Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 966
    • 967
    • 968
    • 969
    • 970
    • 1082
    • 1083
    • 968 / 1083
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21642
    207982
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ο χρήστης nonos έγραψε:

      Ας βγάλουν κάνα σοβαρό αμάξι και ας αφήσουν τα υδροτετοια

      Sent from Corsair's brick

      Το τελευταιο το υδροc5 δεν ηταν σοβαρο(?) αμαξι?

      Mε ένα μοντέλο δεν πας μπροστά όμως.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nonos last edited by

        Ναι αλλα καταργεις κατι καλο που ειχε το καλο μοντελο, αυτο λεω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Το οποίο δεν πούλαγε τόσο ώστε να σε κρατάει στην ζωή όμως. Αν περιμένεις από την λαϊκή Σιτροέν να επιβιώνει από το μεγάλο της μοντέλο και όχι από τα entry χέσε μέσα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Φαινόταν πού πάει το πράγμα, βλέπε emp2.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Συνεχιζω να σου γραφω Σαββα οτι για αλλο πραγμα μιλαμε. Για την καταργηση της υδρο που αφορα μεγαλυτερα. Συμφωνω κατα τ αλλα σχετικα με τη γκαμα γενικοτερα αν και ιστορικα στηριζοταν πολυ στα μεγαλα της μοντελα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Nαι ξέρω από που ξεκίνησε η συζήτηση. Αυτό που λέω είναι αφορμή του σχολίου του Mirage για την κατασκευή σοβαρών οχημάτων. Αλλά φταίει ο γερμανός. (δεν πάει σε σένα αυτό) Η Renault γιατί πάει καλύτερα δεν ξέρω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nonos last edited by

                  Η renault βγαζει και μια Laguna coupe, εχει και την ενεργητικη τετραδιευθυνση και μια γκαμα rs νααα.. Γι αυτο citroen τωρα ο παραδοσιακος κατοχος almera,accent.. λες και χαθηκαν οι πορτοκαλιες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mirage last edited by

                    Σκατά παει και η Renault στην κατηγορία αυτή όπως και όλοι οι γενικοί κατασκευαστές. Μεταξύ μας δε η μεταλλικη C5 ηταν εφάμιλλη της υδρο

                    Sent from Corsair's brick

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Τουλαχιστον ως επιβατης δε μπορω να συμφωνησω..σιγουρα δεν ηταν χαωτικη η διαφορα..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Μεταξύ μας δε η μεταλλικη C5 ηταν εφάμιλλη της υδρο

                        Χο,χο, ΤΟ ΠΟΣΤ. Εδώ που έχουν φτάσει τα 'συμβατικά' αμορτισέρια, με μηχανικές, ηλεκτρικές, ηλεκτρονικές ή και μαγνητορεολογικές ρυθμίσεις σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες ρυθμίσεις άλλων παραμέτρων που κάνει ο εγκέφαλος αυτόνομα ή κατ'επιλογή του οδηγού, ίσως να είναι αλήθεια.
                        Ας κρίνουμε την υδροπνευματική με τα σημερινά στάνταρντ, όχι αυτά των φίφτις όπου τα κοινά αμορτισέρια ήταν μηχανικά, τοποθετημένα σε απλούστατες γεωμετρίες, πολλά εξ αυτών μονής ενέργειας, και συνδυάζονταν με φύλλα σούστας σε πλείστες των περιπτώσεων.
                        Μήπως εδώ είναι το μυστικό? Μήπως η τεράστια πρόοδος στην 'συμβατική' ανάρτηση έδωσε τη χαριστική βολή στην υδρο? Σε συνδυασμό με την έλλειψη γκάμας σε μεγάλα λίμο, όπου θα μπορούσε ίσως να έχει θέση όπως σε άλλους κατασκευαστές (αν και με με καλύτερα οικονομικά) όπου παρεπιδημούν παραπλήσιες σχετικά λύσεις (αερανάρτηση)?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                          Ναι το θέμα είναι ότι τα περισσοτερα σοβαρά μεχρι τώρα αμαξια της Citroen ήταν υδροτέτοια
                          Ή κάνω λάθος?

                          Υπηρχε και ενα ZX ρε..

                          dstou δε σου κρυβω οτι κι εγω το σκεφτομαι αυτο που λες.. το θεμα ειναι οτι η citroen κοιμαται ορθια στο θεμα αναρτηση μια δεκαετια τωρα... αν καναν το κατι παραπανω-διαφορετικο οκ..αλλα δεν..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Oχι γενικά μιλάω σε πωλήσεις που σου εξασφαλίζουν την βιωσιμότητά σου και κατ' επέκταση το r&d και τα μοντέλα που θα πουλάνε σαν ζεστό ψωμάκι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Ο χρήστης nonos έγραψε:

                              Ναι το θέμα είναι ότι τα περισσοτερα σοβαρά μεχρι τώρα αμαξια της Citroen ήταν υδροτέτοια
                              Ή κάνω λάθος?

                              Υπηρχε και ενα ZX ρε..

                              dstou δε σου κρυβω οτι κι εγω το σκεφτομαι αυτο που λες.. το θεμα ειναι οτι η citroen κοιμαται ορθια στο θεμα αναρτηση μια δεκαετια τωρα... αν καναν το κατι παραπανω-διαφορετικο οκ..αλλα δεν..

                              Ποια Citroen η PSA η Citroen είναι ενα brand.

                              Sent from Corsair's brick

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Μη κολλας σε τετοια.. οκ προφανεστατα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  joe-bar-team last edited by

                                  εγώ θα το βάλω στο ρινγκ κι ας μην εχει υδρο.

                                  μιας πουταναφεραμε, πάμε ριγνκ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kobulis last edited by

                                    Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                    Μεταξύ μας δε η μεταλλικη C5 ηταν εφάμιλλη της υδρο

                                    Sent from Corsair's brick

                                    Ηταν εφαμιλλη της υδρο,

                                    • οταν το αυτοκίνητο δεν ειναι φορτωμενο,

                                    • οταν οι ανωμαλιες του δρομου βρισκονται σε φυσιολογικα μεγεθη, χωρις χωματοδρομους και σιδ. διαβασεις,

                                    • οταν δεν κάνεις καποιον αποτομο ελιγμο με πολλα χαω (η υδρο εχει και κουμπι ζμπορτ που περιοριζει αλα activa τις κλισεις),

                                    • οταν δε χρειαζεσαι να ανεβαζεις ψηλα το αυτοκίνητο (για κατσαβραχα ή ξεφορτωμα) ή να κατεβαζεις το αυτοκίνητο (για ευκολοτερο φορτωμα),

                                    • οταν η μεταλλικη έχει λιγα χιλιομετρα λειτουργιας κ τα αμορτισερ ειναι στα ντουζενια τους (η υδρο παραμενει σταθερη στην αποδοση για πολλα χιλιομετρα, 210.000 στην περιπτωση μου χωρις συντηρηση),

                                    • οταν δε θέλεις να σκληραινει ή να μαλακωνει αναλογα με τον τροπο που οδηγεις τα τελευταια λεπτα,

                                    • οταν δε θέλεις να χαμηλωνει αυτοματα οσο αυξανονται τα χαω, ή να ψηλωνει οσο πληθαινουν οι ανωμαλιες του δρομου αναλογα παντα με την ταχυτητα,

                                    • οταν δε θέλεις να σκληραινει παραπανω η μπροστά αναρτηση στο φρεναρισμα ή να σκληραινει η πισω σε αποτομη επιταχυνση,

                                    • οταν δε θέλεις να έχεις παθει λαστιχο κ να μην το καταλαβαινεις παρα μονο απο τον ηχο κ το θορυβο οταν πλεον το λαστιχακι εχει καταστραφει κ η ζαντα έχει αρπαξει,

                                    • οταν δε θέλεις η πισω ροδα να περιμενει την ανωμαλια που συναντησε η μπροστα ροδα, και να μαλακωσει η αναρτησή της οσο πρεπει τη σωστη στιγμη (C6)

                                    Στάλθηκε από το σαβουροκινητό μου με χρήση Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Πάντως σε γρήγορη οδήγηση, όλοι οι δοκιμαστές έγραφαν πως η μεταλλική ανάρτηση ήταν ανώτερη και το αυτοκίνητο έπαιρνε μικρότερες κλίσεις ενώ ήταν και πιο άμεσο στις αντιδράσεις του!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Ωραία όλα αυτά αλλά το best seller ηταν το 1.6hdi με την μεταλλική.

                                        Sent from Corsair's brick

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kobulis last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                          Πάντως σε γρήγορη οδήγηση, όλοι οι δοκιμαστές έγραφαν πως η μεταλλική ανάρτηση ήταν ανώτερη και το αυτοκίνητο έπαιρνε μικρότερες κλίσεις ενώ ήταν και πιο άμεσο στις αντιδράσεις του!

                                          Το καλό με τη μεταλλικη ανάρτηση ηταν περα απο το μειωμενο κοστος (επαιρνες αντι για υδρο ζαντες αλουμινιου+ ημιδερματινα καθισματα+ αυτοματα φωτα/καθαριστηρες+ ηλεκτροχρωμικο καθρεπτη),

                                          , η δυνατότητα να βάλεις αύριο ή αμεσως μια τετραδα σκληροτερα αμορτισερ/λιγο χαμηλοτερα ελατηρια κ να εκμεταλλευτεις στο επακρο το πλαισιο C6 που ειχε αποκατω.

                                          Αλλα σε γενικες γραμμες η C5 και η γρηγορη οδηγηση δε συνδιαζονται, τοσο λογω χαρακτηρα, οσο κ εξαιτιας τελειως λαθος κατανομης βαρους.

                                          Καλό, χρυσό το C5, αλλά είναι κατι που φτιαχτηκε για να σε μετακινει ατσαλακωτο, σβελτα , με ασφαλεια και με οσο το δυνατον μεγαλυτερη ανεση απο το σημειο Α στο σημείο Β, ενω σε κρατα απομονωμενο απο το δρομο κ το περιβαλλον.

                                          Το ακριβως ιδιο αυτοκίνητο με λιγο πιο σπορ προσανατολισμο λεγεται Peugeot 508.

                                          Στάλθηκε από το σαβουροκινητό μου με χρήση Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Δε θεωρω επιχειρημα οτι πουλαει περισσοτερο το entry level ενος οχηματος ,,στη περιπτωση μας χωρις να εχεις καν την επιλογη υδροπνευματικης...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 966
                                            • 967
                                            • 968
                                            • 969
                                            • 970
                                            • 1082
                                            • 1083
                                            • 968 / 1083
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr