Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2014 - Formula 1 Grosser Preis Santander Von Deutschland
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2014 - Formula 1 Grosser Preis Santander Von Deutschland
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 5 / 7
    Formula 1
    38
    132
    776
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      silberpfeil last edited by

      Ο χρήστης greo έγραψε:
      Δεν τα κάνουν αυτά οι Γερμανοί! Μόνο οι νότιοι απατεωνες τα κάνουν. Τωρα αν γλιστρούσε κανένας και μάζευε 2-3 θα εφταιγε ο κανένας

      Αν δε κάνω λάθος, την απόφαση δε την παίρνουν Γερμανοί. Οι αγωνοδίκες είναι της FIA, έτσι;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        edmond last edited by

        δεν ξερω αν ο hamilton μπορει ή δεν μπορει να περασει τον bottas, αλλα στην θεση του δεν θα πολυγουσταρα να ανεβω στο βαθρο με τον rosberg νικητη μεσα στην γερμανια!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • sprsk
          sprsk last edited by

          Πόσες μαλακίες άντεξα σήμερα από τον ΤΠ που το είδα στον Aplha ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ο χρήστης Silberpfeil έγραψε:

            Δεν τα κάνουν αυτά οι Γερμανοί! Μόνο οι νότιοι απατεωνες τα κάνουν. Τωρα αν γλιστρούσε κανένας και μάζευε 2-3 θα εφταιγε ο κανένας

            Αν δε κάνω λάθος, την απόφαση δε την παίρνουν Γερμανοί. Οι αγωνοδίκες είναι της FIA, έτσι;

            Δίκιο έχεις. Ο Clerk of the Course (αλητάρχης) τα αποφασίζει αυτά. Αυτό είναι ο παλιόφιλος του Mosley, o Charlie Whiting.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              speedy-gio last edited by

              Ο χρήστης sprsk έγραψε:
              Πόσες μαλακίες άντεξα σήμερα από τον ΤΠ που το είδα στον Aplha ...

              Τουλαχιστον αχαριστε ειδες πως δουλευει το 'φρικ' (περνα περνα η μελισσα με τα μελισσοπουλα και τον κατσαρο)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                silberpfeil last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                Δεν τα κάνουν αυτά οι Γερμανοί! Μόνο οι νότιοι απατεωνες τα κάνουν. Τωρα αν γλιστρούσε κανένας και μάζευε 2-3 θα εφταιγε ο κανένας

                Αν δε κάνω λάθος, την απόφαση δε την παίρνουν Γερμανοί. Οι αγωνοδίκες είναι της FIA, έτσι;

                Δίκιο έχεις. Ο Clark of the Course (αλητάρχης) τα αποφασίζει αυτά. Αυτό είναι ο παλιόφιλος του Mosley, o Charlie Whiting.

                Και ο πατέρας, του παλιόφιλου, του Μαξ ήταν Ναζί άρα πάλι οι Γερμανοί φταίνε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  silberpfeil last edited by

                  Ο χρήστης speedy gio έγραψε:

                  Πόσες μαλακίες άντεξα σήμερα από τον ΤΠ που το είδα στον Aplha ...

                  Τουλαχιστον αχαριστε ειδες πως δουλευει το 'φρικ' (περνα περνα η μελισσα με τα μελισσοπουλα και τον κατσαρο)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Τραγωδία:

                    Pos Team Points
                    1 Mercedes 366
                    2 Red Bull Racing-Renault 188
                    3 Williams-Mercedes 121
                    4 Ferrari 116
                    5 Force India-Mercedes 98
                    6 McLaren-Mercedes 96
                    7 STR-Renault 15
                    8 Lotus-Renault 8
                    9 Marussia-Ferrari 2
                    10 Sauber-Ferrari 0
                    11 Caterham-Renault 0

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gakost last edited by

                      Ο χρήστης Silberpfeil έγραψε:

                      Δεν τα κάνουν αυτά οι Γερμανοί! Μόνο οι νότιοι απατεωνες τα κάνουν. Τωρα αν γλιστρούσε κανένας και μάζευε 2-3 θα εφταιγε ο κανένας

                      Αν δε κάνω λάθος, την απόφαση δε την παίρνουν Γερμανοί. Οι αγωνοδίκες είναι της FIA, έτσι;

                      Στον προηγούμενο αγώνα κάνανε μια ώρα να ξεκινήσουν για να αλλάξουν μια μπαριέρα ΜΗΝ τυχών και πέσει και δεύτερος εκεί και καλά κάναν. Σήμερα βάζουν ανθρώπους να τρέχουν να μαζέψουν την Sauber στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Ο χρήστης gakost έγραψε:

                        Δεν τα κάνουν αυτά οι Γερμανοί! Μόνο οι νότιοι απατεωνες τα κάνουν. Τωρα αν γλιστρούσε κανένας και μάζευε 2-3 θα εφταιγε ο κανένας

                        Αν δε κάνω λάθος, την απόφαση δε την παίρνουν Γερμανοί. Οι αγωνοδίκες είναι της FIA, έτσι;

                        Στον προηγούμενο αγώνα κάνανε μια ώρα να ξεκινήσουν για να αλλάξουν μια μπαριέρα ΜΗΝ τυχών και πέσει και δεύτερος εκεί και καλά κάναν. Σήμερα βάζουν ανθρώπους να τρέχουν να μαζέψουν την Sauber στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού.

                        Ας μην ήταν Γερμανός επικεφαλής με Γερμανικό αυτοκίνητο μέσα στη Γερμανία και να δείς για πότε θα έβγαζαν έξω το αυτοκίνητο ασφαλείας, παράγκααααααα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης Silberpfeil έγραψε:

                          Δεν τα κάνουν αυτά οι Γερμανοί! Μόνο οι νότιοι απατεωνες τα κάνουν. Τωρα αν γλιστρούσε κανένας και μάζευε 2-3 θα εφταιγε ο κανένας

                          Αν δε κάνω λάθος, την απόφαση δε την παίρνουν Γερμανοί. Οι αγωνοδίκες είναι της FIA, έτσι;

                          Ολες τις 'αγωνιστικές' αποφάσεις όπως πχ. αν θα βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας τις παίρνει ο race director = Charlie Whiting = FIA (BTW ο Charlie είναι παλιόφιλος του Bernie, μια και ήταν (αρχι)μηχανικός στη Brabham). Οι αγωνοδίκες (stewards) παίρνουν απόφαση επιβολής δικαιοσύνης / ποινών, επίλυσης διαφορών (πχ. ποιός και αν πρέπει να πάρει ποινή για τη σύγκρουση στην 1η στροφή), είναι 'δικαστήριο', δεν 'τρέχουν' τον αγώνα.

                          Στην προκείμενη περίπτωση αποδείχθηκε εκ του αποτελέσματος ότι καλά έκαναν, πολύ περισσότερη αναστάτωση θα προκαλούσε το SC. Αν βέβαια δε λειτουργούσε το κουμπί που βάζει νεκρά στο κιβώτιο θα λέγαμε άλλα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            touring-the-m3-1-6 last edited by

                            Παράγινε με τις διαφημίσεις σε λάθος στιγμή.... ,πάλι χάσαμε πιτς,χάσαμε προσπεράσεις.......νυσάφι πιά!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ripper last edited by

                              Ωραίος αγώνας ήταν, με πάρα πολλές διαφορετικές στρατηγικές.

                              Άμα δεν είχαμε και το γνωστό καθυστερημενο που πάλι έκανε την μασακία του, θα ήταν και καλύτερος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alba-parietti last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                Τραγωδία:

                                Pos Team Points
                                1 Mercedes 366
                                2 Red Bull Racing-Renault 188
                                3 Williams-Mercedes 121
                                4 Ferrari 116
                                5 Force India-Mercedes 98
                                6 McLaren-Mercedes 96
                                7 STR-Renault 15
                                8 Lotus-Renault 8
                                9 Marussia-Ferrari 2
                                10 Sauber-Ferrari 0
                                11 Caterham-Renault 0

                                Έχεις πάρει χαμπάρι ότι οι 100 χοντρικά είναι του Αλφόνσο.........και ότι χωρίς αυτούς θα παλευες με τη Minardi...... η χοροπηδας ακόμα σαν το κατσίκι που ο προεδρας σου έφερε στην ομάδα τον τελευταίο πρωταθλητή; μου αρέσει που έκανες και δηλώσεις
                                Επειδή όλες οι ομάδες τρέχουν με δύο πιλότους......ετοιμάσου να χορέψεις το χορό του Ζαλόγγου.....γιατί δεν βλέπω με ποιο τρόπο δεν θα βρεθείς σύντομα πίσω και από τους Ινδούς να παλεύεις με την ΜcL. ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Δεν έχω πρόβλημα να παραδεχθώ τα αυτονόητα. Αυτό δεν αλλάζει το ότι η δυναμική της Ferrari είναι έτσι κι αλλιώς για 4η θέση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Για παρακάτω είναι....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Προσπαθώ να θυμηθώ πότε ήταν η τελευταία χρονιά που η Ferrari τερμάτισε κάτω από την 3η θέση. Επειδή η μνήμη μου δεν με βοήθησε, το έψαξα: 2008, 4η θέση. Πάμε γερά για 5η θέση φέτος!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alba-parietti last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                        Δεν έχω πρόβλημα να παραδεχθώ τα αυτονόητα. Αυτό δεν αλλάζει το ότι η δυναμική της Ferrari είναι έτσι κι αλλιώς για 4η θέση.

                                        από ποτε έγιναν αυτονοητα;

                                        η δυναμική του συνδυασμου f14t/Alonso είναι για κάπου εκεί.......με άλλο συνδυασμό δικαιολογημενα θα πιστεύαμε ότι είναι πολύ χαμηλότερη.......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          silberpfeil last edited by

                                          Ο χρήστης nass έγραψε:

                                          Δεν τα κάνουν αυτά οι Γερμανοί! Μόνο οι νότιοι απατεωνες τα κάνουν. Τωρα αν γλιστρούσε κανένας και μάζευε 2-3 θα εφταιγε ο κανένας

                                          Αν δε κάνω λάθος, την απόφαση δε την παίρνουν Γερμανοί. Οι αγωνοδίκες είναι της FIA, έτσι;

                                          Ολες τις 'αγωνιστικές' αποφάσεις όπως πχ. αν θα βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας τις παίρνει ο race director = Charlie Whiting = FIA (BTW ο Charlie είναι παλιόφιλος του Bernie, μια και ήταν (αρχι)μηχανικός στη Brabham). Οι αγωνοδίκες (stewards) παίρνουν απόφαση επιβολής δικαιοσύνης / ποινών, επίλυσης διαφορών (πχ. ποιός και αν πρέπει να πάρει ποινή για τη σύγκρουση στην 1η στροφή), είναι 'δικαστήριο', δεν 'τρέχουν' τον αγώνα.

                                          Στην προκείμενη περίπτωση αποδείχθηκε εκ του αποτελέσματος ότι καλά έκαναν, πολύ περισσότερη αναστάτωση θα προκαλούσε το SC. Αν βέβαια δε λειτουργούσε το κουμπί που βάζει νεκρά στο κιβώτιο θα λέγαμε άλλα.

                                          Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση!

                                          Όμως με κάποιο τρόπο πρέπει να φταίνε και σε κάτι οι Γερμανοί!
                                          Φημολογείται ότι o Αδόλφος Χίτλερ μέσα Οκτωβρίου με αρχές Νοεμβρίου του '40 αισθάνθηκε την κρισιμότητα της κατάστασης και συγκάλεσε αμέσως συνεδρίαση της OKW (Ανώτατη Διοίκηση του Στρατού). Αμέσως έγινε σαφές πως για να νικήσει επιτέλους ένα Γερμανικό αυτοκίνητο στην νεόκτιστη πίστα του Χόκενχάιμ, στο πρωτάθλημα του 2014 είναι ανωτάτης σημασίας να μην εμπλακεί αυτοκίνητο ασφαλείας λίγο πριν το τέλους του αγώνα. Το ζήτημα θεωρήθηκε φυσικά υψίστης εθνικής σημασίας μιας και ο νικητής με το Γερμανικό μονοθέσιο θα ήταν και Γερμανός, μία εβδομάδα μάλιστα μετά την κατάκτηση του τέταρτου παγκοσμίου κυπέλλου για την Γερμανική εθνική ομάδα ποδοσφαίρου. Το σχέδιο περιελάμβανε την εμπλοκή του μικρότερου γιου του Oswald Mosley - οποίος ήταν ο πιο ένθερμος και με κύρος υποστηρικτής του Ναζισμού εκτός των συνόρων του Ράιχ. Έτσι ο γιος του, ο Max Mosley θα έκανε καριέρα κοντά στον μηχανοκίνητο αθλητισμό με σκοπό να βρει έναν φίλο-σύνδεσμο τον οποίο θα τον βοηθούσε να αναδειχθεί στην θέση του Αλυτάρχη τουλάχιστον για τον συγκεκριμένο αγώνα του 2014. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα φαινόταν η παραμικρή ανάμιξη από πλευράς Γερμανών στην άδικη απόφαση να μην εμπλακεί αυτοκίνητο ασφαλείας. Για την top-secret αποστολή των οδηγιών στον Oswald, αρχικά χρίστηκε αρμόδια η μυστική υπηρεσία των SS, η SD αρχηγός της οποίος ήταν ο Ράινχαρτ Χάιντριχ. Ο Χάινριχ Χίμλερ όμως, αρχηγός των SS και ο πιο πιστός άνθρωπος του Χίτλερ, πέρα από την αντιπάθειά του στο πρόσωπο του υφισταμένου του, είχε αρχίσει να υποπτεύεται και την Εβραϊκή του καταγωγή. Φοβούμενος λοιπόν μήπως ο σιωνισμός καταστρέψει μια εβδομάδα δόξας για το Γερμανικό έθνος συμβουλεύει τον Χίτλερ να ανατεθεί η αποστολή στην Άμπβερ, την στρατιωτική μυστική υπηρεσία, του Κανάρις. Κάπως έτσι δηλαδή φαίνεται λογικό να νίκησαν και αυτοί οι κλέφτες οι Γερμανοί . Σιγά μην υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν σωστά και καλύτερα από εμάς την δουλειά
                                          Δεν έχει λογική αυτό!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Y
                                            y-v last edited by

                                            Καλο το χιουμορ, αλλα δεν πειθει οτι η αποφαση ηταν προιον απλως βλακειας η οποια εθεσε σε κινδυνο ζωες ανθρωπων...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 5 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr