Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    • 1
    • 2
    • 103
    • 104
    • 105
    • 106
    • 107
    • 122
    • 123
    • 105 / 123
    Περί αυτοκίνησης
    22
    2452
    11838
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostis20 last edited by

      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
      Αν είναι να το κάνεις αυτό, κάντο σωστά! Πηγαίνεις από τον παλιό από Θήβα, και βγαίνεις Μαγούλα. Διόδια 0!

      Σίγουρα είναι πιο μακριά, και σίγουρα θα κάνεις περισσότερο χρόνο, αλλά αξίζει η βόλτα και η διαδρομή. Αν ήταν μέρα, αυτό θα επέλεγα. Επειδή είχε βραδιάσει, πήγα από την μπομπολαϊικη πεπατημένη...

      Αυτο ακριβώς...Πάει πολυς κόσμος απο οτι εμαθα ,απο αυτη τη διαδρομή με μηδεν διοδια.Είχα ανεβει Λιβαδεία τις προάλλες και μου έλεγε ο θείος μου οτι περνανε παρα πολλες νταλικες απο το Λιμανι του Αστακου ,αλλα και άλλοι επαγγελματίες οδηγοί γλυτώνοντας ετσι τα διοδια και τη γέφυρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        highfidelity last edited by

        Ο χρήστης tm έγραψε:
        Κλέβει τόσο πολύ το κοντέρ της 120; επί του θέματος, ο από πάνω δρόμος μπορεί να είναι απόλαυση οδηγικά, αλλά αν πετύχεις 2-3 νταλίκες κονβόι, τελείωσες.

        http://www.bmwheaven.com/index.php/1-se ... ?showall=1
        H ανακοινώσιμη τελική, είναι λίγο πάνω από 220 χλμ/ώρα.
        Άρα, όχι, δεν κλέβει πολύ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone last edited by

          Aθηνα-Κορινθος-Τριπολη-Καλαματα

          Υπαρχουν μπλοκα και ενεργες καμερες στην διαδρομή;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coyot last edited by

            Ο χρήστης tm έγραψε:
            επί του θέματος, ο από πάνω δρόμος μπορεί να είναι απόλαυση οδηγικά, αλλά αν πετύχεις 2-3 νταλίκες κονβόι, τελείωσες.

            ΔΕΝ είναι πια παντού απόλαυση, έχει πολλά κομμάτια broken tarmac, χάλι. Με φαρδύ πέλμα συντονίζεσαι ολόκληρος...
            Σε κάθε περίπτωση προτιμότερος από την Κορίνθου - Πατρών, κι εκεί αν πετύχεις (και εκεί ΘΑ πετύχεις) νταλίκες, πας καρότσα επί μακρόν

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyot last edited by

              Ο χρήστης wantone έγραψε:
              Aθηνα-Κορινθος-Τριπολη-Καλαματα

              Υπαρχουν μπλοκα και ενεργες καμερες στην διαδρομή;

              Άγη έχει, αλλά υπάρχουν αρμοδιότεροι να σου πουν. Σε κάθε περίπτωση έχει προειδοποιητικές πινακίδες πριν κάθε σταθερή κάμερα, και φροντίζεις να μην είσαι πάνω από +30 από το όριο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                edmond last edited by

                Ο χρήστης wantone έγραψε:
                Aθηνα-Κορινθος-Τριπολη-Καλαματα

                Υπαρχουν μπλοκα και ενεργες καμερες στην διαδρομή;

                μπλοκο εχω συναντησει μονο στην ευθεια της Τριπολεως και αυτο για ρανταρ.
                απλα πας στο οριο, αντε λιγο τσιμπημενα, οι μπατσοι κυνηγανε τις 200αρες.
                καμερες πρεπει να εχω δει ειδικα στα πιο καινουργια κομματια-μετα την Μεγαλοπολη δηλαδη- αλλα πρεπει να ειναι ενεργες απλα για ελεγχο κυκλοφοριας και αυτο εαν!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wantone last edited by

                  Ο χρήστης Coyot έγραψε:

                  Aθηνα-Κορινθος-Τριπολη-Καλαματα

                  Υπαρχουν μπλοκα και ενεργες καμερες στην διαδρομή;

                  Άγη έχει, αλλά υπάρχουν αρμοδιότεροι να σου πουν. Σε κάθε περίπτωση έχει προειδοποιητικές πινακίδες πριν κάθε σταθερή κάμερα, και φροντίζεις να μην είσαι πάνω από +30 από το όριο.

                  Το θεμα με τα ορια ειναι οτι αλλαζουν ευκολα απο 120 στα 70 πχ στην συρραγγα του αρτεμησιου αν θυμαμαι καλα και εκει εχει καμερα. Αρα πιθανον να μην προλαβεις να κοψεις. Ελεγα αν καποιος εχει κανει τωρα τελευταια την διαδρομη και ξερει περιπου που ειναι της μοδας να περιμενουν αυτο το καλοκαιρι και αν υπαρχει καποια καινουρια καμερα περα απο το Αρτεμησιο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης wantone έγραψε:

                    Aθηνα-Κορινθος-Τριπολη-Καλαματα

                    Υπαρχουν μπλοκα και ενεργες καμερες στην διαδρομή;

                    Άγη έχει, αλλά υπάρχουν αρμοδιότεροι να σου πουν. Σε κάθε περίπτωση έχει προειδοποιητικές πινακίδες πριν κάθε σταθερή κάμερα, και φροντίζεις να μην είσαι πάνω από +30 από το όριο.

                    Το θεμα με τα ορια ειναι οτι αλλαζουν ευκολα απο 120 στα 70 πχ στην συρραγγα του αρτεμησιου αν θυμαμαι καλα και εκει εχει καμερα. Αρα πιθανον να μην προλαβεις να κοψεις. Ελεγα αν καποιος εχει κανει τωρα τελευταια την διαδρομη και ξερει περιπου που ειναι της μοδας να περιμενουν αυτο το καλοκαιρι και αν υπαρχει καποια καινουρια καμερα περα απο το Αρτεμησιο.

                    80 είναι στο τουνελ αν θυμάμαι καλά αλλά εκεί φτάνεις μετά απο μεγάλη ανηφόρα οπότε είναι εύκολο να κόψεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      ammophila last edited by

                      Ο χρήστης wantone έγραψε:
                      Aθηνα-Κορινθος-Τριπολη-Καλαματα

                      Υπαρχουν μπλοκα και ενεργες καμερες στην διαδρομή;

                      Στα Παρκιν στο 120χλμ μετά την Νεμεα και στην ευθεία πριν την Τρίπολη κινητό ραντάρ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tm last edited by

                        Ο χρήστης Coyot έγραψε:

                        επί του θέματος, ο από πάνω δρόμος μπορεί να είναι απόλαυση οδηγικά, αλλά αν πετύχεις 2-3 νταλίκες κονβόι, τελείωσες.

                        ΔΕΝ είναι πια παντού απόλαυση, έχει πολλά κομμάτια broken tarmac, χάλι. Με φαρδύ πέλμα συντονίζεσαι ολόκληρος...
                        Σε κάθε περίπτωση προτιμότερος από την Κορίνθου - Πατρών, κι εκεί αν πετύχεις (και εκεί ΘΑ πετύχεις) νταλίκες, πας καρότσα επί μακρόν

                        Έχω πολλά χρόνια να πάω από τον επάνω δρόμο..
                        Προσωπικά, επειδή τον κάτω τον κάνω από τότε που πήρα δίπλωμα, επί της ουσίας μπορείς να προσπεράσεις παντού και όπως. Έχει μεγάλες ευθείες και ελαφρές καμπές. Αντίθετα, ο δρόμος προς Γαλαξίδι κλπ, έχει πολλές στροφές και μικρές ευθείες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tm last edited by

                          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                          Κλέβει τόσο πολύ το κοντέρ της 120; επί του θέματος, ο από πάνω δρόμος μπορεί να είναι απόλαυση οδηγικά, αλλά αν πετύχεις 2-3 νταλίκες κονβόι, τελείωσες.

                          http://www.bmwheaven.com/index.php/1-se ... ?showall=1
                          H ανακοινώσιμη τελική, είναι λίγο πάνω από 220 χλμ/ώρα.
                          Άρα, όχι, δεν κλέβει πολύ!

                          Λολ 😄

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            highfidelity last edited by

                            Ο χρήστης tm έγραψε:

                            Κλέβει τόσο πολύ το κοντέρ της 120; επί του θέματος, ο από πάνω δρόμος μπορεί να είναι απόλαυση οδηγικά, αλλά αν πετύχεις 2-3 νταλίκες κονβόι, τελείωσες.

                            http://www.bmwheaven.com/index.php/1-se ... ?showall=1
                            H ανακοινώσιμη τελική, είναι λίγο πάνω από 220 χλμ/ώρα.
                            Άρα, όχι, δεν κλέβει πολύ!

                            Λολ 😄

                            Τώρα τσέκαρα και του Passat CC 1.8, και είναι στα ίδια πάνω κάτω, άρα καλά τα λέω πως κάπου εκεί είχαμε τερματίσει και οι δύο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tm last edited by

                              Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                              Κλέβει τόσο πολύ το κοντέρ της 120; επί του θέματος, ο από πάνω δρόμος μπορεί να είναι απόλαυση οδηγικά, αλλά αν πετύχεις 2-3 νταλίκες κονβόι, τελείωσες.

                              http://www.bmwheaven.com/index.php/1-se ... ?showall=1
                              H ανακοινώσιμη τελική, είναι λίγο πάνω από 220 χλμ/ώρα.
                              Άρα, όχι, δεν κλέβει πολύ!

                              Λολ 😄

                              Τώρα τσέκαρα και του Passat CC 1.8, και είναι στα ίδια πάνω κάτω, άρα καλά τα λέω πως κάπου εκεί είχαμε τερματίσει και οι δύο!

                              Αλήτες κοντράδηκες!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                224-v last edited by

                                εκανα το Κυπαρισσια - φιλοθεη 2ωρες και 10 λεπτα με το Juke, δεν καταλαβα για καμερες... ομολογω... εχθες αυτα. και θα κανω παλι σημερα το Αθηνα - Κυλλινη το βραδυ μετα τις 6. συνηθως αυτο μου παιρνει 3 ωρες ετσι που ειναι ο δρομος αλλα τελικα εκτος απο μια κορινα που πηρα παραμαζωμα σε μια στιγμη ολα πανε καλα.. Ενταξει στη διαδρομη αφ'ενος ζυγου φροντιζεις να εχεις προσπερασει τους αργους στο γρηγορο κομματι πριν δεν μπορεις να κανεις κατι αλλο.. θελει και τυχη βεβαια αυτο.
                                Η κορη εχθες με το Aygo παλι 3 ωρες εκανε για Κυλλινη στα φερυ... τοσο πιστευω οτι ειναι και το λογικο... 300 χλμ 3 ωρες,.. και ετσι που ειναι η Κορινθος Πατρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  edmond last edited by

                                  Ο χρήστης 224.v έγραψε:
                                  Ενταξει στη διαδρομη αφ'ενος ζυγου φροντιζεις να εχεις προσπερασει τους αργους στο γρηγορο κομματι πριν δεν μπορεις να κανεις κατι αλλο..** θελει και τυχη βεβαια αυτο**.

                                  ειναι σχεδον βεβαιο, οτι οταν ξεμπλεξεις απο τους αργους στα γρηγορα κομματια, λιιιιγο πριν μπεις στο επομενο αργο κομματι, θα πετυχεις μπροστα σου τους επομενους αργους!
                                  το να μην πετυχεις παλι αργους ειναι -οπως λες- θεμα τυχης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    avel last edited by

                                    Ολυμπία Οδός: Στην κυκλοφορία το πρώτο τμήμα 6,5χλμ από Αρχαία Κόρινθο μέχρι Ζευγολατιό

                                    Tα πρώτα 6,5 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου από την Αρχαία Κόρινθο μέχρι τα διόδια του Ζευγολατιού, δόθηκαν στην κυκλοφορία παρουσία του Υπουργού, Μιχάλη Χρυσοχοϊδη.  Ο Υπουργός ΠΟΜΕΔΙ εξέφρασε την ικανοποίηση του για την πρόοδο του έργου και δήλωσε πως το επόμενο διάστημα θα ακολουθήσουν παραδόσεις και άλλων τμημάτων, συγκεκριμένα τον ερχόμενο Οκτώβριο θα δοθούν επιπλέον 7 χιλιόμετρα από το Ζευγολατιό μέχρι το Μούλκι. Πρόκειται για το ρεύμα προς Πάτρα που θα λειτουργήσει ως διπλής κατεύθυνσης δρόμος, μέχρι να ολοκληρωθεί και το ρεύμα προς Αθήνα, σε χρόνο περίπου 8 μηνών (Μάρτιος 2015).

                                    http://www.ypodomes.com/index.php/autok ... tem/26321-ολυμπία-οδός-στην-κυκλοφορία-το-πρώτο-τμήμα-65χλμ-από-αρχαία-κόρινθο-μέχρι-ζευγολατιό

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      highfidelity last edited by

                                      Ο χρήστης avel έγραψε:

                                      Ολυμπία Οδός: Στην κυκλοφορία το πρώτο τμήμα 6,5χλμ από Αρχαία Κόρινθο μέχρι Ζευγολατιό

                                      Tα πρώτα 6,5 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου από την Αρχαία Κόρινθο μέχρι τα διόδια του Ζευγολατιού, δόθηκαν στην κυκλοφορία παρουσία του Υπουργού, Μιχάλη Χρυσοχοϊδη.  Ο Υπουργός ΠΟΜΕΔΙ εξέφρασε την ικανοποίηση του για την πρόοδο του έργου και δήλωσε πως το επόμενο διάστημα θα ακολουθήσουν παραδόσεις και άλλων τμημάτων, συγκεκριμένα τον ερχόμενο Οκτώβριο θα δοθούν επιπλέον 7 χιλιόμετρα από το Ζευγολατιό μέχρι το Μούλκι. Πρόκειται για το ρεύμα προς Πάτρα που θα λειτουργήσει ως διπλής κατεύθυνσης δρόμος, μέχρι να ολοκληρωθεί και το ρεύμα προς Αθήνα, σε χρόνο περίπου 8 μηνών (Μάρτιος 2015).

                                      http://www.ypodomes.com/index.php/autok ... tem/26321-ολυμπία-οδός-στην-κυκλοφορία-το-πρώτο-τμήμα-65χλμ-από-αρχαία-κόρινθο-μέχρι-ζευγολατιό

                                      Για να μην λέμε ανακρίβειες, φτιάχτηκε ο νέος κλάδος (από την μεριά της θάλασσας), και έκλεισε ο παλιός. Με απλά λόγια, για τους οδηγούς, δεν έχει αλλάξει τίποτε απολύτως, άντε για να είμαι ευγενικός, υπάρχει καλύτερη άσφαλτος (αλλά πάλι, μία λωρίδα ανά ρεύμα...).
                                      Αν εγκαινιάζουν ανά 6.5 χλμ ΚΑΙ ανά κλάδο, έχει να χαλαστεί πολλή σαμπάνια για εγκαίνια!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        avel last edited by

                                        Α ναι;

                                        Ευχαριστώ για τη διόρθωση. Υποδομές.com σου λέει μετά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cabala10 last edited by

                                          http://www.ypodomes.com/index.php/ypodo ... F%8C%CF%82

                                          θα εχει νοημα στο μελλον στο πολυ μελλον να γινει κατι τετοιο εδω?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            highfidelity last edited by

                                            Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
                                            http://www.ypodomes.com/index.php/ypodomes-exoterikou/item/26334-στο-λος-άντζελες-ο-πρώτος-ηλεκτρικός

                                            θα εχει νοημα στο μελλον στο πολυ μελλον να γινει κατι τετοιο εδω?

                                            Το κόστος είναι τεράστιο για κάτι τέτοιο. Νόημα θα έχει σίγουρα οι κατασκευαστές φορτηγών, να εξελίξουν συστήματα ανάκτησης ενέργειας, η τεχνολογία του Le Mans δηλαδή, να περάσει στις μεταφορές. Και γιατί όχι, οι τράκτορες να κινούνταν από ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι θα έπαιρναν ενέργεια από μπαταρίες ή από θερμικό κινητήρα diesel, όπως και γίνεται στα τρένα δεκαετίες τώρα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 105 / 123
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr