-
Ο χρήστης SU-30 έγραψε:
To οτι εριξαν το AN-26 απο τα 6500 μετρα δεν σημαινει σωνει και καλα οτι οι φιλορωσοι εχουν το συστημα buk,ανετα την ιδια δουλεια μπορουν να την κανουν και τα παμπαλαια πυροβολα των 57mm και 85mm που βρισκονται σε ολη την επικρατεια της Ουκρανιας,για αργοκινητα μεταγωγικα,χωρις περιθωρια ελιγμων μια χαρα ειναι.Αντιαεροπορικό κανόνι στα 6500 ύψος ? Και το επιβατικό στα 10000 πάλι με κανόνι το έριξαν ?
Με κάθε επιφύλαξη, η Wikipedia γράφει:
The Associated Press reported that one of their journalists had seen a Buk missile system in Snizhne, a town in the Donetsk Oblast, roughly 10 miles southeast of the crash site. The Buk can fire missiles up to 22,000 metres (72,000 ft) in the air. The reporter also saw seven rebel tanks at a filling station near the town.[51] The Buk can also use radar guidance for targeting. Vehicle-mounted 9K35 Strela-10 missiles were also filmed by Russian Lifenews team near Donetsk.[52] On 29 June, NTV reported that separatists had access to a Buk after taking control of a Ukrainian air defence base.[53] On the same day, the Donetsk People's Republic claimed possession of such a system in a since-deleted tweet.[54] On 14 July Sergey Kurginyan in an interview with representatives of Donbass People's Militia promised that 'talented specialists' have arrived to fix Buk launchers taken over from Ukrainian army.
Για τα άλλα που λες ακούγονται σαν 'δε φταίει ο βιαστής κ. Πρόεδρε αλλά το θύμα που ντύθηκε προκλητικά'
-
κοιτα επισημα δεν εχουμε ιδεα ποιος το εριξε αλλα αν παμε με την λογικη του ποιος εχει τι σιγουρα η ουκρανια εχει πολλα τετοια συστηματα(και σιγουρα εχει τα πιο πολλα να κερδισει ετσι και το εκαναν αυτοι..) και δεν θα επεφτα απο τα συννεφα αν τελικα ηταν οντως αυτοι που το εριξαν
(το λεω καθαρα απο την αποψη οτι μεσα στην πρωτη ωρα οι ουκρανοι ζητησαν το νατο να επεμβει την αμερικη να βαλει στρατιωτες στο εδαφος βγηκε μεσα σε 45 λεπτα βιντεο(απο το ουκρανικο υπουργειο εξωτερικων κιολας..) οπου και καλα ακουγες ρωσους να μιλανε για το αεροσκαφος)
βεβαια απο την αλλη ειμαι περιεργος να μαθω ποσα λεφτα βγαζει η καθε υπερπτηση πανω απο την ουκρανια γιατι δεν βλεπω αλλο λογο το να μεινει ανοιχτη μια τετοια περιοχη..a/a guns στην περιοχη δεν φτανουν ουτε στα 4km υψος ηταν σιγουρα πυραυλος το θεμα ειναι ποιος παπαρας εδωσε την εντολη και αν καταλαβε τι ηταν η μηπως ειχε προβλημα στα ηλεκτρονικα του του το αεροσκαφος..
-
Επαναλαμβανω,η απαντηση για τα πυροβολα πηγε στο ,αφου εριξαν το ΑΝ-26 απο τα 6500 αρα μπορουν να ριξουν και στα 10000 μετρα,και λεω οτι το πρωτο δεν σημαινει αυτοματα και το δευτερο,γιατι στα 6500 μπορουν να χτυπησουν και με πυροβολα.
Τωρα αν αυτο καταλαβαινεις για τα αλλα δεν μπορω να σου αλλαξω γνωμη ,θα πω μονο οτι οταν Ελλαδα και Τουρκια κανουν ασκησεις,δεσμευουν εναεριο χωρο και βγαζουν ΝΟΤΑΜ ακριβως για να μην εχουμε τετοια παρατραγουδα με αεροσκαφη πολιτικης αεροποριας,εγω λεω το εξης,εσυ σαν σοβαρο Ουκρανικο κρατος,αφου ξερεις οτι εχεις να κανεις με ανεγκεφαλους και κατσιαπλιαδες γιατι δεν μπηκες στον κοπο(εχοντας και το ιστορικο των τοσων καεταρριψεων αεροσκαφων της πολεμικης σου αεροποριας)να προειδοποιησεις το eurocontrol οτι ο ταδε εναεριος χωρος ειναι επικινδυνος(με την λογικη οτι εσυ εισαι το σωστο κρατος και οι αλλοι ειναι οι ανεγκεφαλοι και δειχνοντας ετσι οτι εσυ ενδιαφερεσαι για τους αθωους και οι αλλοι οχι).Αν ξερω οτι στο ταδε στενο βιαζουν και επιτρεπω(γιατι εγω εχω τον ελεχγο των περασματων που οδηγουν στο στενο αλλα οχι των ελεγχο των στενων) σε κοπελες να περνουν απο αυτο το στενο και δεν τις προειδοποιω οτι μπορουν να πεσουν θυματα βιασμου,ναι εχω και εγω μερος ευθυνης.Αν πχ με πει η κορη μου(που δεν εχω) μπαμπα ελα να με παρεις και πω εγω ελα μωρε βαριεμαι τωρα,περπατα και ελα,και ξερω οτι θα περασει πχ μεσα απο τον Δενδροποταμο ,ναι εχω και εγω ευθυνη,γιατι μπορει την κορη μου να μην την κοβει,εμενα ομως θα επρεπε να με κοβει. -
Εχει να κερδίσει αν αποδειχθεί ότι το έριξαν οι αντάρτες αλλά έχει ακόμα περισσότερα να χάσει αν αποδειχθεί ότι το έριξαν αυτοί. Και δεν είναι περίπτωση Siberian 1812 να πέσει στη θάλασσα και να πάρει στον πάτο όλες τις αποδείξεις... Γενικά είμαι πολύ δύσπιστος ότι μια νόμιμη κυβέρνηση, που προσπαθεί να κερδίσει τη διεθνή υποστήριξη, θα έκανε κάτι τέτοιο -από την άλλη οι αντάρτες προχτές παραδέχτηκαν - πανηγύρισαν ότι έριξαν το An26
Ο χρήστης SU-30 έγραψε:
εσυ σαν σοβαρο Ουκρανικο κρατος,αφου ξερεις οτι εχεις να κανεις με ανεγκεφαλους και κατσιαπλιαδες γιατι δεν μπηκες στον κοπο(εχοντας και το ιστορικο των τοσων καεταρριψεων αεροσκαφων της πολεμικης σου αεροποριας)να προειδοποιησεις το eurocontrol οτι ο ταδε εναεριος χωρος ειναι επικινδυνος(με την λογικη οτι εσυ εισαι το σωστο κρατος και οι αλλοι ειναι οι ανεγκεφαλοι και δειχνοντας ετσι οτι εσυ ενδιαφερεσαι για τους αθωους και οι αλλοι οχι)Γιατί κάτι τέτοιο σημαίνει ότι παραδέχεσαι δημόσια ότι δεν ελέγχεις τον εναέριο χώρο σου = οι αντάρτες κέρδισαν αυτό που ήθελαν να πετύχουν.
Και στο Αιγαίο σε περιόδους κρίσης καταρρίπτονταν F-16 εκατέρωθεν αλλά ποτέ δε διανοηθήκαμε να βγάλουμε ΝΟΤΑΜ ή να κλείσουμε το FIR Αθήνας.
Για τα Buk δεν έχω ιδέα αλλά όπως είδες υπάρχουν μαρτυρίες ότι τα έχουν δει.
Τέλος, για τον καταμερισμό των ευθυνών, ας βρούμε πρώτα ποιός πάτησε το κουμπί και ας δούμε μετά ποιός είναι συνυπεύθυνος. EDIT: Εξάλλου οι Ουκρανοί είχαν απαγορεύσει τις υπερπτήσεις μέχρι τα 32000 πόδια άρα είχαν ήδη κάνει κάτι προς την κατεύθυνση που λες.
-
ναι για αυτο το λεω ΑΝ ηταν οι κυβερνητικοι θα πεσει πολυ γελιο..... οποιος και να ηταν παντως εχει υπογραψει την καταδικη του
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
@cabala10Εχει να κερδίσει αν αποδειχθεί ότι το έριξαν οι αντάρτες αλλά έχει ακόμα περισσότερα να χάσει αν αποδειχθεί ότι το έριξαν αυτοί. Και δεν είναι περίπτωση Siberian 1812 να πέσει στη θάλασσα και να πάρει στον πάτο όλες τις αποδείξεις... Γενικά είμαι πολύ δύσπιστος ότι μια νόμιμη κυβέρνηση, που προσπαθεί να κερδίσει τη διεθνή υποστήριξη, θα έκανε κάτι τέτοιο -από την άλλη οι αντάρτες προχτές παραδέχτηκαν - πανηγύρισαν ότι έριξαν το An26
εσυ σαν σοβαρο Ουκρανικο κρατος,αφου ξερεις οτι εχεις να κανεις με ανεγκεφαλους και κατσιαπλιαδες γιατι δεν μπηκες στον κοπο(εχοντας και το ιστορικο των τοσων καεταρριψεων αεροσκαφων της πολεμικης σου αεροποριας)να προειδοποιησεις το eurocontrol οτι ο ταδε εναεριος χωρος ειναι επικινδυνος(με την λογικη οτι εσυ εισαι το σωστο κρατος και οι αλλοι ειναι οι ανεγκεφαλοι και δειχνοντας ετσι οτι εσυ ενδιαφερεσαι για τους αθωους και οι αλλοι οχι)
Γιατί κάτι τέτοιο σημαίνει ότι παραδέχεσαι δημόσια ότι δεν ελέγχεις τον εναέριο χώρο σου = οι αντάρτες κέρδισαν αυτό που ήθελαν να πετύχουν.
Και στο Αιγαίο σε περιόδους κρίσης καταρρίπτονταν F-16 εκατέρωθεν αλλά ποτέ δε διανοηθήκαμε να βγάλουμε ΝΟΤΑΜ ή να κλείσουμε το FIR Αθήνας.
Για τα Buk δεν έχω ιδέα αλλά όπως είδες υπάρχουν μαρτυρίες ότι τα έχουν δει.
Τέλος, για τον καταμερισμό των ευθυνών, ας βρούμε πρώτα ποιός πάτησε το κουμπί και ας δούμε μετά ποιός είναι συνυπεύθυνος. EDIT: Εξάλλου οι Ουκρανοί είχαν απαγορεύσει τις υπερπτήσεις μέχρι τα 32000 πόδια άρα είχαν ήδη κάνει κάτι προς την κατεύθυνση που λες.
Τι σχέση έχουν οι στημένες κρίσεις στο Αιγαίο (αλήθεια πόσα F-16 έχουν καταρριφτεί ... εκατέρωθεν...??) με τον πόλεμο στην Ουκρανία!!
-
Ε δεν ξέρω, μάλλον το ό,τι σε τέτοιες περιόδους γίνονται καθημερινά αερομαχίες σχηματισμών πολεμικών αεροπλάνων, μάλλον δε μειώνει καθόλου την ασφάλεια των περιοχών αυτών για την πολιτική αεροπορία.
Τουλάχιστον 2 θυμάμαι.
-
'Γιατί κάτι τέτοιο σημαίνει ότι παραδέχεσαι δημόσια ότι δεν ελέγχεις τον εναέριο χώρο σου = οι αντάρτες κέρδισαν αυτό που ήθελαν να πετύχουν.'
Υπαρχει κανενας που πιστευει εντος και εκτος Ουκρανιας οτι η κυβερνηση ελεγχει τον εναεριο χωρο της,αυτη η ιδια κυβερνηση δεν βγηκε και ειπε οτι το SU-25 το εριξε Ρωσικο μαχητικο,αρα βγηκε και ειπε δημοσια οτι δεν ελεγχω το εναεριο μου χωρο και μου ριχνουν τα αεροπλανα κατα το δοκουν.
Το αν εχει πολλα να χασει(αν το εκανε η ιδια) ειναι μεγαλη ιστορια,εξαρταται με το αν εχεις απο πισω σου πλατες για να σε υποστηριξουν.Να σου θυμησω οτι και το βλημα ολμου που εσκασε στο (Σεραγεβο-Πριστινα δεν θυμαμαι τωρα-μεσα στο παζαρι)ηταν η αφορμη να γινει η επεμβαση των Δυτικων και μετα αποδειχτηκε βεβαια οτι δεν το εκαναν οι Σερβοι(που ηταν με την πλατη στον τοιχο εκεινη την στιγμη),αλλα οι δασκαλεμενοι απο τους Δυτικους μουσουλμανοι.Καντε το εσεις και εμεις αμεσως θα βγαλουμε αποφαση και θα επεμβουμε.Βλεπεις ολμους ειχαν και οι δυο πλευρες,το πορισμα ομως εδειξε αυτοματα τους Σερβους,γι αυτο ειμαι πολυ επιφυλακτικος στο ποιος πραγματικα εχει να χασει η να κερδισει.
Προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι φυσικος αυτουργος ειναι οι Ρωσοφωνοι,και ηθικος αυτουργος οι Ουκρανοι. -
Κάπου διάβαζα ότι υπήρχε απαγόρευση πτήσεων έως το ύψος των 32000 ποδών (320) και ελευθερία διέλευσης πάνω από αυτό το όριο. Το αεροπλάνο πετούσε στα 33000 πόδια (330), άρα ήταν σε επιτρεπόμενο ύψος.
-
Ο χρήστης iant έγραψε:
Έλα ντε ποιοί?
Δεν φαντάζομαι να είναι τίποτα φιλειρηνικοί ρωσώφιλοι αυτονομιστές που το μπέρδεψαν με ουκρανικό an-26.μαλλον θα ηταν ουκρανοι για προβοκατσια πως το βλεπεις?
Oυκρανοι; Τι λες; Με τίποτα!!! Μα ποτέ δεν έχουν κάνει κάτι παρόμοιο!!!
Είναι δυνατόν να μπερδέψουν οι ένδοξοι αξιωματικοί τις Ουκρανίας ένα πολιτικό αεροπλάνο με κάτι άλλο!Γιατί απολογείσαι iant; Κι αν το έκαναν φιλορώσοι ρωσόφιλοι, τι έγινε δηλαδή; Μόνο η Αμερική έχει δικαίωμα να καταρρίπτει αεροπλάνα της μαλέζιαν ερλάινς; Το κεφάλι ψηλά λεπόν.
Σε κάθε περίπτωση ο Πούτιν εκείνη την ώρα κοιτούσε την Παπασταύρου που κοιτούσε την Γιαδικιάρογλου και δεν έχει σαφή εικόνα για το τι και πως.εδιτ : Η Αμερική τούτη τη φορά έχει ξεκάθαρη εικόνα του τι έγινε.
-
Ο χρήστης iant έγραψε:
Έλα ντε ποιοί?
Δεν φαντάζομαι να είναι τίποτα φιλειρηνικοί ρωσώφιλοι αυτονομιστές που το μπέρδεψαν με ουκρανικό an-26.μαλλον θα ηταν ουκρανοι για προβοκατσια πως το βλεπεις?
Oυκρανοι; Τι λες; Με τίποτα!!! Μα ποτέ δεν έχουν κάνει κάτι παρόμοιο!!!
Είναι δυνατόν να μπερδέψουν οι ένδοξοι αξιωματικοί τις Ουκρανίας ένα πολιτικό αεροπλάνο με κάτι άλλο!To http://el.wikipedia.org/wiki/Κ�% ... 82_KAL_007 που το χρεώνουμε;
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Κάπου διάβαζα ότι υπήρχε απαγόρευση πτήσεων έως το ύψος των 32000 ποδών (320) και ελευθερία διέλευσης πάνω από αυτό το όριο. Το αεροπλάνο πετούσε στα 33000 πόδια (330), άρα ήταν σε επιτρεπόμενο ύψος.δεν ηταν ουτε ενα ουτε δυο εχουν πεσει 5-6 αεροπλανα στην ουκρανια απο SAM τι περιμεναν δηλαδη για να κλεισουν την ουκρανια? ηξεραν οτι αμολαγαν sam σαν φυστικα και ομως αφηναν τα παντα ανοιχτα..
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Έλα ντε ποιοί?
Δεν φαντάζομαι να είναι τίποτα φιλειρηνικοί ρωσώφιλοι αυτονομιστές που το μπέρδεψαν με ουκρανικό an-26.μαλλον θα ηταν ουκρανοι για προβοκατσια πως το βλεπεις?
Oυκρανοι; Τι λες; Με τίποτα!!! Μα ποτέ δεν έχουν κάνει κάτι παρόμοιο!!!
Είναι δυνατόν να μπερδέψουν οι ένδοξοι αξιωματικοί τις Ουκρανίας ένα πολιτικό αεροπλάνο με κάτι άλλο!To http://el.wikipedia.org/wiki/Κ�% ... 82_KAL_007 που το χρεώνουμε;
Στο Αμερικάνικο C-130 ELINT που πετούσε στην περιοχή
-
To http://el.wikipedia.org/wiki/Κ�% ... 82_KAL_007 που το χρεώνουμε;
Χρεωσε το στους Ιαπωνες,που με το τοσο αρτιο (επιγειο και εναεριο)συστημα επιτηρησης που ειχαν δεν εκαναν τιποτα ωστε να προειδοποιησουν τον πιλοτο οτι εχει βγει εκτος και κατευθυνεται προς τους κακους.
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Κάπου διάβαζα ότι υπήρχε απαγόρευση πτήσεων έως το ύψος των 32000 ποδών (320) και ελευθερία διέλευσης πάνω από αυτό το όριο. Το αεροπλάνο πετούσε στα 33000 πόδια (330), άρα ήταν σε επιτρεπόμενο ύψος.
δεν ηταν ουτε ενα ουτε δυο εχουν πεσει 5-6 αεροπλανα στην ουκρανια απο SAM τι περιμεναν δηλαδη για να κλεισουν την ουκρανια? ηξεραν οτι αμολαγαν sam σαν φυστικα και ομως αφηναν τα παντα ανοιχτα..
Και η πηγή http://online.wsj.com/articles/height-of-ukraine-no-fly-zone-faces-scrutiny-1405639624, που αναφέρει οτι πύραυλοι φτάνουν τα 40000 πόδια, οπότε το ύψος δεν ήταν ασφαλές.
-
Ο χρήστης SU-30 έγραψε:
To http://el.wikipedia.org/wiki/Κ�% ... 82_KAL_007 που το χρεώνουμε;Χρεωσε το στους Ιαπωνες,που με το τοσο αρτιο (επιγειο και εναεριο)συστημα επιτηρησης που ειχαν δεν εκαναν τιποτα ωστε να προειδοποιησουν τον πιλοτο οτι εχει βγει εκτος και κατευθυνεται προς τους κακους.
Και ο πιλότος που έριξε τους πυραύλους έβλεπε ότι είναι πολιτικό αεροπλάνο
-
μωρε τα συγκεκριμενα φτανουν τα 75 οχι τα 40 ηταν σχεδιασμενα αποκλειστικα για τα u2 κανενα υψος για αεροπλανο δεν ηταν ασφαλες
αλλα βλεπεις δεν ηθελε η ουκρανια να κλεισει γιατι δεν θα εβγαζε λεφτα ετσι..και περα απο αυτο αμα εκλεινε την περιοχη αυτοματα ηταν σαν να λεει οτι κερδισαν οι ρωσοφωνοι οποτε..
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
To http://el.wikipedia.org/wiki/Κ�% ... 82_KAL_007 που το χρεώνουμε;
Χρεωσε το στους Ιαπωνες,που με το τοσο αρτιο (επιγειο και εναεριο)συστημα επιτηρησης που ειχαν δεν εκαναν τιποτα ωστε να προειδοποιησουν τον πιλοτο οτι εχει βγει εκτος και κατευθυνεται προς τους κακους.
Και ο πιλότος που έριξε τους πυραύλους έβλεπε ότι είναι πολιτικό αεροπλάνο
Μπορεί να κουβαλούσε και πυρηνικά λέμε
-
Στην κακια την ωρα Bill...
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Στην κακια την ωρα Bill...Sent from Corsair's brick
!
Συν οτι δεν ξέρουμε την καταγωγή του πιλότου,μπορεί να μην ήταν καθαρός Ρώσος αλλά πχ ......... Ουκρανός!
Θα περιμένω και τον iant μήπως ξέρει κάτι παραπάνω.
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]