-
Aυριο το πάω στο μαστορα, ενημερώνω
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Γραφείς απο το γνωστό καφέ;Sent from Corsair's brick
Oh no! Εγραφα απο beach cafe και εκτος 'υπηρεσιας'. Βγηκα 'ελευθερος υπηρεσιας' για 20+ ημερες και μαλλον παω για συνταξη. Ας αναλαβουν τωρα οι νεοτεροι σαν τον drifter .
Σας βλεπω ολους να πουλατε τα σκουτερ και να παιρνετε naked & ss . Αντε mirage τι καθεσαι! -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Σας βλεπω ολους να πουλατε τα σκουτερ και να παιρνετε naked & ss .Δηλαδής γω με τη βεσπα μνι δε βλέπω;
-
Πως, μνι καλλιγραφία.
Ακου τον δάσκαλο και πούλα τη, δε φαντάζεσαι τί έχει να γίνει
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Σας βλεπω ολους να πουλατε τα σκουτερ και να παιρνετε naked & ss .
Δηλαδής γω με τη βεσπα μνι δε βλέπω;
μην αγχωνεσαι.
στο ελλαντα ενα σκουτερ 500cc και ανω -κατα προτιμηση gilera gp 800 με after εξατμιση- ειναι το πρεπον
στο συνολο προσθετουμε εναν αναβατη με σαγιοναρα και φανελακι-τιραντα του βαζουμε και καναδυο 'ψαγμενα' tattoo και εχεις την εικονα!!
αντε στο τσακιρ ενα TDM 900 με acrapovic (εννοειται)
ss και λοιπα ειναι για τους κρυουλιαρηδες ευρωπαιους -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Aυριο το πάω στο μαστορα, ενημερώνωMια το αμάξι, τώρα η moto τι να πω....Όταν αρχίζει ένα να χαλάει λες και είναι συνεννοημένα ακολουθούν και άλλα....
-
Τί επαθε το αμαξι και δεν το ξερω
Λοιπον, μαστορας κλειστος σημερα, κατεβηκαμε με το συναδελφο, τον σηκωσαμε στο διπλο σταντ και τσεκαραμε μποσικα. Κουνωντας το ψαλιδι μπροστα καταλαβαινεις οτι κατι παιζει οποτε ή θελει σφιξιμο ή παμε για ρουλεμαν. -
-
Eπίσης, τακάκια να έχω γιατί σε κανα 3-4k θα χρειαστώ:
http://www.bikebandit.com/1999-honda-cb ... m=2048&f=2
τί προτείνετε?
Να μην σκούζει, να ζεσταίνεται γρήγορα.Τϊ γράσσο βάζω στα έμβολα? Πάστα χαλκού χρειάζεται?
-
Βάλε τα γνήσια της Honda. Είναι ακριβά αλλά ότι άλλο βάλεις θα το μετανοιώσεις
-
Κανας λύγκας για ιντερνετικές αγορές παίζει?
-
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Βλεπω με ακουσες ντριφτερ και πηρες μηχανη μπας και βγαλεις καμια γκομενα αερατη ε?
Καλοριζικη λοιπον και παντα ορθιος οταν τη καβαλας και παντα ξαπλωμενος οταν θα γ.....ας. (μη κουραζεσαι.Ειπαμε)
Το καλυτερο που εχεις να κανεις εκτος της σχολης σε πιστα ειναι πολλα οδηγικα χλμ ακολουθωντας παντα εναν ποιο εμπειρο οδηγο ετσι ωστε να παρεις τις γραμμες του παντου πανω στο δρομο. Εννοειται οτι θα το κατεχει το σπορ .
Να αποφευγεις το πισω φρενο και να εμπιστευεσαι τη δυναμη του μπροστινου. Σιγα σιγα θα μαθεις να τα πιεζεις αναλογα και οπως σου ειπαν πιο πανω. Εισαι τυχερος που οδηγεις σε καλη ασφαλτο . Θα αποφυγεις πολλα ξεσπασματα αν ξεχαστεις και ανοιξεις αποτομα γκαζι.
Any way το χοντα με τα 110 αλογα ειναι πολυ καλο και γραμμικο. Ζ και νευρικο δεν ειναι για να ανησυχεις οποτε παρε δερματινο μπουφαν βρες μοτο παρεες τεσταρισε τις δυναμεις σου σταδιακα στο τιμονι και μαζι με αυτο θα δυναμωσει και το κατω τιμονι σου.
Μην ακους μη λες τιποτα. Χτυπα οτι ολλανδεζικο μ.... υπαρχει.
Be in touch.ποιο είναι νευρικό ?
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
H κεντρική βίδα ήταν τόσο ξεσφιγμένη που γύριζε με το χέρι, το ανακάλυψα τυχαία
αν δεν μπορεις εσυ, πηγαινε σε ενα μηχανικο να κοιταξει ολες τις βιδες. απο μπροστινο συστημα μεχρι
τη βαση του τελικου εξατμισης. λογο κραδασμων μπορει να εχουν ξεβιδωθει και αλλες. κανε και ενα σερβις στο μπροστινο
αν δεν εχει γινει προσφατα (υγρα, τσιμουχες...). -
Θα πάω μες στη βδομάδα για ζυγοσταθμιση, οπότε θα του πω να τα τσεκάρει. Δεν χρειάζεται κάτι πάντως η ανάρτηση και δεν έχω σκοπό να μπω σε τέτοια έξοδα εδώ
Επάρθηκε το shoei τελικά με whisper kit το οποίο θα έρθει μες στη βδομάδα επίσης. Μου πηγε 440 με το κιτ, not bad i think
To Βell αγοράστηκε επίσης σήμερα από συνάδελφο, και ήταν πραγματικά ευχάριστη έκπληξη. Φοβερή ποιότητα, βάρος 1 κιλό και τιμή 140 με την έκπτωση
Κάποια στιγμή θα πάρω κι ένα κεβλαρ τζινάκι να σκάω μυτη δουλειά προβλεπέκαι μια λιμανίσια
-
Παντα ορθιος και αγρατζουνιστος !!!
-
A, βρήκα και τακάκια γνήσια, 100 ευρά μπρος πίσω, thx zorz
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Βλεπω με ακουσες ντριφτερ και πηρες μηχανη μπας και βγαλεις καμια γκομενα αερατη ε?
Καλοριζικη λοιπον και παντα ορθιος οταν τη καβαλας και παντα ξαπλωμενος οταν θα γ.....ας. (μη κουραζεσαι.Ειπαμε)
Το καλυτερο που εχεις να κανεις εκτος της σχολης σε πιστα ειναι πολλα οδηγικα χλμ ακολουθωντας παντα εναν ποιο εμπειρο οδηγο ετσι ωστε να παρεις τις γραμμες του παντου πανω στο δρομο. Εννοειται οτι θα το κατεχει το σπορ .
Να αποφευγεις το πισω φρενο και να εμπιστευεσαι τη δυναμη του μπροστινου. Σιγα σιγα θα μαθεις να τα πιεζεις αναλογα και οπως σου ειπαν πιο πανω. Εισαι τυχερος που οδηγεις σε καλη ασφαλτο . Θα αποφυγεις πολλα ξεσπασματα αν ξεχαστεις και ανοιξεις αποτομα γκαζι.
Any way το χοντα με τα 110 αλογα ειναι πολυ καλο και γραμμικο. Ζ και νευρικο δεν ειναι για να ανησυχεις οποτε παρε δερματινο μπουφαν βρες μοτο παρεες τεσταρισε τις δυναμεις σου σταδιακα στο τιμονι και μαζι με αυτο θα δυναμωσει και το κατω τιμονι σου.
Μην ακους μη λες τιποτα. Χτυπα οτι ολλανδεζικο μ.... υπαρχει.
Be in touch.ποιο είναι νευρικό ?
Το Ζ γιατι στις 8000rpm εχει ηδη βγαλει 7,5 kg ροπη ενω το χοντα ζητημα να εχει τη μιση απο αυτη.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Βλεπω με ακουσες ντριφτερ και πηρες μηχανη μπας και βγαλεις καμια γκομενα αερατη ε?
Καλοριζικη λοιπον και παντα ορθιος οταν τη καβαλας και παντα ξαπλωμενος οταν θα γ.....ας. (μη κουραζεσαι.Ειπαμε)
Το καλυτερο που εχεις να κανεις εκτος της σχολης σε πιστα ειναι πολλα οδηγικα χλμ ακολουθωντας παντα εναν ποιο εμπειρο οδηγο ετσι ωστε να παρεις τις γραμμες του παντου πανω στο δρομο. Εννοειται οτι θα το κατεχει το σπορ .
Να αποφευγεις το πισω φρενο και να εμπιστευεσαι τη δυναμη του μπροστινου. Σιγα σιγα θα μαθεις να τα πιεζεις αναλογα και οπως σου ειπαν πιο πανω. Εισαι τυχερος που οδηγεις σε καλη ασφαλτο . Θα αποφυγεις πολλα ξεσπασματα αν ξεχαστεις και ανοιξεις αποτομα γκαζι.
Any way το χοντα με τα 110 αλογα ειναι πολυ καλο και γραμμικο. Ζ και νευρικο δεν ειναι για να ανησυχεις οποτε παρε δερματινο μπουφαν βρες μοτο παρεες τεσταρισε τις δυναμεις σου σταδιακα στο τιμονι και μαζι με αυτο θα δυναμωσει και το κατω τιμονι σου.
Μην ακους μη λες τιποτα. Χτυπα οτι ολλανδεζικο μ.... υπαρχει.
Be in touch.ποιο είναι νευρικό ?
Το Ζ γιατι στις 8000rpm εχει ηδη βγαλει 7,5 kg ροπη ενω το χοντα ζητημα να εχει τη μιση απο αυτη.
αυτό το κάνει νευρικό ? δηλαδή, όλα τα μονο κύλινδρα και 2 δικύλινδρα είναι από τη φύση τους νευρικά ?
-
Αυτο θα λεγα και γω....
Που να οδηγησει κανενα 525EXC η 690smc με τη ροπη μια ευθεια γραμμη, που ανοιγεις το γκαζι και χοροπηδας μια μια τις 3 πρωτες σχεσεις σαν τραμπολινο.
H το SXV550 που ειναι πιο απλωμενο σαν φασμα στροφων, με αποκριση λες και τσιμπησες στο λαιμο γκομενα που εχει περιοδο.
Από τη μαούνα στο κρις-κραφτ [Διάσπαση]