-
Καλησπέρα,
Με βάση ένα συμβάν που περιγράφω σε διπλανό τόπικ προβληματίστηκα με τη λειτουργία των βεντιλατέρ του αυτοκινήτου μου. Έχει δύο, ένα λίγο μεγαλύτερο απο τό άλλο. Το θέμα είναι ότι το μεγάλο δεν το έχω πετύχει ποτέ σε λειτουργία.
Όταν ζεσταίνεται η μηχανή, και συγκεκριμένα στους 95 βαθμούς καλσίου ανάβει το μικρό, ρίχνει τη θερμοκρασία περίπου 5 βαθμούς κ.ο.κ. Επίσης με το A/C ανάβει συνεχώς.
Το μεγάλο θα έπρεπε να ανάβει υπό αυτές τις συνθήκες ή είναι για μεγαλύτερα ζόρια (π.χ. παν ανεβάσει η μηχανή μεγαλύτερη θερμοκρασία);
Πάντως, αυτό είναι κάτι που πρέπει να συμβαίνει χρόνια, φυσικά δεν ανοίγω το καπό συνέχεια για να το παρακολουθώ, αλλά η συμπεριφορά του οχήματος και του A/C δεν παρουσίασε κάποια αλλαγή.
Είναι γεγονός, πως το A/C σε καύσωνα και στην κίνηση δεν βγάζει 'παγάκια', αλλά πάντα έτσι ηταν.
Ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα,
Με βάση ένα συμβάν που περιγράφω σε διπλανό τόπικ προβληματίστηκα με τη λειτουργία των βεντιλατέρ του αυτοκινήτου μου. Έχει δύο, ένα λίγο μεγαλύτερο απο τό άλλο. Το θέμα είναι ότι το μεγάλο δεν το έχω πετύχει ποτέ σε λειτουργία.
Όταν ζεσταίνεται η μηχανή, και συγκεκριμένα στους 95 βαθμούς καλσίου ανάβει το μικρό, ρίχνει τη θερμοκρασία περίπου 5 βαθμούς κ.ο.κ. Επίσης με το A/C ανάβει συνεχώς.
Το μεγάλο θα έπρεπε να ανάβει υπό αυτές τις συνθήκες ή είναι για μεγαλύτερα ζόρια (π.χ. παν ανεβάσει η μηχανή μεγαλύτερη θερμοκρασία);
Πάντως, αυτό είναι κάτι που πρέπει να συμβαίνει χρόνια, φυσικά δεν ανοίγω το καπό συνέχεια για να το παρακολουθώ, αλλά η συμπεριφορά του οχήματος και του A/C δεν παρουσίασε κάποια αλλαγή.
Είναι γεγονός, πως το A/C σε καύσωνα και στην κίνηση δεν βγάζει 'παγάκια', αλλά πάντα έτσι ηταν.
Ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα,
Με βάση ένα συμβάν που περιγράφω σε διπλανό τόπικ προβληματίστηκα με τη λειτουργία των βεντιλατέρ του αυτοκινήτου μου. Έχει δύο, ένα λίγο μεγαλύτερο απο τό άλλο. Το θέμα είναι ότι το μεγάλο δεν το έχω πετύχει ποτέ σε λειτουργία.
Όταν ζεσταίνεται η μηχανή, και συγκεκριμένα στους 95 βαθμούς καλσίου ανάβει το μικρό, ρίχνει τη θερμοκρασία περίπου 5 βαθμούς κ.ο.κ. Επίσης με το A/C ανάβει συνεχώς.
Το μεγάλο θα έπρεπε να ανάβει υπό αυτές τις συνθήκες ή είναι για μεγαλύτερα ζόρια (π.χ. παν ανεβάσει η μηχανή μεγαλύτερη θερμοκρασία);
Πάντως, αυτό είναι κάτι που πρέπει να συμβαίνει χρόνια, φυσικά δεν ανοίγω το καπό συνέχεια για να το παρακολουθώ, αλλά η συμπεριφορά του οχήματος και του A/C δεν παρουσίασε κάποια αλλαγή.
Είναι γεγονός, πως το A/C σε καύσωνα και στην κίνηση δεν βγάζει 'παγάκια', αλλά πάντα έτσι ηταν.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Καλησπέρα,Με βάση ένα συμβάν που περιγράφω σε διπλανό τόπικ προβληματίστηκα με τη λειτουργία των βεντιλατέρ του αυτοκινήτου μου. Έχει δύο, ένα λίγο μεγαλύτερο απο τό άλλο. Το θέμα είναι ότι το μεγάλο δεν το έχω πετύχει ποτέ σε λειτουργία.
Όταν ζεσταίνεται η μηχανή, και συγκεκριμένα στους 95 βαθμούς καλσίου ανάβει το μικρό, ρίχνει τη θερμοκρασία περίπου 5 βαθμούς κ.ο.κ. Επίσης με το A/C ανάβει συνεχώς.
Το μεγάλο θα έπρεπε να ανάβει υπό αυτές τις συνθήκες ή είναι για μεγαλύτερα ζόρια (π.χ. παν ανεβάσει η μηχανή μεγαλύτερη θερμοκρασία);
Πάντως, αυτό είναι κάτι που πρέπει να συμβαίνει χρόνια, φυσικά δεν ανοίγω το καπό συνέχεια για να το παρακολουθώ, αλλά η συμπεριφορά του οχήματος και του A/C δεν παρουσίασε κάποια αλλαγή.
Είναι γεγονός, πως το A/C σε καύσωνα και στην κίνηση δεν βγάζει 'παγάκια', αλλά πάντα έτσι ηταν.
Ευχαριστώ.
Χωρίς να είμαι σίγουρος 100% νομίζω όμως ότι όταν θέτεις σε λειτουργία το a/c κανονικά θα πρέπει να δουλέψει η δεύτερη σκάλα του ανεμιστήρα τουτέστιν ο μεγάλος ανεμιστήρας στην δική σου περίπτωση. Τουλάχιστον αυτό βλέπω στο δικό μου.
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Καλησπέρα,Με βάση ένα συμβάν που περιγράφω σε διπλανό τόπικ προβληματίστηκα με τη λειτουργία των βεντιλατέρ του αυτοκινήτου μου. Έχει δύο, ένα λίγο μεγαλύτερο απο τό άλλο. Το θέμα είναι ότι το μεγάλο δεν το έχω πετύχει ποτέ σε λειτουργία.
Όταν ζεσταίνεται η μηχανή, και συγκεκριμένα στους 95 βαθμούς καλσίου ανάβει το μικρό, ρίχνει τη θερμοκρασία περίπου 5 βαθμούς κ.ο.κ. Επίσης με το A/C ανάβει συνεχώς.
Το μεγάλο θα έπρεπε να ανάβει υπό αυτές τις συνθήκες ή είναι για μεγαλύτερα ζόρια (π.χ. παν ανεβάσει η μηχανή μεγαλύτερη θερμοκρασία);
Πάντως, αυτό είναι κάτι που πρέπει να συμβαίνει χρόνια, φυσικά δεν ανοίγω το καπό συνέχεια για να το παρακολουθώ, αλλά η συμπεριφορά του οχήματος και του A/C δεν παρουσίασε κάποια αλλαγή.
Είναι γεγονός, πως το A/C σε καύσωνα και στην κίνηση δεν βγάζει 'παγάκια', αλλά πάντα έτσι ηταν.
Ευχαριστώ.
Το είχα και εγώ αυτό το θέμα σε φαμπια 2005. Έχει καεί το μοτέρ από το μεγάλο βιντιλατέρ. Να πας να το αλλάξεις.
Το δεύτερο μου είχαν πει ότι είναι του κλιματιστικό που λειτουργεί και σαν εφεδρικό. Εγώ είχα καταλάβει ότι δεν κάτι πήγαινε καλά γιατί όταν έσβηνε το αυτοκίνητο ακουγόταν το μικρό βιντιλατέρ για περίπου 30-40 δευτερόλεπτα. Ενώ στην αντίστοιχη περίπτωση το μεγάλο δούλευε μόνο 10-15 δευτ.
Από εκεί υποψιάστηκα και ρώτησα. Κάνε μία ερώτηση στην αντιπροσωπεία σου απλά για το πως λειτουργούνε. Γιατί από τιμή άστα..
Μην το αμελήσεις.
-
ΠΡώτα να ελέγξει ότι όντως έχει καεί.Βρίσκεις την φύσα και του δίνεις κατευθείαν ρεύμα απο την μπαταρία.Αν δουλεύει τότε πρέπει να βρεις γιατί δεν παίρνει εντολή να ξεκινήσει.Με το διαγνωστικό μπορείς να κάνεις τεστ στα βεντιλατέρ;
-
Βγήκα και το δοκίμασα. Όταν δουλεύει ο κλιματισμός δουλεύουν και οι 2. Για το σύστημα ψύξης δουλεύει μόνο ο μεγάλος.
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά, θα το φτιάξω και θα ενημερώσω και εδώ στο φόρουμ.
Μπορεί να είναι χαλασμένο εδώ και 5-6 χρόνια... Και τώρα τυχαία το διαπίστωσα.
Γι' αυτό το A/C ζορίζεται όταν το αυτοκίνητο είναι σε στάση... Μπορεί να είναι χαλασμένο και 7-8 χρόνια!!!
Το βεντιλατέρ το βρίσκω στα 80-100€ στον ίντερνετ, περαστικά θέλει πολλά; Πάω μάλλον για κοστούμι 120-150€.
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ παιδιά, θα το φτιάξω και θα ενημερώσω και εδώ στο φόρουμ.Μπορεί να είναι χαλασμένο εδώ και 5-6 χρόνια... Και τώρα τυχαία το διαπίστωσα.
Γι' αυτό το A/C ζορίζεται όταν το αυτοκίνητο είναι σε στάση... Μπορεί να είναι χαλασμένο και 7-8 χρόνια!!!
Το βεντιλατέρ το βρίσκω στα 80-100€ στον ίντερνετ, περαστικά θέλει πολλά; Πάω μάλλον για κοστούμι 120-150€.
Τόσα πολλά; Εγώ νομίζω είχα πάρει ιμιτασιόν 40-50€ πριν 4 χρόνια γιατί θυμάμαι ότι μου είχε πει η αντιπροσωπεία 120 ο καινούργιος. Μπορει να κάνω και λάθος βέβαια.
Α και όπως είπε και ο Bill33 να ελέγξεις πρώτα αν έχει καεί. Είσαι πολύ τυχερός πάντως που δεν έχεις πάθει μεγάλη ζημιά τόσα χρόνια μόνο με τον μικρό. Ελπίζω να συνεχίσει η τύχη σου μέχρι να το φτιάξεις.
Κάτι άλλο. Τι εννοείς ότι ανεβαίνει η θερμοκρασία 95; Την παρατηρείς από διαγνωστικό ή από την ένδειξη του αυτοκινήτου. Γιατί σε εμένα είναι μονίμως καρφωμένη στα 90 ενώ από το διαγνωστικό βλέπω ότι κυμαίνεται από 80-90 το πολύ σε στάση. Στους 93 βαθμούς μπαίνει το βιντιλατέρ.
-
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ παιδιά, θα το φτιάξω και θα ενημερώσω και εδώ στο φόρουμ.Μπορεί να είναι χαλασμένο εδώ και 5-6 χρόνια... Και τώρα τυχαία το διαπίστωσα.
Γι' αυτό το A/C ζορίζεται όταν το αυτοκίνητο είναι σε στάση... Μπορεί να είναι χαλασμένο και 7-8 χρόνια!!!
Το βεντιλατέρ το βρίσκω στα 80-100€ στον ίντερνετ, περαστικά θέλει πολλά; Πάω μάλλον για κοστούμι 120-150€.
Μπορεί να μην είναι το μοτέρ αλλά το ρελέ του ή καμμένη η ασφάλεια. Κάνε έναν έλεγχο μπορεί να είναι κάτι απλό, ο ρελές έχει κάτω από 10€ και η ασφάλεια μερικά λεπτά.
-
Εγώ δεν κατάλαβα το πρόβλημα
Η λειτουργία που λές είναι φυσιολογική, ο μεγάλος αν βοηθά θα είναι για μετά τους100 (στο 307είναι105) -
Ο χρήστης fabil έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ παιδιά, θα το φτιάξω και θα ενημερώσω και εδώ στο φόρουμ.
Μπορεί να είναι χαλασμένο εδώ και 5-6 χρόνια... Και τώρα τυχαία το διαπίστωσα.
Γι' αυτό το A/C ζορίζεται όταν το αυτοκίνητο είναι σε στάση... Μπορεί να είναι χαλασμένο και 7-8 χρόνια!!!
Το βεντιλατέρ το βρίσκω στα 80-100€ στον ίντερνετ, περαστικά θέλει πολλά; Πάω μάλλον για κοστούμι 120-150€.
Τόσα πολλά; Εγώ νομίζω είχα πάρει ιμιτασιόν 40-50€ πριν 4 χρόνια γιατί θυμάμαι ότι μου είχε πει η αντιπροσωπεία 120 ο καινούργιος. Μπορει να κάνω και λάθος βέβαια.
Α και όπως είπε και ο Bill33 να ελέγξεις πρώτα αν έχει καεί. Είσαι πολύ τυχερός πάντως που δεν έχεις πάθει μεγάλη ζημιά τόσα χρόνια μόνο με τον μικρό. Ελπίζω να συνεχίσει η τύχη σου μέχρι να το φτιάξεις.
Κάτι άλλο. Τι εννοείς ότι ανεβαίνει η θερμοκρασία 95; Την παρατηρείς από διαγνωστικό ή από την ένδειξη του αυτοκινήτου. Γιατί σε εμένα είναι μονίμως καρφωμένη στα 90 ενώ από το διαγνωστικό βλέπω ότι κυμαίνεται από 80-90 το πολύ σε στάση. Στους 93 βαθμούς μπαίνει το βιντιλατέρ.
Την παρακολουθώ από το διαγνωστικό, από τους 80 και προφανώς μέχρι τους 100 ή και παραπάνω η βελόνα ειναι καρφωμένη στους 90.
Στους 95 μπαίνει το βεντιλατέρ, στους 90 σταματά κ.ο.κ. Αλλά αυτό θεωρητικά, αφού πάντα έχω ανοικτό το κλιματιστικό και δουλεύει το βεντιλατέρ.
Τι ζημιά να πάθω; Αν υπερθερμαινόταν θα άναβε το λαμπάκι και θα διαπίστωνα το πρόβλημα. Είναι το αόρατο πρόβλημα, αφού το καταλαβαίνεις μόνο από το A/C σε στάση - που και πάλι έχω δει πολλά αυτοκίνητα με χειρότερο A/C.
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Εγώ δεν κατάλαβα το πρόβλημα
Η λειτουργία που λές είναι φυσιολογική, ο μεγάλος αν βοηθά θα είναι για μετά τους100 (στο 307είναι105)Η λειτουργία είναι φυσιολογική, αλλά δε παύει το ένα βεντιλατέρ να ειναι χαλασμένο!
Θα πάω σε ηλεκτρολόγο και θα δούμε τι φταίει.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ παιδιά, θα το φτιάξω και θα ενημερώσω και εδώ στο φόρουμ.
Μπορεί να είναι χαλασμένο εδώ και 5-6 χρόνια... Και τώρα τυχαία το διαπίστωσα.
Γι' αυτό το A/C ζορίζεται όταν το αυτοκίνητο είναι σε στάση... Μπορεί να είναι χαλασμένο και 7-8 χρόνια!!!
Το βεντιλατέρ το βρίσκω στα 80-100€ στον ίντερνετ, περαστικά θέλει πολλά; Πάω μάλλον για κοστούμι 120-150€.
Μπορεί να μην είναι το μοτέρ αλλά το ρελέ του ή καμμένη η ασφάλεια. Κάνε έναν έλεγχο μπορεί να είναι κάτι απλό, ο ρελές έχει κάτω από 10€ και η ασφάλεια μερικά λεπτά.
Ένα χρόνο είχα αναμένο λαμπάκι ABS και μου έλεγαν ότι είναι η κεντρική του μονάδα (κοντά σε τετραψήφιο το ανταλλακτικό). Τελικά ήταν μια ασφάλεια στο καπάκι της μπαταρίας.
Άναβε το λαμπάκι της μηχανής και το διαγνωστικό έβγαζε EGR. Έφταιγε ένας πολλαπλασιαστής.
Καταλαβαίνω απόλυτα τη λογική σου!
Όταν έχω δίαθεση θα γράψω ένα ωραίο τόπικ. Το ανθρώπινο λάθος το δέχομαι, αλλά το διαγνωστικό να βγάζει EGR και να φταίει ο πολλαπλασιαστης δεν το δέχομαι.
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ παιδιά, θα το φτιάξω και θα ενημερώσω και εδώ στο φόρουμ.
Μπορεί να είναι χαλασμένο εδώ και 5-6 χρόνια... Και τώρα τυχαία το διαπίστωσα.
Γι' αυτό το A/C ζορίζεται όταν το αυτοκίνητο είναι σε στάση... Μπορεί να είναι χαλασμένο και 7-8 χρόνια!!!
Το βεντιλατέρ το βρίσκω στα 80-100€ στον ίντερνετ, περαστικά θέλει πολλά; Πάω μάλλον για κοστούμι 120-150€.
Τόσα πολλά; Εγώ νομίζω είχα πάρει ιμιτασιόν 40-50€ πριν 4 χρόνια γιατί θυμάμαι ότι μου είχε πει η αντιπροσωπεία 120 ο καινούργιος. Μπορει να κάνω και λάθος βέβαια.
Α και όπως είπε και ο Bill33 να ελέγξεις πρώτα αν έχει καεί. Είσαι πολύ τυχερός πάντως που δεν έχεις πάθει μεγάλη ζημιά τόσα χρόνια μόνο με τον μικρό. Ελπίζω να συνεχίσει η τύχη σου μέχρι να το φτιάξεις.
Κάτι άλλο. Τι εννοείς ότι ανεβαίνει η θερμοκρασία 95; Την παρατηρείς από διαγνωστικό ή από την ένδειξη του αυτοκινήτου. Γιατί σε εμένα είναι μονίμως καρφωμένη στα 90 ενώ από το διαγνωστικό βλέπω ότι κυμαίνεται από 80-90 το πολύ σε στάση. Στους 93 βαθμούς μπαίνει το βιντιλατέρ.
Την παρακολουθώ από το διαγνωστικό, από τους 80 και προφανώς μέχρι τους 100 ή και παραπάνω η βελόνα ειναι καρφωμένη στους 90.
Στους 95 μπαίνει το βεντιλατέρ, στους 90 σταματά κ.ο.κ. Αλλά αυτό θεωρητικά, αφού πάντα έχω ανοικτό το κλιματιστικό και δουλεύει το βεντιλατέρ.
Τι ζημιά να πάθω; Αν υπερθερμαινόταν θα άναβε το λαμπάκι και θα διαπίστωνα το πρόβλημα. Είναι το αόρατο πρόβλημα, αφού το καταλαβαίνεις μόνο από το A/C σε στάση - που και πάλι έχω δει πολλά αυτοκίνητα με χειρότερο A/C.
To πρόβλημα δεν είναι αόρατο. Δες εδώ από το διαγνωστικό.
https://www.dropbox.com/s/wzoxec0h0f3bmu7/Screenshot_2014-08-04-14-26-46.png
Είχα πεταχτεί Λάρισα προχθές με θερμοκρασία περιβάλλοντος 38 . Η μέγιστη σε φανάρι ήταν 87 και όταν βγήκα από την πόλη έπεσε στους 82-84. 95βαθμούς δεν έχω δει ποτέ. Αν ανάψει λαμπάκι δεν έχεις και πολύ χρόνο... -
Ο χρήστης fabil έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ παιδιά, θα το φτιάξω και θα ενημερώσω και εδώ στο φόρουμ.
Μπορεί να είναι χαλασμένο εδώ και 5-6 χρόνια... Και τώρα τυχαία το διαπίστωσα.
Γι' αυτό το A/C ζορίζεται όταν το αυτοκίνητο είναι σε στάση... Μπορεί να είναι χαλασμένο και 7-8 χρόνια!!!
Το βεντιλατέρ το βρίσκω στα 80-100€ στον ίντερνετ, περαστικά θέλει πολλά; Πάω μάλλον για κοστούμι 120-150€.
Τόσα πολλά; Εγώ νομίζω είχα πάρει ιμιτασιόν 40-50€ πριν 4 χρόνια γιατί θυμάμαι ότι μου είχε πει η αντιπροσωπεία 120 ο καινούργιος. Μπορει να κάνω και λάθος βέβαια.
Α και όπως είπε και ο Bill33 να ελέγξεις πρώτα αν έχει καεί. Είσαι πολύ τυχερός πάντως που δεν έχεις πάθει μεγάλη ζημιά τόσα χρόνια μόνο με τον μικρό. Ελπίζω να συνεχίσει η τύχη σου μέχρι να το φτιάξεις.
Κάτι άλλο. Τι εννοείς ότι ανεβαίνει η θερμοκρασία 95; Την παρατηρείς από διαγνωστικό ή από την ένδειξη του αυτοκινήτου. Γιατί σε εμένα είναι μονίμως καρφωμένη στα 90 ενώ από το διαγνωστικό βλέπω ότι κυμαίνεται από 80-90 το πολύ σε στάση. Στους 93 βαθμούς μπαίνει το βιντιλατέρ.
Την παρακολουθώ από το διαγνωστικό, από τους 80 και προφανώς μέχρι τους 100 ή και παραπάνω η βελόνα ειναι καρφωμένη στους 90.
Στους 95 μπαίνει το βεντιλατέρ, στους 90 σταματά κ.ο.κ. Αλλά αυτό θεωρητικά, αφού πάντα έχω ανοικτό το κλιματιστικό και δουλεύει το βεντιλατέρ.
Τι ζημιά να πάθω; Αν υπερθερμαινόταν θα άναβε το λαμπάκι και θα διαπίστωνα το πρόβλημα. Είναι το αόρατο πρόβλημα, αφού το καταλαβαίνεις μόνο από το A/C σε στάση - που και πάλι έχω δει πολλά αυτοκίνητα με χειρότερο A/C.
To πρόβλημα δεν είναι αόρατο. Δες εδώ από το διαγνωστικό.
https://www.dropbox.com/s/wzoxec0h0f3bmu7/Screenshot_2014-08-04-14-26-46.png Είχα πεταχτεί Λάρισα προχθές με θερμοκρασία περιβάλλοντος 38 . Η μέγιστη σε φανάρι ήταν 87 και όταν βγήκα από την πόλη έπεσε στους 82-84. 95βαθμούς δεν έχω δει ποτέ. Αν ανάψει λαμπάκι δεν έχεις και πολύ χρόνο...
Αόρατο είναι.
1ον, έτυχε να βάλω το OBDII και
2ον, ανάβει το βεντιλατέρι στους 95, δε μου φαίνεται αφύσικο.Έπρεπε να καταλαβαίνει ο εγκέφαλος ότι δε στρίβει το βασικό βεντιλατέρ και να ανάβει λαμπάκι μηχανής ή θερμοκρασίας και να περνάει σαν βλάβη.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Άλλη δουλειά δεν έχω, να ασχολούμαι με το αμάξι. Αυτό με εξυπηρετεί, όχι το αντίστροφο.
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ παιδιά, θα το φτιάξω και θα ενημερώσω και εδώ στο φόρουμ.
Μπορεί να είναι χαλασμένο εδώ και 5-6 χρόνια... Και τώρα τυχαία το διαπίστωσα.
Γι' αυτό το A/C ζορίζεται όταν το αυτοκίνητο είναι σε στάση... Μπορεί να είναι χαλασμένο και 7-8 χρόνια!!!
Το βεντιλατέρ το βρίσκω στα 80-100€ στον ίντερνετ, περαστικά θέλει πολλά; Πάω μάλλον για κοστούμι 120-150€.
Μπορεί να μην είναι το μοτέρ αλλά το ρελέ του ή καμμένη η ασφάλεια. Κάνε έναν έλεγχο μπορεί να είναι κάτι απλό, ο ρελές έχει κάτω από 10€ και η ασφάλεια μερικά λεπτά.
Ένα χρόνο είχα αναμένο λαμπάκι ABS και μου έλεγαν ότι είναι η κεντρική του μονάδα (κοντά σε τετραψήφιο το ανταλλακτικό). Τελικά ήταν μια ασφάλεια στο καπάκι της μπαταρίας.
Άναβε το λαμπάκι της μηχανής και το διαγνωστικό έβγαζε EGR. Έφταιγε ένας πολλαπλασιαστής.
Καταλαβαίνω απόλυτα τη λογική σου!
Όταν έχω δίαθεση θα γράψω ένα ωραίο τόπικ. Το ανθρώπινο λάθος το δέχομαι, αλλά το διαγνωστικό να βγάζει EGR και να φταίει ο πολλαπλασιαστης δεν το δέχομαι.
Εσυ μπορει να μη το δεχεσαι, το OBDII ειναι εκει για να κανει μια συγκεκριμενη δουλεια, η οποια δεν ειναι απαραιτητα αυτη που θελεις εσυ να κανει. Βασικη του δουλεια ειναι να λειτουργειο κινητηρας καλα για να μη ρυπαινει, ολα τα αλλα ειναι bonus.
Το οτι εδειχνε EGR και ηταν πολλαπλασιαστης σημαινει απλα οτι η λειτουργια του πολλαπλασιαστη ηταν οριακα εντος οριων και το προβλημα ανιχνευόταν αλλου, οπως το κλασικο 'με πονουσε το ποδι μου και ανακαλυψα οτι ειχα προβλημα με τη μεση μου'. -
Πας ρεταροντας στο συνεργειο το βαζουν στο διαγνωστικο και δεν εχει γραψει σφαλμα, και σου λενε μια χαρα ειναι δεν εχει γραψει κατι ο εγκεφαλος. Αλλαξε βενζιναδικο. Αυτο το παραδειγμα το λεω για να δειξω ποσο βαρος δινουν στο διαγνωστικο ενω δεν θα πρεπε. Φυσικα και θελει να εχει εμπειρια ο μηχανικος και αντιληψη. Φιλος με καμενες δυο σκαλες στο βεντιλατερ σε corsa D cdti, ακουγε να αναβει μονο η τελευταια και να βουιζει, παει στην αντιπροσωπεια το λεει και τι απαντηση πηρε? Αφου δεν σου αναβει λαμπακι βλαβης ειναι ενταξει. Φυσικα και ηταν καμμενη η αντισταση του βεντιλατερ οπου αλλαξε σε εναν ηλεκτρολογο εξω. Οποιος περιμενει να του πει το κομπιουτερ τη βλαβη καηκαμε…
-
Τώρα πάτε να μου δικαιολογήσετε την τραγικότητα της αυτοδιάγνωσης του αυτοκινήτου;
Δε νομίζω πως είναι υποκειμενικό το θέμα, αλλά καθαρά αντικειμενικό.
Είναι ξεφτίλα να μην ξέρει το αμάξι ότι δε στρίβει το φουρφούρι του. Είναι να γελάει και ο κάθε πικραμένος που ένα αντικείμενο κόστους ενσωματώνοντας τεχνολογίες που εξελίσσονται εδώ και δεκαετίες παρουσιάζει ελλείψεις στα βασικά.
Άλλη δουλειά δεν έχει να κάνει ο συνεργειάς, θα μυρίσει τα δάχτυλά του για να καταλάβει ότι δε δουλεύει μια σκάλα του βεντιλατέρ ή το ένα βεντιλατέρ.
-
Πάμε ξανά: το MIL είναι ένδειξη ότι κάτι πάει στραβά με το σύστημα αντιρρύπανσης, δεν αφορά κάθε υποσύστημα ή εξάρτημα της μηχανής.
Το λαμπάκι θερμοκρασίας θα μπορούσε να ανάβει, αλλά αυτό απαιτεί feedback στον εγκέφαλο=$$. Αν το βεντιλατέρ δεν δουλεύει τότε η θερμοκρασία θα ανέβει και θα φανεί στον δείκτει. Αυτός είναι ο έμμεσος τρόπος να καταλάβεις αν δουλεύει ή όχι.
Ανάλογα με το αμάξι μπορεί ο τεχνικός μέσω διαγνωστικού να δώσει εντολή να ανάψουν οι διάφορες σκάλες/ανεμιστήρες. Πάλι, εξαρτάται από την υλοποίηση.
Polo του 2003 και βεντιλατέρ