-
'Οι αγωνες ειναι ακριβοι' αλλα 'η αναρτηση που εβαλα κανει 2 χιλιαρικα'...... δεν ισχυει μονο στην πιστα...
( μια που - νομιζω - το θεμα 'ξεφυγε' απο τον τιτλο του ) -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
'Οι αγωνες ειναι ακριβοι' αλλα 'η αναρτηση που εβαλα κανει 2 χιλιαρικα'...... δεν ισχυει μονο στην πιστα...
( μια που - νομιζω - το θεμα 'ξεφυγε' απο τον τιτλο του )Κι εσύ έχεις μείνει πίσω, όπως κι εγώ. 'Οι αγώνες είναι ακριβοί' αλλά 'έβαλα Proflex' (που κάνει 6 χιλιάρικα) και 'το έκανα τούρμπο με κεντροφόρια και άγραφο' (που στοιχίζει άλλα 10 χιλιάρικα). Έχω δει πιτσιρικά να χαλάει 5χίλιαρο για να 'φτιάξει' παπί. Η ανάρτηση του 2χίλιαρου δεν είναι τίποτα.
-
Τον τελευταίο καιρό πωλούνται Ν1, Ν2, Ν3 και κάποια Α5, σε εξευτελιστικές τιμές. Ακόμα και Α7 βρίσκεις σε αστεία νούμερα. Άνοιξε το Car.gr και θα βρεις έτοιμα αγωνιστικά με 2-6 χιλιάρικα, λιγότερα απ' όσα στοιχίζει το σετ των 5 time-attack που αναφέρεις ή όσο το κόστος ενοικίασης. Βέβαια, για να το κάνει αυτό κάποιος θα πρέπει να ξεπεράσει το σύνδρομο τού 'σιγά μην τρέξω εγώ με παλιό αυτοκίνητο με 120 άλογα'. Βλέπεις, οι περισσότεροι έχουν συνηθίσει στα 300+ και η φωτό του APR με τα Ν1 τούς φαίνεται κωμική.
Καλημέρα. Δεν παρεμβαίνω στη συγκεκριμένη συζήτηση, απλά, γιατί έχω μαύρα μεσάνυχτα περί πίστας. Η παραπάνω παράθεση όμως (η υπογράμμιση δική μου), φοβάμαι ότι είναι η απάντηση στην ερώτηση για την μιζέρια των αγώνων μας. Στα ράλι ισχύει κατά 100% (κάτι ξέρω απ' αυτά), αν ισχύει και αλλού.....βοήθειά μας.
Λάμπης Κουρτέσης -
οι 'μη παραδοσιακοι αγωνες' και ειδικά τα drift εχουν αναγνωρισιμοτητα - πχ γινονται στο λιμανι Λαυριου/ μεγαρα και οχι στην ανω ραχουλα.
εχουν πολλές ελευθεριες στους 'κανονισμους' - τυποις ειναι RWYB
ειναι πιο κοντα στη νοοτροποια του ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΥ αγωνιζομενου
και βεβαια **Π Ρ Ο Μ Ο Τ Α Ρ Ι Σ Τ Ι Κ Α Ν ** και Π Ρ Ο Μ Ο Τ Α Ρ Ο Ν Τ Α Ι μια λεξη ΠΑΝΤΕΛΩΣ αγνωστη στους υπολοιπους αγωνες.....
και απο σχετικά και μη περιοδικά
και απο την σχετική επιτροπή
και ακομα απο τους ιδιους τους εμπλεκόμενους αθλητες/συνεργεια...πειτε μου με το χερι στη καρδια. Τι προτιματε....
εναν αγωνα στη μεση του πουθενα που εισαστε εσεις και ο Θεος ή ενα υπερπληρες Λαυριο???που ΓΕΜΙΖΕΙ ολα τα μεσογεια με Αφισες???????????????
-
Κατάλαβα τι λές scn, δεν έχεις καθόλου άδικο, όντως υπήρχαν τέτοιες νοοτροπίες παλαιότερα. Δεν υπάρχει λόγος όμως να παρερμηνεύεις τα γραφόμενα μου, δεν είπα πουθενά οτι πρέπει να δώσει κανείς 1000€ για να πάρει 'μυρωδιά' αγώνα, έχεις καταλάβει νομίζω πως το εννοώ.
Επίσης, έχουν περάσει αρκετοί απ'το playstation στους κανονικούς αγώνες, αρκετοί σαν οδηγοί και μερικοί σαν συνοδηγοί, κυρίως σε σπριντ ή ραλυ. Ταχύτητα δεν νομίζω να πρόλαβε να τρέξει κανείς, μιας και είχαν σταματήσει να γίνονται, και να γίνονταν βέβαια ίσως να φοβούνται πως κάποιος θα τους πετάξει το αυτοκίνητο (καταλάθος φυσικά) σε κάποιον τοίχο. Ξέρουμε όλοι οτι έχουν υπάρξει τέτοια περιστατικά και οι νοοτροπίες αυτές αιτιολογήθηκαν ως απόλυτα φυσιολογικές στο πνεύμα του ευ αγωνιζεσθαι ... Τι κι αν σε δικαιώσουν οι αγωνοδίκες μετά, η περιουσία σου μπορεί να έχει καταστραφεί !
Πρέπει να καταλάβουμε κάποια στιγμή, οτι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν επαγγελματίες οδηγοί αγώνων. Οπότε καλό θα ήταν να προσαρμοστούν αναλόγως οι συμπεριφορές τόσο εντός όσο κι εκτός αγώνα. Και φυσικά δεν αναφέρομαι σε σένα που είσαι ευγενέστατος, αλλά σε ανθρώπους που μιλούν υποτιμητικά επειδή έτυχε να έχουν άμεση εμπλοκή με τους αγώνες. Λες και έχουν στην κατοχή τους το άγιο δισκοπότηρο της αυτοκίνησης και όλοι οι υπόλοιποι δεν έχουμε ξαναπιάσει τιμόνι στα χέρια μας. Το οτι έχουμε καταφέρει να κάνουμε κάποιους πολύ γρήγορους γύρους στην πίστα, δεν αποτελεί πλεονέκτημα σαν βάση για οδηγό αγώνων, καθώς όταν μπούμε στην πίστα μαζί με άλλα αυτοκίνητα θα μας πιάσει τέτοιο δέος που θα ξεχάσουμε πως να αλλάζουμε ταχύτητες.
Ας πούμε λοιπόν πως το κλίμα δεν είναι ιδιαίτερα ελκυστικό και πιθανότατα αποτελεί τον βασικότερο αποτρεπτικό παράγοντα.
ΥΓ: Φίλε dim, δεν γράφω τσάμπα, είναι καλό να ακούγονται κι άλλες απόψεις κι ας πάνε στον βρόντο.
-
Φιλε μου, πιστα χωρις επαφη δεν υπαρχει. Ναι οκ το να γινει επιτηδες και να σε φερει 500 τουμπες το καταλαβαινω και τετοιες συμπεριφορες ΠΡΕΠΕΙ να τιμωρουντε. Αλλα οταν δεν ειναι εσκεμενη και ειναι σε 'τσαρτζαρισμα' (ναι υπαρχουν και τετοια στο motorsport παρολο που στην Ελλαδα τιμωρειται η παραμικρη επαφη και πεφτει το ξυλο της αρκουδας στα ΡΙΤ) τοτε ειναι μεσα στα πλαισια των κανονισμων και του ευ αγωιζεσθαι. Απλα στην Ελλαδα o καθενας το βλεπει αναλογα με τον ποιον υποστηριζει. Και διστυχως υπαρχουν και στελεχη και παλαιοι αγωνιζομενοι που τα βλεπουν ετσι.
Οσο για το οτι οι νεοι δεν μπαινουν στους αγωνες γιατι δεν θελουν να χαλασουν το αμαξι τους, τοτε μαλλον λαθος σπορτ διαλεξανε. Ποιο πιθανο ειναι να κανεις μια ολικη καταστροφη σε ενα εβγα σε rally, παρα στην πιστα.
Ολα αυτα στα λεω φιλικα. Ουτε σε ξερω ουτε με ξερεις ουτε εχουμε να χωρισουμε κατι. Ισα ισα κουβαλαμε την ιδια τρελλα. Οποτε σκεψου και αυτα που σου εγραψα πιο πριν και προσπερασες αλλα και τα παραπανω.
-
Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
Πρέπει να καταλάβουμε κάποια στιγμή, οτι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν επαγγελματίες οδηγοί αγώνων. Οπότε καλό θα ήταν να προσαρμοστούν αναλόγως οι συμπεριφορές τόσο εντός όσο κι εκτός αγώνα. Και φυσικά δεν αναφέρομαι σε σένα που είσαι ευγενέστατος, αλλά σε ανθρώπους που μιλούν υποτιμητικά επειδή έτυχε να έχουν άμεση εμπλοκή με τους αγώνες. Λες και έχουν στην κατοχή τους το άγιο δισκοπότηρο της αυτοκίνησης και όλοι οι υπόλοιποι δεν έχουμε ξαναπιάσει τιμόνι στα χέρια μας. Το οτι έχουμε καταφέρει να κάνουμε κάποιους πολύ γρήγορους γύρους στην πίστα, δεν αποτελεί πλεονέκτημα σαν βάση για οδηγό αγώνων, καθώς όταν μπούμε στην πίστα μαζί με άλλα αυτοκίνητα θα μας πιάσει τέτοιο δέος που θα ξεχάσουμε πως να αλλάζουμε ταχύτητες.
Ας πούμε λοιπόν πως το κλίμα δεν είναι ιδιαίτερα ελκυστικό και πιθανότατα αποτελεί τον βασικότερο αποτρεπτικό παράγοντα.
ΥΓ: Φίλε dim, δεν γράφω τσάμπα, είναι καλό να ακούγονται κι άλλες απόψεις κι ας πάνε στον βρόντο.
Ισως επειδη δεν γνωριζεις καποιες παλιοτερες καταστασεις/συζητησεις κλπ, γι αυτο δεν μπορεις να καταλαβεις σε τι ακριβως αναφερεται ο κ. Χρηστος APR. Εχουν γινει πολλες κουβεντες, πολλες αναλυσεις, πολλες προτασεις, πολλα τελοσπαντων, με σκοπο καποιοι ανθρωποι που ασχολουνταν με trackday κλπ, να μπουν στους αγωνες. Σου λεει οτι δεν πετυχε. Δεν μπηκαν οσοι ελεγαν οτι θελουν να μπουν (μπηκαν καποιοι). Οι λογοι ειναι πολλοι και δεν ειναι του παροντος.
Επισης, σου λεει οτι οσοι κανουν αυτη τη στιγμη ενα καλο χρονο στην πιστα δεν ειναι απαραιτητα ετοιμοι οδηγοι αγωνων ταχυτητας. Καταρχην ξερεις κι εσυ ο ιδιος (κι εγω γιατι το εχω ζησει πιο παλια) οτι η βελτιωση πολλες φορες δεν οφειλεται σε εκμαθηση αλλα σε 'καταθεση' χρηματων (μοτερ, αναρτησεις, μπλοκε, φρενα, λαστιχα κλπ κλπ κλπ...). Αλλα και γι αυτους που εφτασαν σε πολυ υψηλο οδηγικο επιπεδο, παλι υπαρχει πολυς δρομος μεχρι να πεις οτι ειναι ετοιμοι οδηγοι αγωνων ταχυτητας. Χωρις ομως αυτο να σημαινει οτι δεν ειναι πολυ καλη βαση. Και χωρις να σημαινει οτι ολοι οσοι τελικα συμμετεχουν στους αγωνες ταχυτητας ειναι εξ' ορισμου καλυτεροι οδηγοι απο εναν που δεν συμμετεχει... -
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Ισως επειδη δεν γνωριζεις καποιες παλιοτερες καταστασεις/συζητησεις κλπ, γι αυτο δεν μπορεις να καταλαβεις σε τι ακριβως αναφερεται ο κ. Χρηστος APR. Εχουν γινει πολλες κουβεντες, πολλες αναλυσεις, πολλες προτασεις, πολλα τελοσπαντων, με σκοπο καποιοι ανθρωποι που ασχολουνταν με trackday κλπ, να μπουν στους αγωνες. Σου λεει οτι δεν πετυχε. Δεν μπηκαν οσοι ελεγαν οτι θελουν να μπουν (μπηκαν καποιοι). Οι λογοι ειναι πολλοι και δεν ειναι του παροντος.
Επισης, σου λεει οτι οσοι κανουν αυτη τη στιγμη ενα καλο χρονο στην πιστα δεν ειναι απαραιτητα ετοιμοι οδηγοι αγωνων ταχυτητας. Καταρχην ξερεις κι εσυ ο ιδιος (κι εγω γιατι το εχω ζησει πιο παλια) οτι η βελτιωση πολλες φορες δεν οφειλεται σε εκμαθηση αλλα σε 'καταθεση' χρηματων (μοτερ, αναρτησεις, μπλοκε, φρενα, λαστιχα κλπ κλπ κλπ...). Αλλα και γι αυτους που εφτασαν σε πολυ υψηλο οδηγικο επιπεδο, παλι υπαρχει πολυς δρομος μεχρι να πεις οτι ειναι ετοιμοι οδηγοι αγωνων ταχυτητας. Χωρις ομως αυτο να σημαινει οτι δεν ειναι πολυ καλη βαση. Και χωρις να σημαινει οτι ολοι οσοι τελικα συμμετεχουν στους αγωνες ταχυτητας ειναι εξ' ορισμου καλυτεροι οδηγοι απο εναν που δεν συμμετεχει...Ακριβεστατος ο 'timkoul' και αρκετα Λακωνικος !
Φυσικα , ποτε δεν αμφισβητησα την ... που ειναι , για αυτους που εχασαν στην παιδικη ηλικια τα
-
Να το παρουμε απο την αρχη?
Τα διαφορα gtcc-time attack ξεκινησαν καπου το 2007 και μεχρι το 2010 ήταν η μοδα που εφερε στις πιστες τον καθε ασχετο.
Στην αρχη εβλεπες αβγαλτα παιδια με μια αναρτηση και 4 σεμι στο ραλλακι να σκανε μυτη και να παιρνουν τη πρωτη τους γευση απο αυτο που λεγεται αγωνιστικη οδηγηση σε πιστα.Τι κανανε οσοι το ειδαν?
Η ΕΘΕΑ κλπ κυρηξε πολεμο σε ολους αυτους τους θεσμους και θεωρησε οτι αυτοι οι 'πελατες' πρεπει να ερθουν στους αγωνες. Στους οποιους αγωνες εκεινη την εποχη αλλαζαν οι κανονισμοι ανα δευτερο αγωνα για να πεταμε εξω τους αντιπαλους...
Απο την αλλη μερια ολη αυτη τη προβολη την ειδαν διαφοροι βελτιωτες που θεωρησαν σωστο να φτιαξουν εβο των 100κ και να σκασουν μυτη ξεφτυλιζοντας τον υγιη ανταγωνισμο μεταξυ των ερασιτεχνων που ηταν η βασικη λογικη αυτων των αθλοπαιδιών.Οταν η διοργανωτρια αρχη εφτιαξε τη σαλουν στην αρχη της κρισης, περιμενοντας να ερθουν ολοι να τρεξουν το αλογο ειχε ψοφησει λογω κρισης... οι μεν ερασιτεχνες την ειχαν κανει γιατι ειχαν ξενερωσει με τα τερατα συμμετοχες και την διείσδυση της σαπιλας των αγωνων και σε αυτο το χωρο, ενω οι βελτιωτες ειτε ειχαν σπασει τα αμαξια των πελατων ειτε δεν ειχαν αλλα λεφτα να τα προμοτάρουν αλλο...
ΑΡΑ για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους η σαλουν εμεινε ορφανη οχι γιατι κώλωσαν αυτοι οι 'μαγκες' να τρεξουν αλλα γιατι δεν ειχαν πλεον σαλιο. Αυτο φαινεται απο τον αριθμο και την ποιοτητα των συμμετοχων στο gtcc πλεον και την παταγωδη αποτυχια των υπολοιπων τετοιων θεσμων.
Οποτε ειτε καποιοι εχουν το διανοητικο επιπεδο να το καταλαβουν ειτε οχι οι αθλοπαιδιες και τα trackday και τα timeattack - gtcc -httc ή οπως αλλιως θελετε να τα πειτε ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ φυτωριο μελλοντικων αγωνιζομενων εκτος των καρτ.
Κακως συμβαινει αυτο θα πειτει και θα συμφωνησουμε ολοι, αλλα ετσι ειναι τα πραγματα. δε μπορει να αλλαξει αυτο εδω που φτασαμε.Προστατεψτε τα, ασχοληθειτε με αυτα, διορθωστε τα κακως κειμενα, αυξηστε τον ανταγωνσιμο
(υπαρχουν ετοιμες προτασεις για αυτα ολα αρκει να θελει καποιος... και ολοι ξερουμε πλεον οτι ειναι η μοναδικη και τελευταια φορα που οι απο πανω ξερουν-θελουν...)
και θα δειτε που θα ερθει πισω ο κοσμος.ΑΝ το πετυχετε μετα εχετε και την ελπιδα μερικοι απο αυτους να μεταπηδησουν και στους αγωνες. Αν περιμενετε καποιος που δεν εχει ιδρωσει ποτε μπακετ οτι θα τολμησει να παει να παρει ενα Ν1 που ειδε στις αγγελιες με 2-3 και να ξεκινησει να τρεχει αυτη την εποχη ειστε ....
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Φιλε μου, ...Νομίζω ξέρεις πολύ καλά για τι περιστατικά μιλάω, αν χρειάζεται να διευκρινίζω και τα αυτονόητα σε κάθε post τότε θα βγαίνουν ακόμα μεγαλύτερα σεντόνια.
Ισως επειδη δεν γνωριζεις καποιες παλιοτερες καταστασεις/συζητησεις κλπ ... Οι λογοι ειναι πολλοι και δεν ειναι του παροντος ... Επισης, σου λεει οτι οσοι κανουν αυτη τη στιγμη ενα καλο χρονο στην πιστα δεν ειναι απαραιτητα ετοιμοι οδηγοι αγωνων ταχυτητας.... κτλ
Τίμο, γιατί να μην μάθω κι εγώ για τις παλαιότερες συζητήσεις ; Επειδή μπορεί να ειπώθηκε κάτι, κάπου, κάποτε με κάποιον για το συγκεκριμένο θέμα πάει να πεί οτι έληξε ; Όσοι κάνουν έναν γρήγορο χρόνο στην πίστα, προφανώς και δεν είναι έτοιμοι οδηγοί αγώνων, έγραψε κανείς κάτι τέτοιο ; Ή μήπως οι οδηγοί αγώνων που έχουμε είναι όλοι αψεγάδιαστοι και απόλυτα ολοκληρωμένοι ;
Μεγάλη πλειοψηφία αυτών των οδηγών, δεν ξεκίνησε ούτε με καρτ, ούτε με trackdays. Απλά τις παλιές καλές εποχές, έφτιαξαν ένα αγωνιστικό και έτρεξαν στην πρώτη τους ανάβαση/ταχύτητα/σπρίντ κτλ, ενώ πριν η μόνη βάση που είχαν πάνω στην αγωνιστική οδήγηση, ήταν οι βραδινές βόλτες στον Μερκούρη και στην Πεντέλη. Κάνω λάθος ; Βγήκαν όλοι σκάρτοι αυτοί οι οδηγοί ; Χρειάζεται να αρχίσουμε να αναφέρουμε ονόματα ;
Αυτό προσπαθώ να πω, οτι κανείς δεν γεννήθηκε έτοιμος οδηγός και απ'οτι φαίνεται o APR τελικά συμφωνεί μαζί μου, πως ένα παλικάρι που έχει κάνει τα πρώτα του βήματα στην πίστα κάνοντας trackdays/timte attack, έχει θέσει κάποιες καλοδεχούμενες βάσεις.
Ελάτε λοιπόν και στα trackdays, βγάλτε τα αγωνιστικά που σκουριάζουν στο γκαράζ για να κάνετε ένα shakedown για ξεμούδιασμα, μιλήστε με τα παιδιά και δείτε με τα μάτια σας τι επίπεδο υπάρχει εκεί έξω. Μου φαίνεται ώρες ώρες οτι έχει βγεί κάποιο συμπέρασμα για τους 'χομπίστες' απο το 2008 και απο τότε δεν έχουμε μπεί στην διαδικασία να δούμε μήπως έχει υπάρξει κάποια εξέλιξη. Θα είναι και καλή ευκαιρία για fine tuning του αγωνιστικού, ώστε να είναι έτοιμο για τον επόμενο αγώνα.
-
Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
Ισως επειδη δεν γνωριζεις καποιες παλιοτερες καταστασεις/συζητησεις κλπ ... Οι λογοι ειναι πολλοι και δεν ειναι του παροντος ... Επισης, σου λεει οτι οσοι κανουν αυτη τη στιγμη ενα καλο χρονο στην πιστα δεν ειναι απαραιτητα ετοιμοι οδηγοι αγωνων ταχυτητας.... κτλ
Τίμο, γιατί να μην μάθω κι εγώ για τις παλαιότερες συζητήσεις ; Επειδή μπορεί να ειπώθηκε κάτι, κάπου, κάποτε με κάποιον για το συγκεκριμένο θέμα πάει να πεί οτι έληξε ; Όσοι κάνουν έναν γρήγορο χρόνο στην πίστα, προφανώς και δεν είναι έτοιμοι οδηγοί αγώνων, έγραψε κανείς κάτι τέτοιο ; Ή μήπως οι οδηγοί αγώνων που έχουμε είναι όλοι αψεγάδιαστοι και απόλυτα ολοκληρωμένοι ;
Μια περιπτωση ειναι αυτη:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=15284&hilit=FMC
Ειναι μεγαλη κουβεντα το απο που και πως ξεκινησε και το πως προχωρησε/εξελιχθηκε.Ασχετως αυτων ομως, σαφως δεν εληξε. Απλως καταλαβαινω την 'κουραση' των παλαιοτερων που εχουν δει 10 τετοιες κουβεντες, μια ανα καθε 'γενια' (πιο πριν ηταν η δικη μου 'γενια', τωρα η δικη σου, προφανως και παλιοτερα υπηρχαν κι αλλες 'γενιες' ...). Και κυριως μπηκα για να διευκρινησω, μην αρχισει παλι η κλασσικη ιστορια: οι αγωνιζομενοι απο τη μια που ειναι το pure blood και απο την αλλη τα ταλεντα που θα πανε χαμενα γιατι καποιοι δεν τα θελουν στα ποδια τους...
Μεγάλη πλειοψηφία αυτών των οδηγών, δεν ξεκίνησε ούτε με καρτ, ούτε με trackdays. Απλά τις παλιές καλές εποχές, έφτιαξαν ένα αγωνιστικό και έτρεξαν στην πρώτη τους ανάβαση/ταχύτητα/σπρίντ κτλ, ενώ πριν η μόνη βάση που είχαν πάνω στην αγωνιστική οδήγηση, ήταν οι βραδινές βόλτες στον Μερκούρη και στην Πεντέλη. Κάνω λάθος ; Βγήκαν όλοι σκάρτοι αυτοί οι οδηγοί ; Χρειάζεται να αρχίσουμε να αναφέρουμε ονόματα ;
Αυτό προσπαθώ να πω, οτι κανείς δεν γεννήθηκε έτοιμος οδηγός και απ'οτι φαίνεται o APR τελικά συμφωνεί μαζί μου, πως ένα παλικάρι που έχει κάνει τα πρώτα του βήματα στην πίστα κάνοντας trackdays/timte attack, έχει θέσει κάποιες καλοδεχούμενες βάσεις.
Ε ναι, απλα θελει πολυ δρομο ακομα. Και το πιο δυσκολο κομματι του δρομου ειναι η στιγμη που γινεται το 'αλμα'. Μετα τα υπολοιπα νομιζω θα ερθουν μονα τους (θα στο επιβεβαιωσει καποιος πιο εγκυρος φανταζομαι...). Απλα για να γινει το 'αλμα' πρεπει προτιστως να το θελει 'ζεστα' ο υποψηφιος. Να μην λεει 'ελα μωρε τωρα, με τοσα λεφτα παω Ιταλια και τρεχω Mizano'. Γιατι αυτο μετα απο λιγο γινεται 'ελα μωρε, με τα λεφτα του time attack, καθομαι και κανω τουρισμο 3-4 μερες ακομα, δεν το χεζουμε και το Mizano τωρα...'
Ελάτε λοιπόν και στα trackdays, βγάλτε τα αγωνιστικά που σκουριάζουν στο γκαράζ για να κάνετε ένα shakedown για ξεμούδιασμα, μιλήστε με τα παιδιά και δείτε με τα μάτια σας τι επίπεδο υπάρχει εκεί έξω. Μου φαίνεται ώρες ώρες οτι έχει βγεί κάποιο συμπέρασμα για τους 'χομπίστες' απο το 2008 και απο τότε δεν έχουμε μπεί στην διαδικασία να δούμε μήπως έχει υπάρξει κάποια εξέλιξη. Θα είναι και καλή ευκαιρία για fine tuning του αγωνιστικού, ώστε να είναι έτοιμο για τον επόμενο αγώνα.
Τωρα αυτο κι αν ειναι μεγαλη κουβεντα. Δεν θα σου απαντησουν αυτοι που θα πρεπε νομιζω, αλλα για να δουμε...
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
Να το παρουμε απο την αρχη?Τα διαφορα gtcc-time attack ξεκινησαν καπου το 2007 και μεχρι το 2010 ήταν η μοδα που εφερε στις πιστες τον καθε ασχετο.
Στην αρχη εβλεπες αβγαλτα παιδια με μια αναρτηση και 4 σεμι στο ραλλακι να σκανε μυτη και να παιρνουν τη πρωτη τους γευση απο αυτο που λεγεται αγωνιστικη οδηγηση σε πιστα.Εισαι νεος εσυ!! Οι πιστες ηταν γεματες απο πιο πριν.
Τι κανανε οσοι το ειδαν?
Η ΕΘΕΑ κλπ κυρηξε πολεμο σε ολους αυτους τους θεσμους και θεωρησε οτι αυτοι οι 'πελατες' πρεπει να ερθουν στους αγωνες. Στους οποιους αγωνες εκεινη την εποχη αλλαζαν οι κανονισμοι ανα δευτερο αγωνα για να πεταμε εξω τους αντιπαλους...
Απο την αλλη μερια ολη αυτη τη προβολη την ειδαν διαφοροι βελτιωτες που θεωρησαν σωστο να φτιαξουν εβο των 100κ και να σκασουν μυτη ξεφτυλιζοντας τον υγιη ανταγωνισμο μεταξυ των ερασιτεχνων που ηταν η βασικη λογικη αυτων των αθλοπαιδιών.Διαφωνω για τον πολεμο. Νομιζω οτι απλα ολοι προσπαθησαν να βγαλουν λεφτα (οι λεσχες, τα club, η ΕΘΕΑ ισως, οι βελτιωτες σιγουρα κλπ)
Οταν η διοργανωτρια αρχη εφτιαξε τη σαλουν στην αρχη της κρισης, περιμενοντας να ερθουν ολοι να τρεξουν το αλογο ειχε ψοφησει λογω κρισης... οι μεν ερασιτεχνες την ειχαν κανει γιατι ειχαν ξενερωσει με τα τερατα συμμετοχες και την διείσδυση της σαπιλας των αγωνων και σε αυτο το χωρο, ενω οι βελτιωτες ειτε ειχαν σπασει τα αμαξια των πελατων ειτε δεν ειχαν αλλα λεφτα να τα προμοτάρουν αλλο...
Δεν ειμαι σιγουρος για το αν η saloon φτιαχτηκε για να συμμετασχουν καποιοι ή για να κερδισουν καποιοι αλλοι που δεν μπορουσαν να κερδισουν εκει που ετρεχαν μεχρι τοτε. Δεν ξερω, δεν μπορω να πω με σιγουρια, το αποτελεσμα ομως δειχνει το δευτερο....
ΑΡΑ για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους η σαλουν εμεινε ορφανη οχι γιατι κώλωσαν αυτοι οι 'μαγκες' να τρεξουν αλλα γιατι δεν ειχαν πλεον σαλιο. Αυτο φαινεται απο τον αριθμο και την ποιοτητα των συμμετοχων στο gtcc πλεον και την παταγωδη αποτυχια των υπολοιπων τετοιων θεσμων.
Το σαλιο ειναι βασικο συστατικο σε ολους τους θεσμους τετοιας φυσεως....
Οποτε ειτε καποιοι εχουν το διανοητικο επιπεδο να το καταλαβουν ειτε οχι οι αθλοπαιδιες και τα trackday και τα timeattack - gtcc -httc ή οπως αλλιως θελετε να τα πειτε ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ φυτωριο μελλοντικων αγωνιζομενων εκτος των καρτ.
Κακως συμβαινει αυτο θα πειτει και θα συμφωνησουμε ολοι, αλλα ετσι ειναι τα πραγματα. δε μπορει να αλλαξει αυτο εδω που φτασαμε.Προστατεψτε τα, ασχοληθειτε με αυτα, διορθωστε τα κακως κειμενα, αυξηστε τον ανταγωνσιμο
(υπαρχουν ετοιμες προτασεις για αυτα ολα αρκει να θελει καποιος... και ολοι ξερουμε πλεον οτι ειναι η μοναδικη και τελευταια φορα που οι απο πανω ξερουν-θελουν...)
και θα δειτε που θα ερθει πισω ο κοσμος.ΑΝ το πετυχετε μετα εχετε και την ελπιδα μερικοι απο αυτους να μεταπηδησουν και στους αγωνες. Αν περιμενετε καποιος που δεν εχει ιδρωσει ποτε μπακετ οτι θα τολμησει να παει να παρει ενα Ν1 που ειδε στις αγγελιες με 2-3 και να ξεκινησει να τρεχει αυτη την εποχη ειστε ....
Σκατουλες, εγω συμφωνω με τον scn, αλλα κουβεντα να γινεται.
-
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Στα ράλι ισχύει κατά 100% (κάτι ξέρω απ' αυτά)Δεν ισχύει στο 100%. Εκτός από αρκετούς παλιότερους που έχουν το μυαλό στο κεφάλι τους και δε θέλουν ντε και καλά έβο για να τρέξουν, υπάρχουν και νέα παιδιά που πατάνε στο έδαφος. Παράδειγμα ο τελευταίος πιτσιρικάς που άκουσα να λέει 'Τα 160 άλογα είναι λίγα για μένα' και αργότερα μπήκε σε αγώνες με αυτοκίνητο που έχει γύρω στα 145. Μετά το δεύτερο σπριντ είχε αλλάξει εντελώς άποψη και έλεγε ότι 'Τελικά απ' έξω είναι πολύ διαφορετικά. Τα χιλιόμετρα που μαζεύει το αυτοκίνητο σε κάποια σημεία είναι υπερβολικά. Όποιος πει ότι δε φοβάται είτε είναι ηλίθιος είτε λέει ψέματα.'
Αν περιμενετε καποιος που δεν εχει ιδρωσει ποτε μπακετ οτι θα τολμησει να παει να παρει ενα Ν1 που ειδε στις αγγελιες με 2-3 και να ξεκινησει να τρεχει αυτη την εποχη ειστε ....
Μα γιατί; Σχεδόν όλοι όσοι ξέρω έτσι ξεκίνησαν και μάλιστα κάποιοι σε εποχές που υπήρχε επίσης μεγάλο οικονομικό πρόβλημα. Τι έχει αλλάξει, εκτός από το ότι η νέα γενιά καλόμαθε με τα χρήματα που δανειζόταν η χώρα (οι μπαμπάδες, δηλαδή) από το εξωτερικό;
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις Τίμο, θα κάτσω να διαβάσω το τόπικ που μου έδειξες μήπως καταλάβω τι γίνεται ...
Ευχαριστώ και τους υπόλοιπους για την υπομονή τους σχετικά με τα μεγάλα μου κείμενα.
-
Nασαι αγορι μου , να μας προβληματιζεις !
Αν και με πονεσες πολυ μ'αυτο σου.............
Με κάλυψες κυρΧρήστο, ευχαριστώ
Ευχαριστώ για την κατανόηση IlDivo, το οτι μετά απο ένα ποστ μου δίχως ίχνος προσβολής, πήρα τέτοιου είδους απάντηση, σε ύφος 'Άσε μας κουκλίτσα μου', μου λέει πολλά. Εγώ και όλοι οι φίλοι μου δεν θα γίνουμε ποτέ αρκετά ικανοί, επειδή οι μπαμπάδες μας δεν είχαν λεφτά να μας πάρουν αγωνιστικά κάρτ ή αυτοκίνητα. Έτσι ανακαλύψαμε το πάθος (αλλά και το ταλέντο για κάποιους) με πολιτικά οχήματα, παίζοντας play station στα trackdays και έτσι δεν θα γίνουμε ποτέ πραγματικοί οδηγοί αγώνων. Οπότε δεν θέλουμε να προσελκύσουμε απο αυτούς, θέλουμε απ'τους άλλους ...
Γιατι αν δεις με τι ξεκινησα τους αγωνες στα 30μου (με δυο παιδια και ενα μαγαζακι στα σκαρια),που παρακολουθουσα απο τα 13 μου στα βουνα και στα Τατοια ..... θα καταλαβεις οτι η οπτικη μου γωνια , δεν εχει καμια σχεση μ'αυτην που με βαζεις ! Την φοβερη αγωνιστικη πρετοιμασια του οχηματος ....φυσικα την διακρινεις !
Τσιντουρατο π3 πισω , της μανας του , εμπρος ...κατσε καλα , δανεικα φιλου κλεμπερ κολομπ , για να μου κραταει καλα η μουρη , μου ελεγαν τα φιλαρακια !
-
Εγώ δεν θέλω να πονάω κανέναν με τα γραφόμενα μου, μιας και στο 99% των περιπτώσεων συμφωνούμε απόλυτα σε αυτά που έχουν γραφτεί εδώ μέσα τόσα χρόνια, άσχετα που εγώ απλά παρακολουθούσα. Απο μικρό παιδί είμαι στα βουνά και στις πίστες, το οτι δεν έτρεξα ποτέ μου ήταν καθαρά θέμα επιλογών και προταιρεοτήτων, μπορεί σωστές, μπορεί λάθος, δεν έχει σημασία όμως. Το να πω οτι δεν μου δώθηκε η ευκαιρία θα ήταν ψέμα, αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι δεν μπορώ να αλλάξω γνώμη έτσι ;
Προφανώς και δεν αναφέρομαι στον APR ή σε κάποιον αντίστοιχο όταν μιλάω για πλούσιους μπαμπάδες και για κάρτ. Αναφέρομαι στην δικιά μου γενιά ή και στην προηγούμενη, όπου υπήρξαν νέοι αρκετά τυχεροί ή τέλος πάντων πιο τυχεροί απο κάποιους άλλους. Μόνος μου ανέφερα περιπτώσεις ανθρώπων που αποφάσισαν έτσι απλά να κάνουν το μεγάλο βήμα, που έπιασαν έναν αρμόδιο μια μέρα και τον ρώτησαν τι χρειάζεται να κάνουν για να τρέξουν, όπως ο Αμερικάνος καλή ώρα ...
Το θέμα είναι οτι οι καιροί έχουν αλλάξει, υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν αλλά ταυτόχρονα φοβούνται, είτε μιλάμε για τους αγώνες, είτε μιλάμε για επενδύσεις, είτε για οτιδήποτε πέρα απ'το συνηθισμένο εδώ στην Ελλάδα. Και τι είναι αυτό που αποθαρύνει οποιουδήποτε είδους 'επενδύσεις' άραγε ; Μα φυσικά το κλίμα αβεβαιότητας και αναξιοπιστίας ! Ίσως γι'αυτό πολλοί - μεταξύ αυτών κι εγώ - το κουβεντιάζουμε και το ξανακουβεντιάζουμε. Ίσως θέλουμε να δούμε λίγο καλωσόρισμα και χρειαζόμαστε λίγη ώθηση απ'την άλλη μεριά, όπως εμείς αντίστοιχα κατευθύνουμε τους νέους με τα 'φτιαγμένα' στις πίστες, για να τους πάρουμε απ'τους δημόσιους δρόμους, όπου μπορεί να βλάψουν και άλλους εκτός απ'τον εαυτό τους.
Μέχρι τώρα όμως υπήρχε απαξίωση και σνομπισμός, αλλά ήρθε η ώρα να αλλάξει αυτό νομίζω. Η ζυγαριά έχει τουμπάρει εντελώς απ'την άλλη μεριά και δεν κερδίζει κανείς αν δεν την φέρουμε στα ίσια της. Το επίπεδο γνώσεων και ταλέντου έχει ανέβει πάρα πολύ και αν κάποιος όντως ενδιαφέρονται για το μέλλον του αθλήματος, ίσως θα πρέπει να σταματήσει να το αγνοεί και να αρχίσει να το προσελκύει.
ΥΓ: Τα χαιρετίσματα μου στον Βασίλη, μπορεί να με θυμάται απ'τον τελευταίο αγώνα του Βαγγέλη στα Μέγαρα.
-
Καμπας, εχω περασει και από τις 2 φασεις (trackday, αγωνες). Πιστευω ότι ολο το θεμα είναι καθαρα στο μυαλο. Και εξηγούμαι: Αν πραγματικα θες να γινεις οδηγος αγωνων, θα γινεις. Θα περιμενεις καρτερικα μεχρι να υλοποιήσεις το στοχο σου.
Το 2001 (πω ρε ποσα χρονια περασαν), πρωτομπηκα στα Μεγαρα με ένα Lada Samara (γελουν και τα τσιμεντα). Αυτό ειχα. Για τα επομενα 6 χρονια οδηγησα/οργανωσα/βοηθησα σε αρκετα trackdays. Το 2004 αγορασα ένα κανονικο αυτοκινητο (SportKA). Το οδομετρο εδειξε 1000km στην ευθεια των Σερρων, 15 μερες μετα την αγορα του. Εδώ ημουν ολιγον φαουλ, γιατι θα μπορουσα τοτε να εχω παρει με λιγοτερα χρηματα ένα μεταχειρω αγωνιστικο, αλλα τοτε βλέπεις ηταν το πρωτο σταματημα των αγωνων ταχύτητας, ασε που ειχα την καψα να δω πως είναι ένα κανονικο αυτοκινητο.Όταν ειχα λοιπον αυτό το ford, το ξεζουμιζα παντου. Μεχρι και το καπο μου ξεκουμπωσε σε αλματακι. Δεν σκεφτηκα όμως ποτε να του ριξω ένα σκασμο λεφτα σε (ποιοτικη δε λεω) βελτιωση. Περιμενα απλα την ωρα που θα εκανα το βημα για τους αγωνες. Για μενα, εκει είναι το λαθος 'σας' (των time attackers). Υπαρχει ένα (χρηματικο) κατωφλι που δοξα τω θεω στην Ελλαδα είναι πολύ χαμηλο. Το περνατε και τελικα χαλατε πολύ περισσοτερα χρηματα πανω στα ΙΧ σας για να κανετε απίστευτους (στις Σερρες) χρονους, ενώ θα μπορούσατε να εχετε ένα αγωνιστικο (μικρο) και να κανετε αγωνες.
Και επειδή όπως εγραψα στην Ελλαδα τα πραγματα είναι απλα για να συμμετεχεις σε αγωνες (σαφως όχι για να κερδισεις) το 2007 ηρθε η ωρα και πηρα το 13αρι μου και εγω, όπως εχει κανει μεγαλο κομματι αγωνιζομενων. Αντι να ξεκινησω 'να χωνω', επιλεγω τη λυση της μιας σεζον με το καλημέρα, διχως καμια προοπτικη επιτυχιας. Όμως πιστεψε με, εζησα πραγματα. Το ακούμπημα δεν είναι τιποτα. Η κακια στιγμη υπαρχει παντα και η περιουσια (και όχι μονο) εχει τις ιδιες ακριβως πιθανότητες να χαθει:
Κρανουμπα Bell αντε γεια, γανταρες, ελάφρωμα, μπακετιες, στησιμο, διλιτρουμπα, σιγουρα ικανότητες/εμπειρια αλλα να που ηρθε η κακια στιγμη και δεν τον ακουμπησε κανενας. Δοξα τω θεω, τη γλιτωσε από 15 παντες.
Παμε τωρα στο άλλο κομματι: Της σαπιλας των αγωνων. Από ο,τι βλεπω το ποδοσφαιρο είναι πιο σαπιο και από παγωτα των Lidl αλλα μια χαρα παιζουν χιλιαδες ανθρωποι. Και επειδή δεν γινεται να παιζουν ολοι στην Super League μια χαρουλα παιζουν 5χ5. Ε, να με συμπαθας αλλα αυτό κανετε . Ειστε φανταστικοι (και εσυ μαζι) στο 5χ5, όχι στο κανονικο ποδοσφαιρο. Το πρόβλημα είναι ότι εμεις οι αγωνιζόμενοι σε συνδιασμο με την οικ. κριση σκοτωσαμε πρωτα τις μικρες κατηγοριες και αρα τον τσιγκοπαφιλα αγωνιζομενο (εχουμε χεστει εδώ μεσα με τον κ. Χρηστο τα προηγουμενα χρονια ουκ ολιγες φορες)
και τωρα χαθηκαν όλα. Εχουν μεινει καποιοι μεγαλης ηλικιας ανθρωποι με τα αγωνιστικα που ειχαν προ 15ετιας και κανουν και αυτοι...την εκδρομη τους. Αντε να μπει ο νεος. Εχει χαθει ο συνδετικος κρικος...Και όμως, για μενα τωρα είναι η ωρα. Γεματος ο τοπος από ξεφτιλισμενα αγωνιστικα. Το 2007 με 5Κ δεν αγοράζες τιποτε σχεδόν, εκτος από 13αρι 106. Τωρα εχει ο μπαξες. ΟΚ, μουρη δεν είναι όπως ένα στιλατο hot hatch/roadster που το χεις και για τη βολτα. Όμως κανει τη δουλεια. Και πιστεψε με, δε συγκρινεται με τιποτα ο αγωνας με το track day. Γιατι άλλη αντιληψη εχεις για ένα αγωνα που τον βλέπεις και είναι λογικο να μη σου γεμιζει το ματι σαν θεαμα, και άλλη όταν εισαι και εσυ μεσα. Ποσο μαλλον όταν δεν θες τις περιουσιες που χρειαζεται εξω σε παραβολα συμμετοχης...
ΥΓ: Τα αλλα, από κοντα με τον Μιχαλη. Μπορει και να σας πεισω στο μελλον, δεν ξερετε
YΓ2: Όταν πιασετε τα 30+ και μπειτε για τα καλα στο χορο (χαρατσια, οικογενεια, υποχρεώσεις) το Τrack Car θα κανει πιο ευκολα φτερα από ο,τι το αγωνιστικο. Ουτε τον εαυτο σας δεν θα μπορειτε να πεισετε, ποσο μαλλον τη γυναικα... -
-
Κάθε περισυ και καλυτερα...
Ε καλα, τωρα που εβαλες και τα δικα σου τον αποτελείωσες. Εδώ σε λιγο δεν θα εχουμε να παμε στην Αγ. Μαρινα για καρτ... ( 1:10 )YΓ: Κυρ Χρηστο εχω οδηγησει autobianchi. Τρελα!!!
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Κρανουμπα Bell αντε γεια, γανταρες, ελάφρωμα, μπακετιες, στησιμο, διλιτρουμπα, σιγουρα ικανότητες/εμπειρια αλλα να που ηρθε η κακια στιγμη και δεν τον ακουμπησε κανενας. Δοξα τω θεω, τη γλιτωσε από 15 παντες.
Και μια μπαταρια που κρεμετε απο τα καλωδια.............. τη γωνια των ζωνων την αφηνω ασχολιαστη....
(κι αυτα απο οτι φαινεται - ποιος ξερει 'τι αλλα')
Αυτα τα 'πραματα' πριν μπουν στην πιστα τα ελεγχει κανεις????
1ος ΑΓΩΝΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ 2014 αυτοκινητοδρομιο Μεγαρων