Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 125
    • 126
    • 127
    • 128
    • 129
    • 179
    • 180
    • 127 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    98704
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lord_rutherford last edited by

      Τον τελευταίο καιρό σχημάτισα την άποψη ότι για μικρά αυτοκίνητα ήταν trend οι δίσκοι πίσω και δε χρειάζονται πραγματικά, τα ταμπούρα ταιριάζουν περισσότερο.

      Πρόσφατα όμως οδήγησα το τελευταίο Corsa που έχει ταμπούρα πίσω και απογοητεύτηκα. Η αίσθηση ήταν παράξενη όπως και η προοδευτικότητα. Σα να μπλόκαραν εύκολα οι πίσω ρόδες και το ABS λειτουργούσε ζόρικα.

      Ίσως να έτυχα στην περίπτωση, αλλά ABS + ταμπούρα δε με ικανοποίησαν. Σε ο,τι άλλο έχω οδηγήσει ποτέ δε μπλόκαρα πίσω ρόδα (με κανονική οδήγηση, όχι τίποτα καγκουριές). Ακόμη και στο Polo μου, που λόγω υπερμαλακής ανάρτησης βυθίζεται όλο μπροστά, το φρενάρισμα είναι το αναμενόμενο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ilias-a last edited by

        Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
        Τον τελευταίο καιρό σχημάτισα την άποψη ότι για μικρά αυτοκίνητα ήταν trend οι δίσκοι πίσω και δε χρειάζονται πραγματικά, τα ταμπούρα ταιριάζουν περισσότερο.

        Πρόσφατα όμως οδήγησα το τελευταίο Corsa που έχει ταμπούρα πίσω και απογοητεύτηκα. Η αίσθηση ήταν παράξενη όπως και η προοδευτικότητα. Σα να μπλόκαραν εύκολα οι πίσω ρόδες και το ABS λειτουργούσε ζόρικα.

        Ίσως να έτυχα στην περίπτωση, αλλά ABS + ταμπούρα δε με ικανοποίησαν. Σε ο,τι άλλο έχω οδηγήσει ποτέ δε μπλόκαρα πίσω ρόδα (με κανονική οδήγηση, όχι τίποτα καγκουριές). Ακόμη και στο Polo μου, που λόγω υπερμαλακής ανάρτησης βυθίζεται όλο μπροστά, το φρενάρισμα είναι το αναμενόμενο.

        μαλακια στη ρυθμιση μπορει να εχει γινει, καθως και κολλημενη ντιζα χειροφρενου ή κολλημενο καποιο εμβολο απο τα κυλινδρακια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cson last edited by

          Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
          Τον τελευταίο καιρό σχημάτισα την άποψη ότι για μικρά αυτοκίνητα ήταν trend οι δίσκοι πίσω και δε χρειάζονται πραγματικά, τα ταμπούρα ταιριάζουν περισσότερο.

          Πρόσφατα όμως οδήγησα το τελευταίο Corsa που έχει ταμπούρα πίσω και απογοητεύτηκα. Η αίσθηση ήταν παράξενη όπως και η προοδευτικότητα. Σα να μπλόκαραν εύκολα οι πίσω ρόδες και το ABS λειτουργούσε ζόρικα.

          Ίσως να έτυχα στην περίπτωση, αλλά ABS + ταμπούρα δε με ικανοποίησαν. Σε ο,τι άλλο έχω οδηγήσει ποτέ δε μπλόκαρα πίσω ρόδα (με κανονική οδήγηση, όχι τίποτα καγκουριές). Ακόμη και στο Polo μου, που λόγω υπερμαλακής ανάρτησης βυθίζεται όλο μπροστά, το φρενάρισμα είναι το αναμενόμενο.

          Σου φαινεται φιλε. Αν οδηγησεις αμαξι με ταμπουρα πισω που λειτουργουν σωστα θα καταλαβεις οτι δεν υπαρχει καμια διαφορα..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Φυσικά κι υπάρχει διαφορά, απλά είναι φτηνότερα στον κατασκευαστή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cson last edited by

              Που καταλαβαινεις την διαφορα? Γινεται αντιληπτη σε κανονικους ρυθμους οδηγησης?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Απόψεις για τακακια της βαλεο σε φορτηγά. ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyot last edited by

                  Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                  Μολις πριν λιγο το ειδα στην Εθνικη, ειναι λιγο on topic οπως και να το κάνεις:

                  Αμα βρεθει και καποιος τραγουδιστης να λεγεται Φερόντος, θα κανονιστει συναντηση 4TF εκει!

                  Της γνωστής οικογενείας φρένων... Και ωραία, και φρενούκλες:
                  http://www.gossip-tv.gr/category/free-t ... E%BF%CF%85

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nidosan last edited by

                    Ο χρήστης cson έγραψε:
                    Που καταλαβαινεις την διαφορα? Γινεται αντιληπτη σε κανονικους ρυθμους οδηγησης?

                    Άλλο είναι να πεις ότι δεν υπάρχει διαφορά, άλλο να πεις ότι υπάρχει μεν αλλά δε γίνεται αντιληπτή σε 'κανονικούς' ρυθμούς οδήγησης, έτσι δεν είναι?
                    Και βέβαια 'κανονικό' μπορεί να είναι για κάποιον να φρενάρει συχνά από τα 130-140 με όλη την οικογένεια μέσα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lord_rutherford last edited by

                      Θεωρώ πολύ πιθανό στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο να είχαν κάποιο θέμα τα φρένα, αλλά η προοδευτικότητα τους και η ενεργοποίηση του ABS ήταν πολύ χονδροειδής.

                      Δε μιλάμε για οδήγηση αμαν και τι. Πολύ light, απλά μετά από ένα φρενάρισμα που έκανα και με παραξένεψε έκανα δοκιμές.

                      Δε μου έχει ξανατύχει να ενεργοποιείται το ABS μόνο στις πίσω ρόδες!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        orestis-d last edited by

                        Παιδια ακουω γνωμες και βοηθεια!
                        Θα αλλαξω τακακια μεσα στο μηνα μπρος-πισω.

                        Θα ηθελα να βαλω κατι πολιτικο, απλα ενα κλικ καλυτερο απο τα μαμα και τα συνηθισμενα. (δηλαδη οχι τυπου DS2500)
                        Η χρηση ειναι κυριως περιαστικη με 1 φορα το μηνα βουνο κατα μεσο ορο. Επισης δε θα ηθελα να σφυριζουν για κανενα λογο γιατι εκνευριζομαι αφανταστα!
                        1.2 tsi 105hp, 256χ22 / 232χ9

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cson last edited by

                          Ferodo ds performance, ειναι στην κατηγορια πριν το ds2500.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            orestis-d last edited by

                            Ο χρήστης cson έγραψε:
                            Ferodo ds performance, ειναι στην κατηγορια πριν το ds2500.

                            Χμμμ 120 ευρω τα μπροστα και 90 τα πισω...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Τελικά αν δούμε και τις 189 σελίδες του νήματος, οι μισές ξεκινάνε να αναφέρονται στην ποιότητα ή μη του φρεναρίσματος και της αντοχής τους, και καταλήγουμε πως ότι μας βελτιώνει τα φρένα μας είναι απορριπτέο λόγω κόστους, και δεν εννοώ να βάλουμε βελτιωτικά φρένα, δεν βάζουμε πια ούτε τα γνήσια, και το όποιο ψάξιμο γίνεται σε επίπεδο χαμηλώματος του κόστους.

                              Δυστυχώς στην πραγματική ζωή, τα τακάκια των 30€ δεν έχουν σε καμμιά περίπτωση την αντοχή και την διάρκεια των τακακιών που έχουν 130€, και είναι σχήμα οξύμωρο να περιμένουμε τα φρένα που βάλαμε με υλικά τριβής ( δίσκους / τακάκια ) από το internet με 100€ όλα μαζί, να έχουν την αντοχή των γνήσιων φρένων των 250€

                              Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες, αν θέλουμε να έχουμε ακέραιο τη αμάξι μας και την οικογένεια μας, η τεχνολογία και τα εργοστάσια μας δίνουν σήμερα όλες τις λύσεις.

                              Δεν κατηγορώ κανέναν, οι τσέπες του καθενός είναι δικές τους, όπως και οι αποφάσεις, οι πληροφορίες είναι παντού και εύκολα προσβάσιμες, οπότε δεν δικαιολογείται καμμία άγνοια πιά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cson last edited by

                                Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                                Ferodo ds performance, ειναι στην κατηγορια πριν το ds2500.

                                Χμμμ 120 ευρω τα μπροστα και 90 τα πισω...

                                Ποσο ακριβοτερα ειναι δηλαδη απο τα μαμα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  orestis-d last edited by

                                  Ο χρήστης cson έγραψε:

                                  Ferodo ds performance, ειναι στην κατηγορια πριν το ds2500.

                                  Χμμμ 120 ευρω τα μπροστα και 90 τα πισω...

                                  Ποσο ακριβοτερα ειναι δηλαδη απο τα μαμα?

                                  Τα μαμα κανουν 35-30.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cson last edited by

                                    Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                                    Ferodo ds performance, ειναι στην κατηγορια πριν το ds2500.

                                    Χμμμ 120 ευρω τα μπροστα και 90 τα πισω...

                                    Ποσο ακριβοτερα ειναι δηλαδη απο τα μαμα?

                                    Τα μαμα κανουν 35-30.

                                    Αν σε περιοριζει το κοστος απλα ξεχασε το κατι καλυτερο που θες. Βουρ στα μαμα, μη το συζητας καν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giorgos_krhth_91 last edited by

                                      Αλλαξα υγρα φρενων στο forester και η βελτιωση ηταν δραματικη,τελικα επρεπε να τα αλλαζω συχνοτερα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        morx last edited by

                                        Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
                                        Αλλαξα υγρα φρενων στο forester και η βελτιωση ηταν δραματικη,τελικα επρεπε να τα αλλαζω συχνοτερα.

                                        Και εγω αλλαξα αμορτισερ μετα απο 350000χλμ και η βελτιωση ηταν δραματικη!
                                        Επρεπε να τα αλλαζω συχνοτερα!

                                        [spoiler:wbbrzf5g]Υ.Γ.1 Βελτιωση ΔΕΝ ειχες, απλα ηρθαν ξανα εκει που πρεπει.
                                        Υ.Γ.2 Αναλογα τη χρηση που κανεις παντα, παει και η αλλαγη.
                                        Υ.Γ.3 Συχνοτερα; Καθε ποτε δηλαδη; Ανα μηνα; Υπαρχει οδηγια κατασκευαστη...
                                        Υ.Γ.4 Το ποστ σου ηταν τελειως αοριστο γι'αυτο και το παραπανω σχολιο.[/spoiler:wbbrzf5g]

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          πόσο χρόνια είχες τα προηγούμενα ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
                                            Παιδια ακουω γνωμες και βοηθεια!
                                            Θα αλλαξω τακακια μεσα στο μηνα μπρος-πισω.

                                            Θα ηθελα να βαλω κατι πολιτικο, απλα ενα κλικ καλυτερο απο τα μαμα και τα συνηθισμενα. (δηλαδη οχι τυπου DS2500)
                                            Η χρηση ειναι κυριως περιαστικη με 1 φορα το μηνα βουνο κατα μεσο ορο. Επισης δε θα ηθελα να σφυριζουν για κανενα λογο γιατι εκνευριζομαι αφανταστα!
                                            1.2 tsi 105hp, 256χ22 / 232χ9

                                            πόσο κμ έχεις και θες και πίσω?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 125
                                            • 126
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 127 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr