-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Γιατι να το απαξιώσει;Πως περνάνε τωρα οι 3μηνες;
Sent from a mobile device
γιατί σαπίζουν τα δαμάσκηνα ?
από που πέρδονται οι ροφοί ?
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Το θεμα ειναι αν το προγραμμα snitcher απαξιωσει το αυτοκινητο μεταπωλητικα
Αν ο υποψήφιος μελλοντικός αγοραστής ειναι 60+ η καμία γυναικα , ναι θα το απαξιώσει ,
Εάν ειναι 30somrthing η γενικά ψαγμένος , δεν θα το απαξιώσει απλα ομως δεν θα παρεις τα λεφτα σου πιςω . Σαφέστατα θα πλεονέκτει έναντι κάποιου αλλού χωρις acs ..
Γενικά λοιπον με αυτη την κίνηση απλα μειώνεις το target group υποψηφίων αγοραστών που θα ενδιαφερθούν για το αμαξι όταν έρθει η ώρα ... Τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο ...Τελος σαν προσωπική εκτίμηση ειναι Πολλα τα 2.6k ( ακόμα και τα 2 και τα 1.5) για piggy back ecu .
Κανε υπομονή , ζήσε το αμαξι ενα χρόνο και νομίζω η αγορα θα ειναι ώριμη εντός προσεχούς έτους για οικονομική aftermarket βελτίωση στους *16i & *18i κινητήρες .
Ήδη η Τουρκία ετοιμάζει tuning έκπληξη ... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Γιατι να το απαξιώσει;
Πως περνάνε τωρα οι 3μηνες;
Sent from a mobile device
γιατί σαπίζουν τα δαμάσκηνα ?
από που πέρδονται οι ροφοί ?
Εγώ ποτε θα γίνω μάνα;!
-
βρε antonn αφου τα εχεις €€€ γιατι δε πας για το 320ED να ξεμπερδευεις?
-
Δεν κανει ντριφττττ
δεν παίρνει σνίτσελ με πολλά χορςια κλπ κλπ -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Γιατι να το απαξιώσει;
Πως περνάνε τωρα οι 3μηνες;
Sent from a mobile device
γιατί σαπίζουν τα δαμάσκηνα ?
από που πέρδονται οι ροφοί ?
Απαντήσεις σε ερωτήσεις που δε θα μάθουμε ποτέ κυρίες και κύριοι...
-
-
Ασχολιαστο
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
https://www.youtube.com/watch?v=_2Rop-S2f0w
https://www.youtube.com/watch?v=2atA5u_aoDY
https://www.youtube.com/watch?v=R1tvQI65_Sw
άτσα η F30 316iΠότε θα ανεβάσεις τα δικά σου;
-
Ο χρήστης Blacktan έγραψε:
...Γενικά λοιπον με αυτη την κίνηση απλα μειώνεις το target group υποψηφίων αγοραστών που θα ενδιαφερθούν για το αμαξι όταν έρθει η ώρα ... Τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο ...
Τελος σαν προσωπική εκτίμηση ειναι Πολλα τα 2.6k ( ακόμα και τα 2 και τα 1.5) για piggy back ecu .
Πραγματι ειναι πολλα τα 2,6κ ευρω για piggy back ecu οπως λες. Η διαφορα με τις υπολοιπες που υπαρχουν στο εμποριο, ειναι η εργοστασιακου επιπεδου καλυψη 2 ετων / 100κ χλμ.
Ουσιαστικα περι αυτου θεωρω οτι προκειται, για τουλαχιστον την μιση αξια αυτου του εξαρτηματος. Και φυσικα το badging, και το συγκεκριμενο εχει αρκετα μεγαλη και αναγνωρισμενη πειρα σε βελτιωσεις στις Bmw, ακομα και σε αγωνιστικο επιπεδο. (πχ επισημη ομαδα της Schnitzer στο BTCC)
Επιπλεον, απ' οσο γνωριζω, ειναι 'πριζατο', μπαινει πανευκολα, βγαινει πανευκολα, απο τον οποιοδηποτε, αρα και μπορει ανα πασα στιγμη να πωληθει ξεχωριστα, εαν θελει καποιος...P.S Παροτι γενικοτερα θα συμφωνησω με την επιλογη του στυλ 'βαλτο λιγο αργοτερα αφου στρωθει, δεις την εργοστασιακη του δυναμη κτλ', το γεγονος οτι συνδυαζεται με εργοστασιακη εγγυηση, ΑΛΛΑ με αυτη να 'τρεχει' απο την ημερομηνια πρωτης αδειας αυτοκινητου, καθιστουν την ενδεχομενη τοποθετηση του, αρκετα αμεση.
Προσωπικα, μαλλον θα προσπαθουσα να το στρωσω -ως νορμαλ- οσο πιο συντομα γινοταν, γυρω στα 1,500χλμ περιπου θα εκανα μια δυναμομετρηση, και αμεσως μετα -να μην εχει περασει πχ πανω απο μηνας απο την αγορα του- θα εβαζα την ecu και θα ξαναδυναμομετρουσα, -μετα απο 2-3 γεμισματα ρεζερβουαρ πχ-, ετσι και για να εχω και μια καλυτερη εικονα ως προς την πραγματικη αυξηση δυναμης/ροπης...
-
Καλησπέρα antonn και συγχαρητήρια για την επιλογή σου και κυρίως την μεθοδολογια που χρησιμοποιησες για να καταληξεις σε αυτή. Περιμενω κάποια χρήματα από κάποια πώληση σε περίπου τρία χρόνια, νομίζεις πως θα μπορούσαμε να κάνουμε κάποια συμφωνία για να παρω το αμάξι σου?
Βέβαια προϋπόθεση θα ειναι να το έχεις σε άριστη κατασταση, τι λες -
Γραφτηκες για να του ζητησεις να σου πουλησει το ολοκαινουργιο του αμαξι σε 3 χρονια?
-
Είναι σαν το αν δεν παντρευτουμε μέχρι τα 35 με κάποιον άλλο να παντρευτουμε μαζί.
Sent from Corsair's brick
-
...προ-παραγγειλε ΤΩΡΑ το επομενο αυτοκινητο σου, προλαβαινοντας -και επηρεαζοντας αν μπορεις - τον τωρινο κατοχο...
P.S Αν ψωνισει κανεις Μ235i manual σε γκρι σκουρο μεταλλικο, και την πουλησει σε 5-6 χρονια, -μεχρι 30-35κ ευρω -εχω προλαβει, να ξερετε...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Είναι σαν το αν δεν παντρευτουμε μέχρι τα 35 με κάποιον άλλο να παντρευτουμε μαζί.
Sent from Corsair's brickΤο πιασα το υπονοουμενο μεγαλε..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Γραφτηκες για να του ζητησεις να σου πουλησει το ολοκαινουργιο του αμαξι σε 3 χρονια?Οχι βέβαια, όπως βλέπεις ειμαι από το 2012 μελος, απλα βλέποντας το μερακι και την επίγνωση των επιλογών του, συμπεραίνω πως, αναλογη φροντίδα θα δείξει στο αυτοκίνητο στην χρήση του και στην συντήρηση του.
Άλλωστε θα ζητήσω σχετικές εγγυήσεις και θα ακολουθήσω την πορεία του, τις εντυπώσεις του, θα έχω την ευκαιρία να δω τα ανάποδα κλειδωμένα που θα κάνει και θα είμαι σίγουρος για την αγορά μου -
Τα αναποδα κλειδωμενα ειναι μερος της στοργης και προσοχης?
-
Μήπως να προτείνα στον συμφορουμιτη, να εβαζε εχτρα μια μπαρα θολων, για να είμαι σίγουρος?
Κάποιος φίλο με εμπειρία στο real oem μήπως μπορεί να βοηθήσει. -
-
Αυτο τελικά με τους παράλληλους εγκέφαλους (και της schnitzer) λειτουργει μονο μετα τα 80 χιλιομετρα ανα ώρα Για αυτο το schnitzer παρόλο που ανεβάζει στα 204 άλογα κανει την 116i και 316i μονο 0,3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη για το 0-100. Eπίσης τελική ιδια και στα δύο με 210 χιλμ
http://preisliste.ac-schnitzer.de/acs_k ... D_NR=10077
Ενώ η 320iED ενω ειναι 170 άλογα έχει 7,3 από 8,9 δηλαδή 1,6 δευτερόλεπτο. Τελική ταχύτητα 235 από 210 της 316! Τα διαβασα από το BMWforum, μάλιστα μίλησα με ένα φιλο από εκει, που έβαλε schnitzer και δεν τρελάθηκε, άλλαξε εγκεφαλο και είδε τεραστια διαφορα. Για αυτο η εταιρία δίνει ενα εντυπωσιακο 80-180 γιατι εκει μόνον βγαίνουν τα άλογα, δηλαδή συνήθως πάνω από τα όρια ταχυτητας, που όσο και να λες μερικες φορες μόνο τα ξεπερνας. Μεχρι 80 χιλμ/ωρα το κλειδωμα του εγκεφαλου της BMW ειναι αξεπέραστο! και μαλλον και μετα τα 180 χιλμ/ώρα...
Η ED ειναι πανάκριβη με ακόμα 4000 χιλιάρικα, που με τιποτε δε θα τα δώσει ο άλλος στην μεταπώληση. Σου λεει θα βάλω έναν φθηνο παραλληλο με 1000 ευρώ της EVO και πήγα 200 άλογα, που να ξερει για τα αξεπέραστα κλειδώματα μεχρι τα 80 χιλμ/ωρα και μετα τα 180... Άσε που ήδη ανέβηκα ψηλά, άλλα 4000 χιλιαρικα θα ειμαι χωρίς τιποτε να περάσω. Μόνο αν εβγαινε σε 1600 κυβικά ντίζελ 316D, άξιζε να τα δωσω!
Άμα δεν το πουλήσω μετα τη διετια εγγύησης θα βάλω καινουργιο εγκέφαλο και οχι παραλληλο, αλλιώς θα μεινει ως εχει
Όσο για να κανονίσω να το πουλήσω από τώρα για μετα την 3ετια, ειναι αδύνατον, ουτε για αστειο. Γιατι όταν ο άνθρωπος κάνει όνειρα, ο θεός γελά
BMW 3-Series 2012 - F30/F32