-
Όχι απόδοση αλλά συγκριτική απόδοση, σε σχέση με τα μοντέλα με μικρότερο νούμερο. Ξεκάθαρο σαν ιδέα και σωστό. Βέβαια εμείς δυστυχώς αναγκαστικά είμαστε ακόμα κολλημένοι με τα κυβικά αφού αυτά μας κόφτουν!
-
Δεν ήμαστε μονο εμεις κολλημένοι και ούτε εχει να κανει γιατι μας κοφτουν τα κυβικά.
Απλα παλιότερα ήξερες τι ειναι αυτο που βλέπεις, πλέον δεν μπορείς να ξερεις αν δεν εισαι γνώστης κβαντικής μηχανικής. -
-
Τον ήχο τον βγάζει μόνο απο τα εμπρός ηχεία ή 5.1 ;
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Τον ήχο τον βγάζει μόνο απο τα εμπρός ηχεία ή 5.1 ;Από τα 4 πίσω
-
μπράβο στην Ralf Lauren
-
...για τρίτη συνεχόμενη φορά μαζεύουν την 335i που σταθμεύει παρακάτω στον δρόμο μου λόγω προβλημάτων κινητήρα. Περιττό να σας πω ότι του τα έχουν αλλάξει σχεδόν όλα, turbo, vanos, παραvanos κλπ... Η δε M3 V8 του φίλου και γείτονά μου από την άλλη πλευρά της πολυκατοικίας που μένω έχει πάει δύο φορές αντιπροσωπεία, την μία για πάνω από έναν μήνα, την άλλη για τρεις εβδομάδες με προβλήματα στον κινητήρα και στην μετάδοση... Είναι πολύ άσχημο, για οποιανδήποτε μάρκα, δεν κάνω επίθεση στην BMW, να αφήνει τόσο συχνά τους πελάτες της... Κρίμα...
Πέρα από τα αρνητικά, η οδήγηση της 420d sport από την αντιπροσωπεία για μία ώρα και δέκα λεπτά περίπου, χωρίς συνοδηγό 'φύλακα', μπορώ να πω ότι με ενθουσιάσε σε μερικά πράγματα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κάτι λέγαμε για δοκιμές και χιλιόμετρα μερικές σελίδες πριν:Η JLR λέει πως η νέα σειρά κινητήρων έχει κάνει πάνω από 3,2 εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών σε δημόσιους δρόμους, πριν μπει στην παραγωγή.
http://www.drive.gr/news/tehnologia/nea ... land-roverΤα παλια LR που χαλαγαν συνεχεια εκαναν ή δεν εκαναν δοκιμες?
-
Είναι πολύ άσχημο, για οποιανδήποτε μάρκα, δεν κάνω επίθεση στην BMW, να αφήνει τόσο συχνά τους πελάτες της... Κρίμα...
Η πλάκα είναι ότι πολλοί από τους παθόντες θα πάνε και θα τους ξαναακουμπήσουν για να αγοράσουν πάλι κάτι από το οποίο δεινοπάθησαν. Και θα ρίξουν το φταίγμα στο μοντέλο και όχι στη μάρκα, λέγοντας π.χ. 'ησύχασα με το καινούργιο, το παλιό με είχε γαμήσει' , ενώ κανονικά θα έπρεπε να πούνε 'με γάμησε η Πεμβέ, και εγώ σα μαλάκας πήγα και τους τα ακούμπησα ξανά'. Αναφέρομαι και εγώ σε κάθε Πεμβέ βεβαίως βεβαίως.
Αλλά τι να κάνουμε, μηδέν αγοραστική συνείδηση, και φυσικά προς στη μούρη όλα τ'άλλα είναι δεύτερα.
Πιστεύω ότι αν με έχει πηδήξει κάποιος, το λιγότερο που έχω να κάνω είναι να στρίψω για αλλού. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Κάτι λέγαμε για δοκιμές και χιλιόμετρα μερικές σελίδες πριν:
Η JLR λέει πως η νέα σειρά κινητήρων έχει κάνει πάνω από 3,2 εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών σε δημόσιους δρόμους, πριν μπει στην παραγωγή.
http://www.drive.gr/news/tehnologia/nea ... land-roverΤα παλια LR που χαλαγαν συνεχεια εκαναν ή δεν εκαναν δοκιμες?
Το προβλημα δεν ηταν σχεδιαστικο η ελλειψης δοκιμων. Το προβλημα ηταν τα αμφιβολου ποιοτητας εξαρτηματα κατα την παραγωγη λογω ασυνεπειας των προμηθευτων αλλα και η προχειροτητα στο εργοστασιο.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Το πρόβλημα ήταν της φίρμας, δουλειά της οποίας είναι να τσεκάρει την σταθερότητα στην ποιότητα και την κάλυψη των προδιαγραφών όλων των εξαρτημάτων που βάζει πάνω στο αμάξι, είτε είναι δικά της, είτε είναι αουτσούρσντ. Λέγεται κουόλιτι κοντρόλ μάνατζμεντ. Αλλιώς έτσι φτιάχνει και ο μαστρομήτσος αμάξια.
-
Δεν εχεις αδικο και ειπα κι εγω το ιδιο αναφεροντας την προχειροτητα στο εργοστασιο. Το point ομως ηταν πως δεν εφταιγε η ελλειψη δοκιμων η ο κακος σχεδιασμος. Τα χιλιομετρα γινονταν.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Είναι πολύ άσχημο, για οποιανδήποτε μάρκα, δεν κάνω επίθεση στην BMW, να αφήνει τόσο συχνά τους πελάτες της... Κρίμα...
Η πλάκα είναι ότι πολλοί από τους παθόντες θα πάνε και θα τους ξαναακουμπήσουν για να αγοράσουν πάλι κάτι από το οποίο δεινοπάθησαν. Και θα ρίξουν το φταίγμα στο μοντέλο και όχι στη μάρκα, λέγοντας π.χ. 'ησύχασα με το καινούργιο, το παλιό με είχε γαμήσει' , ενώ κανονικά θα έπρεπε να πούνε 'με γάμησε η Πεμβέ, και εγώ σα μ@λ@κ@ς πήγα και τους τα ακούμπησα ξανά'. Αναφέρομαι και εγώ σε κάθε Πεμβέ βεβαίως βεβαίως.
Αλλά τι να κάνουμε, μηδέν αγοραστική συνείδηση, και φυσικά προς στη μούρη όλα τ'άλλα είναι δεύτερα.
Πιστεύω ότι αν με έχει πηδήξει κάποιος, το λιγότερο που έχω να κάνω είναι να στρίψω για αλλού.Αν δεν βρίσκεις αυτό που θες αλλού?
Επίσης υποθέτω αυτά που λες ισχύουν για παντού και οχι για Ελλάδα έτσι?
Γιατί δεν βλέπω στις άλλες χώρες να πατώνει η BMW αλλά συχνά κατηγορούμε μόνο τους Έλληνες. -
σιγά που δεν το βρίσκεις αλλού, ουδείς αναντικατάστατος, ειδικά αν έχεις κάψει τη γούνα σου
-
Δεν θα έλεγα πως τα χαρακτηριστικα της μαρκας είναι τόσο κοινά.
Τουλάχιστον στα μάτια μου.
Μιλάω πάντα για τα φθηνοτερα μοντέλα και οχι σε επίπεδο Μ3.
Με σωστή υποστήριξη θα το σκεφτόμουν να αγοράσω πάλι πάντως. -
αν κάψεις πραγματικά τη γούνα σου και δεν βγάζεις και άκρη με τις αντιπροσωπίες θα με εννοήσεις
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν εχεις αδικο και ειπα κι εγω το ιδιο αναφεροντας την προχειροτητα στο εργοστασιο. Το point ομως ηταν πως δεν εφταιγε η ελλειψη δοκιμων η ο κακος σχεδιασμος. Τα χιλιομετρα γινονταν.Sent from my Neo V using Tapatalk.
...όντως συμβαίνει αυτό, δηλαδή να υπάρχει ένας υπερπλήρης κύκλος έρευνας, σχεδίασης, εξέλιξης και δοκιμών αλλά μετά στην παραγωγή τα πράγματα να χαλάνε. Δεν είναι φτωχή δικαιολογία αλλά η παγκοσμιοποιημένη παραγωγή έχει αυτό σαν αποτέλεσμα πολλές φορές, βέβαια ο εκάστοτε κατασκευαστής καλό είναι να πηγαίνει προς την 'κινέζική' πλευρά μια δυό φορές τον χρόνο και να κάνει μια διεξοδική επιθεώρηση ποιότητας και όχι να βασίζεται σε ένα σύστημα που απλά έχει αποδεχθεί και πληροφορείται μέσω ηλεκτρονικής διεπαφής.
Τέλος πάντων, πολλά τα θέματα και λίγος ο χρόνος.
-
Μα για αυτό λέω για σωστή υποστήριξη.
Αν δεν βγάζεις άκρη με την αντιπροσωπεια και το πιο απλό πρόβλημα μπορεί να σε κάνει να αλλάξεις μάρκα. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Μα για αυτό λέω για σωστή υποστήριξη.
Αν δεν βγάζεις άκρη με την αντιπροσωπεια και το πιο απλό πρόβλημα μπορεί να σε κάνει να αλλάξεις μάρκα.Πολύ σωστό αυτό, γιατί αν δεν του 'κοστίσει' τόσο ένα πρόβλημα και το προιόν παραμείνει ακμαίο, με τον καιρό ένας συνηθισμένος καταναλωτής ξεχνά και το ότι είχε πρόβλημα.
Βέβαια εμείς από αγάπη μπορούμε να αγγίξουμε και τα δύο άκρα, από την μια να αποδοκιμάσουμε ένα προιόν για ένα μικρό ή αμελητέο ελλάτωμά του λόγω υπερβολικού ζήλου και γνώσεων, και από την άλλη να μας κάνει να αισθανθούμε πολύ καλά ένα πρόβλημα που όμως αντιμετωπίστηκε με θαυμαστό τρόπο από την αντιπροσωπεία.
Ο μέσος πελάτης όμως ή ξεχνάει με τον καιρό ή και δεν δικαιολογεί ποτέ το αρνητικό της τύχης του, βγάζοντας άκαιρα συμπεράσματα για την εταιρία συνολικά, κι έτσι χάνοντας την καλή του διάθεση προς αυτή και τα προιόντα της.
-
Αν δεν βρίσκεις αυτό που θες αλλού?
Επίσης υποθέτω αυτά που λες ισχύουν για παντού και οχι για Ελλάδα έτσι?
Γιατί δεν βλέπω στις άλλες χώρες να πατώνει η BMW αλλά συχνά κατηγορούμε μόνο τους Έλληνες.Α. σπάνια συμβαίνει αυτό, συνήθως όταν έχεις ακραίες και άκαμπτες απαιτήσεις. Ξαναγυρνάμε στο α σενάριο τότε, ξαναγοράζεις ελπίζοντας ότι τη δεύτερη φορά δεν θα σε ξαναπηδήξει, και αν σου βγει λες την πρώτη ατάκα.
Β. Ναι.
Γ. Όταν συνεχώς διευρύνει τη γκάμα της, και γενικά προσέχει αρκετά την εικόνα της, φυσικό είναι να μην πατώνει. Αλλά αυτό είναι άσχετο με το περιστατικό που αναφέρομαι. Σε πήδηξε άσχημα για χ,ψ λόγους που αφορούν τη φίρμα και το προιόν και όχι εσένα ή τον αντιπρόσωπο Κάτω τραχανοπλαγιάς (που και γι'αυτόν δηλαδή η φίρμα ευθύνεται σε κάποιο βαθμό). Οκ, παρακάτω τι κάνουμε μετά από χ χρονάκια που θα το αλλάξουμε? Πάμε ξανά στον ίδιο ατιμωρητί? Εγώ πολύ δύσκολα.
BMW FORUM