Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 156
    • 157
    • 158
    • 159
    • 160
    • 313
    • 314
    • 158 / 314
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    140
    6279
    155045
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      v-silis last edited by

      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
      Το μπουρδέλο αβενσις στα 150.000 χιλιόμετρα μας άφησε στη μέση του δρόμου απο δυναμό μετα και απο το 1 λίτρο λάδι ανα 2.000 χιλιόμετρα που καίει ακατάπαυστα εδώ και 20.000 χιλιόμετρα. Ξαναπειτε μου εσείς για ιαπωνική αξιοπιστία και σας πείρα το σκαλπ στο φτερό.

      γιατι, απο δυναμό δεν παιζει να σε αφήσει κανένα άλλο ρε συ;
      και εγώ 2 φορές χρειάστηκε αλλαγή, την πρώτη ήταν ήδη νεκρό και σταματημένο στο σπίτι, και την δευτερη σιγοεσβηνε λίγο πριν φτάσω στην αυλή.

      so what?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • U
        umaga last edited by

        πως σε αφησε στη μεση του δρομου; απο το να σταματισει ο εναλλακτης να φορτιζει μεχρι να αδειασει η μπαταρια μεσολαβει καποιο διαστιμα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          popol-ros last edited by

          Και πως το καταλαβαίνεις αυτό ρε αδερφε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            volvozeus last edited by

            Οταν σε αφησει στο δρομο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              popol-ros last edited by

              Κάπως έτσι....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Κανονικα θα επρεπε να αναψει λαμπακι μπαταριας βεβαια.

                Παντως αν θες ιαπωνικη αξιοπιστια, κοιτας αλλες μαρκες.

                Sent from my Neo V using Tapatalk.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Θα το έβλεπε στο αμπερόμετρο

                  (Από αρχαία ερώτηση στο βιβλίο σημάτων για το δίπλωμα)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    Πάνε τα 130 ευρώ. Καλό ε;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Και τι να κάνουμε;

                      Sent from Corsair's brick

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        να κατασκευασεις μια μηχανη που να παραγει 100αρικα. αυτο να κανεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                          Πάνε τα 130 ευρώ. Καλό ε;

                          Με τις υγείες σου!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the_emperor last edited by

                            όλα μπορούν να χαλάσουν...ιδίως στα πιο σύγχρονα αυτοκίνητα με όλα αυτά τα ηλεκτρονικά συστήματα οι πιθανότητες είναι πιο αυξημένες από ποτέ...Τα παλιότερα αυτοκίνητα με το 1/10 των ηλεκτρονικών που έχουν τα νέα παρουσίαζαν πολύ λιγότερες βλάβες. Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να γυρίσουμε να κυκλοφορούμε με αυτοκίνητα 10ετίας και πριν! Μάλλον γίνεται σα λαχείο η κατάσταση...τι θα σου τύχει! Απέναντι στο παραπάνω avensis που παρουσίασε πρόβλημα είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν εκατομμύρια άλλα που δεν έχουν εμφανίσει το παραμικρό. Όλοι έχουμε ακούσει και πολλοί και βιώσει ιαπωνικά αυτοκίνητα που έβγαλαν δεκαετίες και εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς να παρουσιάσουν το παραμικρό. Ο πατέρας μου πούλησε πριν χρόνια κλούβα Mitsubishi με πάνω από 300.000 χλμ σε κυνηγό που τo χρησιμοποιεί ακόμη...Το δικό μου corolla έχει ήδη πάνω από 154.000 χλμ και το μόνο που αλλάζω είναι λάδια και φίλτρα....
                            Φυσικά υπάρχουν και παραδείγματα προβλημάτων. Οι ανακλήσεις αυτό φανερώνουν. Και ανακλήσεις κάνουν σχεδόν όλες οι εταιρίες. Νομίζω ότι είναι μια πραγματικότητα με την οποία θα μάθουμε να ζούμε. Με μικρές αποκλίσεις κάποιες εταιρίες θα ξεχωρίζουν (λίγο πια...) από τις άλλες σε αξιοπιστία, αλλά το μόνο που μπορείς να κάνεις για να προφυλαχτείς κάπως είναι να 'επενδύσεις' σε μοντέλα που έχουν ήδη κυκλοφορήσει και δεν έχουν παρουσιάσει 'ασθένειες'. Και φυσικά να προσεύχεσαι ότι δε θα είσαι εσύ ο 'τυχερός'...Τέλος, το να επενδύεις σε εταιρίες με χαμηλό κόστος συντήρησης και επισκευών ίσως είναι ένας έξυπνος τρόπος για να περιορίσεις τη χασούρα σε περίπτωση που σου κάτσει το...λαχείο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              volvozeus last edited by

                              Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                              όλα μπορούν να χαλάσουν...ιδίως στα πιο σύγχρονα αυτοκίνητα με όλα αυτά τα ηλεκτρονικά συστήματα οι πιθανότητες είναι πιο αυξημένες από ποτέ...Τα παλιότερα αυτοκίνητα με το 1/10 των ηλεκτρονικών που έχουν τα νέα παρουσίαζαν πολύ λιγότερες βλάβες. Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να γυρίσουμε να κυκλοφορούμε με αυτοκίνητα 10ετίας και πριν!

                              Μαλλον το αντιθετο συμβαινει...τα σημερινα αυτοκινητα ειναι σαφως πιο αξιοπιστα απο αυτα που οδηγουσαν οι πατεραδες μας, με την εννοια του να σε αφησει στο δρομο...Τωρα αν χαλασει μια κλειδαρια, ή ενας αισθητηρας, ναι ειναι θεμα, αλλα κυριως κοστους, δεν θα μεινεις στο δρομο απο αυτο.

                              Το δε εξαρτημα στο οποιο αναφερεται ο pop, δεν ειναι δα και κατι state of the art....και σιγουρα ειναι λιγοτερο συχνη τετοιου ειδους βλαβη απ' οτι πριν 30χρονια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mark last edited by

                                Και τα 2 ισχύουν. Σίγουρα τα ανταλλακτικά/εξαρτήματα μπορεί να φτιάχνονται με μεγαλύτερη ακρίβεια από ότι στο παρελθόν, άρα να είναι πιο γερά και αξιόπιστα, αλλά από την άλλη είναι πιο πολύπλοκα τα αυτοκίνητα και ειδικά στα ηλεκτρονικά τους κάτι που αυξάνει τις πιθανότητες κάτι να πάει στραβά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  τα σημερινα αυτοκινητα ειναι σαφως πιο αξιοπιστα απο αυτα που οδηγουσαν οι πατεραδες μας, με την εννοια του να σε αφησει στο δρομο...

                                  Ισχύει σαν γενική αρχή. Αρκεί μόνο να σκεφτεί κανείς το πλήθος και την πολυπλοκότητα των υποσυστημάτων που έχει ένα σημερινό αμάξι σε αντιστοιχία με ένα παραπλήσιό του αλλά 20/30/40 ετών, χάος. Και όλα αυτά με αραιότερα σέρβις από παλιά. Καμία σχέση δηλαδή.
                                  Νταξ' υπάρχουν μερικά κουλά, π.χ. κάρτες κήλες έντρι που κολλάνε, ιμομπιλάιζερ που τρελλαίνονται κ.τ.λ., αλλά και αυτά αντιμετωπίζονται σε επαρκή βαθμό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    adis4gr last edited by

                                    ποπ μπορεί να πέταξαν τα 130ε αλλά αναλογίσου και συ πως νιώθεις όταν μπαίνεις μέσα στο αβενσις τι συναισθήματα σε διακατέχουν τη στιγμή που γυρνάς το κλειδί, ύστερα όταν οδηγώντας αγωνιστικά κατεβάζεις σε πρώτη στη φουρκέτα, ο πολυβαλβιδος κινητήρας δυνατός από χαμηλά και ψηλά πολεμική μηχανή και συνάμα οικονομικός και ταξιδιάρης

                                    δεν είναι όλα η αξιοπιστία όπως καιρό μας έχουν μάθει

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      popol-ros last edited by

                                      (Κλασιμο )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        v-silis last edited by

                                        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                        (Κλασιμο )

                                        Αφού ρε μλκ το έχεις πάρει με στραβό μάτι από την αρχή το αμάξι.

                                        Στάλθηκε από το LG-D802 μου

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Γιατί να μην το πάρει με στραβό μάτι το κολοκύθι;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            touring-the-m3-1-6 last edited by

                                            Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                                            όλα μπορούν να χαλάσουν...ιδίως στα πιο σύγχρονα αυτοκίνητα με όλα αυτά τα ηλεκτρονικά συστήματα οι πιθανότητες είναι πιο αυξημένες από ποτέ...Τα παλιότερα αυτοκίνητα με το 1/10 των ηλεκτρονικών που έχουν τα νέα παρουσίαζαν πολύ λιγότερες βλάβες.....

                                            Σωστά...το Prius για παράδειγμα,που είναι τίγκα στα ηλεκτρονικά......
                                            Η παραπάνω τοποθέτησή σου,έχει γίνει πια fuckin cliche από κατόχους αυτοκινήτων,μεγάλου ευρωπαικού ομίλου,που στην ουσία τα λένε για να τα ακούν οι ίδιοι και να παρηγορούνται!!
                                            υγ.nothing personal....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 156
                                            • 157
                                            • 158
                                            • 159
                                            • 160
                                            • 313
                                            • 314
                                            • 158 / 314
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr