Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Porsche Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Porsche Forum
    • 1
    • 2
    • 349
    • 350
    • 351
    • 352
    • 353
    • 354
    • 355
    • 356
    • 351 / 356
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    7105
    79960
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • panos2171
      panos2171 last edited by

      Aυτη φαντάζομαι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Αυτή... υδρολίσθηση και στου χαντάκ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thanos last edited by

          Καμία φώτο έχουμε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coyot last edited by

            Κρίμα, και την είχα οδηγήσει τη συγκεκριμένη. Υπέροχο αυτοκίνητο.
            Η υδρολίσθηση δεν αστειεύεται καθόλου με τέτοια (και φαρδύτερα) λάστιχα. Την έχω πάθει κι εγώ από υδρολίσθηση, με σταθερό γκάζι και τιμόνι σε δρόμο που στέγνωνε, αλλά με φύλαξε ο Θεός, ενώ φαίνεται ότι τον ΣΧ όχι, παρ' όλες τις προφανώς πολύ ανώτερες χερούκλες του (από τις δικές μου)
            Πρέπει να πάρει κανείς απόφαση ότι σε βρεγμένο οδόστρωμα ελληνικής ποιότητας πρέπει να πηγαίνει πιο αργά με τέτοια αυτοκίνητα απ' ό,τι με ένα νορμάλ αμάξι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Αυτή... υδρολίσθηση και στου χαντάκ!

              Ο ΣΧ χτύπησε;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ευτυχώς μόνο τα σίδερα χτύπησαν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  popol-ros last edited by

                  shit happens.

                  ολα μεσα στο προγραμμα ειναι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    http://www.capital.gr/auto/autoNews.asp?id=1647

                    μπραβο ρε μητσαρα για το πολυ ομορφο αρθρο. επιτελους υπαρχουν και ατομα που ακομα και τωρα δεν αντιγραφουν το Press kit.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyot last edited by

                      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                      http://www.capital.gr/auto/autoNews.asp?id=1647

                      μπραβο ρε μητσαρα για το πολυ ομορφο αρθρο. επιτελους υπαρχουν και ατομα που ακομα και τωρα δεν αντιγραφουν το Press kit.

                      Πολύ καλός πάντα ο Χ΄΄τόλιος.
                      Το συγκεκριμένο το είχα οδηγήσει την ίδια μέρα με τη 'συχωρεμένη' ασημένια Μπόξτερ S, στη διαδρομή Βουλιαγμένη-Σούνιο. Μόνη βασική διαφορά των δύο αυτοκινήτων (εκτός από την οροφή βέβαια ) ήταν ότι η Μπόξτερ είχε paddles πίσω από το τιμόνι για το PDK, ενώ η Καϋμάν είχε κουμπάκια στα μπράτσα του τιμονιού. Το τελευταίο χαρακτηριστικό πήγαινε την Μπόξτερ 'έναν κόσμο πιο πέρα' από τη συγκεκριμένη Καϋμάν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        Τα πράγματα γίνονται λίγο διαφορετικά αν αποφασίσεις να απενεργοποιήσεις τα ηλεκτρονικά. Εκεί η λιγότερη πληροφόρηση από το τιμόνι σε συνδυασμό με τα περισσότερα km/h που μαζεύει το αυτοκίνητο, κάνουν το νέο μοντέλο περισσότερο απαιτητικό από το προηγούμενο. Το πίσω μέρος ξεκολλά πιο γρήγορα και πρέπει να είσαι περισσότερο αποφασιστικός αλλά και ακριβής με την διόρθωση. Η ανίχνευση των ορίων έχει μια γοητεία αλλά υπήρχε μια έλλειψη πληροφόρησης που μας κράταγε ένα βήμα πίσω. Απο την άλλη δεν θέλαμε να γυρίσουμε σπίτι μας. Θέλαμε να σταματήσουμε την οδήγηση μόνο όταν η κούραση μας το επέβαλε. Αν ήταν δυνατό θα κοιμόμασταν και μέσα!

                        δυστυχως τετοια αναλυση δεν διαβαζουμε ευκολα πλεον.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyot last edited by

                          Όντως, Ποπ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            teox last edited by

                            1. sport auto-Supertest: Porsche 918 Spyder Nor…: http://youtu.be/YUp_Om_s78k
                              Τέρας! !!
                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bill-z4 last edited by

                              Πάλι κορυφή,
                              http://www.autoblog.gr/2014/07/24/hyund ... eal-study/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • panos2171
                                panos2171 last edited by

                                Νομίζω μεγαλύτερο είναι το επίτευγμα της Hyundai παρά της Porsche...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  grey last edited by

                                  Ίσα ίσα,πιο πολλές απαιτησεις μπορεί να έχουν,κατά μέσο όρο τουλάχιστον,οι κάτοχοι αυτοκινητων της Πόρσε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    panosft last edited by

                                    H Hyundai δείχνει να μην επαναπαύεται στις δάφνες της.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kacey last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                      Δια, δεν καταλαβαίνω γιατί κοροϊδεύεις την έρευνα αυτή. Οι εταιρείες πάντως την θεωρούν τόσο σημαντική που θέτουν συγκεκριμένους στόχους για βελτίωση, την εξετάζουν πολύ συχνά στα meetings κλπ. Προφανώς έχει κάποιος σημαντικούς δείκτες, αλλιώς θα την αγνοούσαν.

                                      Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

                                      Μπορει να τη θεωρουν σημαντικη γιατι τη θεωρει ο κοσμος σημαντικη (κοινως, μαρκετινγκ)...Αυτο δεν σημαινει ντε και καλα οτι ειναι σωστη ή οτι δειχνει κατι σημαντικο. Οταν μου λενε οτι ασχολειται με βλαβες στις πρωτες 90 μερες του αυτοκινητου, ενος πραγματος δηλαδη που πρεπει να λειτουργει για 5-10-15-30 χρονια (αψογα, λεω εγω, αφου εχουμε φτασει στο 2014), τοτε φυσικα και δεν ειναι σοβαρη ερευνα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dim8 last edited by

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kampas last edited by

                                          Αχ μαναμ ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            grey last edited by

                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 349
                                            • 350
                                            • 351
                                            • 352
                                            • 353
                                            • 354
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 351 / 356
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr