-
Τον τελευταίο καιρό σχημάτισα την άποψη ότι για μικρά αυτοκίνητα ήταν trend οι δίσκοι πίσω και δε χρειάζονται πραγματικά, τα ταμπούρα ταιριάζουν περισσότερο.
Πρόσφατα όμως οδήγησα το τελευταίο Corsa που έχει ταμπούρα πίσω και απογοητεύτηκα. Η αίσθηση ήταν παράξενη όπως και η προοδευτικότητα. Σα να μπλόκαραν εύκολα οι πίσω ρόδες και το ABS λειτουργούσε ζόρικα.
Ίσως να έτυχα στην περίπτωση, αλλά ABS + ταμπούρα δε με ικανοποίησαν. Σε ο,τι άλλο έχω οδηγήσει ποτέ δε μπλόκαρα πίσω ρόδα (με κανονική οδήγηση, όχι τίποτα καγκουριές). Ακόμη και στο Polo μου, που λόγω υπερμαλακής ανάρτησης βυθίζεται όλο μπροστά, το φρενάρισμα είναι το αναμενόμενο.
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Τον τελευταίο καιρό σχημάτισα την άποψη ότι για μικρά αυτοκίνητα ήταν trend οι δίσκοι πίσω και δε χρειάζονται πραγματικά, τα ταμπούρα ταιριάζουν περισσότερο.Πρόσφατα όμως οδήγησα το τελευταίο Corsa που έχει ταμπούρα πίσω και απογοητεύτηκα. Η αίσθηση ήταν παράξενη όπως και η προοδευτικότητα. Σα να μπλόκαραν εύκολα οι πίσω ρόδες και το ABS λειτουργούσε ζόρικα.
Ίσως να έτυχα στην περίπτωση, αλλά ABS + ταμπούρα δε με ικανοποίησαν. Σε ο,τι άλλο έχω οδηγήσει ποτέ δε μπλόκαρα πίσω ρόδα (με κανονική οδήγηση, όχι τίποτα καγκουριές). Ακόμη και στο Polo μου, που λόγω υπερμαλακής ανάρτησης βυθίζεται όλο μπροστά, το φρενάρισμα είναι το αναμενόμενο.
μαλακια στη ρυθμιση μπορει να εχει γινει, καθως και κολλημενη ντιζα χειροφρενου ή κολλημενο καποιο εμβολο απο τα κυλινδρακια.
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Τον τελευταίο καιρό σχημάτισα την άποψη ότι για μικρά αυτοκίνητα ήταν trend οι δίσκοι πίσω και δε χρειάζονται πραγματικά, τα ταμπούρα ταιριάζουν περισσότερο.Πρόσφατα όμως οδήγησα το τελευταίο Corsa που έχει ταμπούρα πίσω και απογοητεύτηκα. Η αίσθηση ήταν παράξενη όπως και η προοδευτικότητα. Σα να μπλόκαραν εύκολα οι πίσω ρόδες και το ABS λειτουργούσε ζόρικα.
Ίσως να έτυχα στην περίπτωση, αλλά ABS + ταμπούρα δε με ικανοποίησαν. Σε ο,τι άλλο έχω οδηγήσει ποτέ δε μπλόκαρα πίσω ρόδα (με κανονική οδήγηση, όχι τίποτα καγκουριές). Ακόμη και στο Polo μου, που λόγω υπερμαλακής ανάρτησης βυθίζεται όλο μπροστά, το φρενάρισμα είναι το αναμενόμενο.
Σου φαινεται φιλε. Αν οδηγησεις αμαξι με ταμπουρα πισω που λειτουργουν σωστα θα καταλαβεις οτι δεν υπαρχει καμια διαφορα..
-
Φυσικά κι υπάρχει διαφορά, απλά είναι φτηνότερα στον κατασκευαστή.
-
Που καταλαβαινεις την διαφορα? Γινεται αντιληπτη σε κανονικους ρυθμους οδηγησης?
-
Απόψεις για τακακια της βαλεο σε φορτηγά. ;
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Μολις πριν λιγο το ειδα στην Εθνικη, ειναι λιγο on topic οπως και να το κάνεις:Αμα βρεθει και καποιος τραγουδιστης να λεγεται Φερόντος, θα κανονιστει συναντηση 4TF εκει!
Της γνωστής οικογενείας φρένων... Και ωραία, και φρενούκλες:
http://www.gossip-tv.gr/category/free-t ... E%BF%CF%85 -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Που καταλαβαινεις την διαφορα? Γινεται αντιληπτη σε κανονικους ρυθμους οδηγησης?Άλλο είναι να πεις ότι δεν υπάρχει διαφορά, άλλο να πεις ότι υπάρχει μεν αλλά δε γίνεται αντιληπτή σε 'κανονικούς' ρυθμούς οδήγησης, έτσι δεν είναι?
Και βέβαια 'κανονικό' μπορεί να είναι για κάποιον να φρενάρει συχνά από τα 130-140 με όλη την οικογένεια μέσα. -
Θεωρώ πολύ πιθανό στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο να είχαν κάποιο θέμα τα φρένα, αλλά η προοδευτικότητα τους και η ενεργοποίηση του ABS ήταν πολύ χονδροειδής.
Δε μιλάμε για οδήγηση αμαν και τι. Πολύ light, απλά μετά από ένα φρενάρισμα που έκανα και με παραξένεψε έκανα δοκιμές.
Δε μου έχει ξανατύχει να ενεργοποιείται το ABS μόνο στις πίσω ρόδες!
-
Παιδια ακουω γνωμες και βοηθεια!
Θα αλλαξω τακακια μεσα στο μηνα μπρος-πισω.Θα ηθελα να βαλω κατι πολιτικο, απλα ενα κλικ καλυτερο απο τα μαμα και τα συνηθισμενα. (δηλαδη οχι τυπου DS2500)
Η χρηση ειναι κυριως περιαστικη με 1 φορα το μηνα βουνο κατα μεσο ορο. Επισης δε θα ηθελα να σφυριζουν για κανενα λογο γιατι εκνευριζομαι αφανταστα!
1.2 tsi 105hp, 256χ22 / 232χ9 -
Ferodo ds performance, ειναι στην κατηγορια πριν το ds2500.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ferodo ds performance, ειναι στην κατηγορια πριν το ds2500.Χμμμ 120 ευρω τα μπροστα και 90 τα πισω...
-
Τελικά αν δούμε και τις 189 σελίδες του νήματος, οι μισές ξεκινάνε να αναφέρονται στην ποιότητα ή μη του φρεναρίσματος και της αντοχής τους, και καταλήγουμε πως ότι μας βελτιώνει τα φρένα μας είναι απορριπτέο λόγω κόστους, και δεν εννοώ να βάλουμε βελτιωτικά φρένα, δεν βάζουμε πια ούτε τα γνήσια, και το όποιο ψάξιμο γίνεται σε επίπεδο χαμηλώματος του κόστους.
Δυστυχώς στην πραγματική ζωή, τα τακάκια των 30€ δεν έχουν σε καμμιά περίπτωση την αντοχή και την διάρκεια των τακακιών που έχουν 130€, και είναι σχήμα οξύμωρο να περιμένουμε τα φρένα που βάλαμε με υλικά τριβής ( δίσκους / τακάκια ) από το internet με 100€ όλα μαζί, να έχουν την αντοχή των γνήσιων φρένων των 250€
Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες, αν θέλουμε να έχουμε ακέραιο τη αμάξι μας και την οικογένεια μας, η τεχνολογία και τα εργοστάσια μας δίνουν σήμερα όλες τις λύσεις.
Δεν κατηγορώ κανέναν, οι τσέπες του καθενός είναι δικές τους, όπως και οι αποφάσεις, οι πληροφορίες είναι παντού και εύκολα προσβάσιμες, οπότε δεν δικαιολογείται καμμία άγνοια πιά.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Ferodo ds performance, ειναι στην κατηγορια πριν το ds2500.
Χμμμ 120 ευρω τα μπροστα και 90 τα πισω...
Ποσο ακριβοτερα ειναι δηλαδη απο τα μαμα?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ferodo ds performance, ειναι στην κατηγορια πριν το ds2500.
Χμμμ 120 ευρω τα μπροστα και 90 τα πισω...
Ποσο ακριβοτερα ειναι δηλαδη απο τα μαμα?
Τα μαμα κανουν 35-30.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Ferodo ds performance, ειναι στην κατηγορια πριν το ds2500.
Χμμμ 120 ευρω τα μπροστα και 90 τα πισω...
Ποσο ακριβοτερα ειναι δηλαδη απο τα μαμα?
Τα μαμα κανουν 35-30.
Αν σε περιοριζει το κοστος απλα ξεχασε το κατι καλυτερο που θες. Βουρ στα μαμα, μη το συζητας καν.
-
Αλλαξα υγρα φρενων στο forester και η βελτιωση ηταν δραματικη,τελικα επρεπε να τα αλλαζω συχνοτερα.
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Αλλαξα υγρα φρενων στο forester και η βελτιωση ηταν δραματικη,τελικα επρεπε να τα αλλαζω συχνοτερα.Και εγω αλλαξα αμορτισερ μετα απο 350000χλμ και η βελτιωση ηταν δραματικη!
Επρεπε να τα αλλαζω συχνοτερα![spoiler:wbbrzf5g]Υ.Γ.1 Βελτιωση ΔΕΝ ειχες, απλα ηρθαν ξανα εκει που πρεπει.
Υ.Γ.2 Αναλογα τη χρηση που κανεις παντα, παει και η αλλαγη.
Υ.Γ.3 Συχνοτερα; Καθε ποτε δηλαδη; Ανα μηνα; Υπαρχει οδηγια κατασκευαστη...
Υ.Γ.4 Το ποστ σου ηταν τελειως αοριστο γι'αυτο και το παραπανω σχολιο.[/spoiler:wbbrzf5g] -
πόσο χρόνια είχες τα προηγούμενα ?
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Παιδια ακουω γνωμες και βοηθεια!
Θα αλλαξω τακακια μεσα στο μηνα μπρος-πισω.Θα ηθελα να βαλω κατι πολιτικο, απλα ενα κλικ καλυτερο απο τα μαμα και τα συνηθισμενα. (δηλαδη οχι τυπου DS2500)
Η χρηση ειναι κυριως περιαστικη με 1 φορα το μηνα βουνο κατα μεσο ορο. Επισης δε θα ηθελα να σφυριζουν για κανενα λογο γιατι εκνευριζομαι αφανταστα!
1.2 tsi 105hp, 256χ22 / 232χ9πόσο κμ έχεις και θες και πίσω?
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις