο λαδι? πχ 5-40?
                            δοκιμασε και την βαλβιδα πιεσης λαδιου. πολυ πιθανον να ειναι αυτο

                            ο παππους αλλαζε ποτε λαδια?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              trident1971 last edited by

                              Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
                              Πόλο του 2003 με τα 75 άλογα βγάζει Fuel Trims αρνητικά χωρίς φορτίο. -30% το LT και το ST παίζει αλλά με τάση προς το αρνητικό.

                              Αυτά στο ρελαντί ή πηγαίνοντας χωρίς φορτίο, χωρίς πατημένο γκάζι (κατηφοόρες κτλ). Με γκάζι (ανηφόρες, ισιάδια) σιγά σιγά πηγαίνει το LT προς το 0. Το αυτοκίνητο έχει και αέριο και η συμπεριφορά είναι παρόμοια και στο αέριο και στη βενζίνη.

                              Έχετε καμιά ιδέα;

                              (Κάτι που υπολειτουργεί είναι ο θερμοστάτης που είναι κολλημένος προς το ανοικτό, καθώς το αμάξι κρύα βράδια και στο χαλαρό ρίχνει τη θερμοκρασία στους 70-75 βαθμούς - δεν ξέρω αν επηρεάζει)

                              Κατ' αρχας γιατι δεν φτιαχνεις το θερμοστατη αφου το ξερεις οτι χωλαινει και μετα να το ξαναδεις?

                              EDIT λαμπακι αναβει? αν ναι, τι λαθη βγαζει ?

                              Απο εκει και περα,

                              • εχεις και misfire ή μονο ta fuel trims ειδες τυχαια?
                              • με 2000 και 3000 σταθερες στροφες χωρις φορτιο τι κανει?
                              • οι λ δουλευουν σωστα? αμα του βαλετε υγραεριο πχ στην εισαγωγη κατεβαινει το ST? δειχνουν πλουσιο μειγμα οι λ? αντιδρουν σωστα?
                              • καθαρισμα πεταλουδας και IAC (εχει? δεν ξερω) δοκιμασατε να δειτε αν αλλάζει κατι?
                              • Εχει MAF? ειναι απο αυτες που καθαριζονται?

                              Αν το θεμα δε λυνεται προς την κατευθυνση 'εχω λιγοτερο αερα απο οσο χρειαζομαι', μπορει να παιζει το 'εχω ενα η περισσοτερα μπεκ που δινουν παραπανω βενζινη απο οσο χρειαζομαι'. Δεν ξερω αν ο εγκεφαλος του αεριου παιρνει κοπια τις τιμες για το FT απο τον κανονικo, πρωτα ομως φτιαξε το να δουλευει σωστα μονο βενζινη και μετα δες υγραεριο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
                                Πόλο του 2003 με τα 75 άλογα βγάζει Fuel Trims αρνητικά χωρίς φορτίο. -30% το LT και το ST παίζει αλλά με τάση προς το αρνητικό.

                                Αυτά στο ρελαντί ή πηγαίνοντας χωρίς φορτίο, χωρίς πατημένο γκάζι (κατηφοόρες κτλ). Με γκάζι (ανηφόρες, ισιάδια) σιγά σιγά πηγαίνει το LT προς το 0. Το αυτοκίνητο έχει και αέριο και η συμπεριφορά είναι παρόμοια και στο αέριο και στη βενζίνη.

                                Έχετε καμιά ιδέα;

                                (Κάτι που υπολειτουργεί είναι ο θερμοστάτης που είναι κολλημένος προς το ανοικτό, καθώς το αμάξι κρύα βράδια και στο χαλαρό ρίχνει τη θερμοκρασία στους 70-75 βαθμούς - δεν ξέρω αν επηρεάζει)

                                αλλαζεις θερμοστατη, αν αυτα στα κανει το αυτοκινητο οταν εχουμε σωστη θερμοκρασια, τοτε πρωτα κοιτας τον 'λ' μαλλον οι διορθωσεις του ειναι αργες, λογικα θα εχεις και καυσαερια στο ρελαντι και στις στροφες χωρις φορτιο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lord_rutherford last edited by

                                  Ο θερμοστάτης θα αλλάξει σε καμία 10αριά μέρες μαζί με 2-3 άλλα πραγματάκια, αλλά λόγω καλοκαιριού πιάνει θερμοκρασία 85-90 βαθμούς το αμάξι και πάλι τα ίδια.

                                  Πέρασα ΚΤΕΟ πριν καμία βδομάδα, και δεν είδα κάτι παράξενο. Λαμπάκι μηχανής δεν ανάβει. Αντιληπτικά-εξωτερικά όλα φαίνονται ρολόι.

                                  Το αμάξι έχει MAF, MAP κτλ και φαίνονται να βγάζουν λογικά νούμερα. IAC δε νομίζω να έχει γιατί είναι με ηλεκτρόγκαζο.

                                  Νομίζω πως και το αέριο διαβάζει απο τον εγκέφαλο.

                                  Δοκίμασα το διαγνωστικό και σε golf με τον ίδιο κινητήρα για να δω τι βγάζει εκεί, και ήταν όλα ρολόι. Τυχαία το είδα, δε νομίζω να έχω misfires, που το βλέπω αυτό? Δεν έχει κάτι στα logs.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    trident1971 last edited by

                                    Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
                                    Ο θερμοστάτης θα αλλάξει σε καμία 10αριά μέρες μαζί με 2-3 άλλα πραγματάκια, αλλά λόγω καλοκαιριού πιάνει θερμοκρασία 85-90 βαθμούς το αμάξι και πάλι τα ίδια.

                                    Πέρασα ΚΤΕΟ πριν καμία βδομάδα, και δεν είδα κάτι παράξενο. Λαμπάκι μηχανής δεν ανάβει. Αντιληπτικά-εξωτερικά όλα φαίνονται ρολόι.

                                    Το αμάξι έχει MAF, MAP κτλ και φαίνονται να βγάζουν λογικά νούμερα. IAC δε νομίζω να έχει γιατί είναι με ηλεκτρόγκαζο.

                                    Νομίζω πως και το αέριο διαβάζει απο τον εγκέφαλο.

                                    Δοκίμασα το διαγνωστικό και σε golf με τον ίδιο κινητήρα για να δω τι βγάζει εκεί, και ήταν όλα ρολόι. Τυχαία το είδα, δε νομίζω να έχω misfires, που το βλέπω αυτό? Δεν έχει κάτι στα logs.

                                    Ενδιαφερον
                                    Εφοσον λες για κρυο καιρο, και τωρα καλοκαιρι, αρα το κανει καιρο τωρα. Λογικα τοτε δεν εχεις Misfires, ειναι αρκετα 'σοβαρο' θεμα, οπότε θα τα αναβε τα λαμπάκια. Μια ακομα προσπαθεια μπορεις να κανεις να δεις αν εχει καποια λογικη 'pending' λαθων** και εχει γραμμενο κατι εκει, αλλα χλωμο.

                                    O TPS ειναι σε λογικα πλαισια?
                                    Για λ δεν ειπες αν τσεκαρες.

                                    **Pending λογικη=ο εγκεφαλος σκεφτεται 'Τυπικα αναβω λαμπακι οταν πχ τα misfires ξεπερνανε τα 5 σε 1000 περιστροφές, αλλα τωρα τελευταια βλεπω οτι εχω 3/1000 και το σημειώνω, γιατι αναμένω να γινει συντομα η πατάτα'
                                    Μπορεί να εχει pending πχ για πλουσιο μειγμα ή κατι άλλο. Τωρα που το σκεφτομαι, ισως το log που λες να ειναι το ιδιο πραγμα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      trident1971 last edited by

                                      Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                                      Πόλο του 2003 με τα 75 άλογα βγάζει Fuel Trims αρνητικά χωρίς φορτίο. -30% το LT και το ST παίζει αλλά με τάση προς το αρνητικό.

                                      Αυτά στο ρελαντί ή πηγαίνοντας χωρίς φορτίο, χωρίς πατημένο γκάζι (κατηφοόρες κτλ). Με γκάζι (ανηφόρες, ισιάδια) σιγά σιγά πηγαίνει το LT προς το 0. Το αυτοκίνητο έχει και αέριο και η συμπεριφορά είναι παρόμοια και στο αέριο και στη βενζίνη.

                                      Έχετε καμιά ιδέα;

                                      (Κάτι που υπολειτουργεί είναι ο θερμοστάτης που είναι κολλημένος προς το ανοικτό, καθώς το αμάξι κρύα βράδια και στο χαλαρό ρίχνει τη θερμοκρασία στους 70-75 βαθμούς - δεν ξέρω αν επηρεάζει)

                                      αλλαζεις θερμοστατη, αν αυτα στα κανει το αυτοκινητο οταν εχουμε σωστη θερμοκρασια, τοτε πρωτα κοιτας τον 'λ' μαλλον οι διορθωσεις του ειναι αργες, λογικα θα εχεις και καυσαερια στο ρελαντι και στις στροφες χωρις φορτιο.

                                      Μπεκ που κατουράνε παιζει σαν πιθανοτητα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        1. θα ειχε προβλημα σε ολο το φασμα στροφων και φορτιων.
                                        2. θα εβλεπε αφυσικα μικρες τιμες στο χρονο ψεκασμου των μπεκ στο ρελαντι.
                                        3. στο ρελαντι θα κουτσενε ο κινητηρας και δεν θα δουλευε στρωτα.
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giorgosn last edited by

                                          Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
                                          οταν αναβει το λαμπακι παρατηρησες και τιποτε αλλο? (δεν καταλαβα τι εννοεις με το* 'καμμία απόκριση στο γκάζι'*)
                                          στο ρελαντι στο κανει ή και σε πορεια?

                                          ο κινητηρας αυτος παιρνει 10-40 ή θελει πιο λεπτο λαδι? πχ 5-40?
                                          δοκιμασε και την βαλβιδα πιεσης λαδιου. πολυ πιθανον να ειναι αυτο

                                          ο παππους αλλαζε ποτε λαδια?

                                          οταν αναβοσβηνει το λαμπακι το αμαξι μενει αναμμένο αλλά ρίχνει τις στροφές και μετά από λίγο (5-6 sec) σβήνει.
                                          στο διάστημα αυτό αν πατήσω γκάζι δεν ανεβάζει στροφές.αφού σβήσει μετά ξαναπαίρνει κανονικα.
                                          αυτό συμβαίνει κυρίως στο ρελαντί ή κοντά στο ρελαντί,π.χ. όπως σταματάω σε διασταύρωση.

                                          τα λάδια είναι σωστά και ο παππούς πολύ τακτικός στο service κάθε χρόνο.(βιβλίο servicε αντιπροσωπείας)

                                          προς το παρόν καθάρισα τη φίσα της βαλβίδας που έχει ήδη γιατί μου φάνηκε λίγο βρώμικη, και περιμένω αν θα ξαναγίνει να την αλλάξω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lord_rutherford last edited by

                                            Δεν ανάβει το λαμπάκι μηχανής...

                                            Πριν 3-4 μήνες είχα θέμα με έναν κυρίως πολλαπλασιαστή, είχα λαμπάκι και ρεταρίσματα. Άλλαξα μπουζί πολλαπλασιαστές και όλα ΟΚ, αλλά ο καημένος ο λ θα έφαγε πολύ άκαυστο μέχρι να διορθωθεί καθώς νομίζαμε πως φταίει το αέριο.

                                            Δεν ξέρω αν επηρεάζει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 321
                                            • 322
                                            • 323
                                            • 324
                                            • 325
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 323 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr